GWX 2.0 - problemy techniczne i ich rozwiązywanie
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Aby nie sciagac wszystkich plikow GWX2 na nowo sciagnij MD5Mate - programik, ktorym mozna sprawdzic czy odpowiedznie czesci zostaly sciagniete w calosci.
Wynik dla poszczegolnych plikow powinien byc nastepujacy:
D1FF0D6BFD651E869E323D393B1D5B1E GWX2.EXE
7B14767E3FD8DD9866D902D6CB4B69FE GWX2-1.BIN
2718CAD3259B5A43DF03AA88DEAB402B GWX2-2.BIN
AB9AF05BD89263A018F383EDA589DE90 GWX2-3.BIN
0FFDB16F197E159E61651DB5D805529A GWX2-4.BIN
753D95679C46DF2C54AF7E93B0CCB6EB GWX2-5.BIN
AB5D09575688802B08156CE1C24C6C88 GWX2-6.BIN
5BF3E05A81D0E4E09F331090FD3C4C7B GWX2-7.BIN
A tutaj link do MD5Mate
http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html
pozdrawiam
Wynik dla poszczegolnych plikow powinien byc nastepujacy:
D1FF0D6BFD651E869E323D393B1D5B1E GWX2.EXE
7B14767E3FD8DD9866D902D6CB4B69FE GWX2-1.BIN
2718CAD3259B5A43DF03AA88DEAB402B GWX2-2.BIN
AB9AF05BD89263A018F383EDA589DE90 GWX2-3.BIN
0FFDB16F197E159E61651DB5D805529A GWX2-4.BIN
753D95679C46DF2C54AF7E93B0CCB6EB GWX2-5.BIN
AB5D09575688802B08156CE1C24C6C88 GWX2-6.BIN
5BF3E05A81D0E4E09F331090FD3C4C7B GWX2-7.BIN
A tutaj link do MD5Mate
http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html
pozdrawiam
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Karl: uratowałeś mi życie!!! Ściągnąłem jeszcze raz instalke i zaskoczyło Oczywiście dziękuje wszystkim, którzy chcieli mi pomóc, ale Karl podsunął pomysł ze ściągnięciem jeszcze raz instalki Jeszcze raz dzięki wielkie
- lupa
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
- Lokalizacja: Tychy/Śląskie
Cóż, moja radość była przedwczesna, ponieważ w ogóle GWX mi się nie spodobał Jedyne co mi w nim się podobało to pełne porty, i tutaj miał bym sprawę, ponieważ chciałbym, żeby na czystym SH3 także były pełne porty. Czy da się podmienić odpowiednie pliki na te z GWX żeby działało? I które to pliki?
- lupa
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
- Lokalizacja: Tychy/Śląskie
lupa napisał(a):Cóż, moja radość była przedwczesna, ponieważ w ogóle GWX mi się nie spodobał Jedyne co mi w nim się podobało to pełne porty, i tutaj miał bym sprawę, ponieważ chciałbym, żeby na czystym SH3 także były pełne porty. Czy da się podmienić odpowiednie pliki na te z GWX żeby działało? I które to pliki?
de gustibus non est disputandum... ale przyznam, że to tak jakbyś powiedział ... porównując trabanta i Volvo zdecydowanie wole trabanta on ma taki fajny kolor ....
No cóż, ale jak pisałem de gustibus non est disputandum.
- Otto Von Yosarian
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć Lupa.
Zrób tak jak ja i graj na podstawowej wersji gry. Możesz pododawać statki z internetu do gry. Skiny pobrać np z GW, GWX, ale tylko przez dodawanie do folderu Textutres/TNormal/tex.
Co do portów, to niestety panowie z GWX dbają tylko o coraz więcej zaśmiecających grę efekcików, rozbudowę konwojów, lub przerabianie je w konwoje pół militarne...Hmm.
Co z tego ze jest więcej tego stuffu, jak trzeba grac na 512, by zobaczyć samolot, a niektórym gra ładuję się 4 minuty.
Szkoda czasu, no chyba że nie szkoda kasy na komp next gen.
W 4 minuty można posłać na dno sporo rybek jak sie ma szczęście do konwojów.
Jak ja bym sie znał tak do końca na rzeczy, to zrobiłbym zupełnie inaczej dodatek do tej gry. Zapełnił bym porty rozsądnie, ale konwojów bym nie powiększał, tylko zmienił bym ich strukturę bardziej urozmaicając statki.
Jasne, lepsze tekstury można by dodać. Kolor wody (ta ropa naftowa jak po klęsce ekologicznej to nie dla mnie, albo czarna jakby ktoś dodał do niej tony dziekciu)...Hmm. Po co w ogóle było tę wodę ruszać.
Troszkę nowych samolotów, ale bez przesady, tez bym dodał.
Niestety już nikomu taka wizja by się nie spodobała, bo panowie z GWX spowodowali że już nie liczy się sama walka, polowanie czy wiele dni przeczesywania oceanu w poszukiwaniu łupu.
Liczą sie tylko takie rzeczy jak:
Tu nowy statek, tam w głębi lądu tyle miast że już nie widać na mapie żółtego koloru, tak jakby miały jakieś znaczenie w grze.
Ten samolot jest nowy, ale po zestrzeleniu spada przecież tak samo jak inne. Wraków w portach jest jak na warunki gry tyle, że czasami U-Booty wydają sie być zbędne do niszczenia statków. To tylko kilka przykładów.
3GB tego, co można by pomieścić w 1 góra 1,5GB, po odrzuceniu zbędnych odpadków. Nowe strefy walki, ja wiem są fajne.
No i ta podjarka z programami które jeszcze pokazują gdzie i kiedy co jest do zatopienia.
A potem moment walki i nagle okazuje się że niemieckie torpedy są o wiele bardziej zawodne niż w rzeczywistości były. Odpalasz torpedy, i co się dzieje? U-boot czeka na efekt, a konwój sie śmieje. To jest gra a nie real w którym zgadzam się że czasem pakowano w cel i po 4-5 torped, ale i 1 czasami rozwalała duże jednostki.
Model zniszczeń z wersji podstawowej mi odpowiada.
Na morzu roi sie od grup uderzeniowych, no może się tu mylę.
Tak jak pisałem jestem za, ale po odjęciu tak zwanych odpadków i zaśmiecaczy.
Wiem jak dużo pracy trzeba by coś takiego zrobić, ale po co zapychać pamięć rzeczami zbędnymi, lub bajerami bez znaczenia.
Niestety, co do portów to pliki z "campani" nic nie dadzą.
Aby coś zmienić w portach trzeba te pliki pozmieniać w edytorze takim np. jak PSpad editor, być może dodać coś do pliku DAT Harbour Kit z Libary, ale dokładnie nie wiem.
Doładuj z netu jednostki i tyle.
Jeden z linków:
http://dashboard.filefront.com/AG124/
Pomimo iż widać twórcę postu, to dodam że to moja opinia.
Ostatecznie mogę podesłać ci parę statków od siebie i już.
Zrób tak jak ja i graj na podstawowej wersji gry. Możesz pododawać statki z internetu do gry. Skiny pobrać np z GW, GWX, ale tylko przez dodawanie do folderu Textutres/TNormal/tex.
Co do portów, to niestety panowie z GWX dbają tylko o coraz więcej zaśmiecających grę efekcików, rozbudowę konwojów, lub przerabianie je w konwoje pół militarne...Hmm.
Co z tego ze jest więcej tego stuffu, jak trzeba grac na 512, by zobaczyć samolot, a niektórym gra ładuję się 4 minuty.
Szkoda czasu, no chyba że nie szkoda kasy na komp next gen.
W 4 minuty można posłać na dno sporo rybek jak sie ma szczęście do konwojów.
Jak ja bym sie znał tak do końca na rzeczy, to zrobiłbym zupełnie inaczej dodatek do tej gry. Zapełnił bym porty rozsądnie, ale konwojów bym nie powiększał, tylko zmienił bym ich strukturę bardziej urozmaicając statki.
Jasne, lepsze tekstury można by dodać. Kolor wody (ta ropa naftowa jak po klęsce ekologicznej to nie dla mnie, albo czarna jakby ktoś dodał do niej tony dziekciu)...Hmm. Po co w ogóle było tę wodę ruszać.
Troszkę nowych samolotów, ale bez przesady, tez bym dodał.
Niestety już nikomu taka wizja by się nie spodobała, bo panowie z GWX spowodowali że już nie liczy się sama walka, polowanie czy wiele dni przeczesywania oceanu w poszukiwaniu łupu.
Liczą sie tylko takie rzeczy jak:
Tu nowy statek, tam w głębi lądu tyle miast że już nie widać na mapie żółtego koloru, tak jakby miały jakieś znaczenie w grze.
Ten samolot jest nowy, ale po zestrzeleniu spada przecież tak samo jak inne. Wraków w portach jest jak na warunki gry tyle, że czasami U-Booty wydają sie być zbędne do niszczenia statków. To tylko kilka przykładów.
3GB tego, co można by pomieścić w 1 góra 1,5GB, po odrzuceniu zbędnych odpadków. Nowe strefy walki, ja wiem są fajne.
No i ta podjarka z programami które jeszcze pokazują gdzie i kiedy co jest do zatopienia.
A potem moment walki i nagle okazuje się że niemieckie torpedy są o wiele bardziej zawodne niż w rzeczywistości były. Odpalasz torpedy, i co się dzieje? U-boot czeka na efekt, a konwój sie śmieje. To jest gra a nie real w którym zgadzam się że czasem pakowano w cel i po 4-5 torped, ale i 1 czasami rozwalała duże jednostki.
Model zniszczeń z wersji podstawowej mi odpowiada.
Na morzu roi sie od grup uderzeniowych, no może się tu mylę.
Tak jak pisałem jestem za, ale po odjęciu tak zwanych odpadków i zaśmiecaczy.
Wiem jak dużo pracy trzeba by coś takiego zrobić, ale po co zapychać pamięć rzeczami zbędnymi, lub bajerami bez znaczenia.
Niestety, co do portów to pliki z "campani" nic nie dadzą.
Aby coś zmienić w portach trzeba te pliki pozmieniać w edytorze takim np. jak PSpad editor, być może dodać coś do pliku DAT Harbour Kit z Libary, ale dokładnie nie wiem.
Doładuj z netu jednostki i tyle.
Jeden z linków:
http://dashboard.filefront.com/AG124/
Pomimo iż widać twórcę postu, to dodam że to moja opinia.
Ostatecznie mogę podesłać ci parę statków od siebie i już.
Ostatnio edytowano 12.01.08, 22:13 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Statki już sobie kiedyś dodawałem...Dodałem ich chyba z 15 ale to i tak nie rozwiązało kwestii pustych portów...W akcie desperacji zainstalowałem Wrold Moda 3.0 ale to nic nie dało...
Nawet SHGen mnie zawiódł, poniważ w porcie (nie pamiętam nazwy, ale w porcie pod liverpoolem) miał stać lotniskowiec a nie było tam nic, za to w Irlandii trafiłem na zakotwiczony pasażerski i t3...
Wszystkie statki ściągnąłem z subsima ale wertowałem te wszystkie strony chyba z 2 godziny i zlazłem tylko 15, z czego większość to były pasażerskie...
Nawet SHGen mnie zawiódł, poniważ w porcie (nie pamiętam nazwy, ale w porcie pod liverpoolem) miał stać lotniskowiec a nie było tam nic, za to w Irlandii trafiłem na zakotwiczony pasażerski i t3...
Wszystkie statki ściągnąłem z subsima ale wertowałem te wszystkie strony chyba z 2 godziny i zlazłem tylko 15, z czego większość to były pasażerskie...
- lupa
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
- Lokalizacja: Tychy/Śląskie
No to co? Pasażerskie fajnie sie zatapia. Przecież wiadomo że niektóre z GWX nie będą kompatybilne, bądź trzeba pozmieniać hit pointy przez SH3 File Analizer, by w oryginalnej wersji nie były mocniejsze niż inne im podobne.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Eeee nie znam się zbytnio na grzebaniu w plikach więc daruje sobie takie głębiokie modyfikacje...Kurcze kiedyś jak grałem na SH 3 v. 1.0 z World Modem 2.0 zawsze jak wpływałem do jakiegoś portu to coś tam było. Moim nawykiem było wpłynięcie do portu Hartlepool (na każdym patrolu tam płynąłem) i topienie tego co tam było w porcie (zawsze był C2 i Mały Handlowiec, a czasem stał nawet T2). Teraz grając w SH 3 v. 1.4 z World Modem 3.0 jakoś nic nie mogę trafić we wschodnich portach na wyspie...Muszę się pchać na zachód...
Ps. Dziwną sytuację miałem, otóż jakieś 100 mil od Dover (nie wiem czy dobrze napisałem, ale chodzi mi o port który jest pod Hartlepool) mój sonarman podał, że daleko jest warship i jego prędkość to zero...Myśle sobie, że to jakiś pancernik bo one zwykle nie są w samym porcie. Jakież było moje zdziwienie gdy się okazało, że to był Niemiecki (!) krążownik!!! Moje zdziwienie było ogromne...
Ps. Dziwną sytuację miałem, otóż jakieś 100 mil od Dover (nie wiem czy dobrze napisałem, ale chodzi mi o port który jest pod Hartlepool) mój sonarman podał, że daleko jest warship i jego prędkość to zero...Myśle sobie, że to jakiś pancernik bo one zwykle nie są w samym porcie. Jakież było moje zdziwienie gdy się okazało, że to był Niemiecki (!) krążownik!!! Moje zdziwienie było ogromne...
- lupa
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
- Lokalizacja: Tychy/Śląskie
Czołem!
To mój pierwszy post więc pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Ja mam natomiast taki problem:
Kupiłem SH 3 z serii "Kolekcja Klasyki", w menu gry, jest napisane, że to wersja 1.4.
Gdy chciałem wgrać GWX 2.0 zaczął wyskakiwać komunikat, że to musi być to czysta wersja SH III, "spuczowana" do wersji 1.4b.
Gdy próbuję wgrać wersję 1.4b, ściągniętą ze strony Ubisoftu wyskakuje natomiast wiadomośc, że nie można wykryć jaka to wersja gry.
I co z tym zrobić?
Pozdrawiam
To mój pierwszy post więc pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Ja mam natomiast taki problem:
Kupiłem SH 3 z serii "Kolekcja Klasyki", w menu gry, jest napisane, że to wersja 1.4.
Gdy chciałem wgrać GWX 2.0 zaczął wyskakiwać komunikat, że to musi być to czysta wersja SH III, "spuczowana" do wersji 1.4b.
Gdy próbuję wgrać wersję 1.4b, ściągniętą ze strony Ubisoftu wyskakuje natomiast wiadomośc, że nie można wykryć jaka to wersja gry.
I co z tym zrobić?
Pozdrawiam
- bartek74
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 08:05
- Lokalizacja: Sanok
bartek74 napisał(a):Czołem!
To mój pierwszy post więc pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Ja mam natomiast taki problem:
Kupiłem SH 3 z serii "Kolekcja Klasyki", w menu gry, jest napisane, że to wersja 1.4.
Gdy chciałem wgrać GWX 2.0 zaczął wyskakiwać komunikat, że to musi być to czysta wersja SH III, "spuczowana" do wersji 1.4b.
Gdy próbuję wgrać wersję 1.4b, ściągniętą ze strony Ubisoftu wyskakuje natomiast wiadomośc, że nie można wykryć jaka to wersja gry.
I co z tym zrobić?
Pozdrawiam
Mi to wygląda na scrackowaną wersję gry albo coś. Instalowałeś jakieś mody? Jak zainstalowałeś cokolwiek to już nie "spatchujesz". Reinstall gry Ci pozostaje .
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Sprobuj z tymi patchami http://www.gamershell.com/news/22846.html
- Robin73
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 11.12.07, 13:59
- Lokalizacja: Wrzesnia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości