1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 314 • Strona 10 z 131 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Postprzez evan82 » 13.02.08, 16:56

Oto link pod temat gdzie opisałem jak ubierać załogę i jest tam i o furażerkach. Ostatni post. Pytaj jak byś nie wiedział.
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.ph ... 3&start=25
A zaraz poślę Ci na mail program do wyciągania tekstur z plików Dat, to wyciągniesz sobie i stworzysz skin. Np. wyciągnij z NSS_Uboat7b DAT z GWX 2.0 i przerób, lub stwórz całkiem nowy. Ja gotowców nie mam.
Programu jaki posyłam się nie instaluje. Np. umieść go na pulpicie i ok.
Zaraz poślę. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 13.02.08, 21:55

Karl mozesz mi to wyjasnic jak obsługiwac ten programic ja nie mam zielonego uuuuf pojecia
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 13.02.08, 23:33

No dajesz opcje Load chess set, wybierasz plik DAT i wskazujesz miejsce gdzie wypakować pliki, a potem extract texstures i wyładowuje. Proste.
Odwrotnie dajesz replace textures i chowa w pliku DAT.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 14.02.08, 06:26

Dziekuje Karl juz teraz idzie jak po masle narasko
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez evan82 » 14.02.08, 15:31

kimano-u96 napisał(a):Dziekuje Karl juz teraz idzie jak po masle narasko


A ciekaw jestem jak tam z tymi furażerkami dla załogi:?: :roll:
A to już dodatkowy nowy sweter jaki opracowałem, ten po prawej :idea: :mrgreen:
Obrazek
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Vincente » 18.02.08, 12:27

Witam.
Czy ktoś może juz wyczaił, gdzie znajdują się skiny u-boot'ów w modzie gwx 2.0 ? Na czystym SHIII znajdowały się one w plikach .dat w katalogu data\submarine, jednak teraz nie ma w nich żadnych plików .tga
Właśnie zacząłem gierke po roku przerwy i chciałbym przemalowac mojego u-boota, dawniej zero problemu, a teraz przewalam net juz godzinę i nic. Gdzie te cholerne skiny ?
Vincente
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez evan82 » 18.02.08, 13:53

Witam. Jak to gdzie? Już pisałem iż w plikach DAT. Poczytaj ten temat od początku, a znajdziesz odpowiedź. Skiny w 2.0 pochowano w plikach DAT U-Bootów, i innych jednostek. Pozdrawiam.

PS. Dziś już nie chciało mi sie wstawiać tych poprawionych ubranek, ale jutro już wstawię.
Zająłem się czymś i zapomniałem. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Vincente » 19.02.08, 14:15

Może ja jestem ślepy, albo za bardzo już wku*wiony szukaniem bo sie totalnie pogubiłem. Czy ktoś mógłby mi jak 4-letniemu dziecku wytłumaczyć, gdzie znajduje się skin u-boota IXb i ew. skiny działek do niego, na zainstalowanym GWX 2.0?
Przrpraszam za zawracanie gitary, może faktycznie to już było, ale nerwy zsarpałem szukaniem, a mam tone pomysłów na malowanie i do tego sporo umiejętności ;). Pomóżcie proszę.
Vincente
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez evan82 » 19.02.08, 16:09

Vincente napisał(a):Może ja jestem ślepy, albo za bardzo już wku*wiony szukaniem bo sie totalnie pogubiłem. Czy ktoś mógłby mi jak 4-letniemu dziecku wytłumaczyć, gdzie znajduje się skin u-boota IXb i ew. skiny działek do niego, na zainstalowanym GWX 2.0?
Przrpraszam za zawracanie gitary, może faktycznie to już było, ale nerwy zsarpałem szukaniem, a mam tone pomysłów na malowanie i do tego sporo umiejętności ;). Pomóżcie proszę.

Tak jak pisałem w plikach DAT, ale skoro już taka potrzeba to napiszę dokładnie.
Skiny dla IX są pochowane w pliku DAT dla niego czyli lokalizacja:
Data/Submarine/np NSS_UboatIXb, jeżeli dla b :idea: /i wyciągamy pliki tga z pliku DAT czyli:
NSS_Uboat9b DAT.
Tam powinieneś znaleźć skiny od Hulla, Deck itd.
Teraz lokalizacja skinu dla kiosku, i co ważne pokładu [podłogi] w kiosku:
Data/Objects/i wszsytkie pliki dat dla okrętu IXb, bo taki rozważamy czyli:
Turm7b_1_hd,Turm7b_2_hd, no tyle ile tam ich jest , zależy ile kiosków dla tej IX-tki :idea:
I znowu z tych plików DAT wyciągasz tekstury.
Natomiast ostatnia tekstura czyli od działa pokładowego i działek plot [ona obsługuje i jedne i drugie ] jest w lokalizacji:
Data/Libary/GUNS_SUB DAT - tak znowu wyciągasz teksturę która powinna mieć w nazwie UFlack High, ale nie 21, bo 21 to tekstura dla typu XXI.
Mam nadzieję że pomogłem. Tyle że musisz mieć program by je powyciągać z plików Dat i obrobić.
:D
Dzisiaj już dodam ok 17-18. 30 te nowsze ubrania dla załogi.
Pozdrawiam. :D

PS Oczywiście mam nadzieję że jak coś fajnego stworzysz to będzie można obejrzeć, no i wykorzystać w grze.
Dobrze się składa poza tym bo już mnie tu tak prosili o te IX, a ja na niej tak nie pływam, i przez to tak to zaniedbałem. :idea:

Dobra, ostateczne ubranka dla załogi już zrobiłem. Oto link jak zwykle:
http://files.filefront.com/My+Crew+Unif ... einfo.html
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 14.07.08, 23:08 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Vincente » 20.02.08, 01:27

O żesz w mordę, odkryłem gdzie leży problem. Używałem programu SH3Unpacker, który jak sie okazało nie widział połowy plików tga. Zassałem programik DatTexExtract i wszystko zasuwa aż miło.
Z rana biorę się do roboty. Dzięki evan za pomoc.

Kolejne pytanie : czy jest jakiś sposób, aby oglądnąć oteksturowany model, inny niż wczytanie gry, lub muzeum ? Z GWX save, bądź muzeum wgrywa się okropnie długo, a chciałbym na bieżąco oglądać postępy w pracy. Zgaduje, że potrzebny będzie jakiś prog. w stylu 3dsmax, czy jest jakiś inny sposób ?
Vincente
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez evan82 » 20.02.08, 12:33

Najlepiej tak jak pisałeś jakiś program do modelowania w 3D, ale ja wolę w grze bo wówczas widzę jak to wygląda w świetle gry.[refleksy itp.] :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 20.02.08, 18:22

Tutaj wrzucam mojego Mechanika i okret U-96 z kamerki szerokokatnej.
evan82 czy mozesz powiedziec mi jak to jest ponumerowane w tych ubrankach.Jest od 1 do 9 i to sa ubranka marynarzy ale które numerki przypisac wachtowym a które tym co sa w centrali
jak i na sonarze oraz radiu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 20.02.08, 22:22

Przypisujesz numery jak chcesz przecież, wedle uznania. Każdemu marynarzowi jak chcesz, oficerom także.
Fajny skin. Naprawdę fajny. Super odcień błękitu. Sam opracowałeś?
Co do ubrań to cała instrukcja pod tematem "Klub XXI" :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 21.02.08, 06:11

Niestety skin do Ubota wyszperałem gdzies ze starych płyt ale wkoncu pływam U-96
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez evan82 » 21.02.08, 14:37

kimano-u96 napisał(a):Niestety skin do Ubota wyszperałem gdzies ze starych płyt ale wkoncu pływam U-96


Rozumiem, a jak z tymi ubraniami? Poradziłeś sobie jakoś:?:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 21.02.08, 14:46

Narazie nie ale dzis sie za to wezme i zobacze czy numer ma jakies znaczenie
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 21.02.08, 14:50

Jak najbardziej ma, ale wszystko opisałem pod "Klubem XII", jakby coś to pytaj. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 21.02.08, 16:52

Drodzy koledzy czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego tak sie dzieje z Emblematem na mostku z jednej strony jest dobrze a z drugiej niestety nie prosze o pomoc
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 21.02.08, 17:17

Zawsze tak było w SH3. Emblemat nakłada się tak że po przeciwnej stronie jest inaczej, odwrotnie. Aby było tak samo, musiałbyś namalować go na skinie. Wówczas jest tak samo, ale trzeba wiedzieć gdzie dokładnie malować i jak duży. Ja naniosłem emblemat U, ten mój bezpośrednio na kiosk mojego XXI. Dzięki temu jest tak samo po każdej stronie.
Natomiast kiosk XXI jest duży, i to jest ułatwienie, ponieważ na małym kiosku VIIB np. tekstury układają się inaczej, i fragmenty np. źle namalowanego emblematu mogą widnieć gdzieniegdzie w innych częściach kiosku. Także jak chcesz mieć obustronny taki sam emblemat to raczej musisz go nanieść na skin.
Łatwo jednak zrozumieć czemu twórcy SH3 postanowili tak rozplanować emblemat by był inny z każdej strony. :idea: Wyobraź sobie że zamiast emblematu chciałbyś użyć numeru, a wówczas gdyby po obu stronach wyglądał tak samo czyli byłby zwrócony w tym samym kierunku bez odbicia lustrzanego, to byłby odwrotnie napisany. :idea:
Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rico31 » 21.02.08, 22:42

Tu macie miejsce gdzie powinien byc emblemat, tylko troszke mniejszy musi być.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez evan82 » 21.02.08, 23:43

No właśnie. Dzięki za pomoc. Tak jak pisałem czasami najlepiej namalować. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 22.02.08, 06:14

rico31---> masz moze wycieta juz taka rybke bo ja walcze ale słabo mi wychodzi wycinanie podeslij jak mozesz z góry dziekuje adres masz
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez rico31 » 22.02.08, 13:03

Ja robiłem to tak: z tego obrazka co podałem na dole, przenośiłem rybke na kiosk w photoshopie, a dopiero po tym ten biały obwód z drugiego wcześniej otwartego obrazka- może być ten co wcześniej zamieściłem. Możesz zrobić też tak:zaznaczasz miejsce do wycieńcia- kadrujesz- rybke plus otaczający ją kawałek, potem ten kawałek zamalowujesz na kolor jaki będziesz używał na kiosku, i całość wycinasz i wklejasz.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez evan82 » 22.02.08, 15:25

Tak, wiem masz rację. Inaczej biały kolor nie będzie widoczny. Chyba że będzie cała tekstura na brązowym tle.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Yeti-13 » 07.03.08, 23:50

Jako, że to mój pierwszy post na tym forum, to chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Karl bardzo przypadły mi do gustu Twoje skiny VII, więc postanowiłem je ściągnąć. Prawie wszystko jest OK, ale są drobne zniekształcenia. Wiem, że skin robiłeś na VIIB, więc na VIIC jest trochę niedopasowany i tu moja prośba czy mógłbyś dopasować go do wersji VIIC. Sam niestety nie jestem w stanie tego zrobić bo nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób. Dołączam fotki, trochę niewyraźne bo robione w zanurzeniu :lol: .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Yeti-13
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 06.03.08, 19:18

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 314 • Strona 10 z 131 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości