1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 8 z 131 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13

Postprzez Kosmo » 16.10.07, 19:43

Forum przeczesałem ale nie znalazłem (możliwe, że gdzieś to jest ukryte pod hasłem "LUDZIE POMOCY") za to zainstalowałem najnowszego GWX i wszystko działa. Dodam od siebie, że skuteczność torped mnie zdołowała - 1 na small merchant nie zawsze robi swoje.
Kosmo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 14.10.07, 23:32
Lokalizacja: Lorient

Postprzez GMac » 17.10.07, 13:28

Skutecznosc jest taka sama, tylko ze w GWx statki nie tona odrazu w przepieknym wybuchu tak jak to jest w czystym SHIII tylko powoli nabieraja wody, zwalniaja itd. Wszystko jest dokładnie opisane w manualu od GWx'a dlaczego jest tak a nie inaczej. Radze poczytac aby oswoic sie ze zmianami i nie zostac zaskoczonym jakims zdazeniem w trakcie ciezszej akcji :wink:
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez zulu » 17.10.07, 14:17

W GWX urealnili reakcję na trafienie - jezeli statek płynie pusty to i kilka torped nie spowoduje oblżymich strat ale jak trafisz na w paliwo a to już fajerwerki. ja osobiście przy dużych jednostkach celuję zaraz za dziób. Trafiony statek powoli aczkolwiek systematycznie nabiera wody i zanurza się, przy przekroczeniu pewnego poziomu przechyłu jeyna droga to dno.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemko » 20.11.07, 11:35

To ja mam takie pytanko.
Czy zdarzyło się komuś że załoga się poddała w GWX 1.03???
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Przemko
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.06, 11:26
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez evan82 » 21.11.07, 18:57

GMac napisał(a):Skutecznosc jest taka sama, tylko ze w GWx statki nie tona odrazu w przepieknym wybuchu tak jak to jest w czystym SHIII tylko powoli nabieraja wody, zwalniaja itd. Wszystko jest dokładnie opisane w manualu od GWx'a dlaczego jest tak a nie inaczej. Radze poczytac aby oswoic sie ze zmianami i nie zostac zaskoczonym jakims zdazeniem w trakcie ciezszej akcji :wink:


Skuteczność nie jest taka sama. Wystarczy przejrzeć hit pointy w odpowiednim pliku Cfg aby dostrzec znaczne różnice.Pozdrawiam! :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wojtek15 » 04.12.07, 16:47

Witam!
Zna ktoś może dokładną datę wypuszczenia GWX 2.0? Jak nie, to przynajmniej powiedzcie przybliżony termin, bo kurczę nie mogę się już doczekać:).
Pozdrawiam:D
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez evan82 » 04.12.07, 16:49

Słyszałem że może za około miesiąc, ale ja tam aż tak się nie napalam, bo ja i tak bym zrobił dodatek w paru miejscach inaczej. Pozdrawiam!
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

GWX - jak to jeść

Postprzez Otto Von Yosarian » 04.12.07, 19:42

Witajcie drodzy moi. Przyznaje od razu bez bicia, że ... Moja styczność z SH zawsze ograniczała się tylko do tego co daje program (bez dodatków i ulepszeń) dlatego nie mam ZIELONEGO ew. BLADEGO pojęcia jak podejść do tematu.
Czytając posty z tego forum dotarłem do tej strony :
http://carotio.awardspace.com/CarotiosM ... WX-TA.html
i jestem po prostu zachwycony tym wszystkim co daje ten dodatek. Bardzo chciałbym skorzystać z możliwości jakie daje, ale do tego zmuszony jestem prosić kogoś z Was o pomoc.
Czy jest ktoś kto mógłby ŁOPATOLOGICZNIE wytłumaczyć mi jak to się robi ?
Mam SH3PL (DVD) z zainstalowanym patchem (tym najnowszym) - chyba 1,4
Niestety moja znajomość jęz. angielskiego jest nie duża. Dlatego liczę na Was drodzy forumowicze.

Zakładanie nowego tematu jest zbędne, skoro istnieją już odpowiednie, dlatego pozwoliłem sobie przenieść tego posta. O samym GWX-TA dyskutujemy tutaj:
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1794
dragonfly
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 13.01.08, 17:39

Ja tak sobie wypłynąłem na 4 patrol jest już Grudzień a pogoda jest wręcz wspaniała zero śniegu mrozu itp.Myślę ze tu jest wielka dziura w grze co o tym sadzicie
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez turbokrecik » 13.01.08, 18:53

No faktycznie!! Gram już w SH3 parę miesięcy i rzeczywiście nigdy nie widziałem śniegu. Aż do dziś nie zwracałem nawet na to uwagi..........
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez evan82 » 13.01.08, 18:58

Śnieg jest, ale na lądzie. Gdyby te strugi deszczy zastąpić w pewnych okresach płatkami śniegu to by było coś, ale pogoda pewnie jest już zaprogramowana jednolicie i tylko na zmiany takie jak mamy, czyli sztorm, słońce, chmury.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 13.01.08, 19:00

Niby tak, ale pływamy przeważnie w okolicach wysp brytyjskich a tam klimat jest sporo łagodniejszy od naszego. Co innego gdzieś dalej na północ tu jest luka. U mnie było biało jak wypływałem z portu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 13.01.08, 19:11

No w Norwegii na ladzie w zimie bielutko!
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 14.01.08, 00:21

turbokrecik napisał(a):No faktycznie!! Gram już w SH3 parę miesięcy i rzeczywiście nigdy nie widziałem śniegu. Aż do dziś nie zwracałem nawet na to uwagi..........


Popłyń w kierunku koła podbiegunowego, będzie i śnieg.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 14.01.08, 06:27

Panowie ale w Niemczech tez była zima
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez pw524 » 14.01.08, 18:14

Tak ale z natury łagodna. Na brzegu w Wilhelmshaven bywa śnieg.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 14.01.08, 18:53

Ja w sh3 opłynąłem kule ziemską dookoła, i to szlakiem podbiegunowym (bez limitu paliwa), ale padającego śniegu nie widziałem, a Pacyfik był tak pusty że aż szkoda gadać jak, po wojnie atomowej.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 14.01.08, 19:20

Czy ktoś wie które pliki odpowiadają temu żeby na przykład przemieszczać jakieś cześci wizualne np.chronometr chciałbym go przesunąć w inne miejsce
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez maxmaxmax3 » 29.04.08, 13:14

Witam. :lol:
Mam problem:
gzie znaleść patch 1.4b do SH3?

mam gre oryginalną z Cenega z polskimi napisami platynową kolekcje.
W samej grze na dole po prawej pisze "1.4" ale gry próbuje wgrać GWX-a to nie działa.
Czy moja wersja 1.4 to to samo co 1.4b?
Nie mam pojęcia co robić... :?:

Bardzo prosze o pomoc.
Dziękuje
maxmaxmax3
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 28.04.08, 18:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Raff » 29.04.08, 14:12

Witam!

Patch Cenegi 1.4 jest zdaje się analogiczny do patcha 1.4b europejskiego. Mi również GWX wrzeszczał, że może nie chodzić stabilnie na czystej cenegowskiej kolekcji klasyki, ale zainstalowałem i jak dotąd powrót na morze jest bezproblemowy.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez pw524 » 29.04.08, 14:39

Czytaj ten temat, w ostatnich postach jest napisane co trzeba zrobic, osobiście polecam crack (bez przeinstalowywania gry) . http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopi ... &start=200
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Pumbator » 30.04.08, 15:41

A ja z kolei zauważyłem u siebie następujący problem. U-boot: VIIB. Problemem jest zachowanie diesle'i. A mianowicie, po wyłączeniu silników, bądź wynurzeniu, czasem nie odpala jeden (prawy), a czasem (sic!) oba. Jednak ograniczenie szybkości z 18 węzłów do 14 trochę utrudnia niektóre sytuacje. Po jakimś czasie diesel zaskakuje. Normalne to?
Pumbator
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 23:46

Postprzez dragonfly » 30.04.08, 15:48

To nie błąd - jeden z diesli nie pracuje, bo ładuje baterie ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Pumbator » 30.04.08, 16:28

A to takie buty... Można to wyłączyć? Czytaj, przerwać ładowanie?
Pumbator
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 29.04.08, 23:46

Postprzez Shakatan » 30.04.08, 16:53

Pumbator napisał(a):A to takie buty... Można to wyłączyć? Czytaj, przerwać ładowanie?

Manual (wersja pdf w katalogu 'documentation'), rozdział 'Rozkazy oficerów', część: 'Pierwszy mechanik'. str. 28
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 8 z 131 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości