1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 4 z 421, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42

Postprzez kaa » 27.04.05, 21:19

taki mały sajcik z modami graficznymi m.in. kilwater, księżyc, chmurki...
http://www.ailantd.com/SHIIIMODS/

ps
ściąga się przez prawy klik i zapisz jako.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 27.04.05, 21:55

Mam juz w domku new Orginal SH3 :D Jeaah !! Teraz wyruszam na lowy razem z patchem 1.2 :D Wieczorkiem dobry kolega pozyczyl mi dvd na czas nieokreslony (tzn. do czasu zakupu wlasnego ;) ) I dzisiaj w nocy bedzie sie dzialo na atlantyku lol. Juz na poczatku odpalajac na sucho bez modow dalem sie nabrac na patcha hehe, chcialem aby sonarzysta zmierzyl za mnie odleglosc do celu i.... d...a blada :D Nie da sie juz na ustawieniu full real :)
Teraz wrzucam mody: 20%, Torp. range, troche graficznych (podanych wyzej przez Kaa) i lece na lowy, zgodnie z Waszymi uwagami omijam Realmoda 2.0 :( Widze ze to nie ma sensu.

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 27.04.05, 23:32

takie małe coś - niemieckie (jest też wersja angielska) skróty zamiast gęb lewym dolnym rogu. gęby te i tak nie mają nic wspólnego z wyglądem naszych oficerów więc to nawet niegłupi pomysł. polecam lekturę readme - jakiś dobrym ziom to pisał buehehehehehe.

a tutaj przezroczysty panel konsoli u dołu ekranu... może i fajne, ale jakoś nie jestem przekonany. :P
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 28.04.05, 15:07

w tym wątkujeden z twórców mi częściowo odpowiedział na kilka pytań. wychodzi na to że po wrzuceniu WMv2.0 wypada zacząć nową karierę...
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 28.04.05, 20:51

a tutaj szef projektu Real U-Boot odpowiada na pytanie o contacts.cfg. dotąd nie kumałem o co chodzi bo SH3v1.0 żadnych znaczków na mapie nie ma, dopiero Boba mnie oświecił, że są w v1.2. żeby się ich pozbyć (są bez sensu) należy skorzystać z rzeczonego pliku z RUv1.21 bądź WMv2.0.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 28.04.05, 21:07

nie pamietam czy juz o tym mowilismy, wiec powtórze:
polecam podmienic wadliwy plik Dials1.tga (data/Menu/Gui/Layout) gdzie na skali sprezonego powietrza mamy czerwony zakres gdy nam go nie brakuje. Sam skorzystałem z tej poprawki z moda 9flotylli oni zmienili czerwony na zielony i jest ok
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 29.04.05, 00:46

Spodobało mi sie "takie małe cos" jak to nazwał Kaa, a dokładnie to jest zamiennik beznadziejnie mylących obrazków oficerów (ja swoich w kampanii zawsze wymieniam wszystkich na poczatku dla zasady żeby miec nowe nazwiska w załodze, bo tamte sa juz nudne)
Polecam podmieniac tylko plik grafiki z twarzami, ten z pustym miejscem zostawiam, dobrze informuje że stanowisko nieobsadzone.
Posiedziałem kilka godzin w programie graficznym i udoskonaliłem te zastepcze literki dodając im kolorowe symbole oficerów. Teraz mam bajecznie ;)
link z mojej strony powinien działać:
http://republika.pl/majama/store/OfficerA.tga
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 29.04.05, 00:57

Za.....iste :D
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 29.04.05, 01:15

niebrzydkie nawet... ale ja wole germańską surowość. :)

ps
pochwal się farmerom :P

ps2
czytaliście readme? :lol:
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 29.04.05, 13:40

tak, jego readme jest świetne, zwłaszcza ta sekcja o donation :))
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 30.04.05, 00:49

Jeśli komus przy patrzeniu z peryskopu przeszkadza ukazywanie sie jaskrawego znaku kołka ze strzałka na powierzchni to wystarczy plik UMark.tga za niego odpowiedzialny podmienic pustym plikiem (czyli plik z sama nazwa i wielkościa zero bajtów) którys z modów to tez robi ale juz nie pamietam który
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 30.04.05, 10:06

szybki jesteś, pisałem na pierwszej stronie o tym :P

poza tym wcale nie trzeba dawać pustego pliku - można zmienić mu nazwę albo go wywalić, gra się o niego nie upomina.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 30.04.05, 23:24

Zauwazylem dziwna rzecz z modami WM2.0 i RU1.21. Mianowicie kontakty SA wyswietlane w modzie WM2.0, mozna opcjonalnie podmienic plik i wtedy pojawiajacy sie kontakt znika szybciej z mapy (tez mi zmiana :? ) A wiec w wersji 1.2 tylko mod RU powoduje znikanie kontaktow z mapy, z tym ze... pozostaja wskazane, grupy bojowe okretow, nie widac calej reszty z konwojami wlacznie, co tez nie jest idealne.
Zaczynam sie niezle zniechecac do tych modow (obu) jak tak dalej pojdzie to bede gral w wersje, promowana przez Kaa ;) czyli mody z sajdu cavaliera plus graficzne, jednak z niewielkim udzialem modu RU (plik odpowiedzialny za kontakty)
Wnioski jakie mi sie nasuwaja sa takie ze, mody, te "slynne" w rodzaju w/w ida chyba w zlym kierunku, zamiast realizmu daja pseudo real z potezna dawka pokarmu dla 13 latkow z kansas.
Najlepsze to chyba 20% plus campfix, reszta to jakies wymieszanie z poplataniem z efektem koncowym w rodzaju psa pomielonego razem z buda.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 30.04.05, 23:37

ale RU zawiera chyba te same pliki .mis które można znaleźć u cavaliera, nie?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 30.04.05, 23:39

kaa napisał(a):ale RU zawiera chyba te same pliki .mis które można znaleźć u cavaliera, nie?


tak
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 01.05.05, 21:51

nowa lepsiejsza wersja mojego bearing toola (dość głęboka przeróbka tego co zrobił Jace).

tak to wygląda w grze (zoom o szczebelek mniej niż normalnie można - tu się przydają zewnętrzne namiary):
Obrazek

a TUTAJ link.

dalsze instrukcje można znaleźć w jednym z moich wcześniejszych postów z pierwszą wersją toola.

ps
próbowałem to powiększyć ale max rozmiar to 2048x2048 - większe obrazki są przez grę zmniejszane do tej wartości.

ps2
zasięgów nie oznaczałem, bo to i tak jest wyświetlany przy użyciu narzędzi a zmniejszyłoby czytelność całości

------

a TUTAJ alternatywny bearing tool - znalezione na subsim.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 01.05.05, 22:48

Kaa - masz to przerobione dla każdego typu okrętu czy tylko dla VII B ?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 506.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 01.05.05, 22:53

kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 01.05.05, 23:09

Super ! Thx Kaa, juz sobie zasysam :D
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 03.05.05, 09:49

prosty sofcik do edycji kolorków i przezroczystości wody.
wątek
stronka
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 03.05.05, 17:19

kolejny wątek - woda zaczyna być coraz mniej przejrzysta.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 04.05.05, 12:47

bardzo interesujące narzędzie: nomograf, czyli jak pisze autor "taki wizualny kalkulator" - wątek na subsim i link do pliku

a na tej stronie można znaleźć nową podziałkę kątową do peryskopu i uzo - poprawioną (bo defaultowa ma odchył) i dokładniejszą (co 1°).
Ostatnio edytowano 04.05.05, 13:27 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 04.05.05, 13:16

Dokładnie na coś takiego czekałem. Teraz już zwykły kalkulator pójdzie w odstawkę i obliczenie prędkości pójdzie dużo szybciej.

Jednego tylko nierozumiem. Na podziałce kilometrów jest na samym początku skali od 0,5 km poprzez 1, 2, 3, aż do 9 (w zasadzie do 8 bo nie ma cyfry 9 tylko jest podziałka), a tuż za 9 jest znowu 1. O co tu chodzi?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 506.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 04.05.05, 13:25

oj Jagd, przyjrzałbyś się dobrze... jest tak: 0.05, 0.1, 0.2 (...) 0.8, 1, 2, 3 km ...etc.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 04.05.05, 14:08

to tutaj też się fajnie zapowiada - bardziej zróżnicowane malowania statków.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 4 z 421, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron