Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Mody
Poniżej znajduje się lista co ciekawszych modów dla SH3
Nazwa: 360 degree bearing plotter for Navigation Map
Opis: Bardzo przydatny dodatek dla osób grających na 100% realizmu
Plik: bearings.zip
Nazwa: NavMapTools
Opis: Kilka dodatków, które ułatwiają nawigację - również przeznaczony dla osób grających na 100% realizmu
Plik: NavMapTools_v13.zip
Nazwa: Bearing Tools
Opis: Kolejny mod ułatwiający nawigację
Plik: bearings_2.zip
Nazwa: Full Vulnerability Mod
Opis: Recgnition Manual zawierający obok umiejscowionych 'słabych punktów' wszystkich okrętów,
również ilość punktów 'Renown' przyznawanych za zatopienie danej jednostki
Plik: fullvulnmod.zip
Nazwa: Map Convoys
Opis: Dodaje widoczne na mapie trasy konwojów
Plik: SH3MapConvoys.zip
Nazwa: Torpedo Loads
Opis: Każda z głowic posiada odmienne malowanie, co umożliwia bezproblemowe
zorientowanie się jaki zapalnik i programator posiada dana torpeda
Plik: sh3_torploads.zip
Nazwa: Real Uboat v1.21
Opis: Kilka modów zebranych w paczkę, a zwiększających realizm gry
Plik: RealUboat1.21.zip
Nazwa: Wazoo's Manual Charting & Targeting Tutorial
Opis: Doskonały tutorial (ang.) dla chcących spróbować gry na poziomie hardcore :-)
Plik: wazoo2.0.zip
Nazwa: World Expansion 2.0 (World Mod)
Opis: W największym skrócie - mod dodający więcej życia na świecie :-)
Plik: World2.zip
Nazwa: Wujowy SoundPack ver 1.0
Opis: Zbiór co lepszych dźwięków z Das Boot do SH3
Plik: Wujowy SoundPack ver 1.0.zip
Nazwa: 360 degree bearing plotter for Navigation Map
Opis: Bardzo przydatny dodatek dla osób grających na 100% realizmu
Plik: bearings.zip
Nazwa: NavMapTools
Opis: Kilka dodatków, które ułatwiają nawigację - również przeznaczony dla osób grających na 100% realizmu
Plik: NavMapTools_v13.zip
Nazwa: Bearing Tools
Opis: Kolejny mod ułatwiający nawigację
Plik: bearings_2.zip
Nazwa: Full Vulnerability Mod
Opis: Recgnition Manual zawierający obok umiejscowionych 'słabych punktów' wszystkich okrętów,
również ilość punktów 'Renown' przyznawanych za zatopienie danej jednostki
Plik: fullvulnmod.zip
Nazwa: Map Convoys
Opis: Dodaje widoczne na mapie trasy konwojów
Plik: SH3MapConvoys.zip
Nazwa: Torpedo Loads
Opis: Każda z głowic posiada odmienne malowanie, co umożliwia bezproblemowe
zorientowanie się jaki zapalnik i programator posiada dana torpeda
Plik: sh3_torploads.zip
Nazwa: Real Uboat v1.21
Opis: Kilka modów zebranych w paczkę, a zwiększających realizm gry
Plik: RealUboat1.21.zip
Nazwa: Wazoo's Manual Charting & Targeting Tutorial
Opis: Doskonały tutorial (ang.) dla chcących spróbować gry na poziomie hardcore :-)
Plik: wazoo2.0.zip
Nazwa: World Expansion 2.0 (World Mod)
Opis: W największym skrócie - mod dodający więcej życia na świecie :-)
Plik: World2.zip
Nazwa: Wujowy SoundPack ver 1.0
Opis: Zbiór co lepszych dźwięków z Das Boot do SH3
Plik: Wujowy SoundPack ver 1.0.zip
Ostatnio edytowano 10.05.05, 09:56 przez Jatzoo, łącznie edytowano 9 razy
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.
Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).
Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Fakt, dźwięki są niezłe, i NOWA TARCZA HYDROFONU, aż wstyd, że czegoś tak prostego Rumuni nie zrobili tak ładnie
reszty nie używam z tego moda, tylko 2 katalogi przegrywam na żywca,
Textures i Sounds (no i moja muza z Das Boot, dzięki Jatzoo
Stary Wuj
reszty nie używam z tego moda, tylko 2 katalogi przegrywam na żywca,
Textures i Sounds (no i moja muza z Das Boot, dzięki Jatzoo
Stary Wuj
- Stary Wuj
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
z ciekawostek:
-> sejwy są w ..\my documents\sh3\.
-> tamże w main.cfg warto się zainteresować parametrem LandProximity. określa on maksymalną dopuszczalną kompresję czasu w pobliżu ziemi (brzegu bądź dna). odpowiednia zmiana umożliwi nie tylko skrócenie czasu wyjścia z portu, ale też np. leżenie cały dzień na dnie przy TC=1024.
-> aby zapobiec przypakowym odpaleniom torped przez nieopatrzne wciśnięcie entera w pliku ..\SilentHunterIII\data\Cfg\Commands_en.cfg (niezależnie od wybranego języka) w pozycji [Cmd313] zmieniamy Key0=0x0D,"Enter" na Key0=0x0D,c,"Enter". od tej pory torpedy odpalamy przez ctrl + enter. sam enter nie robi nic (można sobie coś przypisać wedle uznania).
-> mapka obszaru działań z trasami konwojów, zasięgami osłony lotniczej etc.: ..\SilentHunterIII\documentation\SH3_MAP.jpg
-> ..\SilentHunterIII\data\Misc\UMark.tga to debilny znaczek unoszący się na powierzchni nad zanurzonym u-bootem. zmienić nazwę ew. usunąć.
mody:
-> http://dhost.info/seeadler/ - skymod, czyli ładniejsze niebo
-> http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html - mod zwiększający zasięg TII do wielkości historycznie poprawnej (5k)
-> http://www.delraydepot.com/tt/sh3.htm - duże fale, głębokościomierz 400m
-> http://hp-h.com/p/cavalier88/ - poprawki i mody do kampanii
to by było na tyle na razie. wszystkiego co wyżej używam na swoim sh3 bez problemów.
aha.
-> jest jeszcze world mod - http://www.combatplanes.ca/m_c.htm. próbowałem, ale wywaliłem i wrzuciłem to co w poprzednim punkcie.
-> sejwy są w ..\my documents\sh3\.
-> tamże w main.cfg warto się zainteresować parametrem LandProximity. określa on maksymalną dopuszczalną kompresję czasu w pobliżu ziemi (brzegu bądź dna). odpowiednia zmiana umożliwi nie tylko skrócenie czasu wyjścia z portu, ale też np. leżenie cały dzień na dnie przy TC=1024.
-> aby zapobiec przypakowym odpaleniom torped przez nieopatrzne wciśnięcie entera w pliku ..\SilentHunterIII\data\Cfg\Commands_en.cfg (niezależnie od wybranego języka) w pozycji [Cmd313] zmieniamy Key0=0x0D,"Enter" na Key0=0x0D,c,"Enter". od tej pory torpedy odpalamy przez ctrl + enter. sam enter nie robi nic (można sobie coś przypisać wedle uznania).
-> mapka obszaru działań z trasami konwojów, zasięgami osłony lotniczej etc.: ..\SilentHunterIII\documentation\SH3_MAP.jpg
-> ..\SilentHunterIII\data\Misc\UMark.tga to debilny znaczek unoszący się na powierzchni nad zanurzonym u-bootem. zmienić nazwę ew. usunąć.
mody:
-> http://dhost.info/seeadler/ - skymod, czyli ładniejsze niebo
-> http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html - mod zwiększający zasięg TII do wielkości historycznie poprawnej (5k)
-> http://www.delraydepot.com/tt/sh3.htm - duże fale, głębokościomierz 400m
-> http://hp-h.com/p/cavalier88/ - poprawki i mody do kampanii
to by było na tyle na razie. wszystkiego co wyżej używam na swoim sh3 bez problemów.
aha.
-> jest jeszcze world mod - http://www.combatplanes.ca/m_c.htm. próbowałem, ale wywaliłem i wrzuciłem to co w poprzednim punkcie.
Ostatnio edytowano 20.04.05, 14:43 przez kaa, łącznie edytowano 3 razy
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Witam
Kaa, czy moglbys podac jakis link do moda zwiekszajacego zasieg torped TII ? Obecny nie dziala juz, a moje poszukiwania spelzly na niczym (inne znalezione linki takze przyjely pozycje "zdechl pies") Dzieki z gory
Pozdrawiam
Kaa, czy moglbys podac jakis link do moda zwiekszajacego zasieg torped TII ? Obecny nie dziala juz, a moje poszukiwania spelzly na niczym (inne znalezione linki takze przyjely pozycje "zdechl pies") Dzieki z gory
Pozdrawiam
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
Angelfire does not allow direct linking
from offsite, non-Angelfire pages,
to files hosted on Angelfire.
linka dobra tylko oni nie lubią bezpośredniego linkowania - zmieniłem , teraz linka kieruje na stronę.
Ostatnio edytowano 20.04.05, 14:41 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Albo mam lepszy pomysł...zerknij na tego linka:
http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html
edit: Spóźniłem się o minutę
http://www.angelfire.com/dc2/matelot/downlds.html
edit: Spóźniłem się o minutę
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Dziekuje Wam panowie o wielkich podwodnych sercach Jagd operacja "Zielone laki Irlandi" w toku, prawdopodobnie otrzymamy rowniez film propagandowy o metodach walki ok. pod. Kriegsmarine o wszystko mowiacym tytule "Das Boot" Oczywiscie jako bonus pack Wywiad brytyjski bedzie nas informowal.
PS
Kaa, moja wina bo pozno juz w nocy bylo i z mysleniem ciezko
PS
Kaa, moja wina bo pozno juz w nocy bylo i z mysleniem ciezko
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
tak w ogóle to na subsim jest taki spasiony wątek z modami.
Ostatnio edytowano 21.04.05, 16:59 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
ten world mod z combatplanet jest juz nieosiagalny, a oni zapowiadaja wkrotce ulepszona wersje komercyjna, masz jeszcze kopie u siebie Kaa?
chciałbym zobaczyc, teraz sciagnałem ten co sam uzywasz (ze strony cavalier) ale ta poprawka usuwająca 80% pojedynczych statków jest do kitu, teraz bez problemu wpłynałem do Scapa Flow, bo wiekszosc ochrony znikneła, atam tez pustka poza dwoma corwetami i jakimis wraami lub innymi cudami pod woda co wydaja hałasy.
Szukam tego world moda aby porównać
chciałbym zobaczyc, teraz sciagnałem ten co sam uzywasz (ze strony cavalier) ale ta poprawka usuwająca 80% pojedynczych statków jest do kitu, teraz bez problemu wpłynałem do Scapa Flow, bo wiekszosc ochrony znikneła, atam tez pustka poza dwoma corwetami i jakimis wraami lub innymi cudami pod woda co wydaja hałasy.
Szukam tego world moda aby porównać
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Ja mam na domowym kompie world moda z:
http://www.combatplanes.ca/m_c.htm
Jeśli o tego chodzi to mi przypomnij popołudniu to go podeślę.
http://www.combatplanes.ca/m_c.htm
Jeśli o tego chodzi to mi przypomnij popołudniu to go podeślę.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Jest Forum Gry, a w nim dział Silent Hunter III - a w nim topic Mody - czy trzeba latać by coś znaleźć..? Wszystko prosto i logicznie zaplanowane
Co do trzymania wszystkich modów na serwerze - to można o tym zapomnieć, kto za miejsce i transfer zapłaci...? Wiemy przecież, że nic nie ma za darmo
Co do trzymania wszystkich modów na serwerze - to można o tym zapomnieć, kto za miejsce i transfer zapłaci...? Wiemy przecież, że nic nie ma za darmo
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
mod 20% to plik .rnd (od random) - czyli odpowiada za losowe spotkania, a nie za ochronę portów.
world mod v1.72 zapodałem w tym temacie a dokładnie tutaj.
już go nie używam, gdyż nie ożywił portów, nie zapełnił ich statkami. fakt, dodano nowe porty, ale np. Wilhelmshaven zniknął z mapy nawigacyjnej (choć był w 3D) .
world mod v1.72 zapodałem w tym temacie a dokładnie tutaj.
już go nie używam, gdyż nie ożywił portów, nie zapełnił ich statkami. fakt, dodano nowe porty, ale np. Wilhelmshaven zniknął z mapy nawigacyjnej (choć był w 3D) .
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
kaa napisał(a):mod 20% to plik .rnd (od random) - czyli odpowiada za losowe spotkania, a nie za ochronę portów.
world mod v1.72 zapodałem w tym temacie a dokładnie tutaj.
już go nie używam, gdyż nie ożywił portów, nie zapełnił ich statkami. fakt, dodano nowe porty, ale np. Wilhelmshaven zniknął z mapy nawigacyjnej (choć był w 3D) .
Dokladnie jak pisze Kaa, porty puste i martwe tak jak byly, kurcze cala noc i dzien zajelo mi wdarcie sie do Scapa Flow (czasu gry) i co tam ujrzalem ? zamiast zacumowanych pancernikow, krazownikow i innych tlusciutkich zdobyczy puste doki i tylko zurawie poskrzypiwaly na wietrze
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
he he, przeżywałem to samo, ale cos tam bylo na dnie i wydawało straszliwe odgłosy tak jakby trzeszczące wraki, jedna corwetta robiła regularne rundy wokól basenu to ja ustrzeliłem, druga stala przy samym brzegu i sie nie ruszała to ja zostawiłem bo pewnie bylo tam za płytko dla torped. Zawiodłem sie na tym wypadzie do jaskini lwa.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości