1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 3 z 421, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42

Postprzez kaa » 23.04.05, 12:46

a znalazłeś jakiekolwiek zastosowanie dla tej mapy? bo ja nie. jedyna przydatna informacja to czas drogi torpedy. ta mapa jest chyba pomyślana dla niższych poziomów trudności - wtedy masz tam cele itd.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 23.04.05, 16:26

znalazłem takie zastosowanie, że jak ustawiasz recznie szczegóły dla torped to patrzysz na ta mape i dzieki temu łatwiej wyczuc jakie ustawienia przybrać, oczywiscie mapa nawigacyjna ma ta przewage ze mozna po niej rysowac

a propo to uzupelniłem redukcje łatwych celów w roku 1940, a jak widze to juz potem sa raczej wieksze konwoje wiec moze bedzie tam osłona
uaktualniłem plik na swojej stronie, a tu jest link do samego pliku campaign_RND.mis
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=1SGA ... 8M6IPEYM4C
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 23.04.05, 23:56

zassałem sobie właśnie moda pt. real u-boot 1.21 z tej stronki. jest to właściwie składak z wielu modów. niby zalecany dla sh3 v1.2, ale co tam :P

plik readme zapodałem tutaj.

na razie wrzucam do gry tylko to co mnie jakoś zainteresowało m.in.:
- ładne flagi z hakenkrojcami - folder textures
- komunikaty głosowe (niektóre były w grze omyłkowo zamienione) - folder sounds
- chyba ciekawie rozwiązano kwestię zmęczenia (ludki męczą się wolniej, ale też nie ma odpoczywają na morzu, kojach jedynie nie męczą się bardziej, wg twórców odzwierciedla to kumulujące się wyczerpanie, stres związany z walką itd.) - odpowiada za to basic.cfg, przy okazji jeszcze coś tam zmienia w przyznawaniu medali, ale to mało mnie obchodzi
- nieco czytelniejszy kompas dialsfdb.tga
- jakieś tam błędy naprawiają we flotyllach, niby już miałem naprawione, ale whatever - flotilla.cfg - sprawdziłem, wgranie tego pliku albo flotillas.cfg spowodowało że patrol zacząłem w zatoce gwinejskiej na równiku, więc lepiej sobie odpuścić

nie wrzucam np.:
- roster.cfg - eliminuje wstępną informację o celu w notatniku uzo/skopie (frachtowiec, niszczyciel itd.), bo nie chce mi się wlepiać z 5cm w monitor, a w rzeczywistości można było chyba odróżnić frachtowiec od niszczyciela z bardzo daleka
- contacts.cfg - eliminuje (?) informacje radiowe o kontaktach, jestem świeżo po lekturze Das Boot i tam dostawali info o konwoju, więc ja też chcę
- folder campaign - bo to już mam, fix i 20% z sajtu cavaliera
Ostatnio edytowano 24.04.05, 12:40 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 24.04.05, 00:31

a tutaj nowy lepsiejszy księżyc :]
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 24.04.05, 14:12

uważaj na te mody co sa dla wersji 1.2 bo mozna skopac sobie gre wreal uboat 1.21 jest jeszcze zmieniona maksymalna glebokosc łodzi co mi sie nie podoba, bo nie wiem czy niszczyciele beda mogły rzucac na takie głebokosci bomby, ogolnie to jest zbieranina wiekszosci tych rzeczy które juz mieliśmy wczesniej
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 24.04.05, 14:18

ta głębokość to pliki .zon - ale ich nie brałem do gry. te rzeczy które wypisałem wyżej na naprawdę niezłe. tylko nie wiem jeszcze jak się sprawdzi to zmęczenie załogi.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 24.04.05, 16:06

Witam

Majama, niestety nie zdazylem przetestowac Twojego moda dostatecznie dlugo :( Postaram sie nadrobic zaleglosci, natomiast odbylem jeden patrol na realuboot zainastalowanym wg. wskazowek Kaa. Jesli chodzi o zmeczenie zalog to jest to zrobione calkiem dobrze, zauwazylem jakby zmiane koloru wykzyknika informujacego o zmeczeniu. Najpierw robi sie pomaranczowy, taki marynarz moze pelnic jeszcze swoje obowiazki, nie tak wydajnie jak wypoczety ale jednak. Dopiero po jakims czasie robi sie calkowicie czerwony co oznacza juz przerwy w pracy itd. Zaloga ogolnie meczy sie znacznie wolniej. W jakis sposob takie rozwiazanie ma sens. Natomiast nie wiem jak jest z odpornoscia frachtowcow. Wpakowalem uwaga ! 3 torpedy w C2 i nic ! Wszystkie weszly w cel, a on dymiac i plonac na dziobie, odplynal sobie w sina dal, plynalem chwile za nim liczac ze w koncu zatonie, nic z tego. 3 torpedy TII wybuchly mu pod kilem i nic ?! Cos tu nie gra. Nie wiem czy to wina moda czy tez bledu w grze, chyba ze frachtowiec mial jakas szczegolna nazwe i zdazyl sie cud :P Oczywisice TII wciaz maja ten smieszny zasieg 1.8km :/ byc moze mody zmieniaja im zasieg w wersji 1.2, nie w 1.0 ale o tym przekonam sie w srode ;) Teraz w 39 roku mamy do wyboru 3 floty, niestety nie mam pojecia czy tak bylo w realu :) gdyby to byly dyw. lotnicze ale to sa ubooty :D
Zakonczylem 1 patrol, bez sukcesow, IIa ma 5 torped, 3 zuzylem na C2 ktory nie zatonal, a 2 spudplowaly. Po powrocie do bazy dostalem... awans, a zaloga 13 medali. Hmmmm ktos docenil nasze wysilki ? lol
To narazie tyle uwag ;) Kolejny patrol przede mna, zobacze co teraz odkryje :)

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 24.04.05, 16:15

o C2, o T2/3. nie wiem które pliki odpowiadają za DM statków, ale nie wydaje mi się by ten mod to zmieniał.

ps
zatopienie C2 jedną torpedą jest jak najbardziej wykonalne

ps2
w v1.2 zmienili DM m.in. C2
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 24.04.05, 17:18

kaa napisał(a):...zatopienie C2 jedną torpedą jest jak najbardziej wykonalne


Zgadza sie, wczesniej wiele razy tego dokonywalem, dlatego jestem zszokowany odpornoscia tego jednego farciarza ;)

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez majama » 24.04.05, 21:00

Z tego co czytałem to byl mod wprowadzający strefy wiekszych i mniejszych uszkodzen do statków i prawdopodobnie jest on dodany do real moda 1.21 dal tego nie zatopiłes tego frachtowca, bo powinienes w ksiazce z jego rysunkiem miec zaznaczone kolorowe kwadraty gdzie ma wrazliwe miejsca i w nie wcelowac, spradz w w tej ksiazce, jesli masz tego moda to powinienes miec tez te strefy zaznaczone. Sma tego nie uzywam.
Widze jeszcze jedną mozliwosc: moze uzywałes torped z zapalnikami magnetycznymi? jesli tak to niczemu sie nie dziw, te zapalniki miały problemy z czułościa i to jest w tej grze uwzglednione (zreszta dzieki temu jeden z polskich ORP uciekł niemcom, bo zbyt czula torpeda wybuchła 300 metrow od celu a potem polacy sie zanurzyli co niemcy wzieli za zatopienie)
Przypuszczam że twoje torpedy wybuchly zbyt daleko by zrobic poważne szkody.

Co do koloru wykrzyknika to tylko jest podmieniony plik z czerwonego napomaranczowy, nie ma zadnego posredniego poziomu, jest jak było. Ja zostałem przy starym systemie zmeczenia, nie lubie tutaj nic zmieniac.

Ale z tymi 13 medalami za zero zatopien to juz jest jakies pójscie na łatwizne :) i z tego tez powodu trzeba uwazac na tego moda
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 24.04.05, 21:06

majam teraz to przyciąłeś ja dzik w sosenkę. "strefy wiekszych i mniejszych uszkodzen" są w sh3 od początku, a ten mod o którym wspominasz to tylko naniesione kolorki w książce ID (dla tych co nie wiedzą, że maszynownia jest poniżej komina, śruby są z tyłu a stępka na dole).
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 24.04.05, 21:18

a to moze nie doczytałem, fak jest taki że od razu to odrzuciłem i nigdy nie sciagałem bo uznałem za niepotrzebne, twoje wyjasnienia tylko mnie upewniaja że nie było warto tego brac

przypomniałem sobie że zawsze lepiej strzelac w tylna cześc takich frachtowcow, bo nawet jak nie zatopisz to czesto zatrzymasz go uszkadzając napęd. Niestety dobicie takiego stojącego z działka przeciwlotniczego mi sie nie udało, potrzebna nastepna torpeda
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez djsaint » 26.04.05, 09:33

Na wstępie witam wszystkich Forumowiczów!
Co do wcześniejszych postów, na wersji 1.0 zatopiłem stojący w Scapa Flow krążownik pomocniczy (był! 8) ), oraz udało mi się jedną torpedą zatopić C3 (dostał prosto w kil :wink: ).
djsaint
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 26.04.05, 09:30
Lokalizacja: Łomża

Postprzez kaa » 26.04.05, 12:52

witka... fajnie, ale czemu w wątku o modach? ;)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 26.04.05, 14:08

world mod 2.0 już jest, ale strona combatplanes często nie działa... można się poratować tym wątkiem - są linki i uwagi. już widzę że lepiej samemu sobie wybrać co nam pasi, a nie instalować jak leci. ja biorę tylko pliki .mis (wariant bez min i sieci bo one chyba nie są zaimplementowane w v1.0 gry) z folderu campaign i locations.cfg z terrain. reszta to jakieś bzdury z typem IX udającym gato na pacyfiku. poza tym jest jeszcze alternatywne zmęczenie i takie tam (options)... ale tego też na razie nie biorę. jeszcze nie wytestowałem tamtego z real uboot.
Ostatnio edytowano 27.04.05, 11:50 przez kaa, łącznie edytowano 4 razy
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 26.04.05, 14:34

Cool :) Thx Kaa, ale nie mial byc platny czy jakos tak ? Osobiscie juz go ssam a potem selekcja ;)

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 26.04.05, 14:37

ludzie na nich naskoczyli na subsim i jest donation-ware, czyli jak czujesz taką potrzebę, to możesz im przesłać 10$. ja nie czuję. :P
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 26.04.05, 14:38

kaa napisał(a):ludzie na nich naskoczyli na subsim i jest donation-ware, czyli jak czujesz taką potrzebę, to możesz im przesłać 10$. ja nie czuję. :P


Hehehe, ja rowniez :lol:
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez majama » 26.04.05, 15:24

Ja bym im przesłał 5 zl ale mbank nie obsługuje przelewów zagraniczych, testujmy to co im wyszło i zobaczymy czego jest to warte.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 26.04.05, 20:56

na razie tylko przyjrzałem sie bliżej plikom z world moda 2.0 i trzeba powiedziec że wygląda to obiecująco, jest duzo dodatków. Jak zakoncze obecny patrol to podmienie wszystkie pliki konfiguracyjne .cfg oraz pliki campanii, reszte olewam
jeszcze do pliku basic.cfg nie jestem przekonany, nie wiem czy warto kombinowac ze zmianami zmęczenia a tylko tyle tam jest zrobione.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 26.04.05, 21:09

no i wypłynąłem na piąty patrol. w porcie trawler i statek pasażerski, potem kuter i niszczyciel, 50km dalej kolejny niszczyciel. to tyle naszych. idę do BF13 przez Kanał. po drodze chcę uzupełnić paliwo w St Mere Eglise. w AN84 kontakt wzrokowy - amerykański transportowiec wojska, w AN79 dwa statki na sonarze, bliżj Dover kilka niszczycieli... na razie mi się ten WMv2.0 podoba. jeśli chodzi o pliki .cfg to commands już sam sobie poedytowałem - pisałem o tym. basic ćwiczę z real-uboot, natomiast co do contacts to nie do końca kumam o co im chodzi - nigdy żadne kontakty na mapie mi się nie pojawiały...

ale błędu ze znikającym z mapy Wilhelmshaven nie poprawili.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 27.04.05, 06:14

To teraz powiedzcie skąd zdobyć tego world moda 2.0 ?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 506.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez majama » 27.04.05, 10:00

masz linka powyżej, Kaa podal namiary
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 27.04.05, 15:59

Jedno co napewno zauważylem to jest zwiekszone obciążenie systemu i mniejsza płynnośc gry po modzie WM 2.0, nastepna to znowu nie mam wnim widocznogo Willemshaven i dlatego chyba go sobie daruje, pozostane przy 1.72
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 27.04.05, 16:36

oj... ja też chyba jednak zrezyguję z tego moda:
- sejw z wczoraj z cholerę nie chce działać (ctd)
- w kwaterze przed misją miałem już 13 kwietnia, a po rozpoczęciu misji dopiero 1 kwietnia... jakieś zakłócenia kontinuum czasoprzestrzennego?
- z tą "poprawioną" mapą to też jakaś lipa jest, Wilhelmshaven znika, a takie St Mere Eglise też daje do myślenia - jest niebieskie (niemieckie) conajmniej od początku kwietnia czyli ponad miesiąc przed niemieckim uderzeniem na Francję
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 3 z 421, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość