1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 6 z 421 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42

Postprzez kaa » 08.05.05, 15:32

niespecjalnie mi się podoba woda Beery'ego już nie mówiąc o tej domyślnej, więc pobawiłem się trochę sam. rzućcie okiem. :)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 08.05.05, 17:40

Kaa, stawiam Ci oltarzyk :D Swietna robota ! Dzieki
Panowie, co do patcha 1.3 to ciagle spekulacje, tak naprawde to nikt nie wie na 100% co on wniesie. Chodz osobiscie smiem watpic w jego super zawartosc :P Bylo by to nie w stylu ubkiacji :lol:
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez U-902 » 09.05.05, 10:44

Pojawil sie Wolfie's SH3 Tweak Pack , poza wieloma roznymi opcjami mozna podkrecic kompresje czasu powyzej tej, ktora oferuje gra w standarcie :-)
http://www.subsim.com/subsim_files/patc ... eekPak.rar
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 09.05.05, 15:18

co można też zrobić edytując jeden pliczek .cfg - vide pierwsza strona.

ale programikiem łatwiej. :)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PIRAT » 10.05.05, 17:44

Mam kilka pytań do Majama!

Czy przy tworzeniu twojego mod packa uzywales cos z RU 1.22?
Bo niewiem czy go instalować,a jesli tak,chcialbym wiedziec czy bedzie "współgrał" z twoim m.p. czy wrecz przeciwnie?

Z gory dzieki za pomoc!

Narazie gralem "tylko" jeden patrol na twoim mod packu i wydaje sie byc w pożadku - spotkalem tylko jeden samotny okret ale i rowniez Task Force i konwój!

Pozdrawiam!
PIRAT
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.05, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez majama » 12.05.05, 09:44

RU to wieksza paczka poprawek, ja dostarczam tylko pliki kampanii i kilka poprawek błedow (bez plików grafiki), opierałem swoje przeróbki na modzie 20% i plikach world moda 1.72
Mod 20% tez jest w RU zaimplementowany, ja próbowałem połaczyc te dwa mody: WM 1.72 i Mod20%
Pozmniejszałem prawdopodobienstwa pojedynczych statków tylko w pierwszych dwóch latach wojny, potem wyglada tak jakby często miały one eskorte wiec moze nie bedzie tak żle.
Cały czas pojawiają sie nowe mody i byc może coraz lepsze. Nie można za tym nadążyć :)
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 12.05.05, 09:57

Kaa: Ciekawa przeróbka przezroczystości wody, ale tak urzekajaco ładne sa widoki podwodne, ze szkoda mi to zmieniać. Zrezygnowałem z widoków zewnetrznych to chociaż tyle niech mi zostanie. Tutaj wybrałem walory artystycznego piekna nad realizmem :)
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 12.05.05, 14:54

więcej ambicji życzę :P ;)

mi tam się bardziej podoba odwrotnie - zmącona woda & externale

a woda zebrała "pozytywne recenzje" aż się zdziwiłem... teraz jest taki myk, że da się zrobić jeszcze lepszą - zmieniającą kolory zależnie od warunków i pory dnia/nocy. :D
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 12.05.05, 16:52

Super :) jeszcze tylko jakies ladne piorunki, takie jak ostatnio widzialem z okna, poziome, lamane, do innej chmurki i do ziemi, ehh, pomyslalem wtedy ze taka mroczna atmosfera pasowala by do sztormowego rejsu po atlantku :twisted:
Kaa, zrob je zrob je zrob, pleas :D
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 12.05.05, 17:55

przeca piorunki już są
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 12.05.05, 18:54

Tak, ale takie jakies jednakowe ;) A czy nie wygladalo by super jak plyniesz po wzburzonym morzu polnocnym, ciemnosc, i nagle horyzot rozswietla wielka iskra biegnaca lukiem od chmury do chmury :D Po prostu chodzi mi o urozmaicenie ich ksztaltow :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez PL_U-96 » 13.05.05, 10:04

PYTANKO MAM ZAINSTALOWALEM patch 1.3 i patch WORLD2 i na glebokosciomierzu pojawily sie stopy zamiast metrow i co teraz z tym fantem mam zrobic??
PL_U-96
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 93.000 BRT

Dołączył(a): 19.09.04, 18:11
Lokalizacja: Sosnowiec / 100lica

Postprzez kaa » 13.05.05, 10:34

było. wywal WM (użyłeś JSGME?). rozpakuj WM do tymczasowego folderu i wrzuć ręcznie do gry pliki zmieniające kampanię, a olej te dotyczące Gato na Pacyfiku.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PL_U-96 » 13.05.05, 10:56

Dobra THX czyli musze od kogos wziasc te pliki bo nie chce mi sie odinstalowac gry.
PL_U-96
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 93.000 BRT

Dołączył(a): 19.09.04, 18:11
Lokalizacja: Sosnowiec / 100lica

Postprzez lucky_luk » 13.05.05, 12:33

PL_U-96 napisał(a):Dobra THX czyli musze od kogos wziasc te pliki bo nie chce mi sie odinstalowac gry.



Odezwij sie na gygy to ci przesle te pliczki, niedawno mialem tez sam problem:)
lucky_luk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 10.05.05, 12:24
Lokalizacja: okolice Tarnowa

Postprzez kaa » 17.05.05, 16:50

ekran pod f6 jest badziewny, a ten malutki modzik ułatwia korzystanie knopfów tdc w kiosku m.in. dzięki wprowadzeniu skrótu klawiszowego "powrót do poprzedniego widoku" (obok prawego myszoguzika, który z jakchiś przyczyn przy peryskopach nie działa...).
Ostatnio edytowano 18.05.05, 23:18 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gaca » 18.05.05, 10:53

polecam tego moda zawsze to kolorowiej będzie w U-boocie :D
http://subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=34780 .
Pozdrawiam
gaca
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 15:57
Lokalizacja: dolnysląsk

Postprzez Boba Fett » 18.05.05, 14:02

Kaa, modzik jest zajewiasty :)
Gaca, popraw link :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez gaca » 18.05.05, 20:51

gaca
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 15:57
Lokalizacja: dolnysląsk

Postprzez Boba Fett » 18.05.05, 23:00

Dzieki :) A co to wlasciwie jest ? Jakies nowe przyrzady ? zegary ? nowa skala ?
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez gaca » 19.05.05, 00:35

przyrzady chyba wszystkie takie same ale bardziej kolorowe jak widać w linku http://subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=34780 .
Pozdrawiam
gaca
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 15:57
Lokalizacja: dolnysląsk

Postprzez Boba Fett » 21.05.05, 17:49

Jest nowy World mod 3.0. Osobiscie nie uzywam go ale jesli ktos chce...
Oto link:
http://combatsim.bbs.net/upload/200505213d3849c100.dat/_/sh3%20world3.0.rar

Pozdrawiam

UWAGA
Wymaga rozpoczecia nowej kampani !
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 22.05.05, 00:03

Oprócz eskortowca przy wyjściu z portu dodają też eskadrę Me-109.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez U-902 » 23.05.05, 08:38

Jest juz nowsza wersja World mod-a 3.01
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=36912
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 23.05.05, 21:55

Ukazal sie moj wysniony, wymarzony, upragniony etc etc. :) RUb 1.3 !!
Oto link:
http://www.beerymod.com/RealUboat1.30.zip
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 6 z 421 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości