1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 36 z 421 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42

Postprzez GrapHite » 27.08.08, 20:24

Racerboy SH4 effect for SH3 2.03 - jest sporo odlamkow ktore plywaja po powierzchni
RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 - juz nie ma takich plywajacych odlamkow :-(
chyba robie cos nie pokolei z modem OLCE2 ... :?
Ostatnio edytowano 29.08.08, 16:58 przez GrapHite, łącznie edytowano 1 raz
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez GrapHite » 29.08.08, 16:26

kto mi odpowie, troche przetlumaczy http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=134186
jak zainstalowac poprawnie ubermod by te wszystkie wodotryski chodzily razem z RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 i GWX2.1
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kriss » 30.08.08, 15:03

Mam prośbe czy ktoś mógłby mi podać linka do moda zwiększającego kompresje czasu?
Wiem że gdzieś to jest na forum ale nie potrafie znaleść :roll:

P. S. prosiłbym jeszcze o moda który na mapie pokazywał by mój "ogonek" :D i "ogonki" innych jednostek które wskazywały kierunek w którym się płynie. Mam zainstalowanego GWX 2.1 a tam na mapie są tylko symbole które nie wskazują kursu jako że nie gram na full realiźmnie troche mnie to drażni :evil:
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Postprzez Dawid[PL] » 30.08.08, 16:21

Najlepszy program do zwiększania kompresji czasu to SH3 Commander możesz zwiększyć kompresje nawet do 8192 razy. A co do "ogonków":P jezeli masz GWX 2.1 PL to wchodzisz do JSGME i w paczce standardowych modów dodanych do tej wersji GWX'a uaktywniasz mod GWXPL- przywróć znaczniki mapy nawigacyjniej:)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez evan82 » 30.08.08, 16:33

Witaj. Kompresję czasu możesz zmienić sam w pliku Cfg. Otwierasz go w notatniku Windowsa. Są dwie lokalizacje dla tego pliku. Jedna to folder gry, czyli zazwyczaj na dysku systemowym pod Program Files/Ubisoft/Silent Hunter 3/Data/Cfg/ i edytujesz w Notatniku Windowsa plik Main. Po edycji znajdujesz w nim "segment":

[TIME COMPRESSION]
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=4 -kompresja maksymalna w pobliżu lądu lub dna
CriticalDamage=1 - krytycznych uszkodzeń
CrewEfficiency=1
AirEnemyDetected=1 - wykrytych samolotów
SoundEffects=2 - efektów dźwiękowych
CharacterAnim=4 - animacji załogi
EnemyDetected=8 - wykrytych jednostek wroga
RadioReport=8 - raportów radiowych
Particles=8 - efektów particles
PrayState=8 - kiedy na ciebie polują
HunterState=32 - kiedy ty polujesz
3DRender=32 - renderu obiektów 3D
Maximum=1024 - maksymalna wartość kompresji czasu. Tu jeżeli zmieniać wzwyż to na 2048, czyli 2x1024. Tak zresztą zmieniaj dla innych parametrów - 2x. parametr oryginalny lub 4x. Po zmianach zapisujesz plik.

Drugi taki plik CFG znajdziesz w folderze z zapisana grą czyli na ogół również na dysku systemowym ale w folderze:
User bądź Moje Dokumenty itp/SH3/main
także otwierasz ten plik i widzisz że wygląda tak samo. Wpisujesz tu jak chcesz i zapisujesz. Jest ok.
Zrób kopię oryginalnych plików.
Na koniec jeszcze jedna uwaga. Jeżeli masz otwartą karierę to zmień ustawienia jak będziesz w porcie macierzystym. Wówczas możesz tylko zmienić plik z lokacji jaką podałem jako druga. Zmiany również w pierwszej lokacji jaką podałem wpłynąć powinny na nawet nowo rozpoczęte kariery. Pozdrawiam.

PS.
Możesz także zmienić kompresję przez SH3Commandera, ale im mniej zmian przez ten program, tym lepiej dla stabilności gry, szczególnie gdy jesteś w "obcym" porcie na tankowaniu.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kriss » 30.08.08, 18:24

Wielkie dzięki działa :lol:

O.K. temat "ogonków"nieaktualny dzięki "bratniej pomocy" (jak to mawjają nasi czerwoni sąsiedzi) forumowiczów ściągłem spolszczenie do gwx 2.1 i już po kłopocie
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Postprzez kriss » 02.09.08, 19:54

Siemano, to znów ja, sorki że się tak narzucam ale mam jeszcze jedną proźbe ściągłem pare modów ale za grzyba nie potrafie ich zainstalować chodzi mi m.in. o tego moda:
http://207.44.214.111/subsim.com/radior ... p?t=136018
mod RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 - mowi samo za siebie
jak również o skiny dla u-botów ( jeśli ktoś miałby czas i ochote to mógłby mi napisać jak samemu tworzyć skiny okrętów :lol: ).
... i jeszcze jedno czy istnieje jakiś mod który rozjaśnia wode w GWX 2.1? chodzi mi o przejrzystość wody gdy okręt jest w zanurzeniu
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 02.09.08, 19:56

Wal do evena82
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 02.09.08, 20:54

kriss napisał(a):Siemano, to znów ja, sorki że się tak narzucam ale mam jeszcze jedną proźbe ściągłem pare modów ale za grzyba nie potrafie ich zainstalować chodzi mi m.in. o tego moda:
http://207.44.214.111/subsim.com/radior ... p?t=136018
mod RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 - mowi samo za siebie
jak również o skiny dla u-botów ( jeśli ktoś miałby czas i ochote to mógłby mi napisać jak samemu tworzyć skiny okrętów :lol: ).
... i jeszcze jedno czy istnieje jakiś mod który rozjaśnia wode w GWX 2.1? chodzi mi o przejrzystość wody gdy okręt jest w zanurzeniu


Co do modu efektów to nie pomogę bo nie testowałem. Jeżeli jednak chciałbyś zając się skinami czy zmianą tej wody to ściągnij to:
http://files.filefront.com/SH3FileAnaly ... einfo.html
I to:
http://files.filefront.com/SH3+Mini+Twe ... einfo.html
Także możesz jeszcze ściągnąć to:
http://sh4.skwas.net/downloads.aspx
Trzeba zainstalować również kilka rzeczy dodatkowych, ale na tej stronie wszystko jest.
Ostatni program Silent3Ditor jest najlepszy, ale kolory wody jak i mgłę podwodną zmienisz także za pomocą tych pierwszych. Jak już będziesz je miał, to wówczas pogadamy co i jak. Natomiast co do tego czy jest gotowa obróbka wody dla GWX 2.0 i GWX 2.1 taka jaka by Ci pasowała to nie wiem. Dlatego jak coś sam zrobisz, to najlepiej trafi w Twoje gusta. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kriss » 03.09.08, 16:10

O.K. mam dwa pierwsze pliki z trzecim mam mały kłopot bo nie mam uaktualnienia do direx-a (mały problem z pobraniem aktualizacji :wink: )
jednak dalej nie wiem co z tymi dwoma plikami, trzeba je gdzieś wrzucić?
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 03.09.08, 17:51

Mam pytanko czy dało by sie troszke zmienic kat okretu.Chodzi mi aby dziób podnies o 2,3 stopnie w góre a rufe obnizyc tak jak w filmie który widziałem http://video.google.com/videoplay?docid ... 7041995529 link zaporzyczony od typhonna.I jeszcze dodac wiecej dymu przy płonacym okrecie który został trafiony naszymi torpedami
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 03.09.08, 20:12

kriss napisał(a):O.K. mam dwa pierwsze pliki z trzecim mam mały kłopot bo nie mam uaktualnienia do direx-a (mały problem z pobraniem aktualizacji :wink: )
jednak dalej nie wiem co z tymi dwoma plikami, trzeba je gdzieś wrzucić?


Ależ nie rozpakować 7zipem. Jeżeli możesz mi podać swój adres e mail, nie musisz tu możesz na PW, to gdybyś nie znalazł w necie to Ci poślę instalkę. Potem pomogę dalej. Te dwa pierwsze programy wystarczą do twoich potrzeb. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimano-u96 » 28.09.08, 13:40

Czy moze mi ktos podesłac plik Cameras znajdujacy sie w Library? kiman7@o2.pl
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kriss » 28.09.08, 16:58

poszło :D
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 28.09.08, 17:07

Dzieki bardzo o to chodziło.poszukuje jeszcze moda zapełniajacego porty i wiekszy ruch okretów gram na GWX 2.0
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kriss » 28.09.08, 20:44

hmm... najprostrze rozwiązanie to zainstalowanie GWX 2.1 8)
porty są zapchane po brzegi własne jak i nieprzyjacielskie a do tego urozmaicenia w postaci pól minowych, sieci zagrodowych a nawet ataku Luftwaffe na wrogi port ja ostatnio złożyłem wizyte w Nowym Jorku i u stóp (dosłownie) Statuły Wolności posłałem na dno transatlantyk a do tego dorzuciłem pare innych jednostek na dowód pstrykłem pare fotek:
http://www.sendspace.pl/file/ItnF1XRi/
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 29.09.08, 05:26

kriss czy mozesz mi napisac jakich dodatkowych modów uzywasz do GWX 2.1
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kriss » 29.09.08, 17:37

nic szczególnego: standardowe spolszczenie, ulepszony widok zniszczeń, a do tego przywrócenie znaczka u-boota na powieszchni i przywrócenie znaczników mapy nawigacyjnej później zamierzam jeszcze dodać moda anteny metoxa na chrapach, podniosłem kompresje czasu własne skiny okrętów i to chyba wszystko :roll:
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 29.09.08, 18:37

Co to za mod ulepszony widok zniszczen
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kriss » 30.09.08, 15:43

modzik dodany do spolszczenia gwx 2.1 jest tez pare innych , osobno też go można ściągnąc jak go znajde to ci prześle na maila.
Modzik dodaje dziure po trafieniu torpeda lub pociskiem nie wiem czy tez nie dodaje dużej ilości odłamków i szczątków przy trafieniu a także marynarzy wyrzuconych z pokładu siła wybuchu ( tylko z okrętów wojennych i stanowisk bojowych na uzbrojonych frachtowcach) co prawda efekt dziury nie powala jest o wiele słabszy niż w SH4 ale "lepszy rydz niż nic" :D
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Mody

Postprzez kimano-u96 » 05.10.08, 09:22

Koledzy potrzebuje moda który ustabilizuje mi głebokosc okretu.Wydałem komęde ALARM a okret jak dzida na dno 120 m ,a na wolno naprzód idzie cały czs w dół pomocy
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kranz » 05.10.08, 10:07

a czy przerwales ALARM jakas inna komenda albo reczna zmiana glebokosci?
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Mody

Postprzez kimano-u96 » 05.10.08, 10:39

Tak ale nic nie pomaga wciskam 100m i lece na dno
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kranz » 05.10.08, 12:38

tzn tak:jezeli dales zanurzenie alarmowe(kl.C) a potem ustawiles glebokosc recznie na mniejsza lub wieksza i okret nie daje sie utrzymac na zadanej glebokosci przy malych predkosciach to chyba jest to tzw.crash dive blues. musialbys sobie na subsimie o tym poczytac-bug ktory jest od stock game. jest pare wyjsc ale to zalezy czy to jest to
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez kriss » 05.10.08, 15:00

mnie takie wysmyki okrętu też się zdarzaja ale niezwykle rzadko i raczej na płytkich wodach przybrzeżnych , więc traktuje to jako naturalne prądy wodne z którymi prawdziwi podwodniacy też mieli czasem problemy :lol:
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 36 z 421 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości