1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 34 z 421 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42

Postprzez misiak0509 » 04.08.08, 20:32

ale serio czy to tylko Twoje domysły :lol:
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez piechcik » 04.08.08, 20:38

no raczej tak sądzę... ja gram na 90 % realizmu i zawsze dostawałem dużo punktów...
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez misiak0509 » 04.08.08, 20:47

jakis pomysl jak to zmienic w plikach?
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez evan82 » 04.08.08, 21:23

misiak0509 napisał(a):nie wiedziałem gdzie sie o to zapytać wi~ęc pytam tu :) moja wersja gry to gwx 2.1. Czy mozna zmienic ilosc punktów, jakie dostaje sie za jednostki a sumujac potem , za cały patrol....przyznam sie ze zniechecila mnie ostatnia ilosc punktów jakie dostałem (300) a zatopiłem 3 niszczyciele i 2 c2....


Można. Otwierasz pliki CFG od statków lub okrętów z folderu gry Data/Sea/folder danej jednostki np. folder NBB_USSIowa i otwierasz plik CFG w notatniku Windowsa.
Po otwarciu zobaczysz coś takiego zależnie od jednostki:

[Unit]
ClassName=BBUSSIowa
UnitType=11
MaxSpeed=33
Length=277,5
Width=33
Mast=54.8
Draft=11
Displacement=35900 - to jest wyporność
RenownAwarded=2200 - to ilość punktów jakie za jednostkę dostajesz. Wpisz jak chcesz, zapisz plik i po kłopocie.

Gdzieś już o tym pisałem, ale już nie pamiętam gdzie. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez misiak0509 » 04.08.08, 21:25

a Evan powiedz czy punkty przyznawane są w zależności od poziomu realizmu?

P.S dzięki za te konwoje;)
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez evan82 » 04.08.08, 21:28

Nie sądzę, bo w ustawieniach realizmu w opcjach [ekranie gry przed rejsem] nie masz takiej opcji.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 04.08.08, 21:31

hmm.. no to czemu misiak0509 dostawał tak mało punktów ??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez misiak0509 » 04.08.08, 21:31

no własnie....gdzieś na forum chyba był poruszany ten wątek
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez evan82 » 04.08.08, 21:37

misiak0509 napisał(a):no własnie....gdzieś na forum chyba był poruszany ten wątek


Nie wiem. Może zmienili coś w GWX, albo zatopił Hospital Ship. On odejmuje
ok 10000 tys. pointów [zależnie od wersji], u mnie kosztuje średnio tyle, co zwykły mu podobny, bo co? Przecież tam chorzy?. Tacy w zieleni raczej płyną. Może także nie dopłyną do obszaru patrolowego, a nie wykorzystał wszystkich torped i wrócił.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 04.08.08, 21:40

no ja kiedyś zatopiłem hospital ship i kariera mi sie skończyła bo miałem kilka tysięcy pkt na minusie :D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez evan82 » 04.08.08, 21:44

piechcik napisał(a):no ja kiedyś zatopiłem hospital ship i kariera mi sie skończyła bo miałem kilka tysięcy pkt na minusie :D


Tak. Kiedyś także zastanawiałem się, co to było, myślałem że bug, a to ten hospital. No i jeszcze neutralne bestie typu transatlantyk. 8)
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez misiak0509 » 05.08.08, 10:00

nie ja hospitala nie zatopiłem... dziwne ale co zrobić....
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Mody

Postprzez kimano-u96 » 08.08.08, 17:35

Poszukuje moda dodajacego dym z disela na GWX 2.1
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez dragonfly » 08.08.08, 17:46

evan82 napisał(a):
piechcik napisał(a):no ja kiedyś zatopiłem hospital ship i kariera mi sie skończyła bo miałem kilka tysięcy pkt na minusie :D


Tak. Kiedyś także zastanawiałem się, co to było, myślałem że bug, a to ten hospital. No i jeszcze neutralne bestie typu transatlantyk. 8)

Identyczną sytuację miał mój kumpel, nawet specjalnie dla mnie screena zostawił. Niebywałe zjawisko, przyznam.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez kimano-u96 » 08.08.08, 18:16

Jeszcze raz "Poszukuje moda dodajacego dym z disela na GWX 2.1"
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez misiak0509 » 09.08.08, 12:13

przyłączam sie do prośby kolegi i zapytuje o to czy mod Water Stream jest już ukończony czy nadal jest tylko modyfikacja do IXD?
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez piechcik » 09.08.08, 12:46

wszystko jest na forum wystarczy poszukać !
ten mod opisywany jest kilka stron wcześniej :p
no ale dam link skoro to takie trudne:

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=122221
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Mody

Postprzez kimano-u96 » 09.08.08, 12:54

Sorki ale zapomiałem o tej stronce i dziekuje bardzo
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez piechcik » 13.08.08, 21:12

ktos sie tu pytał o mod dodający dziurę podczas trafienia torpedą. Mod można sciągnać z tąd
http://files.filefront.com/Torpedo+dama ... o.html/1/1
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 14.08.08, 21:32

tu jest jeszcze jeden obowiązkowy mod :)
http://files.filefront.com/ENV+Water+St ... o.html/1/1
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Dawid[PL] » 15.08.08, 14:49

Mam pytanie odnośnie OLC? Mianowicie jak go zainstalować:P To jest tylko jeden plik prawie 200mb rozszerzenie 7z wrzucam go do folderu mods ale go JSGME nie widzi :P co z tym fantem zrobic? :P
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez kranz » 16.08.08, 12:07

to proponuje rozpakowac ten plik 7z, utworzyc folder o dowolnej nazwie np OLC w folderze MODS i JSGME go zobaczy(tzn powinien)
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez Dawid[PL] » 16.08.08, 13:32

Dzięki własnie tak zrobiłem i pomogło tyle tylko ze nie widze zadnej róznicy z i bez OLC :P Jakiś trefny ten mod jest. GWX 2.1 rulezz:) co proponujecie jeszcze do zestawienia GWX 2.1 i SH3 commander?
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez piechcik » 16.08.08, 15:42

witam!
na tej stronie są chyba wszystkie mody
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=132596

;D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 16.08.08, 15:53

a ten mod moge polecić ;)
zawiera on najlepsze sceny z filmu "u 571"
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=130107
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 34 z 421 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość