1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 35 z 421 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42

Postprzez Dawid[PL] » 16.08.08, 20:17

Ok dzięki zapoznam się:)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez GrapHite » 17.08.08, 11:21

piechcik napisał(a):tu jest jeszcze jeden obowiązkowy mod :)
http://files.filefront.com/ENV+Water+St ... o.html/1/1


co dodaje ten mod?
lejącą się wodę i dym?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 17.08.08, 13:29

tak jest to 2 w 1 mod wygodny i działa ze wszystkimi typami okrętów
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Mody

Postprzez kimano-u96 » 17.08.08, 14:35

Czy współgra z modem GWX 2.1?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez piechcik » 17.08.08, 15:02

oczywiscie
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez evan82 » 17.08.08, 15:36

Mod dymu i strumieni wody a nawet flag, można połączyć samemu w S3D. Wówczas na 100%, o ile się to prawidłowo wykona, nic sie nie gryzie.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimano-u96 » 17.08.08, 19:29

Chciałbym wiedziec czy jest cos co dało by mi na mostku na tym drazku z tyłu flage niemiecka fajnie by to wygladało
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez evan82 » 17.08.08, 19:43

kimano-u96 napisał(a):Chciałbym wiedziec czy jest cos co dało by mi na mostku na tym drazku z tyłu flage niemiecka fajnie by to wygladało


No jest taki mod nawet proporczyki zwycięstwa dodaje.
Wal tu pod napis "Flags".
http://www.subsim.com/radioroom/showpos ... ostcount=1
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GrapHite » 17.08.08, 20:53

znalazlem świetny (zalezy dla kogo :? ) mod "Racerboy SH4 effect for SH3 2.03) http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=124207,
ktory dodaje efekty (graficzne) z sh4 do sh3. Na pierwszy rzut oka zauwazylem sporo odlamkow z wybuchow (rozpryskujace wode, opadajace na dno), ludzi 'wypadajacych' podczas topienia okretu, dym - ale... jesli mam go wlaczonego na GWX2 to sie gryzie (save, brak statkow w portach). :?
a zapowiadalo sie mi tak pieknie :wink:

czy jest ten mod (lub co zrobić by był) kompatybilny z GWX2? :cry:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Matey » 19.08.08, 18:14

piechcik jak dajesz link do jakiegos moda to chociaz go opisz by ludzie wiedzieli co dodaje a nie potem 5 osob pyta sie co dodaje ten mod i robi sie burdel :wink:
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Re: Mody

Postprzez kimano-u96 » 19.08.08, 20:17

evan82 napisał(a):
kimano-u96 napisał(a):Chciałbym wiedziec czy jest cos co dało by mi na mostku na tym drazku z tyłu flage niemiecka fajnie by to wygladało


No jest taki mod nawet proporczyki zwycięstwa dodaje.
Wal tu pod napis "Flags".
http://www.subsim.com/radioroom/showpos ... ostcount=1


Tylko to na 2.0 a nie na 2.1
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez piechcik » 19.08.08, 20:37

z 2.1 tez bedzie działać
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Mody

Postprzez GrapHite » 19.08.08, 21:09

evan82 napisał(a):No jest taki mod nawet proporczyki zwycięstwa dodaje.


proporczyki zwyciestwa? :? a cóż to?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 19.08.08, 21:12

ilość zatopionych statków
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez kimano-u96 » 19.08.08, 21:24

piechcik napisał(a):z 2.1 tez bedzie działać


Czy mam pozamieniac pliki czy wystarczy uruchomic za pomoca JSGME
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 20.08.08, 02:03

kimano-u96 napisał(a):
piechcik napisał(a):z 2.1 tez bedzie działać


Czy mam pozamieniac pliki czy wystarczy uruchomic za pomoca JSGME


Zanim cokolwiek wykonasz zrób kopię swoich plików. A potem?
Ściągnij tego moda. Zobacz jakie pliki trzeba zamienić jak ściągniesz. Potem otwórz swój oryginalny plik i ten ściągnięty w S3D. Z pliku ściągniętego, tego z moda, wykasuj wszystkie te rzeczy, które są w twoim pliku [patrz po nagłówkach - napisy], a zostaw tylko te które dodają flagi, te których nie ma w twoim pliku. Po wykasowaniu wszystkiego co zbędne oprócz i tu uwaga opcji Index, kliknij tę ostatnią i naciśnij klawisz "Rebuild now", potem zapisz plik moda z wyciętymi zbędnymi opcjami a pozostawionymi tylko tymi które dodaję flagi pod jakąś inna nazwą. Zamknij okno programu. Teraz otwórz swój oryginalny plik i wybierz opcję; File>Import>Dat file. Otwórz plik który zmieniłeś [ten z moda]. Programn połączy Twój plik z plikiem z moda. Wykasuj Index pliku z moda i daj opcję Rebuild Now dla nowego pliku. Zapisz i jak wszystko dobrze zrobiłeś, to powinno działać nawet, jak masz golasa SH3.
Danke! :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Dawid[PL] » 20.08.08, 09:54

Czy te proporczyki i bandery nie działaja tylko dla typu VII B bo ja na pływam na C i wole sie upewnić:D
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez evan82 » 20.08.08, 13:23

Dawid[PL] napisał(a):Czy te proporczyki i bandery nie działaja tylko dla typu VII B bo ja na pływam na C i wole sie upewnić:D


Nie pamiętam. Sprawdź u źródła.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 20.08.08, 13:51

u mnie działają tylko na VIIb
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez GrapHite » 20.08.08, 19:40

GrapHite napisał(a):znalazlem świetny (zalezy dla kogo :? ) mod "Racerboy SH4 effect for SH3 2.03) http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=124207,
ktory dodaje efekty (graficzne) z sh4 do sh3.

czy jest ten mod kompatybilny z GWX2 ?? a moze z GWX2.1 ?? :? :cry:


edit: problem rozwiazal sie sam... prawie sam :oops:

http://207.44.214.111/subsim.com/radior ... p?t=136018
mod RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 - mowi samo za siebie :lol:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Maleficus » 24.08.08, 12:59

czy ten mod Racerboy SH4 effect for SH3 2.03 pójdzie mi z gołą wersja (bez GWX) SH 1.4?
Maleficus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 16.07.08, 20:08

Postprzez GrapHite » 24.08.08, 18:48

Maleficus napisał(a):czy ten mod Racerboy SH4 effect for SH3 2.03 pójdzie mi z gołą wersja (bez GWX) SH 1.4?


z tego co widze wlasnie jest pod 1.4
ale o wersji dzialajacej pod GWX2.1 tez cos widze piszą... :shock:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Maleficus » 24.08.08, 18:53

Heh niestety niewiele z tego rozumiem bo w szkole uczę sie niemieckiego.
Mój angielski należałoby wyprowadzić i rozstrzelać, więc proszę kogoś znającego lepiej ten język aby przetłumaczył mi co i jak z tym modem pod moja wersje gry.
Maleficus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 16.07.08, 20:08

Postprzez Uapa » 25.08.08, 11:21

Jest napisane, że działa bezproblemowo tylko i wyłącznie z GWX 2.1. Ze względu na jakieś tam pliki. Z resztą jest różnie.
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez GrapHite » 25.08.08, 14:36

Uapa napisał(a):Jest napisane, że działa bezproblemowo tylko i wyłącznie z GWX 2.1. Ze względu na jakieś tam pliki. Z resztą jest różnie.


RCB's SH4 effects (and more) for GWX 2.1 V2.04f1 działa bez problemow na gwx2.1 - mam i sie nim cieszę (narazie tylko nie widzialem latajacych ludzi ;-) a to dlatego, ze nie mialem wielu zatopien...
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 35 z 421 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości

cron