1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 314 • Strona 7 z 131 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13

Postprzez evan82 » 23.01.08, 13:50

wibwk napisał(a):Co tu dużo pisać, wygląda nieźle, zwłaszcza że nie przesadziłeś jak niektórzy "skinowcy" z rdzą, można by spróbować trochę z łatami łuszczącej się farby (delikatnie inny odcień), niezłe.


Dzięki. Już kończę, tylko muszę odcień pokładu w kiosku dopasować do tego ogólnego. Niektóre miejsca są rozciągnięte, ale tak sie tam układają tekstury na zbiorniku balastowym. Tak. Nie chciałem działać sama rdzą, choć trochę jej dałem, to użyłem odcieni szarości, a nawet turkusu, jednak na screenach to słabo widać.Pozdrawiam. :D
Wstawiam już ostatnie foty, no i czekam na pw524. Test już gotowy, i wystarczy podesłać: :D
Ostatnio edytowano 06.02.08, 19:20 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 23.01.08, 17:05

Cześć Karl, już wysłałem adres. Narazie muszę spadać ale jeszcze się odezwę.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 23.01.08, 17:34

pw524 napisał(a):Cześć Karl, już wysłałem adres. Narazie muszę spadać ale jeszcze się odezwę.


Jasne. Rozumiem. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 23.01.08, 18:45

Zaczynam testowanie.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 23.01.08, 18:52

pw524 napisał(a):Zaczynam testowanie.


Ok. Ciekawe jak anteny w kiosku? :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 23.01.08, 22:27

Karl przepraszam że to moje testowanie jest trochę wolne ale mam dzisiaj dyżur i co wczytam grę to telefon i trzeba jechać. Więc jak dla mnie to skin jest super, nie przetestowałem jeszcze wszystkich kiosków tak jak prosiłeś, ale po prostu brak czasu. Myślę że można to udostępnić chętnym do dalszych testów. Wstawiam parę obrazków jak to wygląda w grze.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 23.01.08, 22:31

Dzięki jest dobrze! Tak miało być. Rozumiem i nie popędzam testuj, graj i używaj, chyba będzie ok. W wolnej chwili sprawdź te kioski i to wszystko.
I tak strasznie mi już pomogłeś. Dzięki.

Ups! A jednak! To działo nie jest moje! Zmienię!
Ostatnio edytowano 24.01.08, 14:43 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 23.01.08, 22:34

Te obrazki nie oddają w pełni tego jak to wygląda bo w rzeczywistości wszystko jest trochę bardziej wybarwione, jaśniejsze i ostrzejsze. Karl nie stresuj się tym działem i tak odwaliłeś kawał dobrej roboty. Ja mam trochę wyrzuty że zawracam ci gitarę. Jak wszystko pójdzie dobrze w poniedziałek, to od wtorku będę miał więcej czasu i też siądę nad skinami. A bałeś się że temat umrze :mrgreen:.
Ostatnio edytowano 23.01.08, 22:38 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 23.01.08, 22:36

pw524 napisał(a):Te obrazki nie oddają w pełni tego jak to wygląda bo w rzeczywistości wszystko jest trochę bardziej wybarwione, jaśniejsze i ostrzejsze.


Tak ale odcienie do GWX 2.0 to już nie mogę dobrać bo nie widzę na żywo. Jutro tak to zrobię że już nie będzie żadnego błędu w tym skinie.
Na razie i ja odpadam więc do jutra. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 23.01.08, 22:40

Dla mnie jest i tak ok. Do jutra, udanych łowów.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 24.01.08, 13:33

Prace i testy. Cierpliwości.
pw524 napisał(a):Ja mam trochę wyrzuty że zawracam ci gitarę. Jak wszystko pójdzie dobrze w poniedziałek, to od wtorku będę miał więcej czasu i też siądę nad skinami. A bałeś się że temat umrze


Żadne wyrzuty. Przecież dzięki twojej spostrzegawczości i pomocy dostosowałem to do VIIC, i to do GWX 2.0! Dzięki, no i także zapraszam do robienia skinów! Świetna sprawa. Pozdrawiam. :mrgreen:

Ale mam prośbę, sprawdź jednak te wszystkie kioski w wolnej chwili.
Teksturę do działa już posłałem na email. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 24.01.08, 18:01

Karl wrzucam taki trochę kiepski obrazek, zrobię lepszy jak tylko będzie okazja. Z tymi kioskami to mi trochę zajmie bo jak zaczynam nową karierę to mam za niską reputację na VIIC, z kolei na mojej jeszcze nie mam dostępnych innych niż podstawowy (1940r). Jak tylko będzie okazja to sprawdzę. UPS....! Miał być jeden!
Ostatnio edytowano 05.02.08, 22:14 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 24.01.08, 19:23

Ok. Zrób działo z powierzchni jak za nim stoisz tak jak w pierwszym nadesłanym tu przez Ciebie screenie.
Z kioskami to ok poczekamy!
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 08:13

Screeny o które prosiłeś Karl. Kioski zrobię jak tylko będę mógł.
Ostatnio edytowano 05.02.08, 22:14 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 15:27

Dzięki! To nadal nie moje działo! Czy podstawiłeś teksturę do armaty którą posłałem Ci wczoraj?
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 17:22

Tak, wstawiłem w folder tex.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 17:38

pw524 napisał(a):Tak, wstawiłem w folder tex.


Hmm. A więc to dziwne. Widoczne w GWX 2.0 ta tekstura ma inna nazwę.
Trzeba to wyjaśnić. Gdzie ona może być w DAT
Sprawdze u siebie. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 17:44

Karl chciałbym pomóc ale nie mam jak dobrać się do tych plików DAT, szukam tego programu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 17:49

pw524 napisał(a):Karl chciałbym pomóc ale nie mam jak dobrać się do tych plików DAT, szukam tego programu.
Podeślę ci ten stuff na pocztę, tylko nie wiem czy dojdzie, bo jak chcialem już jednej osobie go poslać to nic nie doszło.
Czy tekstury TGA jakie posłałem [w tym do działa] postawiłeś na pewno do lokalizacji:
Silent Hunter 3/Data/Textures/TNormal/tex/ i teksturki podesłane.?

Jeżeli tak, to trzeba rozwiązać ten problem. :idea:
Czyżbym ja ją źle nazwał od początku? Ale reklamacji nie było.
Cholery można dostać z tym GWX 2.0. :!:
Posłałem Coś na email. :D

W każdym razie Osoby które wiedzą gdzie w GWX 2.0 jest zlokalizowana tekstura do działa prosimy o kontakt.! :mrgreen:
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:05 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:03

Karl tak wygląda folder tex. Oj nic nie widać, ale mam pomysł. Da się powiększyć!
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:08

Program doszedł! Karl czy ten folder powinien tak wyglądać, czy coś skopałem???
Doszedł już, dzięki.
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:14 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 18:11

Masz podstawione tak jak trzeba. Cztery podłogi od Turm, czyli kiosków, maska na snorkel na pokład, i działa bo widać na screenach.
Dzialo podstawione prawidłowo. spróbuj zdjąć z folderu teksturę :NSS_UBoat7c_hull, ale wątpię by coś to dało, a może popsuć, ale trzeba spróbować. Program już posłałem.

Jak rozwiązalibyśmy to działo, to już prawie jesteśmy w domu. :idea:
Trzeba koniecznie zlokalizować oryginalną lokalozacje tekstury do działa. Prawdopodobnie jast w plikach DAT folderu Libary, bądź co mniej prawdopodobne Submarine interior.
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:21 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:21

Karl chyba mam!!! Nie wiem czego się nie otwiera.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:22 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 25.01.08, 18:22

pw524 napisał(a):Karl chyba mam!!!


W takim razie napisz gdzie jest ten plik i ewentualnie podeślij mi odpowiedni DAT. Pozdrawiam. :D

Nie widzę. Chodzi o lokalizacje czy zmianę nazwy? :D
U mnie po prostu działa z tamtymi nazwami ale w GWX 2.0, jak w każdym następnym sporo zmian jest. :idea:
Napisz o co chodzi czy dodałeś do nazwy tga, czy po prostu Znalazłeś lokalizacje oryginalną tej tekstury. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 25.01.08, 18:29

To jest w katalogu Library, tam gdzie plotka. Już wysłałem.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 25.01.08, 18:32 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 314 • Strona 7 z 131 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron