1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 11 z 131 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13

Postprzez jaxa » 09.11.08, 18:32

sOnar napisał(a):Oni i tak to mają gdzieś bo na normalu pykają. Co się dziwić że polaków mają za idiotów i mówią że jesteśmy ciency.... jak słyszą... że gramy na realu...

Z A W I Ś Ć


Znam trochę ludzi grających w GWX, w przytłaczającej większości nie są to Polacy i zapewniam Was, że grają na najwyższych ustawieniach trudności, bo tylko taką grę uważają za właściwą. Z cytowanym zachowaniem nigdy się nie spotkałem z ich strony, więc rzucanie tego typu haseł uważam za nieuprawnione, a sugerowanie, że mają nas za idiotów nie warte jest nawet komentarza.

Osobiście gram w GWX od jego powstania (oczywiście na maksymalnych ustawieniach trudności, manualnym celowaniu itp) i uważam, że jest to najlepszy supermod do SHIII jaki powstał do tej pory, znakomicie balansujący realizm rozgrywki, realia historyczne, gameplay, efekty wizualne i dźwiękowe itd. Nie mówię tak tylko dlatego, że miałem przyjemność pracować na rzecz GWX Team przy jego tworzeniu (w niewielkim zakresie), ale po osobistym przetestowaniu pozostałych supermodów. Jest to jednak tylko moja opinia (chociaż podzielana przez wielu innych graczy), każdy z Was ma prawo do odrębnego zdania. Oczywiście GWX nie jest dziełem skończenie doskonałym, a świadomość tego mają również (czy nawet przede wszystkim) jego twórcy. Zawsze można powiedzieć, że to czy tamto jest w nim niedopracowane, ale przecież zwsze można załączyć do GWX inne mody via jsgme (sam tak robię, jak i zdecydowana większość innych graczy). O skali wykonanej przy GWX pracy świadczy chociażby manual do GWX, liczący 648 stron (pokażcie mi inny freewarowy dodatek do gry, który miałby taki manual). Dlatego, jeśli kolega sOnar twierdzi, że GWX jest do d..., a jego mod będzie najlepszy pod słońcem, to bardzo bym prosił o pokazanie czegoś z tej pracy, co jest lepsze od GWX, do ewentualnego testowania i obiektywnej oceny. Nie wiem, czy sOnar jest fachowcem w dziedzinie okrętów podwodnych większym od nas wszystkich razem wziętych, czy jest może dowódcą jednego z naszych obecnych okrętów podwodnych czy też Pentagon konsultuje z nim kwestie dotyczące ewentualnej przyszłej modernizacji okrętów typu Los Angeles itp, ale naprawdę w tej dyskusji o tym, jaki miałki jest GWX padło tak wiele bezsensownych opinii, że trudno nazwać to rzeczową wymianą poglądów. Jeżeli kiedykolwiek wyjdzie Uboot Total War (o ile dobrze zapamiętałem nazwę), z jego wszystkimi fascynującymi zapowiedziami, a w dodatku da się w to jeszcze zagrać, to będzie to sukces i jako jeden z pierwszych pogratuluję autorowi. Podchodzę do tego jednak mocno sceptycznie, bo z doświadczenia wiem, że nie można być specjalistą od wszystkiego i poprawiać samemu czegoś, nad czym pracowała spora grupa ludzi (mówię tu o realiźmie rozgrywki, zgodności z faktami historycznymi, efektach graficznych i dźwiękowych itp. Po prostu nie wierzę, że jedna osoba jest w stanie to zrobić. No chyba, że sam w to zagram, ale chyba prędzej mi kaktus na ręku wyrośnie.
Bez urazy.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez sOnar » 09.11.08, 22:10

Jaxa. Szanuję Twoje zdanie. Ja nie robię żadnego cuda ale moda na reala. Nic więcej. Na ubootach nieco się znam ale w przypadku moda wystarczy mi wyłącznie to: znam całkiem całkiem programy grafiki 3D, znam doskonale programy grafiki 2D, znam się swietnie na grzebaniu w plikach bo robię to od czasów Atari65XE, znam bardzo dobrze programy do obróbki dźwięku - od edytorów, sekwencerów po same trackery w których czasem składam jakąś muzę... to mi wystarczy. Tworząc moda czytam dane techniczne sprzętu i osiągi. Analizuję je. Nie robię jakiejś wizualnej perełki - bo ktoś kto na to liczy się rozczaruje. Chcę lepsze SH3. Co z tego wyjdzie nie wiem. Dwa dni temu napisałem wiatr działający na dym w SH3. Wczoraj skodowałem to: http://pl.youtube.com/watch?v=JVfVIpK0hFw czyli opadającą flarę. Coś działam. Powoli bo sam. Zdziałam. Dam znać. Dzięki za wyrażenie opini. Cenię szczerość. Pozdrawiam jaxa.


Kiman. Otóż panie kolego skoro prosisz nawet na mail wyszukałem dla Ciebie misję którą wyjątkowo napisałem na prośbę Lucasa pod jego użytek. Jako, że... czub vs czub* nie toleruję - dziwię się, że się zabrałem za to. Misja jednak powstała na zamówienie.

Dodałem scenerii tam trochę nastroju i grozy - by otoczenie budziło lekkie ciarki. Udać się udało. Lucas był w szoku, bo jak mówi w życiu takiej misji czub vs czub nie widział - podobnie inni gracze. Dlaczego? Zobacz sam. He he. Gdzie? Tutaj:

ICEBERG of FANTASY by sOnar (aktualizowany link)
http://dodownload.filefront.com/1231926 ... da5ee98be3

Miłej zabawy

* - tak nazwaliśmy to w W.A.R.D.C
Ostatnio edytowano 11.11.08, 13:16 przez sOnar, łącznie edytowano 1 raz
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez jaxa » 10.11.08, 14:12

sOnar, jeśli Twój mod, zwiększający realizm rozgrywki, będzie można zainstalować na GWX 2.1 z dołączonym OLCE2 (jak dla mnie najlepsze zestawienie dla jakości efektów wizualnych i dźwiękowych), to będzie to sukces. Podziwiam to, że bierzesz się za to sam, bo jest to kawał roboty do wykonania. Ze swoją opinią wstrzymam się do wydania moda i przetestowania go własnoręcznie. Pozdrawiam

PS. Przy próbie odpalenia Twojej misji mam CTD. Jadę na GWX 2.1 i OLCE2 plus mniejsze mody.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez sOnar » 10.11.08, 18:16

CTD? To misja na czyste SH3 i na suby. Dziwne że koliduje z GWX. Zajrzę do zipa jeszcze. Trzeba wgrać ją razem z katalogiem do katalogu Multimissions.
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez sOnar » 11.11.08, 13:14

podaję łatkę na misję:
http://dodownload.filefront.com/1231926 ... da5ee98be3

Jaxa popełniłeś pewien błąd. Jaki? Otóż jest to sposób wgrania misji. Winzip obecny jest beznadziejny i pokazuje plik samej misji a nie zagnieżdżenie jej w katalogach ech. Polecam do rozpakowania Total Commandera lub WinRara.

Misja powinna się znajdować w:

\SilentHunterIII\Data\MultiMissions\English\ICEBERG of FANTASY by sOnar\ICEBERG of FANTASY by sOnar.mis

czyli powinna mieć własny katalog o nazwa samej misji

pozdrawiam i miłej zabawy
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 15.11.08, 15:04

Witam mam pytanie czy wie ktos z was jaka przyczyna moze byc to ze miarka na peryskopie nie zgrywa sie z liniami pionowymi?Gdy ustawiam pionowa linie na srodku dziobu okretu na miarce mam 20.Prosze o pomoc
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 16.11.08, 00:40

Po co grzebiesz w menu? Zamieszałeś to masz przestawioną. Menu_1024*.ini do wyrzucenia masz bo nie sądz,ę że to odkręcisz
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 16.11.08, 09:45

Własnie oto chodzi ze nic tam nie grzebałem ot co
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 16.11.08, 15:38

Uszkodzenie plików SH3. W cuda nie wierzę. Scandisk, Defrag i reinstalka

ps. moja misja działa na GWX
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 16.11.08, 18:35

Juz doszłem co jest nie tak działa i jest ok.To miło ze bedzie działał z GWX pozdrawiam i czekam do grudnia
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

GWX 2.1 PL Problem - crash gry

Postprzez barel » 06.12.08, 18:45

Witam serdecznie. Używam moda GWX 2.1 i gnębi mnie jeden problem. Pływam pod koniec 44 roku okrętem typu XXI i każdorazowo przy trafieniu torpedą Korwety, wywala mi grę do win'a. Problem pojawia się za KAŻDYM razem w takiej sytuacji - torpeda + Korweta. Czy ktoś z Was doświadczył tego samego??? Co sugerujecie ? Problem jest dość frustrujący. Z góry dziękuję za odzew. Pozdrawiam Wilków :).

p.s. Wiem że dla zachowania realiów nie powinienem walczyć okrętem typu XXI, lecz tłuc się poczciwą "siódemką" :), lecz nie mogłem się nie skusić na tą potężną siłę ognia, nowy system przeładunku torped i te ogromne podwodne prędkości :). Poza tym gram na 100% realizmu. RATUJCIE !!! :)
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez piechcik » 06.12.08, 20:41

a czy wiesz ze do tego typu pytań jest dział FAQ?? po za tym jest cisza na morzu więc nikt Ci nie pomorze na forum wchodzę tylko ja administratorzy i Oblitzs :D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez dragonfly » 07.12.08, 10:06

Słuszna uwaga. Albo w FAQ, abo tutaj. Wystarczy trochę się rozejrzeć.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Wojtek15 » 07.12.08, 15:57

piechcik napisał(a):a czy wiesz ze do tego typu pytań jest dział FAQ?? po za tym jest cisza na morzu więc nikt Ci nie pomorze na forum wchodzę tylko ja administratorzy i Oblitzs :D

I ja ;).
Próbowałeś przeinstalować grę? (Dokładnie, usuwając wszelkie pozostałości po grze.)
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez misiak0509 » 08.12.08, 17:13

a ja to co? :lol: raz na tydzień ale zawsze
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Re: GWX 2.1 PL Problem - crash gry

Postprzez pw524 » 08.12.08, 19:51

barel napisał(a):Witam serdecznie. Używam moda GWX 2.1 i gnębi mnie jeden problem. Pływam pod koniec 44 roku okrętem typu XXI i każdorazowo przy trafieniu torpedą Korwety, wywala mi grę do win'a. Problem pojawia się za KAŻDYM razem w takiej sytuacji - torpeda + Korweta. Czy ktoś z Was doświadczył tego samego??? Co sugerujecie ? Problem jest dość frustrujący. Z góry dziękuję za odzew. Pozdrawiam Wilków :).

p.s. Wiem że dla zachowania realiów nie powinienem walczyć okrętem typu XXI, lecz tłuc się poczciwą "siódemką" :), lecz nie mogłem się nie skusić na tą potężną siłę ognia, nowy system przeładunku torped i te ogromne podwodne prędkości :). Poza tym gram na 100% realizmu. RATUJCIE !!! :)

A dobry masz sprzęt? Przy trafieniu tak małej i tak uzbrojonej jednostki torpedą jest kupa fajerwerków i system a zwłaszcza grafika może tego nie trawić. Ale to tylko takie gdybanie, zależy na jakim sprzęcie grasz.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez deder90 » 15.01.09, 13:30

Witam , mam pytanie czy mod GWX 3.0 koniecznie trzeba instalować na wersję gry z patchem 1.4 ?
deder90
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.09, 13:21

Postprzez marek128 » 15.01.09, 15:25

tak na czystą wersję z+ patch 1.4
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez FALCAO_82 » 04.02.09, 20:49

Witam wszystkich. Mam pytanie gdzie można sciągnąć GWX 2.0 ??? Może macie jakieśdziałające linki ????
FALCAO_82
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.02.09, 20:46

Postprzez dzejkob » 04.02.09, 21:12

Witam też jestem nowy.
Wersja 3.0 jest nowsza, tutaj masz lik do posta z subsim: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=145939
dzejkob
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 02.02.09, 17:46

Postprzez FALCAO_82 » 02.03.09, 13:41

Mam panowie takie pytanie - otrzymałem informację że w pobliżu znajduje sie grupa uderzeniowa, na mapie pokazał sie znaczek schodzę na peryskopową, nasłuch i nic. Dlaczego nie ma żadnych statków ????

Drugie pytanie mam okręt wroga w zasięgu wzroku, chcę wysłać raport o kontakcie i nic mi nie wyskakuje ????
FALCAO_82
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.02.09, 20:46

Postprzez korsarz » 02.03.09, 14:48

moim zdaniem to tak- po pierwsze- widocznie byli za daleko, mi tez czasami nie udaje sie przechwycić meldowanego kontaktu.
Po drugie- meldunek o kontakcie mozesz wyslac chyba tylko jak masz kontakt wzrokowy z grupą ud/ konwojem. Na pojedyncze to nie dziala
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Postprzez dragonfly » 02.03.09, 17:03

Grupa Uderzeniowa płynie na ogół z ogromną prędkością. Szanse nadziania się na nią są praktycznie przypadkowe.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez korsarz » 02.03.09, 20:25

Ale mozna ustawic sie na jej kursie i czekac. Tylko ze wystarczy mala odchylka od kursu zakladanego przez d-ce uboota od faktycznego grupy. Zwlaszcza jesli ustawimy sie na ich trasie daleko od meldowanego punktu. Ale jesli ustawimy sie dokladnie na trasie przemarszu grupy, to jej predkosc nie ma znaczenia. Oczywiscie odpada przechwycenie takie jak w przypadku powolnego konwoju gdzie mozna go spokojnie wyprzedzać na powierzchni poza zasiegiem widocznosci
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Postprzez GrapHite » 02.03.09, 20:42

korsarz napisał(a):ATylko ze wystarczy mala odchylka od kursu zakladanego przez d-ce uboota od faktycznego grupy.


gorzej jak zmienia kurs :lol: bo i tak bywa :twisted:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 11 z 131 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości