1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 314 • Strona 8 z 131 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13

Postprzez evan82 » 25.01.08, 18:31

pw524 napisał(a):To jest w katalogu Library, tam gdzie plotka. Już wysłałem.

Na email? Ok.
Tak to ta tekstura. Czyli lokalizacja dokładna tego pliku Dat to Silent Hunter 3/Data/Libary/ i plik.?
Teraz jak masz program to możesz sam podstawić tam moje działo i powinno chodzić. Zrób Screen jak za nim stoisz i zobaczymy. Przy okazji wykorzystasz Chesmaster! :D
Sorry za takie kłopoty. :?

U mnie lokalizacja tego pliku dat to:SH3/Data/Libary/ i plik DAT 88mm damage.... itd. Czy w GWX 2.0 jest tak samo? :shock:
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:42 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:42

Nie ma sprawy, może się coś nauczę. Nie chce podmienić, pisze "wrong color" i coś że jedno ma 16 a drugie 24 bity.
Tak to ta lokalizacja, wysłałem ci ten plik na maila.
Stary plik ma 294kb a twój 3mb.
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:46 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 18:44

pw524 napisał(a):Nie ma sprawy, może się coś nauczę. Nie chce podmienić, pisze "wrong color" i coś że jedno ma 16 a drugie 24 bity.

Inny format koloru TGA sprawdzę u siebie czy podmieni poczekaj. Jak nie to zmienię Bity. Może tylko o to chodziło i to mój błąd, jak zawsze z resztą.
Jezeli tak to po poprawce powinno chodzić i z folderu tex! :D

Już posłałem tę teksturę w 16 bitach. Sprawdź najpierw standardowo do folderu tex podstawiając, ale najpierw wywal starą. Jeżeli będzie działać z folderu tex to już jest ok. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:59

Zaraz sprawdzę tylko to troszkę potrwa. Potem będę cię męczył zebyś mi wytłumaczył co się dalej robi z tymi texturami. Dla mnie to nie do końca czytelne :mrgreen:. Bawiłem się dość dużo photoshopem więc z twoją pomocą może to rozgryzę.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 19:02

pw524 napisał(a):Zaraz sprawdzę tylko to troszkę potrwa. Potem będę cię męczył zebyś mi wytłumaczył co się dalej robi z tymi texturami. Dla mnie to nie do końca czytelne :mrgreen:. Bawiłem się dość dużo photoshopem więc z twoją pomocą może to rozgryzę.

Jasne nie poganiam. Tekstury są proste, tylko trzeba wiedzieć niestety gdzie je podstawiać. :D Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 26.01.08, 10:10

Karl nie mogłem wcześniej bo przygwozdzili mnie do dna i okładali bombami.
Ostatnio edytowano 05.02.08, 22:13 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 26.01.08, 13:00

Ej no znowu stare działo. I karabin także. To jakaś mania z tym GWX 2.0.
Cholery można dostać z tym stuffem. :shock:
Teraz jest jasne że musimy szukać dalej. W pliku jaki Podałeś wczoraj jest zawarta tekstura do działa, ale podejrzewam że uszkodzonego, czyli tego po zniszczeniu ze złamaną lufa na która dochodzi jeszcze tekstura od uszkodzenia. Teraz nadal trzeba znaleźć te lokalizację, dla tej tekstury.
W GWX 2.0 cały folder tex jest pusty z tego co wiem i wszystko wklepano do plików DAT. Ma to zalety, ale ciężko jest zlokalizować plik. Z drugiej strony po kiego takie zmiany to nie wiem, no chyba właśnie tylko po to by utrudnić prace komuś kto robi skiny. Skin od działa u mnie chodzi bez problemów, przy takiej samej nazwie. Mało tego. Po wyciągnięciu go z pliku GWX 2.0 [88 mm damage...] widzimy, że nazwa jest taka sama. Czyżby był jeszcze gdzieś indziej i miał inna nazwę. Bardzo prawdopodobne. Zlokalizuje go w mojej wersji gry, ale nie wiem czy tak od razu. :?
A może coś z Twoim GWX 2.0 nie tak, ale nie sądzę. :idea:
A właściwie to po co ja sie nastawiam najpierw na GWX 2.0 Najpierw zrobię skin dla podstawowej wersji gry.Kilka osób jeszcze z niej korzysta.
Ale trzeba jednak jakoś zlokalizować te teksturę bądź rozwiązać problem. :idea:
Niestety ja nie mogę sprawdzić u siebie jak wygląda struktura plików, i gdzie co jest w GWX 2.0. :idea:
Ostatnio edytowano 26.01.08, 14:41 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 26.01.08, 14:40

Karl będę szukał, albo najpierw wsadzę ten skin w plik dat i wtedy zobaczę. Mam jeszcze prośbę, jeśli to nie problem to proszę o podpowiedz, jakich używasz narzędzi w photoshopie do robienie skinów. Może jakoś w punktach ( mniej więcej ) co po czym. Jeśli jestem upierdliwy to przepraszam :D .
A jeszcze jedno, czy po załadowniu do photoshopa to ma tak wyglądać?
Ostatnio edytowano 05.02.08, 22:13 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 26.01.08, 14:49

Tak. Musisz tylko wiedzieć jak komputer to układa na modelu 3D.
Jakich narzędzi? Wszystkich jakie są potrzebne.
Powielenia warstw, filtry, kontrast, kolor selektywny, barwa nasycenie, Pędzle, używane w odpowiedni sposób, trzeba nastawić przepływ odpowiednio by np. naciskał lekko czy mocno. Zmiany koloru kolorem selektywnym. No najpierw musisz wiedzieć jaki skin mam mieć odcień podstawowy itd. To tylko początek.
Jeszcze jest rozjaśnianie gąbka, lasso różnych rodzajów do zaznaczania wybranych fragmentów powielanych do warstw itd. :D
Dobrze jest wyciągnąć sobie do prawego górnego rogu nawigator i historogram by wycofać ewentualne zmiany. Jest smużenie, wyostrzanie, rozmycie. Trzeba jeszcze nauczyć sie tak z tego korzystać by po prostu wyszło. :mrgreen:
Gumka tła, magiczna gumka. Doskonała różdżka do zaznaczania poszczególnych fragmentów! :idea:
Musisz poćwiczyć i poprobować.Masz duży zestaw pędzli. Rozmiary pędzli, krycie, nacisk.

Mnie wnerwia to działo.
Trzeba to jednak znaleźć.
Pokombinuje u siebie.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 26.01.08, 15:11

Dzięki Karl, ja używałem tych narzędzi ale do zwykłej fotografii. Po prostu myślałem że jest jakiś specjalny sposób postępowania :D . Najtrudniej jest mi sobie wyobrazić jak to się układa na modelu 3D. Będę ćwiczył.
Jeszcze jedno, rozumiem że po wszystkim robię "Zapisz jako", no i tu konsternacja bo nie wiem jako co, nie widzę tam TGA.
Ja też pokombinuje, tylko pózniej bo biegam między kuchnią a kompem, pomagam żonie :mrgreen.
Coś odkryłem. W pliku Dat mam dwie textury jedna nazywa się: typ 21_20mm UFlak a druga UFlak High i ta właśnie wygląda identycznie jak twoja NSS_Uboat7c_deck gun. Może problem jest w tej nazwie???
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 26.01.08, 16:10

Karl jest twoja armata!!! Zaraz przyślę screena. Zmieniłem nazwę w folderze tex na: UFlak-High, czyli tak jak jest w pliku DAT.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 26.01.08, 16:41

Rozumiem, czyli niepotrzebna tekstura. OK!
Pozostają tylko kioski.
Tak w tej nazwie. Myślałem, no bo u mnie chodziło ok, myślałem że trzeba dodać do działa osobną, ale widocznie UFlack high obsługuje i karabin i działo, w GWX 2.0.

Pliki zapisujesz jako Tga to oczywiste.
Prześlij fotkę i karabinu i działa.
Dzięki za pomoc. W pliku jaki znalazłeś, druga tekstura to działka do okrętu XXI. :idea:

Link do VIIC mojej roboty. Teraz chodzi na wszystkich wersjach gry.
:idea: LINK DO SKINU NA POCZATKU NASTEPNEJ STRONY CZYLI 9 [drugi z linków w poście na początku strony 9] :!:
Ostatnio edytowano 14.07.08, 23:16 przez evan82, łącznie edytowano 7 razy
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 26.01.08, 17:09

pw524 napisał(a):Karl jest twoja armata!!! Zaraz przyślę screena. Zmieniłem nazwę w folderze tex na: UFlak-High, czyli tak jak jest w pliku DAT.
Ostatnio edytowano 05.02.08, 22:12 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 26.01.08, 17:19

Noo! Doskonała robota! Będziesz super skiny robił! Pięknie, projekt już skończony prawie! Wszystkie kioski powoli skończymy i ok!
No jeszcze zobaczymy karabin, ale powinno być ok! Dzięki pw524
Już składam wersję finalna skinu dla 2.0., tylko poczekam na ekspertyzę z kiosków. A no i prawdopodobnie wszystko dodam jako Tga do textures jednak. :D

Całe zamieszanie z teksturą do działa to był mój błąd, ponieważ posłałem dla pw524 plik DAT z zaimplementowaną teksturką do UFlack High, która obsługuje jak już wiemy i armatę. Ponieważ dodałem ją do DAT to nie dodawałem do folderu textures, i stąd te problemy.
Te wszystkie osoby natomiast które pobrały moje wcześniejsze skiny, i do VIIB Hires i Skin k., nie muszą nic zmieniać ponieważ tekstura UFlack High była tam w folderze Textures/TNormal/tex.
Okazało sie natomiast iż tekstura NSS_Uboat7_deck_gun jest zbędna, na szczęście jest dla gry całkowicie obojętna.
Przepraszam za kłopoty wszystkich i pw524 przede wszystkim i dziękuje za pomoc. Po raz kolejny wszystko wyszło w praniu.Pozdrawiam. :mrgreen:
Ostatnio edytowano 06.02.08, 03:46 przez evan82, łącznie edytowano 3 razy
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 26.01.08, 17:46

Karl zapomniałem zrobić zrzut karabinu, zrobię przy okazji, ale na pewno jest twój bo sprawdzałem. A złamana też jest twoja, Miałem okazję się o tym przekonać :mrgreen: . Z tymi kioskami to spróbuję coś przez Commandera stworzyć nową karierę tak żeby była wysoka reputacja, nie wiem czy tak się da bo nie bawiłem się Commanderem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 26.01.08, 17:52

pw524 napisał(a):Karl zapomniałem zrobić zrzut karabinu, zrobię przy okazji, ale na pewno jest twój bo sprawdzałem. A złamana też jest twoja, Miałem okazję się o tym przekonać :mrgreen: . Z tymi kioskami to spróbuję coś przez Commandera stworzyć nową karierę tak żeby była wysoka reputacja, nie wiem czy tak się da bo nie bawiłem się Commanderem.


Tak sprawdziłem u siebie! Patrz powyżej.
Z kioskami można poczekać.
Tekstura UFlack High dodana do folderu tex kryje i działo i karabin i uszkodzone działo. Tak z tego wynika. :idea:
Ostatnio edytowano 04.02.08, 16:58 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 04.02.08, 15:06

Podzielę sie teraz nowym emblematem jaki wykonałem. Pomysł zaczerpnąłem z pewnego niemieckiego plakatu z II wojny który zachęcał do wstępowania do U-Bootwaffe. Oto emblemat:
Celowo odbarwiłem nieco imitację morza w literze "U", ponieważ bardzo niebieski intensywny kolor zbytnio wył na szarym kadłubie U-Bootów. :D
Ciągle liczę że Ktoś napisze jak chodzą te kioski na GWX 2.0 w wolnej chwili.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 04.02.08, 20:31

Karl pamiętam o Tobie, sprawdzę. Skin jest świetny, najbardziej podoba mi się jak zmienia kolor w różnych warunkach atmosferycznych. Jak są chmury to ma kolor zaśniedziałej miedzi, super!
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 04.02.08, 20:41

pw524 napisał(a):Karl pamiętam o Tobie, sprawdzę. Skin jest świetny, najbardziej podoba mi się jak zmienia kolor w różnych warunkach atmosferycznych. Jak są chmury to ma kolor zaśniedziałej miedzi, super!


Dzięki. No różnie wygląda o różnych porach dnia, tak już jest, i o to chodzi. :D
Jak jest pochmurno to trochę zielonkawy, tak, taka miedź, w dzień zupełnie inaczej, o zachodzie także. Ciężko jest oddać przebarwienia metalu w grze, ale jakoś to wyszło.
Pozdrawiam i obfitych łowów życzę!
:mrgreen:
Ps.
Coraz częściej myślę by zrobić skin dla IX, ale bez pomocy osób dysponujących GWX 1.03, i GWX 2.0, się nie obejdzie przy założeniu iż skin miałby być kompatybilny w pełni z tymi wersjami gry. Tak więc czekam na jakieś konkrety.
Proszę zrozumcie iż ściąganie całego tego stuffu dla kilku skinów to syzyfowa robota, tym bardziej iż poza tymi rzeczami zajmuję sie obecnie jeszcze czymś. :idea:
Pozdrawiam. :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 05.02.08, 20:00

Tak więc kolejny watek. Otóż mam w przygotowaniu kolejny skin dla VIIC.
Oczywiście dużo w nim ze starego ale wizja jest inna. Wiele razy widzialem fotki VIIC z czarną linia zanurzenia. Nieco rozbielam górę. Wstawiam 2 fotki [nieco mniejszy rozmiar niż kiedyś i będę starsze usuwał jak wstawię nowsze!] :idea:
Pokład wymaga jeszcze przyciemnienia i odejmę troszkę rdzy. Jest bardzo prawdopodobne iż dodam parę drobiazgów by jeszcze wyróżnić ten skin.
Nieco inna wizja od poprzednich. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 05.02.08, 20:27

Mam nadzieje Karl ze bedzie mozna zassac ta VII jest super podoba mi sie bardzo
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez evan82 » 05.02.08, 20:31

kimano-u96 napisał(a):Mam nadzieje Karl ze bedzie mozna zassac ta VII jest super podoba mi sie bardzo


Jasne. Jak tylko skończę wstawiam. :idea: :D
Chce troszkę popracować nad tym by góra trochę sie różniła od poprzednich skinów.
Nieco jaśniejsza, no i miejscami mniej rdzy.
:D
Cieszę się że praca nie idzie w las.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 05.02.08, 21:13

Karl oczywiście pomogę jak tylko będę mógł. Jeśli coś potrzebujesz to pisz na priv. Wiesz co mam taki pomysł że mógłbym ci nawet zgrac to na dvd tak jak jest to zainstalowane na dysku i wysłac. Mam takie coś na swoje potrzeby z oryginalną grą, jak trzeba mi jakiś plik z oryginalnej wersji to wsadzam płytkę i gotowe. Ale to tylko propozycja, zawsze mogę ci podesłac konkretny plik na maila.
ps: Pracuję nad swoim skinem ale nie pokarzę tego póki nie będę zadowolony z tego co zrobiłem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 05.02.08, 21:58

Wspaniale. Tak przeczuwałem że coś tworzysz. Jak skończysz wstawiaj.
Sam jestem ciekaw jaka wizja. Co do plików to dzięki za chęć współpracy. Dam ci znać jak tylko tę IX ruszę. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 05.02.08, 22:12

To jeszcze daleka droga :D ,póki co tylko eksperymentuję i jeszcze nic konkretnego nie powstało. Uczę się rozpoznawac gdzie co jest na modelu 3D, kombinuje z barwami itp...
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 314 • Strona 8 z 131 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron