GWX 2.0 - problemy techniczne i ich rozwiązywanie
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
od 2 tygodni mam owy komputerek i mam maly aczkolwiek drazniacy problem z wyswietlaniem grafiki stojac na pomoscie = wyskakuja caly czas czarne trojakty na calym horyzoncie - co prawda gra sie przez to nie wiesza ani nie wyskakuja zadne bledy. Chcialbym zasiegnac pomocy bardziej doswiadczonych w komputerze/SH3 gdyz ja jestem tak zwana "motyla noga".
moj komp to
dwurdzeniowy pentium 1,8 podkrecony do 2,4 , 4 gb ram, radeon 3870 512 mb i 2x 160gb hdd RAID. ustawilem anitalsiang na 4x
co robic ???
moj komp to
dwurdzeniowy pentium 1,8 podkrecony do 2,4 , 4 gb ram, radeon 3870 512 mb i 2x 160gb hdd RAID. ustawilem anitalsiang na 4x
co robic ???
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
Spróbuj użyć tego: SH3_XPSP2_Res_Fix_for_1.4b, prawdopodobnie komp. wymusza rozdzielczość której SH3 nie obsługuje i źle składa tekstury, używając tego oprogramowania możesz wymusić na SH3 wyświetlanie w wyższych rozdzielczościach takich w jakich pracuje wyświetlacz komputera.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Łata napisał(a):od 2 tygodni mam owy komputerek i mam maly aczkolwiek drazniacy problem z wyswietlaniem grafiki stojac na pomoscie = wyskakuja caly czas czarne trojakty na calym horyzoncie - co prawda gra sie przez to nie wiesza ani nie wyskakuja zadne bledy. Chcialbym zasiegnac pomocy bardziej doswiadczonych w komputerze/SH3 gdyz ja jestem tak zwana "motyla noga".
moj komp to
dwurdzeniowy pentium 1,8 podkrecony do 2,4 , 4 gb ram, radeon 3870 512 mb i 2x 160gb hdd RAID. ustawilem anitalsiang na 4x
co robic ???
Mało wydajna karta grafiki, chodzi na 110% możliwości. Miałem to samo na radeonie 9200, zmieniłem na 9600 i problem się skończył. Nie jest to sprawa nie dociśniętej karty itp.... Nie grozi też uszkodzeniem. Ja na tej 9200 grałem parę lat. Problem był już gdzieś poruszany i to zjawisko ma nawet swoją fachową nazwę której nie pamiętam, ale napewno jest to problem słabej grafiki. Nie polecam podnoszenia rozdzielczości bo całkiem się wszystko pokopie.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
ARTEFAKTY
Wynikające ze zbyt mocnego przetaktowania komputera, a w szczególności zbyt wysokiego taktowania pamięci karty graficznej. Objawiają się one w postaci przekłamań w kształcie i kolorze obiektów oraz jako kolorowe linie i pola na ekranie. Spowodowane jest to błędami w obliczeniach zmiennoprzecinkowych.
Tekst zaczerpnięty, ja nie jestem tak mądry .
Wynikające ze zbyt mocnego przetaktowania komputera, a w szczególności zbyt wysokiego taktowania pamięci karty graficznej. Objawiają się one w postaci przekłamań w kształcie i kolorze obiektów oraz jako kolorowe linie i pola na ekranie. Spowodowane jest to błędami w obliczeniach zmiennoprzecinkowych.
Tekst zaczerpnięty, ja nie jestem tak mądry .
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Nie trafiłem tylko z tą słabą kartą, patrzyłem w necie i karta jest wypasiona, więc wina jest w podkręconym procku, a dokładniej w podkręconym FSB. Chociaż ja mojego kompa nie podkręcałem a mimo to miałem ten efekt, w necie piszą że to też wina słabej grafiki i tym się sugerowałem.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
musialem zrobic sporo zrzutow ekranu aby zlapac graficznego babola i sie wkoncu udalo:
gra absolutnie sie nie tnie i nie zwiesza - co ciekawe problem nie wystepuje przy patrzeniu przez peryskop,lornetke i UZO. Widocznie bede musial z tym zyc - chyba ze to wina visty?
tutaj link bo nie wiem czemu mi sie nie wyswietla zdjecie w poscie
http://img164.imageshack.us/my.php?image=babolrl9.jpg
gra absolutnie sie nie tnie i nie zwiesza - co ciekawe problem nie wystepuje przy patrzeniu przez peryskop,lornetke i UZO. Widocznie bede musial z tym zyc - chyba ze to wina visty?
tutaj link bo nie wiem czemu mi sie nie wyswietla zdjecie w poscie
http://img164.imageshack.us/my.php?image=babolrl9.jpg
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
znalazlem cos takiego - zwie sie Black Object fix ... moze to rozwiazanie problemu ...
http://www.speedyshare.com/820135264.html
pozdrawiam
http://www.speedyshare.com/820135264.html
pozdrawiam
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Witam, o ile mozna to zapytam.
Pierwszy problem to taki, że na moim laptopie nie ma guzika num lock i nie mogę używać chatu w trakcie gry multiplayer. Czy jest jakaś możliwość przypisania uruchomienia chatu dla innego klawisza?
Drugi problrm to taki, że za cholerę nie mogę zagrać w sh3 ponieważ ciągle wywala mnie pod koniec ładowania do windowsa. Chodzi o multi i wersję GWX 2.0, której używam. W czasie instalacji GWX dostałem plik GWXInstErr z taką oto treścią:
DEBUG: Test 1 FAILED
DEBUG: Test 2 FAILED Version is
DEBUG: Test 3 FAILED
DEBUG: Test 4 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
DEBUG: Test 5 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
DEBUG: Test 6 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
At least one of the tests failed
Czy ktoś wie o jakie błedy chodzi, który szczegół tkwi w tym diable?
Oczywiście instalując ten mod zastosowałem się do wskazówek zawartych w instrukcji. Dodam tylko jeszcze, ze niestety jestem zmuszony używać Visty.
Wkurza mnie to wszystko poniweaż tracę wiarygodność u kolegów z WPL bo za każdym razem mam wywałkę na starcie a nie mam mozliwości przetestowania bo nikt ze znajomych nie kropi w GWX2.0.
Pierwszy problem to taki, że na moim laptopie nie ma guzika num lock i nie mogę używać chatu w trakcie gry multiplayer. Czy jest jakaś możliwość przypisania uruchomienia chatu dla innego klawisza?
Drugi problrm to taki, że za cholerę nie mogę zagrać w sh3 ponieważ ciągle wywala mnie pod koniec ładowania do windowsa. Chodzi o multi i wersję GWX 2.0, której używam. W czasie instalacji GWX dostałem plik GWXInstErr z taką oto treścią:
DEBUG: Test 1 FAILED
DEBUG: Test 2 FAILED Version is
DEBUG: Test 3 FAILED
DEBUG: Test 4 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
DEBUG: Test 5 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
DEBUG: Test 6 Seems to have PASSED IF Size is not Zero - Size is 0
At least one of the tests failed
Czy ktoś wie o jakie błedy chodzi, który szczegół tkwi w tym diable?
Oczywiście instalując ten mod zastosowałem się do wskazówek zawartych w instrukcji. Dodam tylko jeszcze, ze niestety jestem zmuszony używać Visty.
Wkurza mnie to wszystko poniweaż tracę wiarygodność u kolegów z WPL bo za każdym razem mam wywałkę na starcie a nie mam mozliwości przetestowania bo nikt ze znajomych nie kropi w GWX2.0.
- Tasman
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 10.03.06, 17:32
- Lokalizacja: Navan
Gregpo napisał(a):znalazlem cos takiego - zwie sie Black Object fix ... moze to rozwiazanie problemu ...
http://www.speedyshare.com/820135264.html
pozdrawiam
nie mam absolutnie pojecia jak uzywac tego (i jakiegokolwiek innego) tweakera
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
GWX - pytania i problemy z nim związane
Tasman o ile sie nie myle to tak jest jak ma sie mody w twoim przypadku GWX 2.0 ja tez z nim gram i przy graniu w multi wypirnicza mnie do windy na gołym SH3 takich problemów nie miałem pozdro
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości