1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 147 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez barel » 26.12.08, 12:36

Nie wiem, musisz sprawdzić, jednak dla mnie to troszkę bez sensu żeby instalować 2.1 przed 3. Proponuję skierować to pytanie do FAQ lub innej pomocy technicznej, obecnej tu na forum.
Ostatnio edytowano 26.12.08, 15:10 przez barel, łącznie edytowano 1 raz
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez barel » 26.12.08, 15:10

GWX 3.0 - pierwsze wrażenia : Deczko ładniejszy, przy ładnej pogodzie cieplejsze barwy, ładniejsze morze i niebo. W portach trochę więcej szczegółów (np magazyny). Co do widoku samych jednostek - nie jestem pewien co się zmieniło, być może deczko więcej detali. Dźwięk - odgłosy słyszane w zanurzeniu bardziej głuche. Ogólnie zmiany wydają się dyskretne, sam nie wiem czy mod w tej wersji zasługuje na nazwę GWX 3.0, czy może GWX 2.2 ... Zastrzegam że odbyłem dopiero dwa patrole i wielu rzeczy mogłem nie zauważyć. Jakie macie odczucia ??? Pozdrawiam :D
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez GrapHite » 27.12.08, 16:02

wlasnie zaczynam od nowa kariere :lol:
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1 :?
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć :lol:

ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)... :(
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dawid[PL] » 27.12.08, 17:11

Mam pytanie: czy ten GWX działa z SH3 Commanderem i czy jest po polsku? Jezeli nie jest to czy powstanie spolszczenie?;]
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez pw524 » 27.12.08, 17:25

GrapHite napisał(a):wlasnie zaczynam od nowa kariere :lol:
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1 :?
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć :lol:

ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)... :(

Jest taki mod który to przywraca. Jest on w paczce z którąś wersją spolszczenia.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 27.12.08, 17:27

Dawid[PL] napisał(a):Mam pytanie: czy ten GWX działa z SH3 Commanderem i czy jest po polsku? Jezeli nie jest to czy powstanie spolszczenie?;]

Spolszcaenie do 2.0 spokojnie pasuje. A jeśli chodzi o commandera to miałeś na stronie z GWX 3.0 .
http://files.filefront.com/GWX+21+Cfg+4 ... einfo.html
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez GrapHite » 27.12.08, 17:48

pw524 napisał(a):
GrapHite napisał(a):wlasnie zaczynam od nowa kariere :lol:
wszystkie mody ktore mialem odpalone ma 2.1 (a jest ich troche) bez problemu smigaja na 3.0. Przydalaby sie jakas lista (pl) zmian jakie wnosi GWX 3.0 w stosunku do 2.1 :?
dodam jeszcze, ze musialem odinstalowac 2.1, bo inaczej nie chcial sie GWX 3.0 instalnąć :lol:

ps. znow musze poszukac (poprosic kogos) katalogu Units, bo na mapie chce miec znaczniki z widocznym kursem (+wrog/przyjaciel)... :(

Jest taki mod który to przywraca. Jest on w paczce z którąś wersją spolszczenia.

tyle to ja wiem :wink: tylko teraz znalesc ten mod... ide szukac :?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pw524 » 27.12.08, 19:08

Wysyłam na maila
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wolfx » 27.12.08, 19:21

Witam,jeśli można też poproszę bo mam podobnie jak kolega powyżej
email Irek34@gmail.com i serdecznie dziękuję :)
Ostatnio edytowano 28.12.08, 12:02 przez wolfx, łącznie edytowano 1 raz
wolfx
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 06.11.08, 18:18

Postprzez pw524 » 27.12.08, 19:37

Daj maila
poszło
Ostatnio edytowano 28.12.08, 13:03 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez GrapHite » 27.12.08, 22:50

pw524 napisał(a):Wysyłam na maila


razem z 'wolfx' - Dzieki serdeczne- szacun :lol:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez GrapHite » 28.12.08, 15:45

niech ktos nagra frapsem filmik pokazujacy najwieksze (drobne :-/ ) zmiany GWX3.0 wzgledem GWX2.0. A moze jest juz taki filmik?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dawid[PL] » 28.12.08, 19:07

ja generalnie nie widze zadnych zmian:P a do tego uzywam spolszczenia do wersji 2.1 GWX to juz zupełnie nawet ekran w czasie ładowania menu jest tak sam:). Zero zmian chyba, ze mnie ktos oswieci:]
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez GrapHite » 28.12.08, 19:26

Dawid[PL] napisał(a):ja generalnie nie widze zadnych zmian:P a do tego uzywam spolszczenia do wersji 2.1 GWX to juz zupełnie nawet ekran w czasie ładowania menu jest tak sam:). Zero zmian chyba, ze mnie ktos oswieci:]

wlasnie... i dlatego chcialbym zobaczyc na "pismie" co grzebali :?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 28.12.08, 19:26

pewnie są zmiany tylko nie widoczne jest podobno GUI czy jakoś tak i znaczne lepsza widoczność przy włączonych wodotryskach próbował ktoś wciskać magiczne klawisze Ctrl(Shift?) + Page up ??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez GrapHite » 28.12.08, 19:39

piechcik napisał(a):pewnie są zmiany tylko nie widoczne jest podobno GUI czy jakoś tak i znaczne lepsza widoczność przy włączonych wodotryskach próbował ktoś wciskać magiczne klawisze Ctrl(Shift?) + Page up ??

no ja sobie wciskam czasem ale nie na maksa, a co w zwiazku z tym? ze widocznosc niby lepsza ? :-/
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 28.12.08, 20:14

tak ja w gwx2 ciągle walczyłem z tym problemem bo po tym zabiegu nie było widać oddalonych jednostek pojawiły się mody na 16 km atmosferę które poprawiały widoczność przy włączonych wodotryskach a teraz gwx3 ma może już tą poprawkę muszę ściągnąć :D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez GrapHite » 28.12.08, 20:22

ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy 8)

ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke

ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 28.12.08, 21:47

sorka zapomniałem dodać mody które poprawiają widoczność przy 16km atmosferze bo zwykły mod nic nie daje
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 28.12.08, 21:55

w gwx3 powinny być już te główne mody <wyciekająca woda, dym z diesli, rozbitkowie, otwarte drzwi w środku, leprze efekty po wybuchu torpedy i shake mod > te mody powinny być już wsadzone w gwx3 aby nie trzeba było z nimi walczyć. Ja gdy je instalowałem wszystko się ze sobą "gryzło" i musiałem ręcze dłubać w plikach aby wreszcie wszystko działało ;D planowałem nawet wydać swój własny który polegałby na zmieszaniu tych wszystkich modów lista zmian byłaby duuuża tyle jakoś mi sie nie chciało...
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Dawid[PL] » 29.12.08, 13:12

Gdzie mozna znaleść ten depth charges shake mod do sh3? Bo szukam na subsim.com i wszystko do SH4. Moglibyscie linka zapodac? :P
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez pw524 » 29.12.08, 14:38

Postrzelajcie sobie w nocy z działa do jakiegoś statku, zobaczycie jakie fajerwerki. W 2.1 były mniejsze, to pierwsza zmiana jaką zauważyłem. Aha no i w sztorm jest bardziej szaro i ponuro.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez jaxa » 29.12.08, 16:00

GrapHite napisał(a):ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy 8)

ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke

ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163


A po co na GWX 3.0 wrzucasz OLCE2, przecież GWX 16km atmosphere z GWX 3.0 to właśnie przerobiony OLCE2.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez GrapHite » 29.12.08, 23:38

jaxa napisał(a):
GrapHite napisał(a):ja tam nie mialem problemu bo mod 16km atmosfery od poczatku byl dla mnie obowiazkowy 8)

ps. na pokladzie: GWX3+torpedo damage+racerboys's hud+english nav map+movie das boot+open hatch+poul sound+lifeboats & debris+torploads+depth charge shake+olce2+16km atmosphere+enhanced particle+crew skin+sh4 effects+water stream &exhaust smoke

ps2.: moze sie dorzucicie ze screenami z gry ??? :->
http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... ost1014163


A po co na GWX 3.0 wrzucasz OLCE2, przecież GWX 16km atmosphere z GWX 3.0 to właśnie przerobiony OLCE2.


czyli olce2 i 16km atm jest juz w GWX3 tak?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jaxa » 30.12.08, 11:44

OLCE2 został zaimplementowany w opcjonalnym modzie GWX 16km Atmosphere z GWX3, czyli musisz go uaktywnić poprzez jsgme wybierając z listy. Wtedy będziesz miał OLCE2 w GWX 3.0, z drobnymi poprawkami.
Jednak IMHO kolor wody lepszy jest w oryginalnym OLCE2, ciemniejszy, bardziej odpowiadający chłodnym wodom północnego Atlantyku. Szczególnie widać to po uaktywnieniu poprawki Flat Sun fix for GWX 3.0, gdy woda robi się jeszcze jaśniejsza.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 147 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości