Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Oto link pod temat gdzie opisałem jak ubierać załogę i jest tam i o furażerkach. Ostatni post. Pytaj jak byś nie wiedział.
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.ph ... 3&start=25
A zaraz poślę Ci na mail program do wyciągania tekstur z plików Dat, to wyciągniesz sobie i stworzysz skin. Np. wyciągnij z NSS_Uboat7b DAT z GWX 2.0 i przerób, lub stwórz całkiem nowy. Ja gotowców nie mam.
Programu jaki posyłam się nie instaluje. Np. umieść go na pulpicie i ok.
Zaraz poślę. Pozdrawiam.
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.ph ... 3&start=25
A zaraz poślę Ci na mail program do wyciągania tekstur z plików Dat, to wyciągniesz sobie i stworzysz skin. Np. wyciągnij z NSS_Uboat7b DAT z GWX 2.0 i przerób, lub stwórz całkiem nowy. Ja gotowców nie mam.
Programu jaki posyłam się nie instaluje. Np. umieść go na pulpicie i ok.
Zaraz poślę. Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Karl mozesz mi to wyjasnic jak obsługiwac ten programic ja nie mam zielonego uuuuf pojecia
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Dziekuje Karl juz teraz idzie jak po masle narasko
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Czy ktoś może juz wyczaił, gdzie znajdują się skiny u-boot'ów w modzie gwx 2.0 ? Na czystym SHIII znajdowały się one w plikach .dat w katalogu data\submarine, jednak teraz nie ma w nich żadnych plików .tga
Właśnie zacząłem gierke po roku przerwy i chciałbym przemalowac mojego u-boota, dawniej zero problemu, a teraz przewalam net juz godzinę i nic. Gdzie te cholerne skiny ?
Czy ktoś może juz wyczaił, gdzie znajdują się skiny u-boot'ów w modzie gwx 2.0 ? Na czystym SHIII znajdowały się one w plikach .dat w katalogu data\submarine, jednak teraz nie ma w nich żadnych plików .tga
Właśnie zacząłem gierke po roku przerwy i chciałbym przemalowac mojego u-boota, dawniej zero problemu, a teraz przewalam net juz godzinę i nic. Gdzie te cholerne skiny ?
- Vincente
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam. Jak to gdzie? Już pisałem iż w plikach DAT. Poczytaj ten temat od początku, a znajdziesz odpowiedź. Skiny w 2.0 pochowano w plikach DAT U-Bootów, i innych jednostek. Pozdrawiam.
PS. Dziś już nie chciało mi sie wstawiać tych poprawionych ubranek, ale jutro już wstawię.
Zająłem się czymś i zapomniałem.
PS. Dziś już nie chciało mi sie wstawiać tych poprawionych ubranek, ale jutro już wstawię.
Zająłem się czymś i zapomniałem.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Może ja jestem ślepy, albo za bardzo już wku*wiony szukaniem bo sie totalnie pogubiłem. Czy ktoś mógłby mi jak 4-letniemu dziecku wytłumaczyć, gdzie znajduje się skin u-boota IXb i ew. skiny działek do niego, na zainstalowanym GWX 2.0?
Przrpraszam za zawracanie gitary, może faktycznie to już było, ale nerwy zsarpałem szukaniem, a mam tone pomysłów na malowanie i do tego sporo umiejętności . Pomóżcie proszę.
Przrpraszam za zawracanie gitary, może faktycznie to już było, ale nerwy zsarpałem szukaniem, a mam tone pomysłów na malowanie i do tego sporo umiejętności . Pomóżcie proszę.
- Vincente
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
- Lokalizacja: Rzeszów
Vincente napisał(a):Może ja jestem ślepy, albo za bardzo już wku*wiony szukaniem bo sie totalnie pogubiłem. Czy ktoś mógłby mi jak 4-letniemu dziecku wytłumaczyć, gdzie znajduje się skin u-boota IXb i ew. skiny działek do niego, na zainstalowanym GWX 2.0?
Przrpraszam za zawracanie gitary, może faktycznie to już było, ale nerwy zsarpałem szukaniem, a mam tone pomysłów na malowanie i do tego sporo umiejętności . Pomóżcie proszę.
Tak jak pisałem w plikach DAT, ale skoro już taka potrzeba to napiszę dokładnie.
Skiny dla IX są pochowane w pliku DAT dla niego czyli lokalizacja:
Data/Submarine/np NSS_UboatIXb, jeżeli dla b /i wyciągamy pliki tga z pliku DAT czyli:
NSS_Uboat9b DAT.
Tam powinieneś znaleźć skiny od Hulla, Deck itd.
Teraz lokalizacja skinu dla kiosku, i co ważne pokładu [podłogi] w kiosku:
Data/Objects/i wszsytkie pliki dat dla okrętu IXb, bo taki rozważamy czyli:
Turm7b_1_hd,Turm7b_2_hd, no tyle ile tam ich jest , zależy ile kiosków dla tej IX-tki
I znowu z tych plików DAT wyciągasz tekstury.
Natomiast ostatnia tekstura czyli od działa pokładowego i działek plot [ona obsługuje i jedne i drugie ] jest w lokalizacji:
Data/Libary/GUNS_SUB DAT - tak znowu wyciągasz teksturę która powinna mieć w nazwie UFlack High, ale nie 21, bo 21 to tekstura dla typu XXI.
Mam nadzieję że pomogłem. Tyle że musisz mieć program by je powyciągać z plików Dat i obrobić.
Dzisiaj już dodam ok 17-18. 30 te nowsze ubrania dla załogi.
Pozdrawiam.
PS Oczywiście mam nadzieję że jak coś fajnego stworzysz to będzie można obejrzeć, no i wykorzystać w grze.
Dobrze się składa poza tym bo już mnie tu tak prosili o te IX, a ja na niej tak nie pływam, i przez to tak to zaniedbałem.
Dobra, ostateczne ubranka dla załogi już zrobiłem. Oto link jak zwykle:
http://files.filefront.com/My+Crew+Unif ... einfo.html
Ostatnio edytowano 14.07.08, 23:08 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
O żesz w mordę, odkryłem gdzie leży problem. Używałem programu SH3Unpacker, który jak sie okazało nie widział połowy plików tga. Zassałem programik DatTexExtract i wszystko zasuwa aż miło.
Z rana biorę się do roboty. Dzięki evan za pomoc.
Kolejne pytanie : czy jest jakiś sposób, aby oglądnąć oteksturowany model, inny niż wczytanie gry, lub muzeum ? Z GWX save, bądź muzeum wgrywa się okropnie długo, a chciałbym na bieżąco oglądać postępy w pracy. Zgaduje, że potrzebny będzie jakiś prog. w stylu 3dsmax, czy jest jakiś inny sposób ?
Z rana biorę się do roboty. Dzięki evan za pomoc.
Kolejne pytanie : czy jest jakiś sposób, aby oglądnąć oteksturowany model, inny niż wczytanie gry, lub muzeum ? Z GWX save, bądź muzeum wgrywa się okropnie długo, a chciałbym na bieżąco oglądać postępy w pracy. Zgaduje, że potrzebny będzie jakiś prog. w stylu 3dsmax, czy jest jakiś inny sposób ?
- Vincente
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 24.06.05, 12:25
- Lokalizacja: Rzeszów
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Tutaj wrzucam mojego Mechanika i okret U-96 z kamerki szerokokatnej.
evan82 czy mozesz powiedziec mi jak to jest ponumerowane w tych ubrankach.Jest od 1 do 9 i to sa ubranka marynarzy ale które numerki przypisac wachtowym a które tym co sa w centrali
jak i na sonarze oraz radiu
evan82 czy mozesz powiedziec mi jak to jest ponumerowane w tych ubrankach.Jest od 1 do 9 i to sa ubranka marynarzy ale które numerki przypisac wachtowym a które tym co sa w centrali
jak i na sonarze oraz radiu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Przypisujesz numery jak chcesz przecież, wedle uznania. Każdemu marynarzowi jak chcesz, oficerom także.
Fajny skin. Naprawdę fajny. Super odcień błękitu. Sam opracowałeś?
Co do ubrań to cała instrukcja pod tematem "Klub XXI"
Fajny skin. Naprawdę fajny. Super odcień błękitu. Sam opracowałeś?
Co do ubrań to cała instrukcja pod tematem "Klub XXI"
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Niestety skin do Ubota wyszperałem gdzies ze starych płyt ale wkoncu pływam U-96
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
kimano-u96 napisał(a):Niestety skin do Ubota wyszperałem gdzies ze starych płyt ale wkoncu pływam U-96
Rozumiem, a jak z tymi ubraniami? Poradziłeś sobie jakoś:?:
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Narazie nie ale dzis sie za to wezme i zobacze czy numer ma jakies znaczenie
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Drodzy koledzy czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego tak sie dzieje z Emblematem na mostku z jednej strony jest dobrze a z drugiej niestety nie prosze o pomoc
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Zawsze tak było w SH3. Emblemat nakłada się tak że po przeciwnej stronie jest inaczej, odwrotnie. Aby było tak samo, musiałbyś namalować go na skinie. Wówczas jest tak samo, ale trzeba wiedzieć gdzie dokładnie malować i jak duży. Ja naniosłem emblemat U, ten mój bezpośrednio na kiosk mojego XXI. Dzięki temu jest tak samo po każdej stronie.
Natomiast kiosk XXI jest duży, i to jest ułatwienie, ponieważ na małym kiosku VIIB np. tekstury układają się inaczej, i fragmenty np. źle namalowanego emblematu mogą widnieć gdzieniegdzie w innych częściach kiosku. Także jak chcesz mieć obustronny taki sam emblemat to raczej musisz go nanieść na skin.
Łatwo jednak zrozumieć czemu twórcy SH3 postanowili tak rozplanować emblemat by był inny z każdej strony. Wyobraź sobie że zamiast emblematu chciałbyś użyć numeru, a wówczas gdyby po obu stronach wyglądał tak samo czyli byłby zwrócony w tym samym kierunku bez odbicia lustrzanego, to byłby odwrotnie napisany.
Pozdrawiam.
Natomiast kiosk XXI jest duży, i to jest ułatwienie, ponieważ na małym kiosku VIIB np. tekstury układają się inaczej, i fragmenty np. źle namalowanego emblematu mogą widnieć gdzieniegdzie w innych częściach kiosku. Także jak chcesz mieć obustronny taki sam emblemat to raczej musisz go nanieść na skin.
Łatwo jednak zrozumieć czemu twórcy SH3 postanowili tak rozplanować emblemat by był inny z każdej strony. Wyobraź sobie że zamiast emblematu chciałbyś użyć numeru, a wówczas gdyby po obu stronach wyglądał tak samo czyli byłby zwrócony w tym samym kierunku bez odbicia lustrzanego, to byłby odwrotnie napisany.
Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
rico31---> masz moze wycieta juz taka rybke bo ja walcze ale słabo mi wychodzi wycinanie podeslij jak mozesz z góry dziekuje adres masz
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Ja robiłem to tak: z tego obrazka co podałem na dole, przenośiłem rybke na kiosk w photoshopie, a dopiero po tym ten biały obwód z drugiego wcześniej otwartego obrazka- może być ten co wcześniej zamieściłem. Możesz zrobić też tak:zaznaczasz miejsce do wycieńcia- kadrujesz- rybke plus otaczający ją kawałek, potem ten kawałek zamalowujesz na kolor jaki będziesz używał na kiosku, i całość wycinasz i wklejasz.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- rico31
- Tonaż: 135.000 BRT
- Dołączył(a): 20.07.05, 19:26
Jako, że to mój pierwszy post na tym forum, to chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Karl bardzo przypadły mi do gustu Twoje skiny VII, więc postanowiłem je ściągnąć. Prawie wszystko jest OK, ale są drobne zniekształcenia. Wiem, że skin robiłeś na VIIB, więc na VIIC jest trochę niedopasowany i tu moja prośba czy mógłbyś dopasować go do wersji VIIC. Sam niestety nie jestem w stanie tego zrobić bo nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób. Dołączam fotki, trochę niewyraźne bo robione w zanurzeniu .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Yeti-13
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 06.03.08, 19:18
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości