[Relacja z budowy] Siódemka Revella
Posty: 88
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[Relacja z budowy] Siódemka Revella
Witam.
Przepraszam co niektórych, że się nieodzywałem:)
Na warsztacie mam aktualnie VIIC revela 1:72 w necie znalazłem trochę informacji/planów zagospodarowania wnętrza modelu. Ogólnie oparłem sie na dwóch znalezionych projektach. Z obydwu wyciągnąłem najlepsze cechy.
najważniejsze linki odnośnie projektu:
http://modelluboot.de/KITS/VII/VIIc.html
http://www.modelluboot.de/Anleitungen/A ... U552_w.pdf
górne linki - dobrze rozplanowana sekcja rufowa - szczególnie napęd i ułożenie serv. Na tamtych stronach były też plany, ale juz nie ma ich na serverze. Mam na dysku jakby co:)
dolny link - system balastowy:
http://www.rcsubs.sub-club.org/index.ph ... &Itemid=29
na wczęsniejszej wersji strony było więcej info, rysunki mam skopiowane.
Za jeden i drugi system trzeba zapłacić odpowiednio około 140 i 530 euro, więc niech się wypchają - zrobię sam, swój.
Ja do tej pory wydałem 200zł, a mam 75% części (nielicząc ceny modelu Revella)
plany w pdf dałem do wycięcia frezerowi( chyba tak sie to nazywa) reszte rzeczy kupiłem w sklepach modelarskich i castoramie. Teraz trochę fot plus szczegóły co gdzie kupić.
Przepraszam co niektórych, że się nieodzywałem:)
Na warsztacie mam aktualnie VIIC revela 1:72 w necie znalazłem trochę informacji/planów zagospodarowania wnętrza modelu. Ogólnie oparłem sie na dwóch znalezionych projektach. Z obydwu wyciągnąłem najlepsze cechy.
najważniejsze linki odnośnie projektu:
http://modelluboot.de/KITS/VII/VIIc.html
http://www.modelluboot.de/Anleitungen/A ... U552_w.pdf
górne linki - dobrze rozplanowana sekcja rufowa - szczególnie napęd i ułożenie serv. Na tamtych stronach były też plany, ale juz nie ma ich na serverze. Mam na dysku jakby co:)
dolny link - system balastowy:
http://www.rcsubs.sub-club.org/index.ph ... &Itemid=29
na wczęsniejszej wersji strony było więcej info, rysunki mam skopiowane.
Za jeden i drugi system trzeba zapłacić odpowiednio około 140 i 530 euro, więc niech się wypchają - zrobię sam, swój.
Ja do tej pory wydałem 200zł, a mam 75% części (nielicząc ceny modelu Revella)
plany w pdf dałem do wycięcia frezerowi( chyba tak sie to nazywa) reszte rzeczy kupiłem w sklepach modelarskich i castoramie. Teraz trochę fot plus szczegóły co gdzie kupić.
Ostatnio edytowano 30.06.07, 13:33 przez Jakub_RC, łącznie edytowano 1 raz
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
płytka sekcji rufowej - zakończenie rurki o średnicy 50mm, grubość 6mm.
elementy widoczne: 2 rurki miedziane na gumki popychaczy, uszczelka wału, plus 3 śruby z obudowy komputerowej.
elementy widoczne: 2 rurki miedziane na gumki popychaczy, uszczelka wału, plus 3 śruby z obudowy komputerowej.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 16.04.08, 14:29 przez Jakub_RC, łącznie edytowano 2 razy
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
gumki - uszczelki popychaczy już na rurkach miedzianych kupione od konrada (strasznie drogie - 25zł!). Widać już dwa wały miedziane przekrój 2mm. Zębatki Tamiya (firma od aut RC), kupiłem plastikowe bo będać w sklepie niewiedziałem czy aluminium rdzewieje... Mają jak w planach 20 i 25 zębów.
edit: aluminium nie koroduje
edit: aluminium nie koroduje
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 09.03.07, 21:45 przez Jakub_RC, łącznie edytowano 1 raz
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Tylna płytka na serwa docięta i sklejona, zamontowane mikro serva conrada. Jedno do steru kierunku, a drugie popchnie tylny ster głębokości. Zmieści sie tam chyba regulatorek prędkości - znalazłem ładny, zgrabny 20 Amperowy . Całość będzie trzymać się tylnej scianki na śrubie zaciskowej (którą muszę kupić)
Narazie widzę przerwę na ten tydzień - brak elementów, zamówiłem serwo do obsługi zaworu CO2 i odpowietrznika, rozmiar standardowy, ale o mocy niecałych 10kg. W Poniedziałek będę także zamawiać przezroczystą rurkę na sekcję suchą - 50mm i 60mm średnicy. Nadal brakuje mi paru rurek mosiężnych, 2 zaślepek od frezera i zespawanego zbiornika na CO2.
Narazie widzę przerwę na ten tydzień - brak elementów, zamówiłem serwo do obsługi zaworu CO2 i odpowietrznika, rozmiar standardowy, ale o mocy niecałych 10kg. W Poniedziałek będę także zamawiać przezroczystą rurkę na sekcję suchą - 50mm i 60mm średnicy. Nadal brakuje mi paru rurek mosiężnych, 2 zaślepek od frezera i zespawanego zbiornika na CO2.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Rura plexi zakupiona, muszę odciąć 2 kawałki z rurki 50mm, jeden z 60mm, oraz jeden z rurki z ABS o średnicy wewnętrznej 60mm.
Musiałem kupić dwa metry każdej
Przecięte na pół zmieściły się do mojego niezbyt dużego auta;)
Jeżeli ktoś chce mogę odsprzedać metr jednej i/lub drugiej.
Musiałem kupić dwa metry każdej
Przecięte na pół zmieściły się do mojego niezbyt dużego auta;)
Jeżeli ktoś chce mogę odsprzedać metr jednej i/lub drugiej.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Doszło też serwo Bluebird - naprawdę silne (9,1 kg - 3 razy więcej niz serwo standardowe i 8 razy niż mikro serwo) , mam wersję z plastykowymi trybami (atrakcyjna cena), ale jeżeli się połamią - kupię same metalowe tryby. Będzie obsługiwało zbiornik CO2 oraz odpowietrznik zbiornika balastowego. Zmieści się w sekcji złożonej z rurki ABS,a zbiornik plus mechanizm w rurce plexi. Schemacik na którym sie opieram dodany.
edit: tył okrętu na schemacie jest po prawej, po drugiej stronie szarej ABS-owej ścianki będzie własnie to serwo.
edit: tył okrętu na schemacie jest po prawej, po drugiej stronie szarej ABS-owej ścianki będzie własnie to serwo.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 07.03.07, 00:46 przez Jakub_RC, łącznie edytowano 1 raz
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
No i ściąłem kawałek rurki plexi, tak będzie to wyglądać - 1/3 części suchej.
Całą pułeczkę trzymać przy tylnej sciance będzie taka długa śruba (pręt gwintowany kupiony na metry) w mosiężnej rurce,a rurka przyklejona do półeczki, aby dodać jej sztywności. Próbowałem wyciąć otwory w półeczce, moje nie są takie ładne jak w instrukcji , wyciąłem też miejsce na regulator, którego znam już rozmiary.
Jakby dać dłuższą rurkę wrzucić do niej baterie plus odbiornik można juz mieć WTC do dynamicznego nurka.
śruba leży sobie na plexi z której muszę jednak sam wyciąć ostatnie 3 "grodzie"
p.s. chyba stuknąłem limit załączników, jeżeli coś przez to skomplikowałem to przepraszam Jatzoo.
Całą pułeczkę trzymać przy tylnej sciance będzie taka długa śruba (pręt gwintowany kupiony na metry) w mosiężnej rurce,a rurka przyklejona do półeczki, aby dodać jej sztywności. Próbowałem wyciąć otwory w półeczce, moje nie są takie ładne jak w instrukcji , wyciąłem też miejsce na regulator, którego znam już rozmiary.
Jakby dać dłuższą rurkę wrzucić do niej baterie plus odbiornik można juz mieć WTC do dynamicznego nurka.
śruba leży sobie na plexi z której muszę jednak sam wyciąć ostatnie 3 "grodzie"
p.s. chyba stuknąłem limit załączników, jeżeli coś przez to skomplikowałem to przepraszam Jatzoo.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
dzięki Jatzoo:)
Dzisiejszy dzień stanął pod znakiem wycinania oraz scierania i docierania/dopasowywania elementów. Miałem dostęp do cieższego sprzętu więc skorzystałem. Nad czym pracowałem zaznaczyłem na planie. Na zielono zaznaczyłem miejsce rozbieralnego połączenia rurki 50 z rurką 64mm(tyle będzie miała ta szara na serwo) na czerwono stworzona dziś półka i jej serwo.
Dzisiejszy dzień stanął pod znakiem wycinania oraz scierania i docierania/dopasowywania elementów. Miałem dostęp do cieższego sprzętu więc skorzystałem. Nad czym pracowałem zaznaczyłem na planie. Na zielono zaznaczyłem miejsce rozbieralnego połączenia rurki 50 z rurką 64mm(tyle będzie miała ta szara na serwo) na czerwono stworzona dziś półka i jej serwo.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Górny rząd to elementy wycięte przez frezera - zatrzask i uszczelnienie jeszcze bez uszczelek, niestety nie zplanów w autocadzie, więc 2h zajeło mi ich poprawianie dremelkiem. Na dole kólka - grodzie wycięte przeze mnie. Pierwsze 60mm czyli zewnetrzna zaślepka plexi, a wewnetrzna rurki abs (też na czerwono na planie). Druga zewnetrzna do rurki 50mm, a trzecia wewnetrzna także do 50mm - jeszcze nie wiem jakie rozwiązanie użyje do tej mniejszej rurki.
a tu całość całość złożona w takiej kolejności jakiej ma być. Jutro spróbuje dać zdjęcie pod innym kątem, by można było zajrzeć "do środka". Na razie nie sklejam newralgicznych elementów, więc można takie fotki nadrobić. Używam papierowej taśmy dopóki nie będę miał wszystkiego zrobionego i dopasowanego:
edit: p.s. Jatzoo, dodałem jeden obrazek - ten 25 kilobajtowy plan, i znów nie działa;-)
a tu całość całość złożona w takiej kolejności jakiej ma być. Jutro spróbuje dać zdjęcie pod innym kątem, by można było zajrzeć "do środka". Na razie nie sklejam newralgicznych elementów, więc można takie fotki nadrobić. Używam papierowej taśmy dopóki nie będę miał wszystkiego zrobionego i dopasowanego:
edit: p.s. Jatzoo, dodałem jeden obrazek - ten 25 kilobajtowy plan, i znów nie działa;-)
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Witaj!
Mam pytanie,gdzie Kupiłeś uczczelkę wału i koła zębate? Bo właśnie jestem na etapie projektowania i budowy podzespołów (właśnie składam pompę....) do takiego modelu i szukam wszelkich informacji.Bardzo proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam serdecznie!
Mam pytanie,gdzie Kupiłeś uczczelkę wału i koła zębate? Bo właśnie jestem na etapie projektowania i budowy podzespołów (właśnie składam pompę....) do takiego modelu i szukam wszelkich informacji.Bardzo proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam serdecznie!
- ubootkrieg
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 12.03.07, 11:33
- Lokalizacja: Warszawa
Ahoj!
DAreus, no właśnie coś słyszałem, że próby z wilkiem nie poszły za dobrze... Przykro mi, może jakiś wędkarz z echosondą mógłby pomóc?
U mnie idzie całkiem nieźle - robota poszła na przód. Niestety chwilowo nie mam internetu w domu, więc fotorelacja z budowy (nie sama budowa) ma opóźnienie, na dzień dzisiejszy mam problem ze znalezieniem zaślepki miedzianej - tzw kapy o rozmiarze 28mm... (może ktoś z kolegów ma?) Nie myślałem, że w stolicy to taki problem...
Ubootkrieg: Uszczelka czyli panewka pochodzi z pompy. Zębatki tak jak pisałem - Tamiya.
edit:
Projekt całego modelu wygląda tak:
na czerwono - sekcje na miniserwomechanizmy, akku, odbiornik itp.
na zielono - nieprzezroczysta rurka z ABS na standardowej wielkości serwomechanizm dużej mocy do obsługi zbiornika balastowego i ciśnieniowego.
na fioletowo zbiornik balastowy i zbiornik na sprężony gaz.
na niebiesko element uszczelniający - w tym miejscu okręt można rozłożyć.
DAreus, no właśnie coś słyszałem, że próby z wilkiem nie poszły za dobrze... Przykro mi, może jakiś wędkarz z echosondą mógłby pomóc?
U mnie idzie całkiem nieźle - robota poszła na przód. Niestety chwilowo nie mam internetu w domu, więc fotorelacja z budowy (nie sama budowa) ma opóźnienie, na dzień dzisiejszy mam problem ze znalezieniem zaślepki miedzianej - tzw kapy o rozmiarze 28mm... (może ktoś z kolegów ma?) Nie myślałem, że w stolicy to taki problem...
Ubootkrieg: Uszczelka czyli panewka pochodzi z pompy. Zębatki tak jak pisałem - Tamiya.
edit:
Projekt całego modelu wygląda tak:
na czerwono - sekcje na miniserwomechanizmy, akku, odbiornik itp.
na zielono - nieprzezroczysta rurka z ABS na standardowej wielkości serwomechanizm dużej mocy do obsługi zbiornika balastowego i ciśnieniowego.
na fioletowo zbiornik balastowy i zbiornik na sprężony gaz.
na niebiesko element uszczelniający - w tym miejscu okręt można rozłożyć.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Ubootkrieg:
Ta konkrętną mam chyba z pompy zębatej kupionej na ulicy Próżnej. Mam też trochę części z pomp wodnego chłodzenia CPU i wszystkie te elementy są do siebie podobne - jest to poprostu uczelka silnika występująca w każdej pompie zębatej lub wirnikowej. Nie mam gotowych rozwiązań poprostu kombinuje i podpatruje udane projekty z netu.
Pozdrawiam i żegnam, bo korzystam z netu gościnnie u sąsiada.
Mój domowy nadal nie działa
Ta konkrętną mam chyba z pompy zębatej kupionej na ulicy Próżnej. Mam też trochę części z pomp wodnego chłodzenia CPU i wszystkie te elementy są do siebie podobne - jest to poprostu uczelka silnika występująca w każdej pompie zębatej lub wirnikowej. Nie mam gotowych rozwiązań poprostu kombinuje i podpatruje udane projekty z netu.
Pozdrawiam i żegnam, bo korzystam z netu gościnnie u sąsiada.
Mój domowy nadal nie działa
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
op
witam
Jakub to już było kolejne pływanie nie próby . fotki sa na stronie.
szukał juz nurek ale akwen ma 9 m głebokosci i 3 ha:-((
widizałem jak tonął i nic nie mogłem zrobić . chyba pękła któraś wodoszczelna
moze kiedyś ktos go wyciągnie , ale nic z tego nie jest dobre. moze przynajmniej wyjasni sie przyczyna - sabotaż
ja teraz dłubie w czołgach .
po dwóch podwodnych mam juz dośc. no i brak kasy:-((
nie chce nawet mówić ile kasy utonęło
pozdr
Jakub to już było kolejne pływanie nie próby . fotki sa na stronie.
szukał juz nurek ale akwen ma 9 m głebokosci i 3 ha:-((
widizałem jak tonął i nic nie mogłem zrobić . chyba pękła któraś wodoszczelna
moze kiedyś ktos go wyciągnie , ale nic z tego nie jest dobre. moze przynajmniej wyjasni sie przyczyna - sabotaż
ja teraz dłubie w czołgach .
po dwóch podwodnych mam juz dośc. no i brak kasy:-((
nie chce nawet mówić ile kasy utonęło
pozdr
- DAreus
- Tonaż: 165.000 BRT
- Dołączył(a): 10.04.04, 21:24
- Lokalizacja: Trzebinia
Witaj Jakub_RC, no moje gratulacje wierze, ze Ci się uda!!!, Z tego co Widzę, to patenty na wykonanie R/C zapożyczyłeś z Czeskiej strony modelarskiej, tam widziałem identyczne rozwiązania.
Czy system balastowy zbudujesz z zastosowaniem naboju C.O2?????
Pozdr
Czy system balastowy zbudujesz z zastosowaniem naboju C.O2?????
Pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
DAreus, a może ktoś Cię ztorpedował?;)
No szkoda pieniędzy, ale także pracy, widziałem fotki na stronie - to był fajny model...
Cześć Amigo.
Tak, jak pisałem w pierwszym poście jadę na podpatrzonych dwóch planach - jeden czeski - rozwiązania zbiornika balastowego, a drugi niemiecki - napędu.
Nie będę raczej korzystał z naboju CO2 - zbiornik na sprężony gaz robię sam z podpatrzonych z tej strony rozwiązań do ładowania chyba lepszy będzie kompresor do pompowania kół samochodowych.
nadal mam utrudniony dostęp do internetu, ale tym razem moge podrzucić trochę wiecej fotek:
Testowałem i docierałem napęd: mimo iż na fotce są 4 baterie, to silnik napędzony był tylko jednym ogniwem 1.2V, kręcił sie naprawdę ładnie.
edit:a jednak nici z fotek, nie moge dodac załącznika, a na mój serwer nie mogę się dostac z tąd gdzie teraz jestem
No szkoda pieniędzy, ale także pracy, widziałem fotki na stronie - to był fajny model...
Cześć Amigo.
Tak, jak pisałem w pierwszym poście jadę na podpatrzonych dwóch planach - jeden czeski - rozwiązania zbiornika balastowego, a drugi niemiecki - napędu.
Nie będę raczej korzystał z naboju CO2 - zbiornik na sprężony gaz robię sam z podpatrzonych z tej strony rozwiązań do ładowania chyba lepszy będzie kompresor do pompowania kół samochodowych.
nadal mam utrudniony dostęp do internetu, ale tym razem moge podrzucić trochę wiecej fotek:
Testowałem i docierałem napęd: mimo iż na fotce są 4 baterie, to silnik napędzony był tylko jednym ogniwem 1.2V, kręcił sie naprawdę ładnie.
edit:a jednak nici z fotek, nie moge dodac załącznika, a na mój serwer nie mogę się dostac z tąd gdzie teraz jestem
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Jakub_RC napisał(a):Nie będę raczej korzystał z naboju CO2 - zbiornik na sprężony gaz robię sam :(
właśnie dyskutowaliśmy z Dareusem, ze CO2 w tak małym modelu nie wyda, Darek słusznie zauważył, ze gazu wystarczy Ci na 3-4 zanurzenia, natomiast sama instalacja w/w systemu z uwagi na znaczne ciśnienie moze być problematyczna w warunkach domowych,
jeżeli potrzebujesz materiałów o jakimkolwiek systemie balastowym ( min na zbiornik spręż pow) podaj swój adres mailowy, i określ rodzaj, mam tego dość sporo, to Ci prześlę.
Pozdrawiam i powodzenia
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Hej hej. Dziś wieczorem dodam pewnie nowe fotki.
Podpatrzyłem rozwiązanie u tego gościa z czech. Skoro facet to sprzedaje to z systemem gazowym to musi działać.
Troche matmy:
W naboju CO2 mamy 12 lub 16 gram CO2,
z masy atomowej ZWIĄZKU: węgiel - 12g/mol, tlen (jeden atom) - 16g/mol) wiemy, że jeden mol CO2 będzie ważyć 12 + 2 x 16 = 44gramy, a jeden mol to 22dm3 czyli 22 litry, zajmiemy się tym małym:
W tym małym naboju mieści 12gram czyli z proporcji - 12g/44g i x/22litrów
czyli x = 6 litrów CO2 (duży 8l)
Mój zbiornik balastowy ma 250ml.
Wiadomo że nie ma 100% wykorzystania "surowca" ale biorąc z tego mniej niż połowe to i tak zadawalający wynik.
Z tego co się dowiedziałem - zlutowany twardym lutem zbiornik z miedzi jest wstanie wytrzymać 12 - 14 barów.
Mój zbiornik na CO2 będzie miał 100mm długości i 28mm średnicy dużo więszky niż nabój CO2
Panowie kompresorki na 12V dają nawet i 16 barów. Zawsze zbiornik mogę dać do zlutowania/zespawania specjaliście. Narazie poproszę kolegę który mam w tym większe doświadczenie.
Amigo będe wdzięczny za wszelkie info na temat zbiorników na sprężony gaz z miedzi. Masz mój adres @?
pozdrawiam
Podpatrzyłem rozwiązanie u tego gościa z czech. Skoro facet to sprzedaje to z systemem gazowym to musi działać.
Troche matmy:
W naboju CO2 mamy 12 lub 16 gram CO2,
z masy atomowej ZWIĄZKU: węgiel - 12g/mol, tlen (jeden atom) - 16g/mol) wiemy, że jeden mol CO2 będzie ważyć 12 + 2 x 16 = 44gramy, a jeden mol to 22dm3 czyli 22 litry, zajmiemy się tym małym:
W tym małym naboju mieści 12gram czyli z proporcji - 12g/44g i x/22litrów
czyli x = 6 litrów CO2 (duży 8l)
Mój zbiornik balastowy ma 250ml.
Wiadomo że nie ma 100% wykorzystania "surowca" ale biorąc z tego mniej niż połowe to i tak zadawalający wynik.
Z tego co się dowiedziałem - zlutowany twardym lutem zbiornik z miedzi jest wstanie wytrzymać 12 - 14 barów.
Mój zbiornik na CO2 będzie miał 100mm długości i 28mm średnicy dużo więszky niż nabój CO2
Panowie kompresorki na 12V dają nawet i 16 barów. Zawsze zbiornik mogę dać do zlutowania/zespawania specjaliście. Narazie poproszę kolegę który mam w tym większe doświadczenie.
Amigo będe wdzięczny za wszelkie info na temat zbiorników na sprężony gaz z miedzi. Masz mój adres @?
pozdrawiam
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Internet nadal tylko u sąsiada więc będzie w miarę szybko:
Półeczka z serwem do obsługi zbiornika balastowego i odpowietrzników.
Wyraźnie widać srubę mocującą do grodzi:
oraz miejsce gdzie ów serwo będzie, czyli sekcja sucha złożona z rurki ABS (ta szara) nasuniętej na rurkę plexi. Oddzieli je gródź widoczna na poprzednim obrazku. Rurka plexi będzie pełnić funkcję zbiornika balastowego, tam też będzie dźwignia do odpowietrznika i zaworu CO2. W szarej rurce widać białą szynę po której wsuwamy półeczkę z serwem:
Półeczka z serwem do obsługi zbiornika balastowego i odpowietrzników.
Wyraźnie widać srubę mocującą do grodzi:
oraz miejsce gdzie ów serwo będzie, czyli sekcja sucha złożona z rurki ABS (ta szara) nasuniętej na rurkę plexi. Oddzieli je gródź widoczna na poprzednim obrazku. Rurka plexi będzie pełnić funkcję zbiornika balastowego, tam też będzie dźwignia do odpowietrznika i zaworu CO2. W szarej rurce widać białą szynę po której wsuwamy półeczkę z serwem:
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Element uszczelniający ( zaznaczony na niebiesko - patrz plan).
już sklejony i z założonymi O-ringami. Połączy szarą rurkę z uprzednio zrobioną rurką plexi (tą 50mm) w której znadują sie silnik i serwa do sterów.
już sklejony i z założonymi O-ringami. Połączy szarą rurkę z uprzednio zrobioną rurką plexi (tą 50mm) w której znadują sie silnik i serwa do sterów.
- Jakub_RC
- Oberleutnant zur See
- Tonaż: 233.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 23:54
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 88
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości