1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

'Podwodna' Wolfpack ;-)

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 168 • Strona 2 z 71, 2, 3, 4, 5 ... 7

Postprzez matchaus » 09.03.04, 14:53

Jaztoo --> Zdrowia życzę! Sam wyszedłem z podobnej przypadłości dopiero wczoraj (Z pięciu dni choróbstwa, dwa dni POTWORNIE bolało mnie gardło :/)

A jeśli chodzi o SH2, to ja proponuję zrobić (na początek) tak - czysta instalka + patch + messerwetzer. Koniec instalacji i początek testów.
Posiadam wersję angielską.

Jestem gotów już dziś o 22.00 do prób podłączenia. :)

Aha! Słuchajcie! A'propos "godzin" - mi pasuje pograć od 22.00 do 1.00-1.30. Jak to u Was wygląda?
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jatzoo » 09.03.04, 15:13

U mnie dopiero wieczorem dam znac czy jest na to szansa - badz w tym czasie Matchaus na GG...
A co do czasu, to mi pasi jak najbardziej...


PS. No to teraz juz wiem kto mnie zarazil ;)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 09.03.04, 19:40

Witam

Pozwolę sobie dziś zainstalowac SH2, dodam do tego patcha i messerwetzer wersji 1.03 a co będzie potem ??
Jeśli nie przyjdą goście na mecz powinienem być dostępny wieczorkiem. Brakuje tylko hosta :-)


Jaca --> poszukałem Ciebie na Golu (patrz screen) - nie byłes zbyt rozmowny i stąd maja pamięć zawiodła :-)

Pozdrowionka
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jatzoo » 09.03.04, 20:34

Ale jeden z tych postow byl napewno do Ciebie ;)

Nie bylem zbytnio rozmowny, bo nie mialem wtedy zadnej mozliwosci pogrania on-line w SHII - wiec jedynie sobie czytalem Wasze delikatnie mowiac 'narzekania' ;)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez matchaus » 09.03.04, 21:03

matchaus zu! :)

SHII, patch 1.01 oraz project messerwetzer 1.03 zainstalowane!
Gra odpalona - alles klar!
Klawiszologię sobie przypomniałem na treningowym patrolu - jestem gotów :)
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez U-boot » 09.03.04, 21:56

Witam

SHII, patch 1.1 oraz project messerwetzer 1.03 zainstalowane!
Gra odpalona - alles klar!


U-552 wyrusza na łowy

Pozdrowionka
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jatzoo » 10.03.04, 02:01

Panowie (i może Panie)...

Razem z Matchausem mamy zaszczyt zaprezentować efekt pierwszego stada na 'podwodnej': http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=143

Mamy nadzięję, że w niedalekiej przyszłości znajdzie się więcej chętnych, i będziemy mogli rzucić wyzwanie klanom DC...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 10.03.04, 07:37

Witam
I co mam powiedzieć ?? K*&%&%^$^#a
Ja także wczoraj próbowąłem połączyć sięz Jackiem i nie osiągnąłem pożądanego rezultatu :cry:
ale dość o mnie.

Mati, Jaca --> czy używaliście TS ?? Czy były dziwne zanurzenia nisczycieli, statków handlowych, strzały znikąd
Jednym słowem - czy gra zachowywyała się jak SH2 czy może wreszcie dobrze.
Czy strzelaliście do rozbitków ??

Pozdrowionka
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez matchaus » 10.03.04, 09:03

Ubik :) ---> Gra zachowywała się nad wyraz poprawnie!
Co przez to rozumiem?
Byliśmy z Jatzoo (Yatzoo - jak teraz mawiają Amerykanie :)) cały czas zsynchronizowani w czasie. Statki konwoju troszkę się zamieszały, ale realizowały jakiś plan. :)

Z zaobserwowanych bugów wymienię:
- "olanie" przez eskortę konwoju (po uderzeniu Jatzoo na czoło konwoju i zatopieniu jednego eskorta, reszta powędrowała "swoją drogą"...)
- czasami i chwilowo zdarzało się statkom konwoju "przeskoczyć" parę metrów :) Pamiętasz - pojawiały się w innym miejscu, z inną prędkością i innym kursem, ale coś takiego zdarzyło się naprawdę sporadycznie!
- statkom zdarzało się zatrzymać zupełnie i czekać na cios łaski...

I to tak z grubsza wyglądało. Nie komunikowaliśmy się TS'em. Używaliśmy okienka komunikacji z gry. Połączenie nawiazaliśmy błyskawicznie i bez ŻADNYCH oporów.

I parę słów na temat całej misji. Konwój składał się z bodajże 6-7 eskortowców i około 15-20 statków konwoju. Początkowo szedł kursem N, by później skręcić na NE. My, po odpaleniu misji, znajdowaliśmy się na północny wschód od formacji konwoju, w odległości około 20 km.
Dopiszę, że konwój nie należał do wolnych - to były tankowce idące z prędkością około 12 węzłów.
Po kilku manewrach na pełnej prędkości Jatzoo uderzył w czoło konwoju ze wschodniej flanki, ja to samo, ale w miękkie, niebronione "podbrzusze" formacji :)
Bałem się odpalać torpedy z odległości większej niż 1000 metrów, gdyż obawiałem się naszych poprzednich problemów z drastyczną zmianą położenia okrętów. Teraz widzę, że można było posyłać "rybki" z dalszej odległości...
Ale nie kijem go, to pałą :D Wynurzenie, załoga do działa i huzia na Józia! :) Ale przez te artyleryjskie ćwiczenia o mało co bym stracił okręt...
Pociski zaczęły spadać dookoła, ale walczyłem dalej. Dostałem nawet dwa razy, ale nie było prawie żadnych uszkodzeń - myślę sobie - dobra nasza!
A tu jak mi nie dopie*...
Salwowałem się awaryjnym zanurzeniem z pożarem na pokładzie!

Podsumowując powiem, że ja zatopiłem około 6 statków. Z czego na pewno 2 z działa :D
Resztę zatopił bezlitośnie Jatzoo (brawo!).

A jeśli chodzi o strzelanie do rozbitków, to Jatzoo zabronił... :roll:
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jatzoo » 10.03.04, 09:54

Ja dodam swoje 5 groszy ze strony hostowania gry.

Nie bylo z tym zadnych problemow - czasami tylko gra dostawala u mnie lekkiej zadyszki, jak np. w momencie kiedy Matchaus dobieral sie od flanki, a ja juz szalalem wewnatrz konwoju po przedarciu sie przez eskorte - i tutaj widzialbym problemy na przyszlosc, gdzie jezeli bedzie wiecej podwodnikow, to moze nastapic niestety pad, bo przy solowej grze gra nigdy mi nie przycinala, a tu juz widac bylo lekkie potkniecia.

Co do realizmu, to trzeba nad tym jeszcze popracowac jakims modem.
Z Matim ustalilismy, ze on uderza z flanki, a ja ide przez eskorte. Zszedlem na 100 metrow i schronilem sie pod termoklina, tak ze bylem bezpieczny. Po kilkunastu (-dziesieciu ?) minutach moj szumonamiernik wykryl odglos odpalanej torpedy - to Matchaus zaczal rozprawe z konwojem. Myslac, ze juz przeszedlem przez kordon eskorty wynurzylem sie na peryskopowa - niestety, to co ujrzalem zmrozilo krew w zylach - po lewej i po prawej stronie okretu, w odleglosci nie wiekszej niz 100 metrow szly rowno jednostki eskorty - zanurzenie alarmowe i juz znow jestem na 150 metrach. Mysle sobie, no to zanim ja sie z nimi rozprawie, Matchaus wszystko mi 'podprowadzi'. Uzbrajam sie w cierpliwosc. 5 bomb glebinowych.... i koniec. Fajnie te bombki wybuchaly i chcialem zrobic zrzut ekrany dla potomnych - niestety, eskorta puscila pare bakow i poszla dalej - biorac pod uwage ze caly kordon eskorty frontu konwoju stanowilo 5 korwet - to ich dzialanie bylo nader niz smieszne - z tego co zdarzylem oblukac, pomimo tego ze Matchaus dobieral sie do kolejnego tankowca, eskorta miala go gdzies - chyba maja o Tobie niskie mniemania ;) Ale jak sam mogles zauwazyc, zaplacili za to najwieksza cene ;)

Ogolnie gralo sie bardzo milo, choc przydaloby sie wyprobowac jakies mody ulepszajace rozgrywke oraz pokombinowac z przyspieszeniem czasu - 1x non stop zdecydowanie wyklucza 'glebsza' taktyke. Gdybysmy z Matchausem chcieli zaczaic sie na konwoj z dwoch roznych stron, i wykonac nocny atak w wynurzeniu - to teraz pewnie dopiero po kilku godzinach zaczynalo by sie sciemniac ;)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 10.03.04, 10:31

Witaj matchaus Tutaj na Mierzei jest pewien problem, to kwestia 1 roku-2 lat. Ale w odległości 30 m od mojego domu, buduje się kumpel informatyk. Jak zakończy budawę to obiecał coś wymodzić. Licze na to i wspieram go duchowo w budowie.
Pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez schpack » 10.03.04, 12:11

Brzmi to wszystko umiarkowanie optymistycznie. Tyle, ze udzial bralo jedynie dwoch graczy. Jak by to wygladalo przy, powiedzmy czterech? A jeszcze o zgrozo vs 4xDD prowadzone przez graczy online? No coz... ja i tak odpadam. Wieczorami nie mam dostepu do kompa. Chetnie jednak poczytam o kolejnych postepach w unicestwianiu starego piernika Winstona Ch. ;)
schpack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.04, 18:20

Postprzez U-boot » 10.03.04, 12:46

A cóz ja mogę dodać jeszcze o wczorajszej grze ??

Próbując się łączyć z Jacą, podejrzewałem, iż moje wewntętrzne IP może stanowić problem i port 3000 jaki oferuje SH2 mogę miec zablokowany, jednak pocieszało mnie iz porty te można zmieniać a ja przeciez przez port 1945 gram z Mackay'em w CC2 i to bez żadnych problemów - on hostuje ja się podłaczam.
Niestety - wypróbowaliśmy z Jacą i ten drugi numerek a pozytywnych efektów nie było widać :cry:

Gdzie zatem tkwi zagwozdka ??
Jak rozwiązać ten problem ?? Czy znowu weekendy mam spędzac u kolegi :D - żona raczej tego by mi nie wybaczyła.

Pozdrowionka

p.s.
Jesli ktś ma jakiś pomysł co zrobić z chęcią posłucham
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez matchaus » 10.03.04, 14:40

Witam podowodną brać!

Panowie! Pamiętajcie, że graliśmy na neostradzie Jatzoo.
Jeśli uważacie, że Neo jest super-hiper łączem do stawiania servera, to odpowiem od razu - NIE!
Wynika to poniekąd z charakterystyki łacza. Tutaj mamy 512Kb "downloadu", ale "tylko" 128 "uploadu", a wiadomo, że upload odgrywa niebagatelną rolę w trakcie hostowania gry!

Przypomnij sobie Ubi jak Martins postawił server na Neo do "Sperheada".
Fajnie się grało w trójkę. W czwórkę ping wynosił już po kilka stów i gra nieźle lagowała.

Uważam, że w trójkę pogramy sobie BEZ PROBLEMÓW. Ale w czwórkę może być już bigos...
4 graczy to i tak dla mnie szczyt marzeń. Chciałbym zobaczyć np. sześciu grających, ale ja w to po prostu nie wierzę :)
Rozwiązaniem problemu jest dopaść kogoś z odpowiednim łączem i zaproponować postawienie servera...
Może Therion by się ponownie skusił? Zapytam.

I jeszcze jedna uwaga - w sieciowym SH2 jedno jest pewne - lag jedengo gracza wpływa na grę reszty!
A więc do gry TRZEBA przystąpić z łączem klasy SDI NIEOBCIĄŻONYM!
Inaczej może być gorzej niż źle...

Ubi --> Zadzwoń do providera i zapytaj jakie porty są otwarte by była możliwość gry np. w SH2.

amigo --> cierpliwie czekamy!

schpack --> A kiedy będziesz miał dostęp? :)
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez matchaus » 10.03.04, 14:45

Ubi --> Dodam, że Twoje wewnętrzne IP nie stanowi problemu, czego ja jestem najlepszy przyładem :)

Wasz firewall blokuje porty służące do komunikacji w SH2. Zadzwoń po prostu do providera i zapytaj o wolne porty. To chyba powinno rozwiązać sprawę. Dorzucę, ze pewne porty są blokowane niejako "defaultowo" bez konieczności ich blokowania.
A nuż provider odblokuje ten nieszczęsny port 3000? :)

(ale czemu nie wychodziło na tym drugim porcie?... zadzwoń jak najszybciej :D)
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez schpack » 10.03.04, 15:03

mat ==> Jestem czynny sieciowo do ok.18-20tej. Na wieczorno-nocne online nie mam szans. No... chyba, ze sobie kupie laptaka, ale to raczej nie w tej pieciolatce ;)
Faktycznie masz racje z ta Neostrada. Myslalem, ze Neo ma 256kilo uploadu. 128 to deczko malo...
schpack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.04, 18:20

Postprzez Jatzoo » 10.03.04, 15:19

A czy ktoś próbował grać na serwerach ubi.com...?

Wątpliwe by po tak długim czasie od wydania gry serwer był obciążony na maksa (biorąc pod uwagę bugi gry, to wątpie czy ktoś jeszcze tam zagląda) - więc może spróbujemy...? Na pewno łącza mają o wiele lepsze - a nasze 'wychodzące' możliwości na pewno sobie poradzą z połączeniem poza Polskę...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez schpack » 10.03.04, 15:32

Jatzoo ==> z tego co wiem Ubi.com nie wspiera(a przynajmniej nie wspieralo) Messerwetzera. Musisz miec czysty patch 1.1 do multi na serwerze ubi
schpack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 08.03.04, 18:20

Postprzez Jatzoo » 10.03.04, 15:37

tak tak.. o to mi chodzilo - PM nie jest pozbawiony wad, wiec nic nie stoi przeciez na przeszkodzie by przetestowac jak to bedzie na ich serwerze...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez matchaus » 10.03.04, 16:05

Możemy spróbować, ale już w dokumentacji do messerwetzera mówią o tym, by ping nie przekraczał 200 ms!
Zakładam, że takie same, jak nie lepsze wymagania stawiają w patchu (nie czytałem dokumentacji)

Koledzy - 200 ms łącząc się z serverem w USA jest np. na SDI nie do uzyskania... praktycznie nie jest to możliwe!

Niemniej - jestem za! :)
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez matchaus » 10.03.04, 16:14

Z dokumentacji do patcha 1.1:

The following guidelines are strongly suggested when playing any type of multiplayer game:

Host Connection Type Number of Players

Dial-up Modem (56K) - Less than 4 players

Broadband (Cable/DSL/T1) - 4 Players

I wszystko jasne...
matchaus
Leutnant zur See
 
Tonaż: 145.000 BRT

Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
Lokalizacja: Konin

Postprzez Jatzoo » 10.03.04, 16:16

A czy nie ma innej alternatywy do PM...?

Ja jestem juz na tropie DsKubi (cos mi nie daje spokoju, ze dotyczylo to MP w SH2).
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 10.03.04, 18:48

Witam

Panowie - swego czasu spędziłem mnóstwo czasu na Ubi.com ("uboocik") i wspólnie z wieloma znajomymi (schpack) próbowałem grać.
Efekty były niestety mizerne, poważnie :cry: na 1000 -ce połączeń kilka gier.

Ktoś mi powiedział nawet ostatnio, że teraz Ubi.com jest płatne dla chcących pograć w SH2

Jedyna nadzieja dla nas w SH3

Pozdrowionka

p.s.
moj admin dziś był nieobecny w pracy - wydzwaniałem w sprawie portu 3000 taką samą ilośc razy :D
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jatzoo » 11.03.04, 13:40

Udało mi się wkońcu wpaść na trop DsKubi...

.. ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie :?

http://home.t-online.de/home/dangerfreak/sh2/dskubi.htm#english
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 11.03.04, 14:44

Witam

Po dwóch dniach na telefonie w końcu ktoś z drugiej strony podniósł słuchawke i niestety nie był to admin.
Pan był wielce zdziwony, iż ja nie wiem, że admin po ciężkim wypadku lezy w szpitalu i dopiero jutro wychodzi ze szpitala, moze w poniedziałek wróci do pracy.
Na pytanie kto teraz zajmuje się obsługa klientów usłyszałem - "nikt", wszyscy czekają, aż admin powróci do pracy.

Mi nie pozostaje nic innego - mogę mieć jedynie nadzieję, że gościu nie wybierze się na zwolnienie poszpitalne.

Pozdrowionka
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 168 • Strona 2 z 71, 2, 3, 4, 5 ... 7

Powrót do SH II



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron