1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 38 z 421 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42

Mody

Postprzez kimano-u96 » 06.11.08, 09:18

Witam czy ktos z kolegów gra z dodatkiem Morze Sródziemne chciałbym plik dzwiekowy "Depth charges exploding from submarine" prosze o przesłanie na priva
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Mody

Postprzez kimano-u96 » 12.11.08, 12:41

Mam prośbe do pytania jak wyżej.I dla chetnych którzy chca pospacerowac po pokładzie oto link http://files.filefront.com/Camerasdat/; ... einfo.html
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez Lesiu142 » 22.11.08, 00:46

Mam takie pytanko. Czy istnieje mod który umożliwia obsadzenie wachty, działa oraz działek plot na raz??
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez sOnar » 22.11.08, 01:41

Przecież to 2 kliknięcia w SH3...

Uhuhu... widzę kiman, że ktoś to napisał też. Masz problem z głowy :D
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Lesiu142 » 22.11.08, 08:12

Nie rozumiesz mnie... Mi chodzi o to aby w tym samym czasie stali przy działach jak i na wachcie. I jeszcze jak zrobić aby przy użyciu SH3 commander pokazywało jaki jest stan kadłuba.
Ostatnio edytowano 22.11.08, 18:51 przez Lesiu142, łącznie edytowano 2 razy
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez dragonfly » 22.11.08, 10:23

Zdaje się że to niemożliwe.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Mody

Postprzez kimano-u96 » 22.11.08, 21:15

Ciekawe jakie
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez Gregpo » 22.11.08, 21:27

Lesiu142 napisał(a):I jeszcze jak zrobić aby przy użyciu SH3 commander pokazywało jaki jest stan kadłuba.


Nalezy wejsc w opcje SH3 Commandera, nastepnie "Text settings" a nastepnie zaznaczyc opcje "show" :wink:

i po sprawie
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Lesiu142 » 22.11.08, 23:51

A na prawdę nie istnieje taki mod/edytor aby wachta i działa były obsadzone jednocześnie? Przepraszam że to powiem, ale ja się nie pytam czy to absurd, tylko grzecznie proszę o takiego moda/edytora...
Ostatnio edytowano 23.11.08, 11:30 przez Lesiu142, łącznie edytowano 1 raz
Lesiu142
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez pw524 » 23.11.08, 08:39

Nie, zresztą to całkiem bez sensu. Nawet nie będę pisał z jakiego powodu, po prostu absurd.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dragonfly » 23.11.08, 12:52

Lesiu142 napisał(a):A na prawdę nie istnieje taki mod/edytor aby wachta i działa były obsadzone jednocześnie? Przepraszam że to powiem, ale ja się nie pytam czy to absurd, tylko grzecznie proszę o takiego moda/edytora...

A co napisałem parę postów wyżej? Napisałem że to raczej niemożliwe. Podejrzewam że zmiana stanu rzeczy wymagałaby głębszej ingerencji w grę.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez GrapHite » 02.01.09, 21:20

co daje ten mod "late War Snorkel Sensor Antennas" :?:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dragonfly » 02.01.09, 23:00

Na chrapach masz zamontowany dodatkowy wykrywacz radaru. Dzięki temu idąc na Schnorkelu jesteś bezpieczniejszy. Zresztą opis wszystkich submodów jest w instrukcji do GWX.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez pw524 » 03.01.09, 10:49

Tak tylko ze instrukcja do GWX jest po angielsku, a z tego co wiem to w Polsce jeszcze nie ma obowiązku władania biegle tym językiem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dragonfly » 03.01.09, 10:54

Obowiązku nie ma, ale wypada ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Gobbler » 30.01.09, 13:13

czy gwx 3.0 pujdzie na v 1.2?
Gobbler
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 28.01.09, 20:22

Postprzez pw524 » 30.01.09, 14:33

Instalujesz na czystą SH III + Path 1.4
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dzejkob » 05.02.09, 12:49

Jest taki mod, który pokazuje czułem miejsca okrętu(nazywa się Full Vulnerability Mod), niestety nie działa on z GWX 3.0. Mnie jednak interesuje bardziej mod, który pozwala wybrać miejsce uderzenia torpedy przy włączonym automatycznym celowaniu. Czytałem, że taki istnieje, ale nie potrafię powiedzieć jak się nazywa, nie wspominając o szukaniu jego! Byłbym bardzo wdzięczy jeśli ktoś podał by mi nazwę tego modu, a jeśli nie, to chociaż link kontabilnej (z GWX) wersji Full Vulnerability Mod.

Z góry dziękuję ;)
dzejkob
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.09, 17:46

Postprzez dragonfly » 05.02.09, 17:23

Link i opis do Full Vulnerability Mod jest na pierwszej stronie tego tematu.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez dzejkob » 05.02.09, 17:46

tak wiem, ale ten mod nie działa z GWX, albo ja robie coś źle...
dzejkob
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.09, 17:46

Postprzez dragonfly » 05.02.09, 21:50

Możliwe że nie działa. Nie każdy mod jest kompatybilny z GWX. Zwłaszcza że ten jest bardzo stary.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez dzejkob » 06.02.09, 10:53

A nie ma żadnego modu podobnego do tego?
dzejkob
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.09, 17:46

Postprzez Olamagato » 08.02.09, 20:52

Przy włączonym automatycznym celowaniu możesz sobie z książki celów wybrać miejsce uderzenia torpedy. I tak jest zawsze. Jest tylko jeden ważny wyjątek. Wyliczany automatycznie kąt uderzenia torpedy musi być bardzo bliski 90°. Jeżeli na rozpoznanym automatycznie celu nie pojawia się możliwość wybrania strefy uderzenia, to jest to niechybny znak, że próbujesz zaatakować torpedą pod zbyt dużym kątem. Wtedy nie tylko nie masz wyboru miejsca uderzenia, ale nie masz w ogóle pewności, czy torpeda w ogóle trafi w kadłub i wybuchnie.

Nie potrzeba więc tu żadnego moda. Wybór się pojawi, jak będziesz strzelał torpedy do celu z jego boku wyprzedzając go nieznacznie o czas potrzebny do dopłynięcia torpedy w miejsce uderzenia.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Mody

Postprzez kimano-u96 » 12.02.09, 20:01

Jaki mod daje rozbitków w grze
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez kranz » 12.02.09, 21:29

kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 38 z 421 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron