GWX 3
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Nie wiem, musisz sprawdzić, jednak dla mnie to troszkę bez sensu żeby instalować 2.1 przed 3. Proponuję skierować to pytanie do FAQ lub innej pomocy technicznej, obecnej tu na forum.
Ostatnio edytowano 26.12.08, 15:10 przez barel, łącznie edytowano 1 raz
- barel
- Tonaż: 50.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.07, 23:47
GWX 3.0 - pierwsze wrażenia : Deczko ładniejszy, przy ładnej pogodzie cieplejsze barwy, ładniejsze morze i niebo. W portach trochę więcej szczegółów (np magazyny). Co do widoku samych jednostek - nie jestem pewien co się zmieniło, być może deczko więcej detali. Dźwięk - odgłosy słyszane w zanurzeniu bardziej głuche. Ogólnie zmiany wydają się dyskretne, sam nie wiem czy mod w tej wersji zasługuje na nazwę GWX 3.0, czy może GWX 2.2 ... Zastrzegam że odbyłem dopiero dwa patrole i wielu rzeczy mogłem nie zauważyć. Jakie macie odczucia ??? Pozdrawiam
- barel
- Tonaż: 50.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.07, 23:47
wlasnie zaczynam od nowa kariere
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć
ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)...
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć
ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)...
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
GrapHite napisał(a):wlasnie zaczynam od nowa kariere
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć
ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)...
Jest taki mod który to przywraca. Jest on w paczce z którąś wersją spolszczenia.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Dawid[PL] napisał(a):Mam pytanie: czy ten GWX działa z SH3 Commanderem i czy jest po polsku? Jezeli nie jest to czy powstanie spolszczenie?;]
Spolszcaenie do 2.0 spokojnie pasuje. A jeśli chodzi o commandera to miałeś na stronie z GWX 3.0 .
http://files.filefront.com/GWX+21+Cfg+4 ... einfo.html
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
pw524 napisał(a):GrapHite napisał(a):wlasnie zaczynam od nowa kariere
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć
ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)...
Jest taki mod który to przywraca. Jest on w paczce z którąś wersją spolszczenia.
tyle to ja wiem tylko teraz znalesc ten mod... ide szukac
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,jeśli można też poproszę bo mam podobnie jak kolega powyżej
email Irek34@gmail.com i serdecznie dziękuję
email Irek34@gmail.com i serdecznie dziękuję
Ostatnio edytowano 28.12.08, 12:02 przez wolfx, łącznie edytowano 1 raz
- wolfx
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 06.11.08, 18:18
Dawid[PL] napisał(a):ja generalnie nie widze zadnych zmian:P a do tego uzywam spolszczenia do wersji 2.1 GWX to juz zupełnie nawet ekran w czasie ładowania menu jest tak sam:). Zero zmian chyba, ze mnie ktos oswieci:]
wlasnie... i dlatego chcialbym zobaczyc na "pismie" co grzebali
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
piechcik napisał(a):pewnie są zmiany tylko nie widoczne jest podobno GUI czy jakoś tak i znaczne lepsza widoczność przy włączonych wodotryskach próbował ktoś wciskać magiczne klawisze Ctrl(Shift?) + Page up ??
no ja sobie wciskam czasem ale nie na maksa, a co w zwiazku z tym? ze widocznosc niby lepsza ? :-/
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
tak ja w gwx2 ciągle walczyłem z tym problemem bo po tym zabiegu nie było widać oddalonych jednostek pojawiły się mody na 16 km atmosferę które poprawiały widoczność przy włączonych wodotryskach a teraz gwx3 ma może już tą poprawkę muszę ściągnąć
- piechcik
- Tonaż: 287.000 BRT
- Dołączył(a): 12.02.07, 19:55
ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy
ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke
ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163
ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke
ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
w gwx3 powinny być już te główne mody <wyciekająca woda, dym z diesli, rozbitkowie, otwarte drzwi w środku, leprze efekty po wybuchu torpedy i shake mod > te mody powinny być już wsadzone w gwx3 aby nie trzeba było z nimi walczyć. Ja gdy je instalowałem wszystko się ze sobą "gryzło" i musiałem ręcze dłubać w plikach aby wreszcie wszystko działało ;D planowałem nawet wydać swój własny który polegałby na zmieszaniu tych wszystkich modów lista zmian byłaby duuuża tyle jakoś mi sie nie chciało...
- piechcik
- Tonaż: 287.000 BRT
- Dołączył(a): 12.02.07, 19:55
GrapHite napisał(a):ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy
ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke
ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163
A po co na GWX 3.0 wrzucasz OLCE2, przecież GWX 16km atmosphere z GWX 3.0 to właśnie przerobiony OLCE2.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
jaxa napisał(a):GrapHite napisał(a):ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy
ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke
ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163
A po co na GWX 3.0 wrzucasz OLCE2, przecież GWX 16km atmosphere z GWX 3.0 to właśnie przerobiony OLCE2.
czyli olce2 i 16km atm jest juz w GWX3 tak?
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
OLCE2 został zaimplementowany w opcjonalnym modzie GWX 16km Atmosphere z GWX3, czyli musisz go uaktywnić poprzez jsgme wybierając z listy. Wtedy będziesz miał OLCE2 w GWX 3.0, z drobnymi poprawkami.
Jednak IMHO kolor wody lepszy jest w oryginalnym OLCE2, ciemniejszy, bardziej odpowiadający chłodnym wodom północnego Atlantyku. Szczególnie widać to po uaktywnieniu poprawki Flat Sun fix for GWX 3.0, gdy woda robi się jeszcze jaśniejsza.
Jednak IMHO kolor wody lepszy jest w oryginalnym OLCE2, ciemniejszy, bardziej odpowiadający chłodnym wodom północnego Atlantyku. Szczególnie widać to po uaktywnieniu poprawki Flat Sun fix for GWX 3.0, gdy woda robi się jeszcze jaśniejsza.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości