1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 137 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez evan82 » 10.04.08, 14:15

sOnar napisał(a):zapodaję kolejne screeny z Total Uboat War...
są jako wygaszacz ekranu 24 MB

http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/

długo nie poleży więc bierzcie go szybko :)

finałowe prace nadal trwają...


Chciałem zobaczyć, ale strasznie duży rozmiar jak na screeny. Ale po poście Gregpo wiem, że ten zachód słońca sie nie zmienił. Pozdrawiam. :wink:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 10.04.08, 16:31

Ech. Modowanie kolorów to jak pajęczyna. Ciągniesz jedną nić - naciąga drugie. Nie da się nic zrobić idealnie. Jak będzie idealne słoneczko modele będą sztucznie oświetlone - zresztą słońca nie oddadzą te shoty bo jest ok...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 10.04.08, 18:43

sOnar napisał(a):Ech. Modowanie kolorów to jak pajęczyna. Ciągniesz jedną nić - naciąga drugie. Nie da się nic zrobić idealnie. Jak będzie idealne słoneczko modele będą sztucznie oświetlone - zresztą słońca nie oddadzą te shoty bo jest ok...


No co do sztucznego oświetlenia to nie wiem czy nie pokutuje tutaj jakaś zbiorowa opinia z przed jakiegoś czasu. Było by co najmniej dziwne aby statki na morzu nie odbijały światła zachodzącego słońca szczególnie jeżeli ich burta jest do niego ustawiona pod odpowiednim kontem. W oryginalnej wersji moim zdaniem jest wystarczająco dobrze, ale pewnie większość jak zwykle sądzi inaczej niż evan82. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 20.04.08, 02:23

Troche spamu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 20.04.08, 12:17

Ja nadal najbardziej chciałbym zobaczyć kolory podwodne w praniu, choć przyznam że swoje już wykonałem i myślę że nieźle. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 29.08.08, 07:13

doszło sporo zmian. między innymi ponad 70 nowych jednostek. obecnie pracuję nad centralnym peryskopem w centrum ekranu

wrzucę trochę testów. prace nadal trwają....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

film - the shape of hope (tak wyglądał mod 3 miesiące temu)
http://dodownload.filefront.com/1024476 ... 5e2b0316e1

polskie napisy do - the shape of hope (prosze zastąpić stare)
http://dodownload.filefront.com/1155898 ... 5e2b0316e1

a to staaaary test....

http://dodownload.filefront.com/1029589 ... 5e2b0316e1

pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.08.08, 11:42

Największe wrażenie zrobił na mnie widok przez peryskop we mgle. Jednak jak zbytnio przyciemnisz peryskop, to nie będzie widać podziałki kątowej [namiarowej] w peryskopie. W nocy ją widać, bo się pali na zielono, ale w dzień jej nie widać [screen]. Chyba że przesuniesz ją bardziej do dołu. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

W.A.R.D.C water mod

Postprzez kimano-u96 » 29.08.08, 14:16

sOnar skad masz taka kmere ze mozna poruszac sie po mostku i schodzic na pokład.Szukam czegos takiego juz od dawna a na tym filmiku zauwarzyłem ze ty cos takiego posiadasz mozesz dac linka lub przesłac mi plik.Z góry dziekuje
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: W.A.R.D.C water mod

Postprzez sOnar » 29.08.08, 19:10

a przecież nie jest ona zbytnio do niczego potrzebna. po drugie masz żyro po prawej podające to samo co na podziałce. z drugiej strony mam zamiar minimalnie poprawić widoczność owej podziałki. po rpostu tak wyszedł w testach nowy peryskop. ręcznie malowałem ten syf na oku. trochę to pracy kosztowało ;)

kimano-u96 napisał(a):sOnar skad masz taka kmere ze mozna poruszac sie po mostku i schodzic na pokład


Heh. Mowa o scenie w której kapitan jest za potrzebą zapewne.
Jak to skąd mam. Napisałem i odblokowałem sam. Jak siedzisz w modowaniu nie jest to trudne. Trzeba pomyśleć.

Po uboocie da się spacerować w czystym SH3. Nie trzeba było długo myśleć by włączyć to na jego pokładzie. Trzeba jednak znaleźć tą funkcję w plikach DAT.

Nie rozsyłam plików zanim mod nie będzie opublikowany jako jednolity instalator. Chętnie ale tworzenie moda mijałoby się z celem jakbym go porozdawał w kawałeczkach. Przykro mi. Premiera niebawem.
Ostatnio edytowano 29.08.08, 19:19 przez sOnar, łącznie edytowano 1 raz
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.08.08, 19:13

S3D i troszkę wiedzy potrzeba.Ale Kolega nie pytał o moda, tylko o kamerkę, niestety nie wszyscy dzielą się wiedzą, więc wiele musimy odkryć sami. Da się.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 29.08.08, 19:21

Mod będzie wydany w całości. Taka jest podstawowa zasada tworzenia moda.
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.08.08, 19:28

sOnar napisał(a):Mod będzie wydany w całości. Taka jest podstawowa zasada tworzenia moda.


Z początku to ma sens. Ale przecież nikt nie prosi o plik z moda tylko o wskazówki, lub opis, jak to zrobić. Wiem i rozumiem że to twoja praca, ale czy tylko korzystałeś zawsze z własnych odkryć? Jeżeli tak było to co stoi na przeszkodzie by się nimi podzielić i uradować innych. Przecież nie chodzi tu o sprawy poważne, czyli takie jak nie zdradzanie np. warsztatu czy techniki muzycznej, czy malarskiej [podaję dla przykładu] tak by cię nikt nie naśladował, lecz ogólną zabawę przecież. :idea:
Piszę to nie by nalegać, tylko przedstawić co sądzę na ten temat.
Pozdrawiam.

PS.
sOnar napisał(a):a przecież nie jest ona zbytnio do niczego potrzebna. po drugie masz żyro po prawej podające to samo co na podziałce.

Niepotrzebna? W wirze walki i ataku Mi jest potrzebna i to na widoku peryskopu. Jak płynę w środku konwoju na peryskopowej i muszę co chwila dawać w tył i w przód to wiem dokładnie pod jakim katem stoję i to błyskawicznie.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

W.A.R.D.C water mod

Postprzez kimano-u96 » 29.08.08, 19:58

No trudno ja niestety nie moduje bo jestem kiepskim w te klocki ale dzieki
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 29.08.08, 21:21

co do podziałki to jest też zapasowa po prawej skoro nie zauważyłeś. co do pliku edycji nie jest to takie hop.

co do moda - jeszcze jedna notatka. zmienia on grę na wyłącznie 100% real. zostały też na stałe wyrzucone ubooty XXI
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.08.08, 21:26

sOnar napisał(a):co do podziałki to jest też zapasowa po prawej skoro nie zauważyłeś. co do pliku edycji nie jest to takie hop.

co do moda - jeszcze jedna notatka. zmienia on grę na wyłącznie 100% real. zostały też na stałe wyrzucone ubooty XXI


A wiesz że także na jakiś czas wywaliłem XXI u siebie. Ale lubię ten okręt więc go przywróciłem. :lol:

Podziałka [stopnie dla ścisłości] interesuje mnie w widoku peryskopu. Już to kiedyś przerabiałem i nawet Ktoś prosił mnie by podesłać mu ten peryskop. Już wówczas liczyłem się z tym defektem, więc go nie było, a co do dodatku jaki tworzysz to nie napawa optymizmem myśl o polepszeniu wzroku grających na nim ludzi.
I piszę to bez drwiny. Ech co gadać. Komputer kosi wzrok, lecz nie należy temu sprzyjać. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 29.08.08, 21:56

Evan. Zrozum że pracuję nad modem choć w 1/100000000 zbliżającym się do realizmu.

Otóż taka była prawda. Światło wpadające w szkło peryskopu traciło na mocy i było beznadziejnie słabe po przejściu wszystkich pryzmatów i soczewek. Pewnego dnia kolega Finek mi opowiedział historię którą przeczytał w książce nimieckiego podwodniaka. Otóż owa historia zawierała zdanie:

W nocy atakowanie przy użyciu peryskopu było niemożliwe ponieważ statek mógł przejść przed Tobą 300m a Ty go nie zauważyłeś - dlatego atakowaliśmy na powierzchni przez UZO

Tak właśnie zginął n.p Shepke - staranowany przez niszczyciel podczas pobierania danych do ataku przez UZO

Owszem - masz rację - jest ciemno ale ja staram się zbliżyć do tego co opowiadali podwoniacy. W jasną księżycową noc widać nieco lepiej :)

Sprzyjam zbliżeniu się do realizmu a nie polepszeniu grywalności ;). Taki mam cel i go nie zmienię

Oto jak wygląda noc w modzie. Główna akcja on 1:38

http://pl.youtube.com/watch?v=EdDtssEPcXg

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.08.08, 22:36

sOnar napisał(a):Evan. Zrozum że pracuję nad modem choć w 1/100000000 zbliżającym się do realizmu.


Nie osiągniesz go, bo to gra. Zaciemniłeś lekko mówiąc scenerię by wpłynąć na peryskop? Na twoim modzie jest strasznie czarno. Pokaż screen z nocy księżycowej, bo sam nie wiem czy takowy tu wstawiłeś, serio. Zależności barw od siebie jakie istnieją w przyrodzie, i jakie choć w części zostały oddane i to dobrze w gołym SH3 podstawowej wersji złamałeś, by podbić realia historyczne. To jest niewykonalne w tej grze, bo zbyt wiele barw zależy od zbyt wielkiej ilości pór dnia. Prosty przykład. Dużo ludzi narzekało na wodę w SH3 że jest niebieska, tym czasem jednak Atlantyk to nie tylko północna i południowa strefa wody. Ja wolę mieć wszędzie niebieska wodę niż zielony syf kiedy popłynę na równik, Karaiby, czy wskoczę na morze śródziemne a pamiętajmy, że woda nie zmienia się przy przekraczaniu strefy w czasie gry :idea: . Trzeba zacząć z nowego portu. I co znowu przy wypływaniu na Atlantyk morze Śródziemne? Dalej. Woda w twoim modzie nie zmienia chyba znacząco koloru [jasności] zależnie od głębokości. To jest niedobre. Nie ma efektu opadania w głębiny. Złamałeś zasadę, że woda odbija kolor nieba.[ screen z ciemnej nocy w średniej mgle] Podstawowy błąd plastyczny, bardzo podstawowy. Zmienia się tylko jej jasność zależnie od pory dnia i natężenia poziomu chmur. Wpływ ma także słońce. Tak jest w przyrodzie.
Miłośnicy zielonkawej wody w tej grze wzorują się często na filmie "Das Boot".
Proponuję zastanowić się z jaką pogodą mamy do czynienia przez większość tego filmu i jak to może wpływać na kolor morza.
Jednym słowem i bez uszczypliwości. Zbyt wiele zmian w grafice dla widoku 300m w bezksiężycowej nocy, a przecież widoczność w przyrodzie rzadko jest taka sama. Trzeba to wypośrodkować. Dodaj jeszcze do tego jedną poprawkę. Podwodniacy atakując byli w ciemnościach. Inaczej to wygląda wówczas, bo widzi się lepiej. Na ekranie komputera trzeba to uwzględnić. A poza wszystkim przez takie założenie "zgasiłeś kolory dnia".
Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 01.09.08, 19:41

- Nie osiągniesz go, bo to gra

napisałem zbliżyć się

Zaciemniłeś lekko mówiąc scenerię by wpłynąć na peryskop?

- zaciemniłem i scenerię i peryskop. wręcz go zabrudziłem

-Na twoim modzie jest strasznie czarno. Pokaż screen z nocy -księżycowej, bo sam nie wiem czy takowy tu wstawiłeś, serio.

Jest czarno prawie jak było na serio. I tak dałem na luz bo w nocy i tak przez szkło nie było widać nic poza 300m. Zostawiłem grywalność. Trzeba się pocić by coś ubić z kalkulatora

-Zależności barw od siebie jakie istnieją w przyrodzie, i jakie choć w części zostały oddane i to dobrze w gołym SH3 podstawowej wersji złamałeś, by podbić realia historyczne. To jest niewykonalne w tej grze, bo zbyt wiele barw zależy od zbyt wielkiej ilości pór dnia.

Jak nie jest jak jest. Owszem - praktycznie wszystko da się ustawić w tej grze po swojemu. Nierealne jest jedynie jak mózg odmawia posłuszeństwa. Trzeba odpoczywać... albo nie udawać modziarza...

-Woda w twoim modzie nie zmienia chyba znacząco koloru [jasności] zależnie od głębokości. To jest niedobre. Nie ma efektu opadania w głębiny. Złamałeś zasadę, że woda odbija kolor nieba.

A byłeś kiedyś na morzu? Choć na wodzie? Płynąłeś? Bo widzę, że nie. Ja jestem na wodzie 1/2 razy w tygodniu w sezon. Owszem czesto morze przybiera kolor nieba - ba, wygląda jak lustro. Nie ma efektu?
Hm. Czy ja pokazałem ostateczną wodę? W obecnej wodzie na 20m ciężko jest zobaczyć dziób uboota a woda zaciemnia się idąc w dół...

-Screen z ciemnej nocy w średniej mgle] Podstawowy błąd plastyczny, bardzo podstawowy. Zmienia się tylko jej jasność zależnie od pory dnia i natężenia poziomu chmur Wpływ ma także słońce. Tak jest w przyrodzie.
Miłośnicy zielonkawej wody w tej grze wzorują się często na filmie "Das Boot".

Stary słyszałeś kiedyś o zjawisku histronii? Dlaczego Ty tego nie robisz?
Nie - nie będę dostosowywał moda dla kogoś zachcianek po to by moje pliki krążyły po dyskach nie mając nic wspólnego z moim modem. I tak są w większości zabezpieczone zaszyfrowane ciągi w plikach zdradzające ich autora nawet po 200 reedycjach.

-Proponuję zastanowić się z jaką pogodą mamy do czynienia przez większość tego filmu i jak to może wpływać na kolor morza. Jednym słowem i bez uszczypliwości. Zbyt wiele zmian w grafice dla widoku 300m w bezksiężycowej nocy, a przecież widoczność w przyrodzie rzadko jest taka sama. Trzeba to wypośrodkować.

Nie będę nic środkował. Nie widzieli lub ledwo widzieli i tak będzie w modzie. Nie piszę bajki dla nastolatków ale moda dla graczy na 100% realu. Nie musi Ci się podobać. Przecież i tak grasz na normalu a to mod dla prawdziwych koneserów 'bólu' na patrolu i maniaków bolesnego w skutkach realizmu a nie dla pśtykaczy comba 'Ly i Enter' znających obsługę kalkulatora w uboocie tak jak kierowca PKSu nie grający w SH3

-Dodaj jeszcze do tego jedną poprawkę. Podwodniacy atakując byli w ciemnościach. Inaczej to wygląda wówczas, bo widzi się lepiej. Na ekranie komputera trzeba to uwzględnić. A poza wszystkim przez takie założenie "zgasiłeś kolory dnia"

W ciemnościach nie widzieli praktycznie nic. Prędzej usłyszeli, że coś idzie niż zobaczyli. Takie były realia. No chyba że świecił księżyc to sprawa zmieniała oblicze - ale i tak musieli ciężko się wpatrywać. Jak ktoś nie będzie widział absolutnie nic to wie chyba od czego jest gamma

Po prostu to mod dla realowców i tyle i cieszy mnie to że komuś z normala się nie będą podobać moje pliki : )

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 01.09.08, 23:37

Poczytalem sobie i ....

Trzymam kciuki za sOnara ... jezeli uda sie Jemu osiagnac to co ma w zamiarze - bedzie to na pewno jeden z lepszych modow do SH3. Wiadomo, ze to tylko gra - jednak po to sie moduje gre aby polepszyc jej parametry, grywalnosc itd. W tym wypadku chodzi o przyblizenie atmosfery, ktora panowala na okretach w czasie patroli, atakow nawodnych i podwodnych ... i za to sOnarowi nalezy sie wielka beka piwa. Fajnie, ze ktos z tzw. gry - chce wycisnac wszystko co tylko mozna - aby mozna bylo poczuc klimat i realia tamtych czasow. A dla tych co chca miec w SH3 tzw. strzelanke, tysiace tonazy zatopien w jednym patrolu, plywac okretem ze 107 torpedami na pokladzie (z ladunkiem atomowym najlepiej) ... proponuje po prostu grac, grac, grac i zatapiac, zatapiac, zatapiac .... i znow zatapiac .... i ... ech ... samych sukcesow zycze....

pozdrawiam
Greg :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Gregpo » 02.09.08, 09:02

Upss ... evan ... Tak mam swoje zdanie i go nie zmienie.

a Ty ...

graj, graj, graj ... zatapiaj, zatapiaj, zatapiaj ...

bez odbioru.

:wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Dawid[PL] » 02.09.08, 15:35

sOnar napisał(a):- Usunąłem opisy jednostek po 'zalockowaniu' które mam w opcji też usunąć na stałe. Już nikt nie będzie gnał w stronę niewidocznego jeszcze krążownika


Hej a mógłbys napisać co trzeba zrobić zeby przy lockowaniu od razu nie było wiadomo co i gdzie sie znajduje? Już kiedys pisałem o tym na forum ale nikt mi nie potrafił pomóc dlateog bardzo mi na tym zalezy:)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez sOnar » 02.09.08, 22:20

Dodano:

- zawężono wiązkę sonaru w pionie i poziomie z ok 90 stopni na historyczne 60 stopni

Dzięki temu niszczyciel nie będzie nas już pingował burtą ani w pozycji równoległej do jego dna co nie było realne w rzeczywistości. Minimalny dystans pinga z 10m został przestawiony na historyczne ok 250m przez co będziemy mieli szansę na znalezienie strefy ciszy i bezpieczne wymknięcie się w 1944 gdzie na realu jest to często nierealne nawet na 260 metrach. Dla wyrównania całości dodałem do czułości hydrofonów eskorty +5%.

- wabie zostały całkowicie usunięte z gry

- 2-4 trafienia w kiosk wykańczają peryskop

- bezpośrednio bliski ping ma przenikający i nie do wytrzymania dźwięk przez co skończą się szarże i każdy będzie szukał ukojenia 'naderwanego' słuchu w głębinach

- 3 krotnie zwiększono rozmiar eksplozji bomby głębinowej (efektownie to wygląda) oraz rozszerzono jej zakres zniszczeń w stronę mniejszych i większych przez co jedna bomba może z nas zrobić wióry bądź też trochę nas podrapać po kadłubie - wszystko także zależy od tego jaki damage i zasięg bomby wygenerują funkcje losowe.

- Pozostawiłem strefę rażenia bomb na ok 67 metrach od uboota

- nowy księżyc jest 3 razy większy i wygląda wręcz upiornie

- powoli wklepuję ruch na Morzu Śródziemnym na bazie książki Edmunda Kosiarza i podobnych 'kronik' zdarzeń

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez GMac » 03.09.08, 06:54

:shock: Maniakalizm w najczystszej postaci, podziwiam.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

W.A.R.D.C water mod

Postprzez kimano-u96 » 03.09.08, 10:24

Wydaje sie ze ten mod zaczyna nabierac smaczka pozdrawiam
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez sOnar » 03.09.08, 13:08

ok!

Wczoraj trochę pokombinowałem i zmieniłem światło w u-bootach typu II

Otóż

- dzienne nie jest już tak jaskrawe. jest blade i słabe
- nocne nie ma koloru bajkowej truskawki ale bardziej blade i słabsze

w planach następne u-booty

Obrazek
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 137 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość