1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 10 z 131 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Postprzez driver134 » 22.09.08, 22:16

Edycja premierowa i chyba nawet tańsza niż superseller czy inne
http://www.allegro.pl/item437724157_sil ... wa%5D.html
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fidel » 22.09.08, 23:20

Wielkie dzięki za obszerne info. Czy ta najstarsza wersja, jak podał np. driver134 jest dobra pod kątem wgrywania GWX?
fidel
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.08, 15:59

Postprzez Gregpo » 23.09.08, 01:20

Myszkin napisał(a):Zaintrygowało mnie poniższe zdanie :)

Gregpo napisał(a):Realizm w GWX ... hmm ... jest on raczej hardcorowy .. i z wlasciwym realizmem ma malo wspolnego. Mysle, ze NYGM jest bardziej trafny - jesli chodzi o realizm.


To jest w końcu hardcorowy czy nie jest? Jest...za bardzo realistyczny? (wiem, że to śmiesznie brzmi).


Nie wiem czy realizmem mozna nazwac np. namierzenie przez DD u-boota ... z 10 km ... a nastepnie idealne przyplyniecie i zrzucenie celnych bomb na cel. Wspomne tylko, ze u-boot byl w zanuzeniu.

To tylko przyklad z ..... GWX
:wink:

Realizm to realizm .. a nie kinderniespodzianka.

pozdrawiam
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez pw524 » 23.09.08, 19:02

driver134 napisał(a):Edycja premierowa i chyba nawet tańsza niż superseller czy inne
http://www.allegro.pl/item437724157_sil ... wa%5D.html

Więc tak, mam edycję premierową i jej wadą jest to że jest zabezpieczona STAR FORCE i trzeba grać z płytą co jest mało wygodne. Co do realizmu to bez jaj, to tylko gra a GWX ma super grafe i gra wiele zyskuje, zaczyna żyć.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez driver134 » 23.09.08, 19:22

pw524 napisał(a):wadą jest to że jest zabezpieczona STAR FORCE i trzeba grać z płytą

Na to jest rozwiązanie
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fidel » 24.09.08, 00:41

A późniejsze wersje nie posiadają starforce'a?
fidel
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.08, 15:59

Postprzez Gregpo » 24.09.08, 01:06

fidel napisał(a):A późniejsze wersje nie posiadają starforce'a?


Dokladnie tak.

..........

pw524

Tak to tylko gra ... ale GWX i real to dwie rozne sprawy.

:shock: :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez fidel » 24.09.08, 01:44

Niedobrze, starforce jest bardzo zły :P Widzę, że co wersja to inne profity. Jak się prezentują wersje: superseller i kolekcji klasyki, pod kątem modyfikalności? Chodzi mi konkretniej czy zdarzają się niezgodności nie do przeskoczenia.

Przepraszam, że moje pytania krążą wokół jednego, ale jeszcze nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi.

Pozdrawiam
fidel
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.08, 15:59

Postprzez pw524 » 24.09.08, 13:41

driver134 napisał(a):
pw524 napisał(a):wadą jest to że jest zabezpieczona STAR FORCE i trzeba grać z płytą

Na to jest rozwiązanie

Wie wiem :wink: . Ale tu się głośno o tym nie mówi. Tak na marginesie to to rozwiązanie pasuje też do pozostałych wersji :D . Co do realizmu to myślę że z każdym modem gra ma niewiele wspólnego z realem, to tylko dobra zabawa. fidel problemy z kolekcją klasyki jak i superseller są do obejścia. Z tego co wiem to większe problemy są z kolekcją klasyki ("unknown wersion") ale napisz do mnie na priv to ci powiem jak z tym sobie poradzić. Zresztą może się już domyśliłeś.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 24.09.08, 14:59

Ja mam problem z hydoakustykiem nie kreci ani nie moge wejsc na jego miejsce co sie dzieje pomocy
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez Dawid[PL] » 24.09.08, 16:43

Sam mam Kolekcje Klasyki i mimo komunikatu na początku instalacji GWX o "unknown verison" (żeby było śmieszniej oryginalna płytka wersja 1.4b PL) wszystko śmiga aż miło :P . Ważne że instalacja rusza i jest potem ok. Nie mam żadnych problemów z graniem:)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez majama » 27.09.08, 18:38

Brak mi w tym supermodzie skali na lornetce która mowila o jaki kąt juz sie obrócilem na kiosku, wczesniej to miałem. Ktos pamieta w jakim modzie mozna ta grafike znaleśc zeby sobie podczepić?
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Emes » 27.09.08, 20:52

Skasowano tą skalę pewnie dla realizmu
Emes
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.08.08, 08:19

Postprzez pw524 » 28.09.08, 08:16

Dawid[PL] napisał(a):Sam mam Kolekcje Klasyki i mimo komunikatu na początku instalacji GWX o "unknown verison" (żeby było śmieszniej oryginalna płytka wersja 1.4b PL) wszystko śmiga aż miło :P . Ważne że instalacja rusza i jest potem ok. Nie mam żadnych problemów z graniem:)

No widzisz a na kolekcji klasyki pojawia się "unknown wersion" i jest po instalacji.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Dawid[PL] » 28.09.08, 10:38

No przecież pisze że sam mam kolekcje klasyki i ze mimo unknown verison mi się instaluje:) Jak byk jest napisane:D
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez pw524 » 28.09.08, 10:55

Przepraszam ale zmyliła mnie ta "oryginalna wersja", bez obrazy kolego ale dla mnie oryginalna wersja to pierwsze wydanie. Co nie zmienia faktu że u mnie na kolekcji klasyki błąd istnieje.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sOnar » 03.11.08, 10:36

Nie wiem po co komu podziałka na lornetce? Przecież to nie jest realistyczne majama. Co do GWX... taka prawda że czujniki są psychopatycznie zawyżone pod kątem poziomu normal.

Dla reala NIGDY GWX nie był tworzony i nie będzie bo świat ciacha normal!

Analizowałem dokładnie schemat alianckiego hydrofonu, asdica - bo jestem elektronikiem. Temat lampy mi nie jest obcy także. Może się pokuszę kiedyś na zrobienie kopii takiej zabawki...

Przykładowo hydrofon - to były prymitywne urządzenia na 3-5 pentodach/triodach także żeby namacać kogoś z 10 km idącego 3w pod wodą musiałby stać się jakiś cud.

Ja rozumiem cuchnące i klekoczące frachtowce lub ogromne silniki okrętów wojennych ale nie wyciszony sub którego wały śmigają na łożyskach z drzewa gawajkowego he he. Takie wzmacniacze miały niewielkie wzmocnienie. Trzeba dodać, że był to prymitywny raczej mikrofon dynamiczny. Pojęcie mikrofonu pojemnościowego czy elektretowego nie istniało - ponieważ technika jeszcze wtedy była zbyt prymitywna na metalizowanie folii i takowe też pomysły...

Filtry dolno i górnoprzepustowe też robiły swoje ale nie róbmy z pentod i triod opampa... nawet jak każda działają w obwodzie pętli sprzężenia zwrotnego... które poprawia moc wzmocnienia ale tak czy siak... daje dodatkowy szum własny! ^^

Jak chcesz suba naprawdę daleko znaleźć na takim urządzeniu... trzeba stać na spokojnym morzu, na wyciszonym okręcie i śpiewać cicho litanię:

Słuchaj , Jezu jak cię błaga lud...
Słuchaj, słuchaj, uczyń z nami cud...


i nie liczyć na cud... bo go nie będzie ^^

he he. pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 04.11.08, 18:23

:lol:

nic dodac, nic ujac.

Ja osobiscie gram obecnie z GWX 2.1 .. ale ...

pozmienialem wszelkiego rodzaju sensory wedlug mojego poczucia realizmu - a wierzcie mi ... bylo co zmieniac i .... testowac.
Uzywam tez OLC2 ... ale tam rowniez pozmienialem scene.dat ... cameras.dat ... aby bylo realniej .. w koncu w nocy z 1 km nie da sie rozpoznac bandery ... a w GWX mozna.

Pozmienialem tez sporo innych rzeczy ... wcale nie po to aby bylo latwiej ... ale po to aby bylo realniej. 8)

Mam nadzieje, ze GWX Gold ... powstanie ... i moze w koncu bedzie realniej ...

az chyba zanuce ...


Słuchaj , Jezu jak cię błaga lud...
Słuchaj, słuchaj, uczyń z nami cud...

:lol: :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez GrapHite » 04.11.08, 20:44

a moze by ktos napisal im (GWX) co nas gryzie. Taki ale "listo do rzymian" :lol:
W imieniu nas wszystkich PL.
Oczywiscie mam nadzieje, ze wiedza, ze trzeba to poprawic. Mam nadzieje... :?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez sOnar » 04.11.08, 21:12

Oni i tak to mają gdzieś bo na normalu pykają. Co się dziwić że polaków mają za idiotów i mówią że jesteśmy ciency.... jak słyszą... że gramy na realu...

Z A W I Ś Ć
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez GrapHite » 04.11.08, 23:30

sOnar napisał(a):Oni i tak to mają gdzieś bo na normalu pykają. Co się dziwić że polaków mają za idiotów i mówią że jesteśmy ciency.... jak słyszą... że gramy na realu...

Z A W I Ś Ć


mi glownie chodzilo o doskonaly 'sluch' DD i problem z ucieczka przed nimi - patrz wyzej (ktos piasal ;-) ) - gregpo
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Gregpo » 05.11.08, 10:58

GrapHite napisał(a):
mi glownie chodzilo o doskonaly 'sluch' DD i problem z ucieczka przed nimi - patrz wyzej (ktos piasal ;-) ) - gregpo


:wink: .... i dlatego wlasnie spedzilem sporo czasu aby doprowadzic ten stan rzeczy do normala. Jak juz pisalem ... wymagalo to wielu testow i przerobek.

Nie chodzi tylko o doskonaly "sluch" DD ... ale rowniez o ... razenie bomb glebinowych, czas naprawy uszkodzen, wykrywanie statkow przez wachte w roznych warunkach pogodowych (czesto bywalo tak, ze statek byl widoczny golym okiem a wachta milczala ... a potem we mgle, gdzie czubka wlasnego nosa prawie nie bylo widac, .... to chlopaki wrzeszczeli, ze widza statek z odleglosci 7 km ... :lol: :wink: ) , ataki podwodne gdy 13-15 na morzu... juz sa praktycznie niemozliwe ... itd.
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez turbokrecik » 08.11.08, 20:34

A możesz zamieścić ustawienia jakie zrobiłeś? Ja też mam dość tych wszystko słyszących DD. Sorry że tak na gotowe się wbijam ale zmiana ustawień i testy to strasznie żmudna robota.


A może wie ktoś jak pozbawić nieśmiertelności wszelkie dziadostwo latające? W wersji podstawowej było przegięcie bo zlatywały przy silniejszym pierdnięciu, w GWX przesadzili w drugą stronę.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez gonsalez » 09.11.08, 10:54

Właśnie dołączam się do prośby. Może założyć jakiś odzielny temat o tym. Ktoś może podałby co i jak zmodyfikował, zawsze byłby to jakiś drogowskaz dla tych co sami się na tym mniej znają.
Generalnie lubię GWX, drażni mnie jednak:
-zachowanie DD-czyli ich hiper czujność,
-bezsensowne okrety podwodne aliantów pływajace w konwojach( w ogóle bym to wywalił)
-zbyt duża ciemność nocy co powoduje,że na moim TV LCD g^%$no widać(przywróciłbym ustawienia z oryginalnego SH III)
-powróciłbym do pokazywania namiarów z hydrofonu kiedy jest się zanurzonym, mnie osobiście ta opcja bardzo się podoba
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 09.11.08, 17:16

Czy ktos z szanownych kolegów mógł by mi przesłac misje do grania w necie ale okret kontra okret jeden na jednego?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 10 z 131 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość