1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 314 • Strona 6 z 131 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 11.01.08, 19:54

Karl Fenchel----->a co z moimi pomyslami ja nie dam rady
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez evan82 » 11.01.08, 20:09

kimano-u96 napisał(a):Karl Fenchel----->a co z moimi pomyslami ja nie dam rady


Ej. To sporo pracy. Napisz mi który tobie najbardziej odpowiada.
Ja skłaniałbym sie do tej VII z ciemno granatowym dnem (model przy stawie).
Co Ty na to?
Co do IX to tak jak pisałem, muszę dłużej popracować no i mieć w niej karierę. Poza tym nie możesz narzekać, bo jeden już dla ciebie zrobiłem.
Ale bez obaw. Jeszcze siódemki porobię. Piszcie jak skiny chodzą na wersji VIIC, szczególnie późniejszych, bo były robione głównie na VIIB.

pw524 napisał(a):To znaczy dla mnie rdza i przebarwienia są jak najbardziej ok, denerwował mnie skin z GWX był za grzeczny, taki czyściutki, chodziło mi bardziej np: o czerwony dół kadłuba itp... Za bardzo krzyczy, ale ile ludzi tyle gustów.


Ja nie widziałem tego skinu z GWX. Tak ja także nie lubię jak jakiś kolor "wyje", ale niestety trzeba mieć wyczucie barwy aby to zrównoważyć.
Pamiętacie mój skin VIIB k, który robiłem z inspiracji kimano-u96.
Tam dno przynajmniej moim zdaniem, nie wyje. No ale zawsze można to jeszcze "odsycić".
:D :idea:

Teraz ponownie uruchamiam grę, by zobaczyć jak skin dla XXI prezentuje się po kolejnym etapie pracy (pokład już w podstawie wykonałem, no i poprawka Hull) :mrgreen:

Dzięki pw524. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 13.01.08, 21:38

Pisze osobny post bo skończyłem już. Jest trochę glonu, wyszło fajnie.
Tym razem ja mam do kolegów prośbę.Gram na wersji podstawowej gry.
Skin chciałbym by był kompatybilny również z GWX 2.0.
Moge ściągnąć cały stuff, ale tak by było o wiele łatwiej, gdyby ktoś był tak dobry czy zainteresowany to proszę o info na priva. Podam adres.
Dobrze aby był to zip, 7zip.
Oto lokalizacja plików i ich nazwy:
NSS_UBoat21 DAT
Lokalizacja: Silent Hunter 3/Data/Submarine/NSS_UBoat21/ plik

I drugi plik:
GUNS_SUB DAT
Lokalizacja: Silent Hunter3/Data/Libary/ plik

Dodałem jeszcze widok przez peryskop. Czy ten opływowy dziób nie jest piękny? :D Pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio edytowano 15.01.08, 15:53 przez evan82, łącznie edytowano 2 razy
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez kimano-u96 » 14.01.08, 06:25

Karl Fenchel---->poszukuje takiego peryskopu czy mozesz przesłac mi plik
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez evan82 » 14.01.08, 12:54

kimano-u96 napisał(a):Karl Fenchel---->poszukuje takiego peryskopu czy mozesz przesłac mi plik


Jasne, ale pamiętaj że to peryskop jaki zrobiłem do podstawowej wersji gry choć powinno pójść i na GWX, tylko że z tego co wiem to są tam szare pulpity pod panel torpedowy, ale podeślę. Rozumiem,że chodzi ci o widok z peryskopu na dziób? :D UZO także przerobiłem. Mod do peryskopu który miał go wyciemnić, po prostu powodował że cyfry namiaru w górnym oknie peryskopu były bardzo nieczytelne w ciągu dnia, więc zrobiłem własną wersję :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 15.01.08, 16:19

Poprawiłem kilka wad w skinie dla typu XXI. Otwory przelotowe w kiosku już nie są w połowie zasłonięte przez pierwsze drzwi. Przecież tak nie mogło być!
I jeszcze coś poprawiłem, ale to już moja tajemnica. :D
Tylko dla GWX1.03 na razie dodałem na File Front.com. Oto link:
http://files.filefront.com/XXI+Skin2+KF ... einfo.html

Dobra! Link do wersji na GWX 2.0:
http://files.filefront.com/XXI+Skin2+KF ... einfo.html

A to fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 14.07.08, 22:22 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 21.01.08, 16:14

Cześć Karl, mam sprawę. Chodzi o to że wczoraj przesiadłem się na typ VIIc, wrzuciłem twoje skiny i problem polega na tym że na prawej burcie za relingiem który jest za kioskiem mam coś jakby uskok (wygląda to tak jak by dwie części okrętu się ze sobą nie zgrywały). Czego to może być wina, możesz coś podpowiedzieć? Wydaje mi się że na VIIb tego nie było. Gram w SHIII+GWX 2.0
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 21.01.08, 21:02

pw524 napisał(a):Cześć Karl, mam sprawę. Chodzi o to że wczoraj przesiadłem się na typ VIIc, wrzuciłem twoje skiny i problem polega na tym że na prawej burcie za relingiem który jest za kioskiem mam coś jakby uskok (wygląda to tak jak by dwie części okrętu się ze sobą nie zgrywały). Czego to może być wina, możesz coś podpowiedzieć? Wydaje mi się że na VIIb tego nie było. Gram w SHIII+GWX 2.0


Jak możesz to wstaw screen, abym lepiej to zobaczył. Pamiętajcie że ja robiłem skiny testując tylko na VIIB. Podejrzewam iż chodzi o maskę do snorkel, ale wstaw Screen, bo mogę się mylić :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 21.01.08, 22:12

Skiny wziąłem z pliku VIIc Version. Karl skin jest świetny i nie chcę wracać do podstawowej wersji, ale chciałbym się pozbyć tej usterki. Da się coś z tym zrobić? Aha to samo jest z drugiej strony.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.01.08, 11:46

pw524 napisał(a):Skiny wziąłem z pliku VIIc Version. Karl skin jest świetny i nie chcę wracać do podstawowej wersji, ale chciałbym się pozbyć tej usterki. Da się coś z tym zrobić? Aha to samo jest z drugiej strony.


To ważne.
Sprawdziłem u siebie ten skin dla VIIB na VIIC i faktycznie tak jest jak pokazał Kolega pw524.
Jednak uniwersalność skinu VIIB dla VIIC jest bardzo względna, a i od dawna miałem zamiar zrobić osobną wersje skinu dla VIIC. Teraz już najwyższy czas. Skin VIIC jednak wymaga czegoś więcej niż kilku tekstur pokładu i kadłuba, bo w grę wchodzi dużo dostępnych doń kiosków, które trzeba zaopatrzyć w odpowiednie skiny, głównie deck, czyli pokładu w kioskach, i tu potrzebuję waszej pomocy. Dlaczego?
Ponieważ jak wiecie ja mam podstawową wersję gry co ciągle podkreślam.
Wyciągnąłem u siebie tekstury podstawowe z DAT kiosków dla typu VIIC, ale nie mam pojęcia czy w GWX 1,03 i GWX 2.0 nie jest czasem dostępnych więcej kiosków dla VIIC, co z góry muszę wiedzieć jeżeli mam robić skin dla wersji VIIC.
Potrzebuję informacji o tych kioskach, a na początek podaję te, jakie były w wersji podstawowej. Lokalizacja plików DAT kiosków, bo o nie chodzi to:
SH3/Data/Objects/ i wszystkie pliki Turm7c_(numer)_hd Dat

Oto pliki z wersji podstawowej i te mam:

Turm7c_1_hd DAT
Turm7c_2_hd DAT
Turm7c_3_hd DAT
Turm7c_4_hd DAT

Te pliki mam i nie potrzebuje ich aby stworzyć skin w pełni sprawny dla VIIC.
Bardzo proszę natomiast osoby korzystające z wersji GWX 1.03, i GWX 2.0, aby sprawdziły czy w tych dodatkach nie ma dla wersji VIIC większej ilości kiosków.
Zajrzyjcie po prostu do lokalizacji:
Silent Hunter 3/ Data/Objects/ ...
I spradźcie czy nie ma tam po prostu większej ilości plików dla typu VIIC, czyli np. mogących wyglądać tak:
Turm7c_5_hd DAT

Lub jakoś tak:
Turm7c_3_hd_2 DAT np.

W każdym razie potrzebne mi są te wszystkie pliki DAT dla typu VIIC dla kiosków, których nie wymieniłem na początku jako te z wersji podstawowej.

Ja już zaczynam prace nad przerobieniem tego skinu, a osoby zainteresowane proszę jak zwykle o pomoc i kontakt na priva, bądź pod tematem. Pozdrawiam i cierpliwości.
:D

Bardzo dziękuje pw524. Zgłaszajcie wszystkie takie usterki, czy wady śmiało. Wszystko będę starał sie poprawiać, bo nie lubię robić bubli.
Czasami wiele rzeczy wychodzi w praniu.
Co prawda w skinie dla VIIB była opcja dodatków dla VIIC, ale nigdy nie byłem pewien czy będzie ok, dlatego właśnie nie dodałem w oznaczeniu tytułu tamtego skinu VIIC. :D

Skin mógłbym zrobić jeszcze na dziś.
Wszystko zależy jednak od współpracy.
Pozdrawiam. :D
Ostatnio edytowano 06.02.08, 01:44 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 22.01.08, 16:02

Karl jest tego więcej, zaraz to powyciągam. U mnie w 2.0 jest do 9. Jak się tylko załadują wysyłam mailem. Mam nadzieję że o to chodziło :D po skompresowaniu mają jakieś 14MB.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 22.01.08, 16:28

Wysłałem, napisz czy doszły, no i czy o to chodziło.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.01.08, 16:34

pw524 napisał(a):Karl jest tego więcej, zaraz to powyciągam. U mnie w 2.0 jest do 9. Jak się tylko załadują wysyłam mailem. Mam nadzieję że o to chodziło :D po skompresowaniu mają jakieś 14MB.


Świetnie! Już sprawdzam, bo prawie skończyłem pracę! Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.

Postprzez TheEdge » 22.01.08, 17:23

Karl Fenchel napisał(a):Wiem że wygląd grafiki dla jednych liczy się bardziej a dla drugich mniej...


Karl; a masz może jakieś gotowce do sprzedania? :lol: :wink:
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez evan82 » 22.01.08, 17:31

Ej, jakie gotowce?
Nie. Wyglądem gry się nie bawiłem, no chyba że zmienianie mgły podwodnej i soczewek można nazwać zabawą z grafiką. Kolor wody by pozmieniać na razie nie mam czasu. :D

Ps.
pw524, posłałem na priv. wiadomość.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TheEdge » 22.01.08, 17:42

Karl Fenchel napisał(a):Ej, jakie gotowce?


...no takie, że: mój Okręt jest wyjątkowy i nie chciałbym, żeby wyglądał jak inne :D A nie znam się na grzebaniu w kolorach :roll:
[EDIT]
Chyba coś głupiego powiedziałem :roll: :D
Mam jakieś 7z VII - ale wciąż nic z tego nie kumam. Za mało mam czasu na zaznajamianie się z tematem - w przyszłości przysiądę.
Sorry za gupie wstawki :lol:
Ostatnio edytowano 22.01.08, 19:38 przez TheEdge, łącznie edytowano 1 raz
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez pw524 » 22.01.08, 18:17

Karl wysłałem wiadomość na priva. To będą chyba te pierwsze 4 kioski.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.01.08, 20:19

pw524 napisał(a):Karl wysłałem wiadomość na priva. To będą chyba te pierwsze 4 kioski.


Dzięki dostałem! Super mi pomogłeś! Mam pytanie, choć może się powtarzam, to dla pewności spytam jeszcze raz:

Ile jest grywalnych kiosków w GWX 2.0 dla typu VIIC?
Powinno dać się sprawdzić w menu w bazie z ekranu zaopatrywania okręt w torpedy przed rejsem.

Dziękuję pw524, już mało zostało, ale dobrze że podesłałeś mi pliki bo tekstury do Deck kiosków dla VIIC zmieniły sie w tej wersji, no oczywiście jeżeli chodzi o rozplanowanie w 3D, także je odpowiednio wycieniuję i dodam troszkę osadu i będzie grało. Potem implement do plików DAT, a dzięki pw524 mam te oryginalne z GWX 2.0 (nic nie zmieniam oprócz skinów, więc bugu nie będzie).

The Edge, słuchaj napisałeś że twój okręt ma sie wyróżniać, czyli jaki chcesz okręt, może masz jakiś rysunek to w wolnej chwili przysiądę.
Hej napisz o co chodzi z tym wyróżnianiem się jego ok. :D

pw 524 dzięki jeszcze raz dzięki za pomoc! :D

Ps. Jeszcze prośba do osób które grają na 2.0 i używają VIIB mojej roboty. Zróbcie , jak możecie, rzut górny na pokład w kiosku (z lotu ptaka), to znaczy fotkę i wyślijcie na priwa, bądź wstawcie tutaj. Zobaczę jak to wygląda, czy wszystko gra. Chodzi o to, by było widać cały pokład w kiosku z góry. Dzięki za pomoc. :idea: :D

Aktualny widoczek z projektu. Dodałem okrągłe dziury z przodu, tamto miejsce już szlifuję. Pierwszego działka Plot nie ma na kiosku bo bawię sie jeszcze innymi sprawami he he, ale skin już niewiele się zmieni:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 22.01.08, 21:04

Karl wysłałem ci obszerny opis na priv. Jak by co to jestem na czuwaniu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.01.08, 21:27

pw524 napisał(a):Karl wysłałem ci obszerny opis na priv. Jak by co to jestem na czuwaniu.


Dzięki już sprawdzam! :D
Ostatnio edytowano 04.02.08, 16:54 przez evan82, łącznie edytowano 2 razy
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 22.01.08, 23:01

Jest znacznie lepiej niż było, myślę że w grze nie będzie widać skoro tamto przesunięcie było ledwo widoczne. Karl jeszcze wkrótce ci pozawracam głowę, mam zamiar wziąć się sam za skiny, ale szczerze mówiąc niewiele z tego rozumiem i będę potrzebował instrukcji. Mam też problemy ze znalezieniem i ściągnięciem CM Dat Texture Extractor .
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.01.08, 23:13

pw524 napisał(a):Jest znacznie lepiej niż było, myślę że w grze nie będzie widać skoro tamto przesunięcie było ledwo widoczne. Karl jeszcze wkrótce ci pozawracam głowę, mam zamiar wziąć się sam za skiny, ale szczerze mówiąc niewiele z tego rozumiem i będę potrzebował instrukcji. Mam też problemy ze znalezieniem i ściągnięciem CM Dat Texture Extractor .


Postaram się znaleźć ten link, a co do skinów, to wcale nie aż takie trudne, jakby co to pytaj. Pozdrawiam.

Na pewno link podawał Fubar i na pewno na Subsim. Jest tam jeszcze jeden link (niestety nie działa) pod tematem do którego wstawiam link:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=120320

Kiedyś już wklepałem ten link ale warto poczytać jak troszkę się rozumie anglika. Cała wykładnia o plikach DAT i teksturach się tam znajdujących na przykładzie Typu XXI. Od tego zaczynałem. :idea:
Ostatnio edytowano 23.01.08, 02:44 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TheEdge » 22.01.08, 23:36

Karl Fenchel napisał(a):ma sie wyróżniać


Sorki, nie zauważyłem wcześniej.
Chciałbym jedynie trochę go "podmalować". Nie jaskrawą żółcią, oczywiście :lol: Wystarczy, żebym z rzędu łodzi od razu wskazał swoją ;)
Takie normalne, standardowe Łódki: VIIB, IXB, IXD2. Te same kolory na każdym, ale inne do Floty :D
...
a tak wogle: czy to wpływa (zbyt jasne kolory) na wykrywalność? ...nigdy się nie zastanawiałem; ale SHIII nie jest chyba aż tak inteligentny? :D
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez evan82 » 23.01.08, 02:15

TheEdge napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):ma sie wyróżniać


Sorki, nie zauważyłem wcześniej.
Chciałbym jedynie trochę go "podmalować". Nie jaskrawą żółcią, oczywiście :lol: Wystarczy, żebym z rzędu łodzi od razu wskazał swoją ;)
Takie normalne, standardowe Łódki: VIIB, IXB, IXD2. Te same kolory na każdym, ale inne do Floty :D
...
a tak wogle: czy to wpływa (zbyt jasne kolory) na wykrywalność? ...nigdy się nie zastanawiałem; ale SHIII nie jest chyba aż tak inteligentny? :D


Nie chyba nie wpływa kolor jaskrawy na wykrywalność. Cóż aby się wyróżniał U-Boot spośród innych to trzeba tak zbudować skin jak ja teraz zamierzam dzięki pw524, czyli np. chowając tekstury tylko do pliku VIIC Dat np. Inne okręty będą inaczej ubarwione, nawet VIIC, ale tylko wersje nie ciągnące danych z tego pliku, czyli wszystkie VIIC w grze będą również tak pomalowane, no oprócz VIIC 41 np.Niestety pewnego podobieństwa, a ściślej podobnych tekstur, uniknąć się nie da, właśnie z wymienionego wyżej powodu.

Ja zacząłem od podstawowej tekstury dla niemieckiego U-Boota , nieco zużytego w walce, po pewnych przygodach, taki skin weteran, i cóż, można powiedzieć iż chyba mi się udało. :D
Daleko od bazy i ciągle nowe rozkazy, he he.

The Edge, jeżeli pływasz na VIIC, to podeślij jakąś wizje i na pewno coś wykombinuję. Zaczynam bardziej już przypominać stoczniowca, bo więcej pracuję przy skinach czy zapełnianiu portow niż pływam, ale cieszy mnie to że ktoś z tego korzysta. Chciałem możliwie jak najbardziej realnie oddać wygląd podstawowego U-Boota z II wojny św.

Tamto łączenie tekstur już całkiem poprawiłem, i jutro prawdopodobnie pw524 otrzyma, wersję VIIC i VIIC41 do testowania na GWX 2.0
W ogóle dzięki pw524 jeszcze raz za pomoc. Skin wyszedł nieźle.
Oczywiście od razu skin u pw524 zostaje jakby wszystko grało.
Potem dodam na File Front. Com.

Oto kolejne zrzuty z gry: (wiem, może jestem niepoprawny, ale lubię potrzaskać kilka fotek z pracy). :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 23.01.08, 12:58

Co tu dużo pisać, wygląda nieźle, zwłaszcza że nie przesadziłeś jak niektórzy "skinowcy" z rdzą, można by spróbować trochę z łatami łuszczącej się farby (delikatnie inny odcień), niezłe.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 314 • Strona 6 z 131 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości