1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 1 z 131, 2, 3, 4, 5 ... 13

GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Flysz » 21.12.06, 11:15

Witam wszystkich.Proponuje założenie tego topica aby w nim poruszać problemtykę dotyczącą GWX.Uważam że jeżeli wszystko co jest z nią związane będzie tylko tu to łatwiej będzie nam wszystkim :) Jeżeli się nie zgadzacie to poprostu usuncie ten post :)
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Flysz » 21.12.06, 11:18

Mam problem z zainstalowaniem GWX. Po kliknięciu w instalatora pojawia się info : "G:/ Silent Hunter III is not a valid Silent Hunter III v.1.4b instalation!Please select an installation of Silent Hunter III wchich has been patched to v.1.4b and is ummodified."

Zaznaczam że grę mam oryginalną z wgranym juz patchem 1.4
Nie mam pojęcia co się dzieje.

Całe GWX mam w jednym folderze,wraz z plikiem instalatora.

Gre instalowałem na nowo i na czystą instalkę próbowałem GWX wrzucić.

Czy ktoś miał podobny albo taki sam problem?



Pozdrawiam wszystkich :) I z góry dzięki za wszelkie uwagi i wskazówki :)
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Borman » 21.12.06, 12:49

Tak to jest jak sie gra na oryginalach :D
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Flysz » 22.12.06, 10:43

To chyba nie ma żadnego znaczenia:)
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez amigo » 22.12.06, 19:06

Witam mam inny problem gra oryginał path 1,4, +GWX po wgraniu
" spolszczenia napisów" wywala mi gierkę, proszę o pomoc
Pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Adi Cherryson » 24.12.06, 00:34

Flysz napisał(a):Mam problem z zainstalowaniem GWX. Po kliknięciu w instalatora pojawia się info : "G:/ Silent Hunter III is not a valid Silent Hunter III v.1.4b instalation!Please select an installation of Silent Hunter III wchich has been patched to v.1.4b and is ummodified."

Zaznaczam że grę mam oryginalną z wgranym juz patchem 1.4
Nie mam pojęcia co się dzieje.

Całe GWX mam w jednym folderze,wraz z plikiem instalatora.

Gre instalowałem na nowo i na czystą instalkę próbowałem GWX wrzucić.


Miałem dzisiaj ten sam kłopot z oryginalną wersją PL (dokładnie taki sam komunikat o błędzie). Rozwiązaniem okazało się usunięcie gry i ręcznie wszystkich pozostałości - nie zostawiłem na dysku żadnych plików związanych z grą. Po ponownym uruchomieniu komputera zainstalowałem SH w nowym miejscu, potem patch 1.4 i instalator GWX poszedł bez problemu.

Pozdrawiam
Adi
Adi Cherryson
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Postprzez wibwk » 24.12.06, 01:46

amigo napisał(a):Witam mam inny problem gra oryginał path 1,4, +GWX po wgraniu
" spolszczenia napisów" wywala mi gierkę, proszę o pomoc
Pozdr

Bo nie możesz wgrać "spolszczenia" trzeba je stworzyć na nowo, "skompilować", te pliki nie są kompatybilne zawartością, jest kilka istotnych różnic np.: flotylle, bazy.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez amigo » 24.12.06, 16:57

wibwk pomóż mi, jak to najprościej zrobić, niestety nie jest to moją najmocniejszą stroną, chodzi mi wyłącznie o spolszczenie komend i meldunków wyświetlanych na pasku.
pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Flysz » 24.12.06, 18:58

Witam wszystkich.Adi twoja uwaga na temat ponownej instalacji i usunięcia starych plików gry była słuszna.Instalator rusza i samodzielnie wyszkuje folder z grą.Ale jest nowy problem :) Instalator nie może znaleźć pliku GWX-1 w katalogu w którym sam owy instalator jest (wszystkie pliki GWX od 1 do 5,wraz z plikiem instalacyjnym mam w jednym folderze ),prosi o włożenie dysku 1 :| Totalnie mnie zgięło?

Pozdrawiam
Flysz
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez wibwk » 25.12.06, 03:25

amigo napisał(a):wibwk pomóż mi, jak to najprościej zrobić, niestety nie jest to moją najmocniejszą stroną, chodzi mi wyłącznie o spolszczenie komend i meldunków wyświetlanych na pasku.
pozdrawiam

Chodzi o plik en_menu.txt prawda, w GWX zawiera on zmiany dotyczące baz i flotylli, torped, może jeszcze jakieś inne, niestety musisz "ręcznie" dokonać zmian w polskiej wersji aby zawartość określana wartością [string] była taka sama jak w oryginale GWX i co ważniejsze żeby same wartości i ilości [string] się zgadzały. Z tego co pamiętam nic więcej nie trzeba do spolszczenia GWX'a.

P.S.
Piewsza poprawka GWX właśnie się pokazała na subsim. dotyczy drobiazgów ale istotnych.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Cpt. Zbych » 25.12.06, 12:15

wibwk napisał(a):P.S. Piewsza poprawka GWX właśnie się pokazała na subsim. dotyczy drobiazgów ale istotnych.

Direct link do wątku o tym "23rd dec. update": http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102551
Cpt. Zbych
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
Lokalizacja: Silesian sea ;)

Postprzez amigo » 26.12.06, 20:08

wibwk już to zrobiłem, metodą prób i błędów, i nawet wyszło. Dzięki za pomoc
pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez marek128 » 28.12.06, 14:21

Jak ma się sprawa rozróżniania typów u-bootów VIIc, 41,42 czy mod je rozpoznaje ? Skąd można pobrać ten mod?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez dragonfly » 29.12.06, 00:20

Niestety GWX nadal nie rozróżnia VIIC od VIIC/41 i VIIC/42.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez wibwk » 29.12.06, 15:43

Cpt. Zbych napisał(a):
wibwk napisał(a):P.S. Piewsza poprawka GWX właśnie się pokazała na subsim. dotyczy drobiazgów ale istotnych.

Direct link do wątku o tym "23rd dec. update": http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102551

Następną partię poprawek twórcy zapowiadają na styczeń, data nieokreślona, tym razem zapodam linka :wink:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Cpt. Zbych » 31.12.06, 11:41

Czy ma ktoś pojęcie jak wygląda system renomy w GWX? W manualu jakoś tego nie znalazłem...

Zauważyłem natomiast, że udany patrol z wieloma zatopieniami przynosi mi 2000-2600 ren. Raz napotkałem TF i zatopiłem HMS Nelsona. Wracam, a tam renoma za patrol bardzo podobna (mimo, że kilka tłustych merchantów też stuknąłem).

Trochę dziwnie bo wychodzi na to, że czy zatapiam statki handlowe czy porywam się na kwiat brytyjskiej floty to ostatecznie bez większej różnicy... :roll:

PS wydaje mi się, że jest ustawione jakieś ograniczenie możliwej wysokości renownu za jeden patrol
Cpt. Zbych
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
Lokalizacja: Silesian sea ;)

Postprzez grallmn » 01.01.07, 22:11

Czytam i czytam i nie moge znaleść odpowiedzi na mój problem.
Zainstalowałem czystą wersję SH3 PL. Dodałem patch 1,4b. Zainstalowałem GWX. Gra ładuje się pięknie. NEW CARRIER, wybór flotylii i rejs. Po ok 5 minutach rejsu wywala mnie do WINDY! Zainstalowałem najnowsze stery i nic nie pomogło. Zmieniać pamięci wirtualnej nie ma sensu bo mam ustawioną na 2200MB.
Co może być przyczyną?
Przy normalnym GW tego nie miałem...

Komp:
IntelCore2
GeForce 7600GS 256MB
1024 RAM
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez wibwk » 01.01.07, 22:38

grallmn napisał(a):Czytam i czytam i nie moge znaleść odpowiedzi na mój problem.

To bardziej wygląda na jakiś błąd w plikach, jakby SH próbował wgrać coś nie istniejącego, z jakiej bazy w jakim okresie rozpoczynasz?, spróbuję sprawdzić u siebie.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez grallmn » 01.01.07, 23:02

startuje 01.09. 1939 z Wilhelm....
Ale to samo sie dzieje przy grze w Single Mission.
Gra trwa wtedy tyle samo. Około 5 minut i winda.
Czy możliwe, że grafa jest sypnięta?
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez grallmn » 01.01.07, 23:05

sprawdziłem na gołej wersji SH3 - chodzi.
po wgraniu patcha 1,4b- chodzi
po wgraniu GWX - chodzi.... i winda.

zainstalowałem najnowsze stery 93.71, direct.x 9,0c i nie pomaga
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Uapa » 01.01.07, 23:08

A zobacz starsze stery np. 77.72 ja wiem, że zabytek...
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez wibwk » 01.01.07, 23:38

grallmn napisał(a):startuje 01.09. 1939 z Wilhelm....
Ale to samo sie dzieje przy grze w Single Mission.
Gra trwa wtedy tyle samo. Około 5 minut i winda.
Czy możliwe, że grafa jest sypnięta?

Hm, akurat ten kawałek mam już dobrze stestowany i wszystko jest/było ok.
Faktycznie wyglada na grafikę, ale co to, nie mam pomysłu. Sam też używam starych sterów 78.01 i DX9.0c i nigdy żadnych kłopotów.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez grallmn » 02.01.07, 08:57

Wygląda na to, że grafika nie radzi sobie. Przy obciążeniu wywala do windy, a nawet zdażał się restart kompa.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez grallmn » 02.01.07, 08:57

tylko dziwne, że przy GW 1.1 tego problemu nie było.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez wibwk » 02.01.07, 15:38

grallmn napisał(a):Wygląda na to, że grafika nie radzi sobie. Przy obciążeniu wywala do windy, a nawet zdażał się restart kompa.

Przyjżyj się chłodzeniu, wygląda na to że komp. Ci się przegrzewa, i to procesor pewnie.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Następna strona

Posty: 324 • Strona 1 z 131, 2, 3, 4, 5 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron