1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 137 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez sOnar » 06.09.08, 15:22

Odbyły się testy nowego deszczu. Masa matematyki ale się udało. Czeka go jeszcze sporo poprawek. muszę też zmienić TGA mgły by podchodziła pod uboota zachowując w miarę przyzwoitą na kalkulowanie widoczność.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Panowie rozgryzłem centralny peryskop! Udało mi się wstawić go w centrum. teraz czas na własne tekstury. Najpierw musiałem zajarzyć logikę flaków i odnośnych dat. Potem okazało się że mam dwie zmienne. Na ich podstawie wyprowadziłem ok 12 wzorów matematycznych dzięki czemu - szkło wylądowało w centrum za pierwszym razem. Czeka mnie szereg zmian w plikach ale szkło tkwi w centrum aż miło. Najgorsze za mną...

oto część receptury alchemicznej jaką musialem stworzyć by wytworzyć złoto z g....:

Pera Centra sOnarius A.D 2008

l^r^s
r-l=s
s/2=1/2h
lc~r~s
c/2=lcg
lcg+s=rcg


a oto dowody naukowe na jej słuszność

http://img147.imageshack.us/my.php?image=peracentrauf9.jpg

Dodatkowo dodałem 12 utworów Kriegsmarine do gramofonu.

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez piechcik » 06.09.08, 15:26

GENIALNA robota :)
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Emes » 06.09.08, 15:43

Nie wiem jak u innych, ale u mnie ostatnich 6 screenow to prawie idealnie czarne kwadraty :). Na dwoch tylko sa jakies plamki ognia czy czegotam ;p
Emes
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.08.08, 08:19

Postprzez sOnar » 06.09.08, 15:47

Właściwości ekranu. Ustawienia karty graficznej. Regulacja gamma. Stroić, aż się pokażą - ponieważ masz default gamma albo wymuszone settingi na LCD. Po drugie nie może Ci świecić światło dzienne prosto w ekran bo to pogarsza widoczność nawet u mnie. Testowałem mod na poprawnie wyregulowanej gammie i LCD. Wszystko jest ok.
Ostatnio edytowano 06.09.08, 15:49 przez sOnar, łącznie edytowano 2 razy
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez kranz » 06.09.08, 15:47

piechcik napisał(a):GENIALNA robota :)


popieram! widac ja swietnie, zwlaszcza na screenach 5-7 i 10 :lol:
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez sOnar » 06.09.08, 20:23

Krótki filmik z U-BOATS: TOTAL WAR

Stan pogody:
Zachmurzenie - max
Woda - 10
Deszcz - max

Przepraszam ale kompresja do FLV dokonywana przez skrypty Youtube nie dała sobie rady z sieczącymi kropelkami deszczu - w wyniku czego znikły... za co przepraszam. AVI właśnie uploaduję dla Was i wrzucę go tutaj wkrótce.

Miłych wrażeń panowie...

http://pl.youtube.com/watch?v=7qHkLDW_xV4

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez sOnar » 06.09.08, 20:31

Oto obiecany plik w formacie AVI. Mimo kompresji widać siekący deszcz...

http://dodownload.filefront.com/1171634 ... 0a91045cd5
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 07.09.08, 00:07

:-P ... przepraszam .. ma ktos parasol .. :-P ..?...
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez sOnar » 07.09.08, 03:04

Przepraszam Jatzoo. Mea Culpa. Never again.

Mod na ograniczenie mlecznej mgły powstał w celu umożliwienia maniakom 100% realizmu na kalkulowanie na kalkulatorze torpedowym. Jak powszechnie wiadomo na normalu wystarczy wcisnąć jedynie L i Enter by niewidoczny okręt posłać do piekła. Powstanie moda redukującego mgłę dla reala zaliczam więc do jednych z największych sukcesów po centralnym peryskopie do SH3 - ponieważ nikt nawet z najlepszych modziarzy subsima nie potrafił udzielić mi wyczerpującej a nawet bliskiej prawdy odpowiedzi.

Pierwszą próbę zredukowania mgły podjąłem w marcu. Niestety mgła skopała mi drastycznie tyłek. Druga próba w kwietniu skończyła się tym samym - mimo zredukowania mgły na niebie tkwił ogromny biały kwadrat (particle) oświetlający scenerię. Dopiero ponowna 3 próba która odbyła się wczorajszej nocy skopała tym razem tyłek mgle. Kosztowało to ogrom pracy i myślenia ale ważne panowie że się udało. Pozornie nierozwiązywalny problem został więc rozwalony przez Polaków... : )

Viva la Polonia!

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Myszkin » 07.09.08, 07:44

Pierwsze screeny (te z mgłą podchodzące pod fiolet) - zaczepiste! Gratulacje, sOnar. :)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez sOnar » 07.09.08, 18:05

Hm...

wersja psychodeliczna
http://pl.youtube.com/watch?v=JlkNAMHro2g

wersja dość żwawa
http://pl.youtube.com/watch?v=o-TknG17GRw

i format avi. paczka 12 mB całkiem dobrej jakości

http://dodownload.filefront.com/1172435 ... 0a91045cd5

życzę miłych wrażeń

pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

W.A.R.D.C water mod

Postprzez kimano-u96 » 07.09.08, 20:50

No mnie sie podoba niesamowicie czy długo jeszcze dokonca?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez piechcik » 07.09.08, 21:22

proponuje po prostu zmienić nazwę modu na : SILENT HUNTER 5 :D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez sOnar » 11.09.08, 13:14

piechcik napisał(a):proponuje po prostu zmienić nazwę modu na : SILENT HUNTER 5 :D


he he - dzięki piechcik za uznanie :wink:

uważacie że to dobry pomysł? wkurzała mnie obecna polska bandera zamiast tej która w drugiej wojnie szamotała na polskich masztach... to bandera testowa. jak się pomysł podoba - pisać. zaraz rysuję nową

Obrazek

co się dzieje w modzie...

- wklepuję ruch morski na morzu śródziemnym z źródeł historycznych
będą wszystkie konwoje jakie były na tamtym akwenie

- finalizuję prace nad miną antenową do zwalczania okrętów podwodnych

- chwilowo peryskop centralny odłożyłem na potem bo są problemy natury braku weny w dalszych analizach matematycznych ustawień redmask i fade

- sztorm z zmniejszoną mgłą sprawdził się na realu kosmicznie dobrze. widoki porażają wręcz oko realizmem. mam wrażenie że SH3 w sztormie wygląda jak na serio....

- miksuję dźwięki. szukam właściwego aby bliski ping był szuflą żwiru opisywaną w książce 'Okręt'. na razie jeszcze to nie jest to ale dojdę...

- trwają testy oświetlenia nocnego na samolotach

- próby wstawienia aldisa na uboota nie wyszły tak jak chciałem. jak odpocznę dobiorę się do tego znów. może to skoduję ale nie będzie to hop

Pozdrawiam i czekam na ewentualne wsparcie ogniowe i taktyczne
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Dawid[PL] » 11.09.08, 13:28

Sonar chylę czoła przed Twoją pracowitością, szykuje nam się coś na miarę GWX'a. Pomysły z konwojami historycznymi, światłami na samolotach, czy minami na u-booty zarąbiste. Tak 3mać!:) :wink:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez Gregpo » 11.09.08, 13:40

... to juz conajmniej dwoch sie chyli ... :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

W.A.R.D.C water mod

Postprzez kimano-u96 » 11.09.08, 16:53

Czy myslałes moze zeby zmienic w portach wyglad zimowy?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 11.09.08, 17:03

Co konkretnie masz na myśli? Lipnie zrobione drzewa do sh3 bez alfy i trasparencji wyglądające jak papierowe wycinanki?

Myślałem ogólnie o wyglądzie. np - dno morskie wygląda na nieco zamulone. co do tekstur planowałem ich całkowitą zmianę ale nie wiem czy zdążę z tym wszystkim. mam wypakowane drzewa i fajne fotografie na tekstury. Mam w dalekim planie je poprawić w 3D z 2 face-ów na 5. Teren też udało mi się wypakować. Niestety zagęszczenia jego siatek nie próbowałem w grze mimo że to zrobiłem. Mowa o szkodliwości dla płynności gry. Jeśli wstawię poprawiony teren to będzie to w U-BOATS: TOTAL WAR add-ons

Co do sztormu. Używając funkcji blur można świetnie symulować nadwodną mgłę. Oto screeny z tej sztormowej duchoty....

http://dodownload.filefront.com/1176515 ... 432cabfcf3
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez majama » 12.09.08, 18:28

czy masz jakis konkretny plik gotowy (mod) do uzyskania tej widocznosci przy deszczu (brak mgly)?
Ostatnio edytowano 13.09.08, 10:13 przez majama, łącznie edytowano 1 raz
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sOnar » 12.09.08, 20:01

Mam ale za wiele pracy to combo plikowe kosztowało żebym rozesłał to bez U-BOATS: TOTAL WAR Majama. Wybacz stary druchu.
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez marek128 » 13.09.08, 14:56

Jaka jest przypuszczalna data wypuszczenia moda UBOATS:TOTAL WAR?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez sOnar » 13.09.08, 15:18

Nie potrafię Marek tego bliżej przewidzieć. Pojawił się problem. Miałem bada na dysku i coś się pochrzaniło z kamerami. Mimo, że uploadowałem nowe - nadal to samo. Kamera hydrofonu przestała działać. Menu nie jest funkcjonalne w pełni. Aby nie stracić pracy - muszę przepisywać wszystko w czyste pliki. Planowałem go wypuścić we wrześniu - niestety, gdybym to zrobił bardzo by stracił na jakości i całokształcie. To nie jest kopiowanie plików ale żmudna praca w kodzie i testowaniu. Trzeba dodać że na 10-25 testów (restart gry+wczytanie misji) 1 się coś udaje. Musicie być cierpliwi. Tworzę go sam i nie jest to łatwe.

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez sOnar » 27.10.08, 13:47

Po ciężkich bojach odzyskałem większość plików. Prawie już zrezygnowałem ale jednak się udało. Odzyskiwanie trwało szmat czasu jednak oświadczam wszemi i obec że mój mod.... ŻYJE!

Oficjalną nazwą obecnie jest: U-BOATS: TOTAL WAR

Jak jest jakiś błąd w tym to dajcie znać bo mam ostatnio taki angielski jak Piłsudzki peruwiański :wink:

Dodałem sporo rzeczy do moda, dużo muszę pisać na nowo ale nie poddaję się. Jestem tutaj przelotem bo zaraz lecę do pracy. Wkleję co mam i wieję. Znajdę trochę czasu na posty to się odezwę...

Co ostatnio wkodowałem?

Wkurzało mnie ciągłe klikanie del na klawiaturze numerycznej dla zerkania na budziki. Skodziłem więc menu reagujące na kursor

http://pl.youtube.com/watch?v=iSWt_YHjdD0

hmmm. co jeszcze?

Stworzyłem kwiożercze samoloty które są prawie nie do ubicia jak to miało miejsce w naturze. Drażnił mnie widok dzieciarni grzejącej z FLAKÓW do lotnictwa - zaś te sypały się jak gruszki na trawnik. Niech się zatem zmierzą z moimi. Daję im 2 minuty

http://pl.youtube.com/watch?v=iSWt_YHjdD0

wesja AVi
http://dodownload.filefront.com/1214562 ... db3889cd6c

przepraszam za kruczka w nazwie. 'o' mi wcięło....

baja o samolotach z papieru się skończyła....

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez sOnar » 06.11.08, 01:03

Do moderatorów:

Temat do zamknięcia i skasowania. Będzie mod - to o tym napiszę.

Dziękuję
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 06.11.08, 01:08

:lol: :wink: :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 137 • Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron