U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
sOnar napisał(a):zapodaję kolejne screeny z Total Uboat War...
są jako wygaszacz ekranu 24 MB
http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/
długo nie poleży więc bierzcie go szybko
finałowe prace nadal trwają...
Chciałem zobaczyć, ale strasznie duży rozmiar jak na screeny. Ale po poście Gregpo wiem, że ten zachód słońca sie nie zmienił. Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Ech. Modowanie kolorów to jak pajęczyna. Ciągniesz jedną nić - naciąga drugie. Nie da się nic zrobić idealnie. Jak będzie idealne słoneczko modele będą sztucznie oświetlone - zresztą słońca nie oddadzą te shoty bo jest ok...
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
sOnar napisał(a):Ech. Modowanie kolorów to jak pajęczyna. Ciągniesz jedną nić - naciąga drugie. Nie da się nic zrobić idealnie. Jak będzie idealne słoneczko modele będą sztucznie oświetlone - zresztą słońca nie oddadzą te shoty bo jest ok...
No co do sztucznego oświetlenia to nie wiem czy nie pokutuje tutaj jakaś zbiorowa opinia z przed jakiegoś czasu. Było by co najmniej dziwne aby statki na morzu nie odbijały światła zachodzącego słońca szczególnie jeżeli ich burta jest do niego ustawiona pod odpowiednim kontem. W oryginalnej wersji moim zdaniem jest wystarczająco dobrze, ale pewnie większość jak zwykle sądzi inaczej niż evan82. Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
doszło sporo zmian. między innymi ponad 70 nowych jednostek. obecnie pracuję nad centralnym peryskopem w centrum ekranu
wrzucę trochę testów. prace nadal trwają....
film - the shape of hope (tak wyglądał mod 3 miesiące temu)
http://dodownload.filefront.com/1024476 ... 5e2b0316e1
polskie napisy do - the shape of hope (prosze zastąpić stare)
http://dodownload.filefront.com/1155898 ... 5e2b0316e1
a to staaaary test....
http://dodownload.filefront.com/1029589 ... 5e2b0316e1
pozdrawiam
wrzucę trochę testów. prace nadal trwają....
film - the shape of hope (tak wyglądał mod 3 miesiące temu)
http://dodownload.filefront.com/1024476 ... 5e2b0316e1
polskie napisy do - the shape of hope (prosze zastąpić stare)
http://dodownload.filefront.com/1155898 ... 5e2b0316e1
a to staaaary test....
http://dodownload.filefront.com/1029589 ... 5e2b0316e1
pozdrawiam
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
Największe wrażenie zrobił na mnie widok przez peryskop we mgle. Jednak jak zbytnio przyciemnisz peryskop, to nie będzie widać podziałki kątowej [namiarowej] w peryskopie. W nocy ją widać, bo się pali na zielono, ale w dzień jej nie widać [screen]. Chyba że przesuniesz ją bardziej do dołu.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
W.A.R.D.C water mod
sOnar skad masz taka kmere ze mozna poruszac sie po mostku i schodzic na pokład.Szukam czegos takiego juz od dawna a na tym filmiku zauwarzyłem ze ty cos takiego posiadasz mozesz dac linka lub przesłac mi plik.Z góry dziekuje
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: W.A.R.D.C water mod
a przecież nie jest ona zbytnio do niczego potrzebna. po drugie masz żyro po prawej podające to samo co na podziałce. z drugiej strony mam zamiar minimalnie poprawić widoczność owej podziałki. po rpostu tak wyszedł w testach nowy peryskop. ręcznie malowałem ten syf na oku. trochę to pracy kosztowało
Heh. Mowa o scenie w której kapitan jest za potrzebą zapewne.
Jak to skąd mam. Napisałem i odblokowałem sam. Jak siedzisz w modowaniu nie jest to trudne. Trzeba pomyśleć.
Po uboocie da się spacerować w czystym SH3. Nie trzeba było długo myśleć by włączyć to na jego pokładzie. Trzeba jednak znaleźć tą funkcję w plikach DAT.
Nie rozsyłam plików zanim mod nie będzie opublikowany jako jednolity instalator. Chętnie ale tworzenie moda mijałoby się z celem jakbym go porozdawał w kawałeczkach. Przykro mi. Premiera niebawem.
kimano-u96 napisał(a):sOnar skad masz taka kmere ze mozna poruszac sie po mostku i schodzic na pokład
Heh. Mowa o scenie w której kapitan jest za potrzebą zapewne.
Jak to skąd mam. Napisałem i odblokowałem sam. Jak siedzisz w modowaniu nie jest to trudne. Trzeba pomyśleć.
Po uboocie da się spacerować w czystym SH3. Nie trzeba było długo myśleć by włączyć to na jego pokładzie. Trzeba jednak znaleźć tą funkcję w plikach DAT.
Nie rozsyłam plików zanim mod nie będzie opublikowany jako jednolity instalator. Chętnie ale tworzenie moda mijałoby się z celem jakbym go porozdawał w kawałeczkach. Przykro mi. Premiera niebawem.
Ostatnio edytowano 29.08.08, 19:19 przez sOnar, łącznie edytowano 1 raz
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
sOnar napisał(a):Mod będzie wydany w całości. Taka jest podstawowa zasada tworzenia moda.
Z początku to ma sens. Ale przecież nikt nie prosi o plik z moda tylko o wskazówki, lub opis, jak to zrobić. Wiem i rozumiem że to twoja praca, ale czy tylko korzystałeś zawsze z własnych odkryć? Jeżeli tak było to co stoi na przeszkodzie by się nimi podzielić i uradować innych. Przecież nie chodzi tu o sprawy poważne, czyli takie jak nie zdradzanie np. warsztatu czy techniki muzycznej, czy malarskiej [podaję dla przykładu] tak by cię nikt nie naśladował, lecz ogólną zabawę przecież.
Piszę to nie by nalegać, tylko przedstawić co sądzę na ten temat.
Pozdrawiam.
PS.
sOnar napisał(a):a przecież nie jest ona zbytnio do niczego potrzebna. po drugie masz żyro po prawej podające to samo co na podziałce.
Niepotrzebna? W wirze walki i ataku Mi jest potrzebna i to na widoku peryskopu. Jak płynę w środku konwoju na peryskopowej i muszę co chwila dawać w tył i w przód to wiem dokładnie pod jakim katem stoję i to błyskawicznie.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
W.A.R.D.C water mod
No trudno ja niestety nie moduje bo jestem kiepskim w te klocki ale dzieki
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
co do podziałki to jest też zapasowa po prawej skoro nie zauważyłeś. co do pliku edycji nie jest to takie hop.
co do moda - jeszcze jedna notatka. zmienia on grę na wyłącznie 100% real. zostały też na stałe wyrzucone ubooty XXI
co do moda - jeszcze jedna notatka. zmienia on grę na wyłącznie 100% real. zostały też na stałe wyrzucone ubooty XXI
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
sOnar napisał(a):co do podziałki to jest też zapasowa po prawej skoro nie zauważyłeś. co do pliku edycji nie jest to takie hop.
co do moda - jeszcze jedna notatka. zmienia on grę na wyłącznie 100% real. zostały też na stałe wyrzucone ubooty XXI
A wiesz że także na jakiś czas wywaliłem XXI u siebie. Ale lubię ten okręt więc go przywróciłem.
Podziałka [stopnie dla ścisłości] interesuje mnie w widoku peryskopu. Już to kiedyś przerabiałem i nawet Ktoś prosił mnie by podesłać mu ten peryskop. Już wówczas liczyłem się z tym defektem, więc go nie było, a co do dodatku jaki tworzysz to nie napawa optymizmem myśl o polepszeniu wzroku grających na nim ludzi.
I piszę to bez drwiny. Ech co gadać. Komputer kosi wzrok, lecz nie należy temu sprzyjać.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Evan. Zrozum że pracuję nad modem choć w 1/100000000 zbliżającym się do realizmu.
Otóż taka była prawda. Światło wpadające w szkło peryskopu traciło na mocy i było beznadziejnie słabe po przejściu wszystkich pryzmatów i soczewek. Pewnego dnia kolega Finek mi opowiedział historię którą przeczytał w książce nimieckiego podwodniaka. Otóż owa historia zawierała zdanie:
W nocy atakowanie przy użyciu peryskopu było niemożliwe ponieważ statek mógł przejść przed Tobą 300m a Ty go nie zauważyłeś - dlatego atakowaliśmy na powierzchni przez UZO
Tak właśnie zginął n.p Shepke - staranowany przez niszczyciel podczas pobierania danych do ataku przez UZO
Owszem - masz rację - jest ciemno ale ja staram się zbliżyć do tego co opowiadali podwoniacy. W jasną księżycową noc widać nieco lepiej
Sprzyjam zbliżeniu się do realizmu a nie polepszeniu grywalności . Taki mam cel i go nie zmienię
Oto jak wygląda noc w modzie. Główna akcja on 1:38
http://pl.youtube.com/watch?v=EdDtssEPcXg
Pozdrawiam
Otóż taka była prawda. Światło wpadające w szkło peryskopu traciło na mocy i było beznadziejnie słabe po przejściu wszystkich pryzmatów i soczewek. Pewnego dnia kolega Finek mi opowiedział historię którą przeczytał w książce nimieckiego podwodniaka. Otóż owa historia zawierała zdanie:
W nocy atakowanie przy użyciu peryskopu było niemożliwe ponieważ statek mógł przejść przed Tobą 300m a Ty go nie zauważyłeś - dlatego atakowaliśmy na powierzchni przez UZO
Tak właśnie zginął n.p Shepke - staranowany przez niszczyciel podczas pobierania danych do ataku przez UZO
Owszem - masz rację - jest ciemno ale ja staram się zbliżyć do tego co opowiadali podwoniacy. W jasną księżycową noc widać nieco lepiej
Sprzyjam zbliżeniu się do realizmu a nie polepszeniu grywalności . Taki mam cel i go nie zmienię
Oto jak wygląda noc w modzie. Główna akcja on 1:38
http://pl.youtube.com/watch?v=EdDtssEPcXg
Pozdrawiam
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
sOnar napisał(a):Evan. Zrozum że pracuję nad modem choć w 1/100000000 zbliżającym się do realizmu.
Nie osiągniesz go, bo to gra. Zaciemniłeś lekko mówiąc scenerię by wpłynąć na peryskop? Na twoim modzie jest strasznie czarno. Pokaż screen z nocy księżycowej, bo sam nie wiem czy takowy tu wstawiłeś, serio. Zależności barw od siebie jakie istnieją w przyrodzie, i jakie choć w części zostały oddane i to dobrze w gołym SH3 podstawowej wersji złamałeś, by podbić realia historyczne. To jest niewykonalne w tej grze, bo zbyt wiele barw zależy od zbyt wielkiej ilości pór dnia. Prosty przykład. Dużo ludzi narzekało na wodę w SH3 że jest niebieska, tym czasem jednak Atlantyk to nie tylko północna i południowa strefa wody. Ja wolę mieć wszędzie niebieska wodę niż zielony syf kiedy popłynę na równik, Karaiby, czy wskoczę na morze śródziemne a pamiętajmy, że woda nie zmienia się przy przekraczaniu strefy w czasie gry . Trzeba zacząć z nowego portu. I co znowu przy wypływaniu na Atlantyk morze Śródziemne? Dalej. Woda w twoim modzie nie zmienia chyba znacząco koloru [jasności] zależnie od głębokości. To jest niedobre. Nie ma efektu opadania w głębiny. Złamałeś zasadę, że woda odbija kolor nieba.[ screen z ciemnej nocy w średniej mgle] Podstawowy błąd plastyczny, bardzo podstawowy. Zmienia się tylko jej jasność zależnie od pory dnia i natężenia poziomu chmur. Wpływ ma także słońce. Tak jest w przyrodzie.
Miłośnicy zielonkawej wody w tej grze wzorują się często na filmie "Das Boot".
Proponuję zastanowić się z jaką pogodą mamy do czynienia przez większość tego filmu i jak to może wpływać na kolor morza.
Jednym słowem i bez uszczypliwości. Zbyt wiele zmian w grafice dla widoku 300m w bezksiężycowej nocy, a przecież widoczność w przyrodzie rzadko jest taka sama. Trzeba to wypośrodkować. Dodaj jeszcze do tego jedną poprawkę. Podwodniacy atakując byli w ciemnościach. Inaczej to wygląda wówczas, bo widzi się lepiej. Na ekranie komputera trzeba to uwzględnić. A poza wszystkim przez takie założenie "zgasiłeś kolory dnia".
Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Nie osiągniesz go, bo to gra
napisałem zbliżyć się
Zaciemniłeś lekko mówiąc scenerię by wpłynąć na peryskop?
- zaciemniłem i scenerię i peryskop. wręcz go zabrudziłem
-Na twoim modzie jest strasznie czarno. Pokaż screen z nocy -księżycowej, bo sam nie wiem czy takowy tu wstawiłeś, serio.
Jest czarno prawie jak było na serio. I tak dałem na luz bo w nocy i tak przez szkło nie było widać nic poza 300m. Zostawiłem grywalność. Trzeba się pocić by coś ubić z kalkulatora
-Zależności barw od siebie jakie istnieją w przyrodzie, i jakie choć w części zostały oddane i to dobrze w gołym SH3 podstawowej wersji złamałeś, by podbić realia historyczne. To jest niewykonalne w tej grze, bo zbyt wiele barw zależy od zbyt wielkiej ilości pór dnia.
Jak nie jest jak jest. Owszem - praktycznie wszystko da się ustawić w tej grze po swojemu. Nierealne jest jedynie jak mózg odmawia posłuszeństwa. Trzeba odpoczywać... albo nie udawać modziarza...
-Woda w twoim modzie nie zmienia chyba znacząco koloru [jasności] zależnie od głębokości. To jest niedobre. Nie ma efektu opadania w głębiny. Złamałeś zasadę, że woda odbija kolor nieba.
A byłeś kiedyś na morzu? Choć na wodzie? Płynąłeś? Bo widzę, że nie. Ja jestem na wodzie 1/2 razy w tygodniu w sezon. Owszem czesto morze przybiera kolor nieba - ba, wygląda jak lustro. Nie ma efektu?
Hm. Czy ja pokazałem ostateczną wodę? W obecnej wodzie na 20m ciężko jest zobaczyć dziób uboota a woda zaciemnia się idąc w dół...
-Screen z ciemnej nocy w średniej mgle] Podstawowy błąd plastyczny, bardzo podstawowy. Zmienia się tylko jej jasność zależnie od pory dnia i natężenia poziomu chmur Wpływ ma także słońce. Tak jest w przyrodzie.
Miłośnicy zielonkawej wody w tej grze wzorują się często na filmie "Das Boot".
Stary słyszałeś kiedyś o zjawisku histronii? Dlaczego Ty tego nie robisz?
Nie - nie będę dostosowywał moda dla kogoś zachcianek po to by moje pliki krążyły po dyskach nie mając nic wspólnego z moim modem. I tak są w większości zabezpieczone zaszyfrowane ciągi w plikach zdradzające ich autora nawet po 200 reedycjach.
-Proponuję zastanowić się z jaką pogodą mamy do czynienia przez większość tego filmu i jak to może wpływać na kolor morza. Jednym słowem i bez uszczypliwości. Zbyt wiele zmian w grafice dla widoku 300m w bezksiężycowej nocy, a przecież widoczność w przyrodzie rzadko jest taka sama. Trzeba to wypośrodkować.
Nie będę nic środkował. Nie widzieli lub ledwo widzieli i tak będzie w modzie. Nie piszę bajki dla nastolatków ale moda dla graczy na 100% realu. Nie musi Ci się podobać. Przecież i tak grasz na normalu a to mod dla prawdziwych koneserów 'bólu' na patrolu i maniaków bolesnego w skutkach realizmu a nie dla pśtykaczy comba 'Ly i Enter' znających obsługę kalkulatora w uboocie tak jak kierowca PKSu nie grający w SH3
-Dodaj jeszcze do tego jedną poprawkę. Podwodniacy atakując byli w ciemnościach. Inaczej to wygląda wówczas, bo widzi się lepiej. Na ekranie komputera trzeba to uwzględnić. A poza wszystkim przez takie założenie "zgasiłeś kolory dnia"
W ciemnościach nie widzieli praktycznie nic. Prędzej usłyszeli, że coś idzie niż zobaczyli. Takie były realia. No chyba że świecił księżyc to sprawa zmieniała oblicze - ale i tak musieli ciężko się wpatrywać. Jak ktoś nie będzie widział absolutnie nic to wie chyba od czego jest gamma
Po prostu to mod dla realowców i tyle i cieszy mnie to że komuś z normala się nie będą podobać moje pliki : )
Pozdrawiam
napisałem zbliżyć się
Zaciemniłeś lekko mówiąc scenerię by wpłynąć na peryskop?
- zaciemniłem i scenerię i peryskop. wręcz go zabrudziłem
-Na twoim modzie jest strasznie czarno. Pokaż screen z nocy -księżycowej, bo sam nie wiem czy takowy tu wstawiłeś, serio.
Jest czarno prawie jak było na serio. I tak dałem na luz bo w nocy i tak przez szkło nie było widać nic poza 300m. Zostawiłem grywalność. Trzeba się pocić by coś ubić z kalkulatora
-Zależności barw od siebie jakie istnieją w przyrodzie, i jakie choć w części zostały oddane i to dobrze w gołym SH3 podstawowej wersji złamałeś, by podbić realia historyczne. To jest niewykonalne w tej grze, bo zbyt wiele barw zależy od zbyt wielkiej ilości pór dnia.
Jak nie jest jak jest. Owszem - praktycznie wszystko da się ustawić w tej grze po swojemu. Nierealne jest jedynie jak mózg odmawia posłuszeństwa. Trzeba odpoczywać... albo nie udawać modziarza...
-Woda w twoim modzie nie zmienia chyba znacząco koloru [jasności] zależnie od głębokości. To jest niedobre. Nie ma efektu opadania w głębiny. Złamałeś zasadę, że woda odbija kolor nieba.
A byłeś kiedyś na morzu? Choć na wodzie? Płynąłeś? Bo widzę, że nie. Ja jestem na wodzie 1/2 razy w tygodniu w sezon. Owszem czesto morze przybiera kolor nieba - ba, wygląda jak lustro. Nie ma efektu?
Hm. Czy ja pokazałem ostateczną wodę? W obecnej wodzie na 20m ciężko jest zobaczyć dziób uboota a woda zaciemnia się idąc w dół...
-Screen z ciemnej nocy w średniej mgle] Podstawowy błąd plastyczny, bardzo podstawowy. Zmienia się tylko jej jasność zależnie od pory dnia i natężenia poziomu chmur Wpływ ma także słońce. Tak jest w przyrodzie.
Miłośnicy zielonkawej wody w tej grze wzorują się często na filmie "Das Boot".
Stary słyszałeś kiedyś o zjawisku histronii? Dlaczego Ty tego nie robisz?
Nie - nie będę dostosowywał moda dla kogoś zachcianek po to by moje pliki krążyły po dyskach nie mając nic wspólnego z moim modem. I tak są w większości zabezpieczone zaszyfrowane ciągi w plikach zdradzające ich autora nawet po 200 reedycjach.
-Proponuję zastanowić się z jaką pogodą mamy do czynienia przez większość tego filmu i jak to może wpływać na kolor morza. Jednym słowem i bez uszczypliwości. Zbyt wiele zmian w grafice dla widoku 300m w bezksiężycowej nocy, a przecież widoczność w przyrodzie rzadko jest taka sama. Trzeba to wypośrodkować.
Nie będę nic środkował. Nie widzieli lub ledwo widzieli i tak będzie w modzie. Nie piszę bajki dla nastolatków ale moda dla graczy na 100% realu. Nie musi Ci się podobać. Przecież i tak grasz na normalu a to mod dla prawdziwych koneserów 'bólu' na patrolu i maniaków bolesnego w skutkach realizmu a nie dla pśtykaczy comba 'Ly i Enter' znających obsługę kalkulatora w uboocie tak jak kierowca PKSu nie grający w SH3
-Dodaj jeszcze do tego jedną poprawkę. Podwodniacy atakując byli w ciemnościach. Inaczej to wygląda wówczas, bo widzi się lepiej. Na ekranie komputera trzeba to uwzględnić. A poza wszystkim przez takie założenie "zgasiłeś kolory dnia"
W ciemnościach nie widzieli praktycznie nic. Prędzej usłyszeli, że coś idzie niż zobaczyli. Takie były realia. No chyba że świecił księżyc to sprawa zmieniała oblicze - ale i tak musieli ciężko się wpatrywać. Jak ktoś nie będzie widział absolutnie nic to wie chyba od czego jest gamma
Po prostu to mod dla realowców i tyle i cieszy mnie to że komuś z normala się nie będą podobać moje pliki : )
Pozdrawiam
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
Poczytalem sobie i ....
Trzymam kciuki za sOnara ... jezeli uda sie Jemu osiagnac to co ma w zamiarze - bedzie to na pewno jeden z lepszych modow do SH3. Wiadomo, ze to tylko gra - jednak po to sie moduje gre aby polepszyc jej parametry, grywalnosc itd. W tym wypadku chodzi o przyblizenie atmosfery, ktora panowala na okretach w czasie patroli, atakow nawodnych i podwodnych ... i za to sOnarowi nalezy sie wielka beka piwa. Fajnie, ze ktos z tzw. gry - chce wycisnac wszystko co tylko mozna - aby mozna bylo poczuc klimat i realia tamtych czasow. A dla tych co chca miec w SH3 tzw. strzelanke, tysiace tonazy zatopien w jednym patrolu, plywac okretem ze 107 torpedami na pokladzie (z ladunkiem atomowym najlepiej) ... proponuje po prostu grac, grac, grac i zatapiac, zatapiac, zatapiac .... i znow zatapiac .... i ... ech ... samych sukcesow zycze....
pozdrawiam
Greg
Trzymam kciuki za sOnara ... jezeli uda sie Jemu osiagnac to co ma w zamiarze - bedzie to na pewno jeden z lepszych modow do SH3. Wiadomo, ze to tylko gra - jednak po to sie moduje gre aby polepszyc jej parametry, grywalnosc itd. W tym wypadku chodzi o przyblizenie atmosfery, ktora panowala na okretach w czasie patroli, atakow nawodnych i podwodnych ... i za to sOnarowi nalezy sie wielka beka piwa. Fajnie, ze ktos z tzw. gry - chce wycisnac wszystko co tylko mozna - aby mozna bylo poczuc klimat i realia tamtych czasow. A dla tych co chca miec w SH3 tzw. strzelanke, tysiace tonazy zatopien w jednym patrolu, plywac okretem ze 107 torpedami na pokladzie (z ladunkiem atomowym najlepiej) ... proponuje po prostu grac, grac, grac i zatapiac, zatapiac, zatapiac .... i znow zatapiac .... i ... ech ... samych sukcesow zycze....
pozdrawiam
Greg
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
sOnar napisał(a):- Usunąłem opisy jednostek po 'zalockowaniu' które mam w opcji też usunąć na stałe. Już nikt nie będzie gnał w stronę niewidocznego jeszcze krążownika
Hej a mógłbys napisać co trzeba zrobić zeby przy lockowaniu od razu nie było wiadomo co i gdzie sie znajduje? Już kiedys pisałem o tym na forum ale nikt mi nie potrafił pomóc dlateog bardzo mi na tym zalezy:)
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
Dodano:
- zawężono wiązkę sonaru w pionie i poziomie z ok 90 stopni na historyczne 60 stopni
Dzięki temu niszczyciel nie będzie nas już pingował burtą ani w pozycji równoległej do jego dna co nie było realne w rzeczywistości. Minimalny dystans pinga z 10m został przestawiony na historyczne ok 250m przez co będziemy mieli szansę na znalezienie strefy ciszy i bezpieczne wymknięcie się w 1944 gdzie na realu jest to często nierealne nawet na 260 metrach. Dla wyrównania całości dodałem do czułości hydrofonów eskorty +5%.
- wabie zostały całkowicie usunięte z gry
- 2-4 trafienia w kiosk wykańczają peryskop
- bezpośrednio bliski ping ma przenikający i nie do wytrzymania dźwięk przez co skończą się szarże i każdy będzie szukał ukojenia 'naderwanego' słuchu w głębinach
- 3 krotnie zwiększono rozmiar eksplozji bomby głębinowej (efektownie to wygląda) oraz rozszerzono jej zakres zniszczeń w stronę mniejszych i większych przez co jedna bomba może z nas zrobić wióry bądź też trochę nas podrapać po kadłubie - wszystko także zależy od tego jaki damage i zasięg bomby wygenerują funkcje losowe.
- Pozostawiłem strefę rażenia bomb na ok 67 metrach od uboota
- nowy księżyc jest 3 razy większy i wygląda wręcz upiornie
- powoli wklepuję ruch na Morzu Śródziemnym na bazie książki Edmunda Kosiarza i podobnych 'kronik' zdarzeń
Pozdrawiam
- zawężono wiązkę sonaru w pionie i poziomie z ok 90 stopni na historyczne 60 stopni
Dzięki temu niszczyciel nie będzie nas już pingował burtą ani w pozycji równoległej do jego dna co nie było realne w rzeczywistości. Minimalny dystans pinga z 10m został przestawiony na historyczne ok 250m przez co będziemy mieli szansę na znalezienie strefy ciszy i bezpieczne wymknięcie się w 1944 gdzie na realu jest to często nierealne nawet na 260 metrach. Dla wyrównania całości dodałem do czułości hydrofonów eskorty +5%.
- wabie zostały całkowicie usunięte z gry
- 2-4 trafienia w kiosk wykańczają peryskop
- bezpośrednio bliski ping ma przenikający i nie do wytrzymania dźwięk przez co skończą się szarże i każdy będzie szukał ukojenia 'naderwanego' słuchu w głębinach
- 3 krotnie zwiększono rozmiar eksplozji bomby głębinowej (efektownie to wygląda) oraz rozszerzono jej zakres zniszczeń w stronę mniejszych i większych przez co jedna bomba może z nas zrobić wióry bądź też trochę nas podrapać po kadłubie - wszystko także zależy od tego jaki damage i zasięg bomby wygenerują funkcje losowe.
- Pozostawiłem strefę rażenia bomb na ok 67 metrach od uboota
- nowy księżyc jest 3 razy większy i wygląda wręcz upiornie
- powoli wklepuję ruch na Morzu Śródziemnym na bazie książki Edmunda Kosiarza i podobnych 'kronik' zdarzeń
Pozdrawiam
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
W.A.R.D.C water mod
Wydaje sie ze ten mod zaczyna nabierac smaczka pozdrawiam
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
ok!
Wczoraj trochę pokombinowałem i zmieniłem światło w u-bootach typu II
Otóż
- dzienne nie jest już tak jaskrawe. jest blade i słabe
- nocne nie ma koloru bajkowej truskawki ale bardziej blade i słabsze
w planach następne u-booty
Wczoraj trochę pokombinowałem i zmieniłem światło w u-bootach typu II
Otóż
- dzienne nie jest już tak jaskrawe. jest blade i słabe
- nocne nie ma koloru bajkowej truskawki ale bardziej blade i słabsze
w planach następne u-booty
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość