Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Nie, zawiera tzw. Fix sonar mod, czyli teraz niszczyciele i inne talatajstwo herbaciarzy maja sonary takie jakie miec powinni (jest caly temat o tym na subcom, m.in jest tak jak niedawno opowiadal nam o sonarach Grom, ponadto jest ich 7 typow chyba) Nowe AI na poziomie Elite, a wiec koniec z szarzami na konwoje na pelnym gazie (metafora taka ) nowy sposob zarzadzania zaloga (dopracowany lepiej fatigue mod Beery`ego). Parametry ubootow takie jak podaja najlepsze zrodla a nie uber ubikacja dopracowane komunikaty, wiecej klimatycznych. Itd itd. Do tego nowy water mod. Szkoda ze nie Twoj Kaa mala przeszkoda bo sobie podmienie Zmian jest cale mnostwo, ale jeszcze nie ma pelnego opisu, mod pochodzi z przed godziny i na stronie Beery`ego brak narazie danych.
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
Czy ma ktoś możliwość wrzucić gdzieś Real U-boot wersja 1.22? Nie mogę tego nigdzie znaleźć, a wersja 1.3 mnie całkowicie nie urządza.
- von Lauenberg
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 31.05.05, 13:39
- Lokalizacja: Lębork
question
Witam wszystkich! Jestem tu od przedchwili i mam pytanie do wilków morskich pokroju: Jatzoo, Kaa, Jagdtigera itd.... Panowie jak to wszystko czytam to zajebiscie, czytam też forum subsima ale niech ktos mi powie czy jest jakis powiedzmy "zestaw" modów, który poleciłby ktoś do zainstalowania ( kurde na subsimie jest tego z 50000 BRT a nie ma chyba sensu zapodawac wszystkiego bo mogą się niektóre z nich wykluczac, neutralizować lub gryźć. Czy mielibyście dla modowego nooooba jakąś logiczną propozycję ( zestawik ) co by warto zainstalować aby gera "nabrała rumieńców". Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
real uboot (RU) to właśnie taki zestaw - im nowsza wersja tym więcej zawiera modów... zawiera większość z tego o czym tu pisaliśmy. nie zawiera world moda (WM) - a pliki kampanii Nico i ekipy. nowych WM nie testowałem, ale stare mi się nie podobały. myślę, że można wrzucić pliki .mis z WM na RU jakby co.
ps
JSGME - programik do instalacji i - co ważniejsze - bezbolesnej deinstalacji modów. koniecznie.
ps
JSGME - programik do instalacji i - co ważniejsze - bezbolesnej deinstalacji modów. koniecznie.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie kupiłem SH III pl oryginał z cenegi, i tnie mi się, kurde do tej pory bujałem się na piracie i wszystko było OK, Wygląda jakby RAM-u brakowało??? mam ponad 700 MB, na poprzednim ( piracie) było OK, Czyżby cenega coś spaprała???
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
kaa napisał(a):real uboot (RU) to właśnie taki zestaw - im nowsza wersja tym więcej zawiera modów... zawiera większość z tego o czym tu pisaliśmy. nie zawiera world moda (WM) - a pliki kampanii Nico i ekipy. nowych WM nie testowałem, ale stare mi się nie podobały. myślę, że można wrzucić pliki .mis z WM na RU jakby co.
ps
JSGME - programik do instalacji i - co ważniejsze - bezbolesnej deinstalacji modów. koniecznie.
Dzieki kaa.... a skad to to wziac tego RU? i JSGME?
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
RU i JSGME -> tutaj.
a tutaj moja woda - tylko Atlantyk (można podmienić też pliki Med i Artc, ale osobnych "kolorytów" nie robiłem... może kiedyś). mniej mętna niż Beery'ego, w v2.0 zmienia kolorki w zależności od pory dnia i pogody tak, jak powinno być. zobaczyć i poczytać opinie można tutaj.
a tutaj moja woda - tylko Atlantyk (można podmienić też pliki Med i Artc, ale osobnych "kolorytów" nie robiłem... może kiedyś). mniej mętna niż Beery'ego, w v2.0 zmienia kolorki w zależności od pory dnia i pogody tak, jak powinno być. zobaczyć i poczytać opinie można tutaj.
Ostatnio edytowano 11.06.05, 12:12 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Jagdtiger napisał(a):Ja mam zestaw taki sam jak kaa czyli Real Uboot 1.30 plus jego woda oraz dodatkowo sh3 commander. Mi to w zupełnośni wystarczy (brakuje tylko poprawki do sonarmana i byłoby pięknie).
Tobie tez zajebiste dzięki, powiedz mi tylko co to jest ten sh3 commander i po co? I o jakiej poprawce mówisz? i czy takowa istnieje?
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
Lordmercy - Sh3 commandera pobierzesz z tej samej strony co Real U-boota. Dodaje on m.in. więcej komunikatów radiowych, przed każdym patrolem widać mapkę europy i zaciemnione są kraje zdobyte przez Niemców, dodaje trochę muzy do gramofonu a dokładniej to różne historyczne przemówienia (np. Hitlera). "Opiekuje się" też sejwami, jak zginiesz to już nie odpalisz gry
aaa...ja jeszcze sobie zrobiłem sound packa czyli zebrałem z kilkunastu mniejszych i większych modów dźwiękowych trochę odpowiadających mi plików.
aaa...ja jeszcze sobie zrobiłem sound packa czyli zebrałem z kilkunastu mniejszych i większych modów dźwiękowych trochę odpowiadających mi plików.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
a co do poprawki to chodzi o to co ubi sknociło w patchu 1.3 czyli odebrało mowę sonarmanowi. Okręt może w zanurzeniu wpłynąć w sam środek konwoju a koleś będzie milczał jak grób. Ostatnio dopiero kolizja ze statkiem uświadomiła mi, że coś tam nademną płynie. Teraz na wersji 1.3 patrolowanie w zanurzeniu mija się z celem, chyba że będziemy co minutę sami łapać się koło hydrofonu i nasłuchiwać co się dookoła dzieje. Ubi przyznało się do błędu i obiecało wydanie poprawki. Minęło już kilka tygodni a po poprawce ani widu ani słychu a sonarman dalej jest niemową.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
to żałosne z tym patch'em SH3v1.3...
a wracając do modów - RUv1.3 bardzo niewiele się różni od RUv1.22 poza tym, że nie działa z vanilla SH3 (RUv1.22 działa po wprowadzeniu drobnych zmian w jednym pliku - pisałem kilka postów wcześniej). z RUv1.3 wyciągnąłem (do wrzucenia na SH3v1.0/1.1/1.2 + RUv1.22):
moda Jungmanna odpowiadającego za sonary i bomby głębinowe - można zassać stąd.
aktualnie "obowiązujące" pliki kampanii Nico&Co (czyli "z sajtu Cavaliera"). ssanie stąd.
wodę Beery'ego - w RUv1.3 zmienia kolory w zależności od warunków, bardzo mętna, zupełnie nieprzejrzysta przy patrzeniu do góry. ściąganie
a jeśli komuś nie leży ani moja woda, ani Beery'ego, to stąd można zassać domyślną wodę z vanilla SH3 w (postaci moda).
PS
jeśli plik nie leci od razu to na dole trza dać "FREE", odczekać swoje (kilkadziesiąt sekund) i kliknąć na link.
a wracając do modów - RUv1.3 bardzo niewiele się różni od RUv1.22 poza tym, że nie działa z vanilla SH3 (RUv1.22 działa po wprowadzeniu drobnych zmian w jednym pliku - pisałem kilka postów wcześniej). z RUv1.3 wyciągnąłem (do wrzucenia na SH3v1.0/1.1/1.2 + RUv1.22):
moda Jungmanna odpowiadającego za sonary i bomby głębinowe - można zassać stąd.
aktualnie "obowiązujące" pliki kampanii Nico&Co (czyli "z sajtu Cavaliera"). ssanie stąd.
wodę Beery'ego - w RUv1.3 zmienia kolory w zależności od warunków, bardzo mętna, zupełnie nieprzejrzysta przy patrzeniu do góry. ściąganie
a jeśli komuś nie leży ani moja woda, ani Beery'ego, to stąd można zassać domyślną wodę z vanilla SH3 w (postaci moda).
PS
jeśli plik nie leci od razu to na dole trza dać "FREE", odczekać swoje (kilkadziesiąt sekund) i kliknąć na link.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
amigo - zauważyłem ten sam problem, na piracie nie przycinało, gdy miałem jeszcze tylko 512MB (oczywiście pomijając moment wybuchu statku), a teraz na oryginale PL, mając 1GB pamięci, czasami zdarzają się na spokojnym morzu bez żadnych statków małe skoki zupełnie bez powodu. Spróbuję dzisiaj defragmentacji dysku, może pomoże.
- Gość
widzę że parę osób już się moją wodą poczęstowało. na zdrowie. jak wrażenia? w ciemnościach widzać color banding niestety...
może ktoś mi powie jak powinien wyglądać Med i Artc? Med bardziej przejrzysty na pewno.. a co z kolorystyką?
może ktoś mi powie jak powinien wyglądać Med i Artc? Med bardziej przejrzysty na pewno.. a co z kolorystyką?
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości