1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 7 z 421 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42

Postprzez kaa » 23.05.05, 21:58

wnosi coś czy to tylko RUv1.22 dla SH3v1.3?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 23.05.05, 22:05

Nie, zawiera tzw. Fix sonar mod, czyli teraz niszczyciele i inne talatajstwo herbaciarzy maja sonary takie jakie miec powinni (jest caly temat o tym na subcom, m.in jest tak jak niedawno opowiadal nam o sonarach Grom, ponadto jest ich 7 typow chyba) Nowe AI na poziomie Elite, a wiec koniec z szarzami na konwoje na pelnym gazie :twisted: (metafora taka :) ) nowy sposob zarzadzania zaloga (dopracowany lepiej fatigue mod Beery`ego). Parametry ubootow takie jak podaja najlepsze zrodla a nie uber ubikacja :P dopracowane komunikaty, wiecej klimatycznych. Itd itd. Do tego nowy water mod. Szkoda ze nie Twoj Kaa :( mala przeszkoda bo sobie podmienie :D Zmian jest cale mnostwo, ale jeszcze nie ma pelnego opisu, mod pochodzi z przed godziny :) i na stronie Beery`ego brak narazie danych.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez von Lauenberg » 04.06.05, 16:40

Czy można używać obu tych modów jednocześnie? Tzn. Real U-boot i World 3.0? Czy też będą się żarły?
von Lauenberg
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 31.05.05, 13:39
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Jagdtiger » 04.06.05, 17:14

Podobno działają razem. Jednak World Mod podmienia te same pliki, które już są zmienione w RU, więc wszystkich zmian które wprowadza RU nie będzie.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez von Lauenberg » 04.06.05, 18:49

Czy ma ktoś możliwość wrzucić gdzieś Real U-boot wersja 1.22? Nie mogę tego nigdzie znaleźć, a wersja 1.3 mnie całkowicie nie urządza.
von Lauenberg
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 31.05.05, 13:39
Lokalizacja: Lębork

question

Postprzez lordmercy » 09.06.05, 21:47

Witam wszystkich! Jestem tu od przedchwili i mam pytanie do wilków morskich pokroju: Jatzoo, Kaa, Jagdtigera itd.... Panowie jak to wszystko czytam to zajebiscie, czytam też forum subsima ale niech ktos mi powie czy jest jakis powiedzmy "zestaw" modów, który poleciłby ktoś do zainstalowania ( kurde na subsimie jest tego z 50000 BRT ;) a nie ma chyba sensu zapodawac wszystkiego bo mogą się niektóre z nich wykluczac, neutralizować lub gryźć. Czy mielibyście dla modowego nooooba jakąś logiczną propozycję ( zestawik ) co by warto zainstalować aby gera "nabrała rumieńców". Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez kaa » 09.06.05, 22:11

real uboot (RU) to właśnie taki zestaw - im nowsza wersja tym więcej zawiera modów... zawiera większość z tego o czym tu pisaliśmy. nie zawiera world moda (WM) - a pliki kampanii Nico i ekipy. nowych WM nie testowałem, ale stare mi się nie podobały. myślę, że można wrzucić pliki .mis z WM na RU jakby co.

ps
JSGME - programik do instalacji i - co ważniejsze - bezbolesnej deinstalacji modów. koniecznie.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez amigo » 09.06.05, 22:31

Panowie kupiłem SH III pl oryginał z cenegi, i tnie mi się, kurde do tej pory bujałem się na piracie i wszystko było OK, Wygląda jakby RAM-u brakowało??? mam ponad 700 MB, na poprzednim ( piracie) było OK, Czyżby cenega coś spaprała???
Pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez kaa » 09.06.05, 22:43

a jak to się ma to tematu: "mody"? :P

ps
może StarForce się wcina czy coś... albo patch'e - podobno z każdym patch'em spada framerate. :roll:
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez amigo » 09.06.05, 22:46

widzisz Kaa próbowałem z modami, później wywaliłem je jest to samo.
czy innym graczom SH III PL też sie przycina???!!!
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez kaa » 09.06.05, 22:55

sam widzisz - związek z modami żaden.

spróbuj vanilla SH3 - bez żadnych patch'y.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lordmercy » 09.06.05, 23:08

kaa napisał(a):real uboot (RU) to właśnie taki zestaw - im nowsza wersja tym więcej zawiera modów... zawiera większość z tego o czym tu pisaliśmy. nie zawiera world moda (WM) - a pliki kampanii Nico i ekipy. nowych WM nie testowałem, ale stare mi się nie podobały. myślę, że można wrzucić pliki .mis z WM na RU jakby co.

ps
JSGME - programik do instalacji i - co ważniejsze - bezbolesnej deinstalacji modów. koniecznie.



Dzieki kaa.... a skad to to wziac tego RU? i JSGME?
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez kaa » 09.06.05, 23:14

RU i JSGME -> tutaj.

a tutaj moja woda - tylko Atlantyk (można podmienić też pliki Med i Artc, ale osobnych "kolorytów" nie robiłem... może kiedyś). mniej mętna niż Beery'ego, w v2.0 zmienia kolorki w zależności od pory dnia i pogody tak, jak powinno być. zobaczyć i poczytać opinie można tutaj.
Ostatnio edytowano 11.06.05, 12:12 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 09.06.05, 23:26

Ja mam zestaw taki sam jak kaa czyli Real Uboot 1.30 plus jego woda oraz dodatkowo sh3 commander. Mi to w zupełnośni wystarczy (brakuje tylko poprawki do sonarmana i byłoby pięknie).
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez lordmercy » 09.06.05, 23:37

kaa napisał(a):RU i JSGME -> tutaj.

a tutaj moja woda (mniej mętna niż Beery'ego, w v2.0 zmienia kolorki w zależności od pory dnia i pogody tak, jak powinno być). zobaczyć i poczytać opinie można tutaj.


THX :D :shock: cóż za niesamowita czujność mimo dość późnej pory. Jesteś nieoceniony :wink:
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez lordmercy » 09.06.05, 23:39

Jagdtiger napisał(a):Ja mam zestaw taki sam jak kaa czyli Real Uboot 1.30 plus jego woda oraz dodatkowo sh3 commander. Mi to w zupełnośni wystarczy (brakuje tylko poprawki do sonarmana i byłoby pięknie).


Tobie tez zajebiste dzięki, powiedz mi tylko co to jest ten sh3 commander i po co? I o jakiej poprawce mówisz? i czy takowa istnieje?
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez kaa » 09.06.05, 23:39

rozkminiam przez gg zawiłości statystyki matematycznej przed jutrzejszym egzaminem i mam włączone śledzenie wątku. :)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lordmercy » 09.06.05, 23:41

kaa napisał(a):rozkminiam przez gg zawiłości statystyki matematycznej przed jutrzejszym egzaminem i mam włączone śledzenie wątku. :)


KK :D
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Jagdtiger » 10.06.05, 05:51

Lordmercy - Sh3 commandera pobierzesz z tej samej strony co Real U-boota. Dodaje on m.in. więcej komunikatów radiowych, przed każdym patrolem widać mapkę europy i zaciemnione są kraje zdobyte przez Niemców, dodaje trochę muzy do gramofonu a dokładniej to różne historyczne przemówienia (np. Hitlera). "Opiekuje się" też sejwami, jak zginiesz to już nie odpalisz gry :)

aaa...ja jeszcze sobie zrobiłem sound packa czyli zebrałem z kilkunastu mniejszych i większych modów dźwiękowych trochę odpowiadających mi plików.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Jagdtiger » 10.06.05, 07:49

a co do poprawki to chodzi o to co ubi sknociło w patchu 1.3 czyli odebrało mowę sonarmanowi. Okręt może w zanurzeniu wpłynąć w sam środek konwoju a koleś będzie milczał jak grób. Ostatnio dopiero kolizja ze statkiem uświadomiła mi, że coś tam nademną płynie. Teraz na wersji 1.3 patrolowanie w zanurzeniu mija się z celem, chyba że będziemy co minutę sami łapać się koło hydrofonu i nasłuchiwać co się dookoła dzieje. Ubi przyznało się do błędu i obiecało wydanie poprawki. Minęło już kilka tygodni a po poprawce ani widu ani słychu a sonarman dalej jest niemową.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 10.06.05, 11:03

to żałosne z tym patch'em SH3v1.3...


a wracając do modów - RUv1.3 bardzo niewiele się różni od RUv1.22 poza tym, że nie działa z vanilla SH3 (RUv1.22 działa po wprowadzeniu drobnych zmian w jednym pliku - pisałem kilka postów wcześniej). z RUv1.3 wyciągnąłem (do wrzucenia na SH3v1.0/1.1/1.2 + RUv1.22):
:arrow: moda Jungmanna odpowiadającego za sonary i bomby głębinowe - można zassać stąd.
:arrow: aktualnie "obowiązujące" pliki kampanii Nico&Co (czyli "z sajtu Cavaliera"). ssanie stąd.
:arrow: wodę Beery'ego - w RUv1.3 zmienia kolory w zależności od warunków, bardzo mętna, zupełnie nieprzejrzysta przy patrzeniu do góry. ściąganie

a jeśli komuś nie leży ani moja woda, ani Beery'ego, to stąd można zassać domyślną wodę z vanilla SH3 w (postaci moda).

PS
jeśli plik nie leci od razu to na dole trza dać "FREE", odczekać swoje (kilkadziesiąt sekund) i kliknąć na link.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gość » 11.06.05, 11:55

amigo - zauważyłem ten sam problem, na piracie nie przycinało, gdy miałem jeszcze tylko 512MB (oczywiście pomijając moment wybuchu statku), a teraz na oryginale PL, mając 1GB pamięci, czasami zdarzają się na spokojnym morzu bez żadnych statków małe skoki zupełnie bez powodu. Spróbuję dzisiaj defragmentacji dysku, może pomoże.
Gość
 

Postprzez cornholio » 11.06.05, 12:11

A jak by w opcjach odznaczyć "synchronizację"? U mnie z 256 ramu bardzo pomogło pozdr.
cornholio
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 11:02
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez kaa » 11.06.05, 12:32

widzę że parę osób już się moją wodą poczęstowało. na zdrowie. jak wrażenia? w ciemnościach widzać color banding niestety...

może ktoś mi powie jak powinien wyglądać Med i Artc? Med bardziej przejrzysty na pewno.. a co z kolorystyką?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez grooze » 17.06.05, 12:36

To normalne, że po zainstalowaniu RU morza zrobiły się puste? Spotkałem jak dotąd 2 niszczyciele na 3 patrole i nic do zatopienia :-(
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 7 z 421 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości