1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 13 z 131 ... 9, 10, 11, 12, 13

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez GMac » 09.10.09, 18:49

Ze wszelkich sygnałów jakie pojawiały się na forum wynika, że Polski SHIII i GWX się nie kochają i nie chcą działać razem.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez irek » 11.10.09, 21:06

Witam....
Ja jestem posiadaczem SH III w wersji pl i nie gryzie sie GWX... Może mam szczescie.....
Pozdrawiam
irek
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 91.000 BRT

Dołączył(a): 24.07.08, 12:22

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Pat21 » 15.10.09, 11:41

W tym właśnie problem, że GWX zainstalował się po raz pierwszy na polską wersję gry ( tą samą co obecnie ) i działał. Dopiero później mój mały syn przypadkowo usunął wszystkie pliki z foldera z zainstalowana grą. Z konieczności musiałem wyrzucic wszystko co znalazłem, wyrzuciłem folder SH3 z "Moich dok", dla pewności wywaliłem także pliki tymczasowe z WINDOWSA, zrobiłem czyszczenie rejestrów, następnie zainstalowałem grę w zupełnie nowym folderze. No i gra działa a GWX się wykrzacza przy instalacji krzycząc o jakis modach. A za pierwszym razem działał bez problemu. :cry:
Pat21
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 22.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.09, 12:14

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez GMac » 16.10.09, 09:24

Ale kompletnie się nie uruchamia czy też przy wczytywaniu sejwa sie wykłada ? Nie mam teraz miejsca na dysku by wgrać SHIII i GWX'a by sprawdzić czy gra dopisuje coś w innych miejscach. Spróbuj wywalić grę i przeszukać dysk systemowy łącznie z ukrytymi i systemowymi dla katalogów "Ubi*" i "Silent*". Proszę o podanie dokładnego komunikatu błędu może będzie łatwiej :D
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Pat21 » 02.11.09, 12:36

Tak jak pisałem wcześniej gra się instaluje, a GWX nie - bo przy próbie instalacji wywala komunikat o modach. Sama gra instaluje sie i chodzi bez problemu tylko GWX nie da się wgrać. Gdyby pierwszy raz nie udało mi się zainstalować GWX uznał bym po prostu, że mam edycję gry, która się z nim gryzie i dałbym sobie dawno z tym spokój. Ale za pierwszym razem udało się go zainstalować a teraz już się nie da ponownie. Dlaczego? Co ciekawe nie jest to problem żadnego smiecia, który został nie wiadomo gdzie, bo GWX wywala sie przy instalacji także po przeinstalowaniu całego systemu. A treść komunikatu o błędzie podałem w moim pierwszym poście na ten temat ( ostatni na poprzedniej stronie ). Ot zagadka, z którą jeszcze nigdy nie spotkałem się, odkąd bawię się troche w granie na kompie: dlaczego pierwsza instalacja GWX się powiodła, a kolejne juz nie?
Pat21
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 22.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.09, 12:14

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Pat21 » 12.11.09, 11:39

Moje kłopoty z GWX 3.0 wreszcie sie rozwiązały. Jeśli ktoś ma spolszczoną wersję SH3 "Kolekcja Klasyki" i ma klopoty z instalacją GWX to rozwiązaniem może być ściągnięcie angielskiego Patcha 1.4b i próba jego instalacji. Napisałem próba, bo u mnie ten Patch się nie zainstalował, wyskoczyl komunikat o posiadanej "nieznanej wersji gry" ale jednak spowodował coś, że GWX 3.0 przy instalacji już sie nie wykrzacza i chodzi bez problemu na "Kolekcji Klasyki". A wczesniej ile ja wlosów z glowy wyrwałem, bo nic z instalacji GWX nie wychodziło. Może i Wam to pomoże.
Pat21
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 22.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.09, 12:14

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Morgocik » 14.11.09, 15:32

Moze mi ktos dac linka do gwx. Wszystkie podane sa juz nie aktywne. Prosze o pomoc.
Morgocik
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 14.11.09, 14:58

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez pw524 » 18.11.09, 19:22

pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez JimboBimbo » 23.12.09, 22:06

Witam.

Zainstalowałem sobie GWX i mam niewielki problem... jak przełączyć książkę identyfikacji celów, tak żeby pokazywała statki handlowe, bo moja ciągle pokazuje wojenne... w normalnym SHIII w prawym dolnym rogu był przycisk, którym się zmieniało okręty, a w GWX nie ma takiego... próbowałem klikać na flagi, ale też nie działa... pomocy:)
JimboBimbo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 23.12.09, 22:01

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez JimboBimbo » 23.12.09, 22:35

a i jeszcze małe pytanie, co mam robić w czasie od 1.08.39 do 1.09.39? Żadnych wrogów, to co ja mam zatapiać?
JimboBimbo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 23.12.09, 22:01

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Szymczak » 23.12.09, 23:43

Co do książki Jimbo to handlowe masz w zakładce handelshiffe coś takiego. Co do grania od 39 to nie polecam raz ze bo mozach czesciej plywaja płotki a dwa zaczynasz od sierpnia nie wiem po co jaki i tak niemcy nie sa w stanie wojny z nikim chyba tylko dla treningu to jest. Zainstaluj Sh3 Commandera i stwórz nową kariere tam mozesz ustawic miesiac od którego chcesz zacząc. Ja najcześciej zaczynałem od kwietnia 40 gdy jest kampania norweska a do okresów najbardziej gorących 43 i wyżej bedziesz miał doświadczona dobra załoge .
Szymczak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 19.000 BRT

Dołączył(a): 21.12.09, 10:09
Lokalizacja: Tarnów

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez pw524 » 25.12.09, 11:24

Po prostu twórcy gry chcieli żeby można było zapoznać się z okretem, patrolem itd..... Poza tym na misje bojowe wyruszasz już z jakimś doświadczeniem. Nie mniej ważny jest aspekt że w Kriegsmarine w sierpniu był już stopień podwyższonej gotowości bojowej, więc wszystko po to żeby było bardziej realistycznie dla miłośników reala.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez marek128 » 30.01.10, 20:04

Mam taki oproblem otóż odpalam comandera, włączam grę obojętne jaka misja a problem jest taki że w ogóle niesłychać głosów oficerów, strzałów z działa, itp. wcześniej tak nie miałem Co jest? wie ktoś może? Pomocy
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez alfonsjagody » 27.02.10, 14:01

Mam pewnien problem. Jako fan SH3 po dłuższej przerwie postanowiłem znów zacząc morskie podboje :D, zainstalowałem SH3 Pl i patch 1.4 do wersji polskiej, sciągnąłem GWX 3 Gold + spolszczenie do wersji 2.1. Otóż teraz mam październik i jak dotąd nie spotkałem ani jednej jednostki :| wszystkie porty świecą pustkami i troche zaczyna mnie to irytowac. Mam nadzieje że rozjaśnicie mi trochę umysł i pomożecie. Z góry dzięki i pozdrawiam :D
alfonsjagody
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 27.02.10, 13:55

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez kimano-u96 » 27.02.10, 14:25

Polecam War Ace Campaign 4.1 http://hansolo78.2page.de/ na czystego SH3 + patch 1.4 przez JSGME
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez alfonsjagody » 27.02.10, 14:37

Narazie zależało by mi na GWX i rozwiązaniu mojego problemu ;)
alfonsjagody
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 27.02.10, 13:55

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez pw524 » 28.02.10, 08:46

Kolego przemęcz się jeszcze jeden patrol i zobacz co się będzie działo dalej, na początku wojny ten ruch był jednak niewielki, angole podchodzili do tematu jak pies do jeża. Jeśli dalej będzie martwo to jest coś nie tak z instalacją GWX.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Eberhardt Mock » 11.04.10, 21:39

Wyczytałem w manualu do GWX że nie wolno robić zapisu gry w czasie kiedy okręt jest zanurzony bo może spowodować problemy z wczytaniem zapisu i ogólnie problemy z grą. No to do jasnej ciasnej co mam zrobić gdy jestem atakowany przez DD bombami głębinowymi i atak może trwać godzinami. Gram w godzinach wieczornych więc chciałbym zrobić zapis w zanurzeniu. Może warto spróbować. Robił ktoś z was zapisy w zanurzeniu w GWX 2.1 lub 3.0 i nie miał żadnych problemów z wczytaniem?
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez GMac » 11.04.10, 22:21

Szczerze to nie pamiętam żebym miał z tym problemy, albo ich kompletnie nie było albo były tak sporadyczne, że nie zostały zapamiętane. Wybierz późniejszy rocznik np 43 i pobaw się w kotka i myszkę z jakimiś DD pilnującymi portów, polecam Gibraltar ;)
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Eberhardt Mock » 11.04.10, 23:05

.Czyli można zapisywać spokojnie w zanurzeniu. A spokjnie można używać modów przeznaczonych do GWX 3.0 na wersję 2.1? Aha i jak ktoś może to niech zobaczy mój post w temacie Bugi.Proszę o odpowiedź :D. Bardzo Proszę!!!
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez GrapHite » 13.04.10, 19:26

ja także gram wieczorami i nigdy nie robię zapisu podczas zanurzenia :-/
Kończę grę (robie zapis) wtedy jak już jestem bezpieczny z dala od nieprzyjaciela. Kiedyś mi się "krzaczyła" gra jak robiłem zapis przy jednostkach i od tamtego czasu robię to w samotności :-) Po za tym ja bym nie mógł zasnąć myśląc o tym czy jak zrobię 'load' to nie dostanę w łeb bombką :-D. Przy tym wszystkim pomagam sobie kompresją czasu, bo przecież na "1 biegu" i na głębokości około 100m nie sposób wysiedzieć w oczekiwaniu na ciszę nad głową. Pozdrawiam!
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Eberhardt Mock » 13.04.10, 20:35

Dzięki :)
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez Caleb » 28.04.10, 20:54

Czy ktoś mi pomoże PROSZĘ

Posiadam silent hunter 3 w wersji 1.2 pl (nie wiem z którego roku).
Paczuje ja do wersji 1.4b.
Wcześniej jako ze nowy gracz wrzucałem tylko moda MEG 3.0 FInal i było wszystko ok.
I w końcu przyszedł czas na GWX 3.0 gold i tu pojawia mi sie problem typu.

Chce mieć i Gwx 3.0 plus spolszczenie 2.1 no i Meg 3.0 ,tyle że.
Po instalacji GWX 3.0 i spolszczenia. MEG 3.0 wywala do windowsa podczas wczytywania misji z kampanii.Misje pojedyncze jak i tutorial odpalają się bez problemowo.

Dodam tylko że zależy mi na elementach z MEG 3.0 na powiększonych zegarach w kalkulatorze torpedowym od konta kursowego jak i od odległości+ poruszanie się kamerom po okręcie . Grajac na 100% realizmu to jakoś niby nic a cieszy.

Przy okazji wie ktoś jak usunąć te odgłosy włoskiego w modzie Meg 3.0. Bo ta "Aczjala rucia rosa" i inne makaroniarskie odzywki jak słyszę to mnie rozpindala ,urwał nać .

Naprawdę proszę o pomoc mam nadzieje ze wie ktoś gdzie tkwi problem.
Caleb
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 03.04.10, 15:37

Re: GWX - pytania i problemy z nim związane

Postprzez piechcik » 01.05.10, 16:14

albo meg albo gwx...
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Poprzednia strona

Posty: 324 • Strona 13 z 131 ... 9, 10, 11, 12, 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron