1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 37 z 421 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42

Postprzez kranz » 05.10.08, 18:24

kriss napisał(a):mnie takie wysmyki okrętu też się zdarzaja ale niezwykle rzadko i raczej na płytkich wodach przybrzeżnych , więc traktuje to jako naturalne prądy wodne z którymi prawdziwi podwodniacy też mieli czasem problemy :lol:


wspaniale, tyle ze kiedy scigaja cie 3 okrety eskorty a ty musisz na 2 wezlach im uciec 180 metrow pod woda zaczyna sie problem
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez kriss » 05.10.08, 21:24

ja ten problem rozwiązuje w taki sposób że płyne na większej prędkości która pozwala utrzymać okręt na danej głębokości 2, 3 mile a później problem opadania okrętu się rozwiązuje i można zredukować obroty silników, u mnie to przynajmniej działa
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 06.10.08, 07:55

No niestety u mnie nie i to jest wpieniajace bo nawet gdy zatrzymam maszyny to dopiero lece
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kranz » 06.10.08, 15:19

na poczatek zrob tak: odpal jakiegos sejva gdzie masz ten problem, wynurz, rozpedz sie troche, sprawdz na nawigatorze glebokosc pod kilem-musi byc wieksza niz masz ustawiony crash dive depth-najlpiej jakies 140 metrów+. Nacisnij C albo recznie daj crash dive. I POCZEKAJ az okret sam osiagnie wymagana glebokosc, nie zmieniaj predkosci ani nic. Potem poplyn troche na tej glebokosci i sprawdz czy umiesz ja utrzymac na 2 wezlach. Potem kaz wyjsc na peryskopowa i tez zostaw minimalna predkosc. U mnie przy crash dive blues to zawsze pomagalo. Jakby nie pomoglo to pisz-jest jeszcze jedno wyjscie.
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Mody

Postprzez kimano-u96 » 06.10.08, 20:46

Ok juz wszystko działa.Poszukuje camery która pozwala na swobodne poruszanie sie po okrecie.I nie chodzi mi o klawisze Shift+F2
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez GrapHite » 18.10.08, 23:35

:?:
co naprawia mod : STzSinkingShipFix 2.1 ???
co zmienia mod: GWX_ships_Buoyance&draught_mod ???
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez sOnar » 27.10.08, 13:20

ten pierwszy może zmieniać sposób zatapiania okrętu. czasem tak jest że jak jest spaprany model detonujące elementy dobijają wrak a nam nie zalicza
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez GrapHite » 28.10.08, 21:17

co daje mod: nemesis???
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mody

Postprzez kimano-u96 » 30.10.08, 15:15

sOnar----czy mozesz przesłac mi plik Cameras ze swojego modu bede bardzo wdzieczny
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 31.10.08, 01:06

cameras to nie wszystko kolego ;) niestety
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Mody

Postprzez kimano-u96 » 31.10.08, 08:33

Czyli pamietasz co jest potrzebne do zmiany widoku dla opcji kapitana do poruszania sie po okręcie.Ok nie bedę napierał bo chyba jednak mi nie pomożesz a mi zależy narazie tylko na tym.
Ostatnio edytowano 04.11.08, 09:53 przez kimano-u96, łącznie edytowano 1 raz
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 31.10.08, 13:11

Pogrzeb też w katalogach w innych katalogach, ect. Nie mogę tak rozdawać czegoś co napisałem wyłącznie dla moda UBOATS: TOTAL WAR - bo to jego element. Mi też nikt nie pomagał. Szukałem, kodowałem, testowałem i się udało. To była ciężka praca na rzecz moda. Sam myślałem, że to zależne wyłącznie od cameras i długo w tym błędzie tkwiłem. Obecnie wiesz więcej niż ja próbując to napisać. Jakby nie moja determinacja nie napisałbym tego dlatego pozostawiam to jako stałą część upiększającą pakiet i jako jedną z jego wizytówek. Nie mogę dać czego chyba nie ma bo to po prostu mija się z celem tworzenia moda i zarwaniem kilku dni na testach by to odkryć. Skoro ja wymyśliłem, znalazłem i wkodziłem - Ciebie też na to stać. Tak czy tak ta funkcja została stworzona wyłącznie dla UTW i nie będę jej rozdawał bo to jest bez sensu. Uszanuj to.
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez marek128 » 31.10.08, 16:31

Czyli pamietarz co jest potrzebne do zmiany widoku dla opcji kapitana do poruszania sie po okrecie.Ok nie bede napierał bo chyba jednak mi nie pomorzesz a mi zalerzy narazie tylko na tym.



Do kimano-u96 :będzie Ci potrzebny słownik języka polskiego a po co to domyśl się sam
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: Mody

Postprzez marek128 » 31.10.08, 16:33

kimano-u96 napisał(a):Czyli pamietarz co jest potrzebne do zmiany widoku dla opcji kapitana do poruszania sie po okrecie.Ok nie bede napierał bo chyba jednak mi nie pomorzesz a mi zalerzy narazie tylko na tym.

słownik poprawnej polszczyzny
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez sOnar » 31.10.08, 17:29

Tego faktu nie chciałem komentować he he. Tragedia! :wink:
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Lesiu142 » 01.11.08, 02:26

Czy mógłby mi ktoś podać mod który poprawia zasięg torpedy TII inaczej g7e? w grze jest 3000metrów na na rl 5000m. Wiem że taki mod istnieje ale nie mogę go nigdzie znaleźć:(
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez marek128 » 01.11.08, 08:04

Jest taki programik nazywa się bodajże SH3 Tweaker (nie wiem czy dobrze napisałem) Można nim zmienić max zanurzenie zasięg torped itp
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Lesiu142 » 01.11.08, 12:06

A Czy jak już powiedzie jaki to program, mogli by Szanowni Państwo podać link? Proszę bardzo ;)
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez kranz » 01.11.08, 13:38

kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez sOnar » 01.11.08, 15:08

Kolego lesiu. Nie jest Ci potrzebny żaden SH3 Tweaker ale T2rangemod. T2 miały większy zasięg jak były podgrzewane ogrzewaczami ( ;) marco )

Mam nadzieję, że plik ten T2RangeMod przypadnie Ci do gustu. Pamiętaj jednak. że używając owej ryby będziesz latał z multiplayera ponieważ nie każdy go ma. Kiedy w W.A.R.D.C testowaliśmy ten mod - ludzie którzy go nie mieli wylatywali. Pozdrawiam

Happy Halloween Obrazek
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Mody

Postprzez kimano-u96 » 05.11.08, 20:07

Mam pytanie czy jest taka mozliwość zeby w centrali było kilka marynarzy wiecej niż jest
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez GrapHite » 05.11.08, 20:12

kimano-u96 napisał(a):Mam pytanie czy jest taka mozliwość zeby w centrali było kilka marynarzy wiecej niż jest


:lol: niezly koncert zyczen tu jest :D
na 'kij' ci wiecej marynarzy? :shock: - ctrl+c -> ctrl+v nie pomaga??? :roll:
:wink: :wink: :wink:
Ostatnio edytowano 05.11.08, 20:26 przez GrapHite, łącznie edytowano 1 raz
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mody

Postprzez kimano-u96 » 05.11.08, 20:23

Niby w czym ma pomóc.Poza tym lepiej jak jest tłoczniej taki real prawie jak w Das Boot.Bez urazy nie mam nic złego na myśli
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 05.11.08, 23:17

Jest możliwość ale po co Ci klony robiące to samo co nawigator czy 1st.o? Gdzie ich wstawisz? To są ściśle ustalone animacje i nikomu nie chce się po klatce robić nowych zachowań 'bones' modeli bo to już przesada w modowaniu...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Re: Mody

Postprzez Gregpo » 06.11.08, 00:07

kimano-u96 napisał(a):Mam pytanie czy jest taka mozliwość zeby w centrali było kilka marynarzy wiecej niż jest


Oczywiscie, ze jest taka mozliwosc...
jednak moze wolisz wachte na kiosku ..? ... Bo Henrich wymieka... :lol:

:wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 37 z 421 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości