1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - problemy techniczne i ich rozwiązywanie

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 171 • Strona 2 z 71, 2, 3, 4, 5 ... 7

Postprzez evan82 » 13.12.07, 19:23

dragonfly napisał(a):Komunikat "The source file is corrupted" bardziej przekonywałby mnie że instalka jest nieodpowiednia, ale na 100% pewien nie jestem. Ktoś już miewał problemy z "Kolekcją Klasyki".


No jasne że instalka! :)
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Franz96 » 13.12.07, 20:06

To dziwne, bo cała instalacja potem idzie dobrze, bo pomijam tylko ten plik. Ktoś mógłby mi przesłać plik NPTL_T05.tga z GWX2.0 ? - ja sobie go zastąpie i będzie. Na mail franz86@op.pl z góry dzięki.
Franz96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.07, 15:06
Lokalizacja: Kattowitz

Postprzez dragonfly » 13.12.07, 20:10

Chodzi o instalkę gry, a nie moda.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez kranz » 13.12.07, 21:05

wydawalo mi sie ze 8(ostatnia)czesc GWX 2.0 bedzie dopiero 16 grudnia ale moge sie mylic
kranz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 19:04

Postprzez Franz96 » 13.12.07, 22:02

Hmmm...bo chyba sie nie rozumiemy ;) co się uczepiliście tej instalki ? - ściągałem ją parę razy i dalej to samo, instalka jak instalka - nie mówie, że mam błąd na początku i kaplica. Normalnie wszystko robi, tylko ten błąd jest z tym plikiem, kapujecie ? - w przeszło połowie instalacji, omijam go, jedzie dalej, dalej i potem finish. W katalogu jest 3,5 GB, tylko bez tego pliku TGA, wydaje mi sie, ze te archiwum jest uszkodzone z bina jakiegoś którego ściągnąłem i dlatego w pliku źródłowym czyli bin pojawia się błąd. Tak to cały GWX 2.0 chodzi elegancko, ale w momencie kiedy bedzie wymagał tego pliku może wtedy mi sie zwiesić. A przecież niemając SHIII, także zainstalujesz GWX .Nawet zakładając zwykły pusty katalog on nam tam wszystko rozpakuje, tylko pojawi sie komunikat, że nie wykrył plików SHIII i zastrzegają sobie, że mod może działać nieprawidłowo, ale sam proces instalacji przebiega normalnie i czy wrzucimy to sobie na c na d, do 50 katalogów on nam to rozpakuje.

Ponadto, przedstawiam tu identyczny problem który miał pewien gość


E:\SilentHunterIII\data\Sea\NBB_PofWales\NBB_PofWa les.dat

An Error occurred while trying to copy a file:
The Source file is corrupted

Click Retry to try again, Ignore to skip this file (not reccommended), Or Abort to cancel.

I have tried deinstalling and reinstalling and patching 3 times now but still get the same error. The files I am using to install Gwx 2.0 are as follows

GWX2 09/12/2007 22:59 Application 846KB
GWX2-1.bin 10/12/2007 00:55 Bin File 203,954 KB
GWX2-2.bin 10/12/2007 00:55 Bin File 204,800 KB
GWX2-3.bin 10/12/2007 00:50 Bin File 189,679 KB
GWX2-4.bin 10/12/2007 00.55 Bin File 204,800 KB
GWX2-5.bin 10/12/2007 01:36 Bin File 204,800 KB
GWX2-6.bin 10/12/2007 09:00 Bin File 204,800 KB
GWX2-7.bin 10/12/2007 07:55 Bin File 16,149 KB

I wiecie co było ? - GWX2-3.bin - okazał się mały, przez to uszkodzony i dlatego podczas jego instalacji pojawił się błąd. Koleś ściągnął jeszcze raz bina i instalacja mu poszła. A miał identyczny komunikat jak mój ;)
Więc ?
Franz96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.07, 15:06
Lokalizacja: Kattowitz

Postprzez Otto Von Yosarian » 13.12.07, 22:22

Ja miałem taki problem, ale napisałem co było jego powodem, Po prostu (instalka) była nie pełna. Zapewne każdy kto pisze INSTALKA na na myśli wszystkie pliki BIN i plik exe. Zabawne jest tak jak przedwczoraj pisałem już na forum, aby sprawdzać objętość części BIN, czasem potrafi się ściągnąć nie cały plik mimo że wyglądam jakby był kompletny.
Ostatnio edytowano 14.12.07, 19:55 przez Otto Von Yosarian, łącznie edytowano 1 raz
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 14.12.07, 12:17

Takie problemy są nawet po instalacji z płyt. Raz po zainstalowaniu SH3 brakowało mi jednego folderu. Po drugiej instalacji już był.
Komp to nie idealna maszyna i to wszystko. :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GMac » 14.12.07, 15:26

Dlatego podaje sie sumy kontrolne aby sprawdzac czy plik zostal pobrany prawidlowo. Na subsimie na forum zostaly podane sumy dla plikow GWX2.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez zulu » 14.12.07, 19:45

Własnie się tym zajmowałem po ściągnięciu calości więc wrzutka dla potrzebujących

D1FF0D6BFD651E869E323D393B1D5B1E GWX2.EXE
7B14767E3FD8DD9866D902D6CB4B69FE GWX2-1.BIN
2718CAD3259B5A43DF03AA88DEAB402B GWX2-2.BIN
AB9AF05BD89263A018F383EDA589DE90 GWX2-3.BIN
0FFDB16F197E159E61651DB5D805529A GWX2-4.BIN
753D95679C46DF2C54AF7E93B0CCB6EB GWX2-5.BIN
AB5D09575688802B08156CE1C24C6C88 GWX2-6.BIN
5BF3E05A81D0E4E09F331090FD3C4C7B GWX2-7.BIN
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Melon » 18.12.07, 08:46

moge prosić o patch 1.4 do wersji angielskiej
bo suzkalem lae ttlko platne znalazlem
Melon
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 23.000 BRT

Dołączył(a): 15.12.07, 08:27

Postprzez turbokrecik » 18.12.07, 10:14

O rany! Znowu on. Dragoon, tylko spokojnie bo wrzodów się nabawisz.

A tobie Melon polecam takie magiczne cudo zwane GOOGLE. Wpisujesz www.google.pl potem w okienku to co chcesz znaleźć, czyli w twoim przypadku " patch 1.4 do SH3", klikasz "szukaj"i.... czary mary masz wszystko czego potrzeba. UŻYJ MÓZGU CHŁOPIE!!!!
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Jatzoo » 18.12.07, 12:44

Sorry za offtop ;-)

Przypomina mi się lekcja elektrotechniki w technikum (oj stare czasu.. stare).. Stoi kumpel przy tablicy.. zupełnie zielony bo balował zamiast się uczyć.. na każde postawione pytanie, mina a'la bidula kot ze Shreka ;-)

Wreszcie wkurzony profesor wrzeszczy 'Co Ty masz we łbie chłopaku!!!' Ten po dłuższej chwili zastanowienia rzekł: 'MÓZG' ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez pw524 » 22.12.07, 15:43

Panowie GWX 2.0 jest super ale mam do was jedno pytanie. Czy można zrobic tak żeby na mapce było jednak rozróżnienie jednostek wrogich, neutralnych, swoich, i żeby było widac ich kurs? Co trzeba by ewentualnie przekopiowac z podstawowej wersji gry? Wiem że jest tak żeby gra była bardziej realistyczna, ale w nocy za nic nie potrafię dostrzec jaka to jednostka i dokąd płynie.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 22.12.07, 15:55

Jeżeli chodzi o kolor , czy są neutralne czy nie, to pliki za to odpowiedzialne znajdują sie w folderze Data/Manu/Gui/Units. Zamień te pliki Tga z wersji oryginalnej gry (podstawowej)

Pamiętaj aby zrobić kopię całego folderu bo nie wiem czy zamiana pójdzie na GWX, ale powinno (skopiuj cały folder z GWX 2.0 przed dokonywaniem zmian by móc go potem w razie niepowodzenia przywrócić!).
Napisz czy wyszło.
Podstaw tylko te pliki których odpowiedniki są w GWX 2.0, a jakie tam są to nie wiem bo go nie używam (pozostałe w GWX nie mające odpowiedników w podstawowej wersji gry, oczywiście pozostaw w GWX), ale spróbuj. Pozdrawiam! :D

A i jaszcze coś. Jeżeli nakładka GWX2.0 posiada plik który nie określa narodowości jednostek (w co wątpię bo przecież flagi...), to zamiana nic nie da. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 22.12.07, 16:06

Dzięki Karl, zaraz będę kombinował.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 22.12.07, 16:40

Karl jesteś wielki! Podziałało, co prawda jeszcze nie ma widocznego kursu ale to już dużo. Na moim DELL-u w nocy widziałem tylko czarną plamę na tle czarnego nieba, mogłem się o niego rozbic a i tak bym nie wiedział jaka to jednostka.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Shiv » 22.12.07, 16:52

pw524 mozesz opisac jak "włączyć" kolory jednostek na mapie?

to ze nie ma ogonka mi nie przeszkadza xP ale przyzwyczailem sie (jeszcze z podstawki) ze mam kolor na mapie :P
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez evan82 » 22.12.07, 19:17

pw524 napisał(a):Karl jesteś wielki! Podziałało, co prawda jeszcze nie ma widocznego kursu ale to już dużo. Na moim DELL-u w nocy widziałem tylko czarną plamę na tle czarnego nieba, mogłem się o niego rozbic a i tak bym nie wiedział jaka to jednostka.


Dzięki. Sądziłem że zadziała. Odkryłem to jak sam miałem dość tylko czarnych jednostek w GW. Jak tam mi działało, to i tu powinno. No i działa.
W folderze Data/Menu/Gui jest jeszcze plik tga Bearing czyli namiar.
Być może po zamianie i podstawieniu do GWX 2.0 uzyskacie linię namiaru tak jak w oryginale, czyli czerwoną na okręty wojenne i czarną, klasyczna na statki handlowe. Można spróbować, ale zawsze róbcie kopie przed zmianami.
Pozdrawiam! :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pw524 » 22.12.07, 22:38

Shiv napisał(a):pw524 mozesz opisac jak "włączyć" kolory jednostek na mapie?

to ze nie ma ogonka mi nie przeszkadza xP ale przyzwyczailem sie (jeszcze z podstawki) ze mam kolor na mapie :P

Tak jak pisał Karl. W folderze Data/Manu/Gui/Units. Zamień te pliki Tga z wersji orginalnej gry (podstawowej). Czyli podmienic wszystko co jest w Units. Pozdrawiam. Aha zrób kopię na wszelki wypadek.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Shiv » 22.12.07, 23:25

a moglby ktos mi podrzucic te pliki .tga z oryginalu bo nie mam w tej chwili plytki (nie ma mnie w domu) i nie moge tego zrobic x]


z gory dzieki (gg 1966419)


--
Shiv x]
Ostatnio edytowano 23.12.07, 10:53 przez Shiv, łącznie edytowano 1 raz
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

GWX 2.0 - problemy techniczne i ich rozwiązywanie

Postprzez kimano-u96 » 23.12.07, 10:20

Mam prozbe czy ma ktos spolszczone wiadomosci które otrzymujemy w trakcie patroli?bardzo mi na tym zalezy nie wladam zbytnio angielskim
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez pw524 » 23.12.07, 12:23

Niestety podmiana Bearing jednak nic nie dała. Ale i tak jest fajnie bo są kolorki.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pw524 » 23.12.07, 12:25

Shiv napisał(a):a moglby ktos mi podrzucic te pliki .tga z oryginalu bo nie mam w tej chwili plytki (nie ma mnie w domu) i nie moge tego zrobic x]


z gory dzieki (gg 1966419)


--
Shiv x]

Wysłałem ci na maila, mam nadzieję że dojdą. Nie podmieniaj tego Bearing, nic nie daje.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez marek128 » 23.12.07, 12:57

turbokrecik napisał(a):Otto Von Yosarian, napisze ci krok po kroku jak podmienić pliki Commandera.
1.Zainstaluj SH3 Commander(oczywiście najpierw Sh3 + GWX)
2. Zassij GWX Commander (jest obok plików GWX, gybyś nie mógł znaleźć daj znać)
3. Rozpakuj ten pliczek który zassiesz
4. Powinieneś mieć kilka plików tekstowych(4 lub 5, nie pamiętam dokładnie)
5. Skopiuj te pliczki
6.Otwórz folder w do którego zainstalowałeś SH3 Commandera
7. Będzie tam kolejny folder o nazwie Cfg, otwórz go
8. Wklej pliki które skopiowałeś, komp zapyta cię czy chcesz podmienić istniejące pliki, klikaj "tak"

Ot i cała filozofia!!!!!





Mam taki problem zrobiłem tak jak napisano w cytacie,misje w akademi ładują się bez problemu a jak chcę zacząć nową karierę to po wybraniu załogi, torped i kliknięciu na mapę i start pasek ładowania gry dochodzi do końca gra wychodzi do pulpitu pomóżcie bo szlag jasny mnie trafi
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez turbokrecik » 23.12.07, 13:45

A odpalasz grę z ikonki SH3 Commander?
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 171 • Strona 2 z 71, 2, 3, 4, 5 ... 7

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron