RUB i SH3Cmdr - problem z dźwiękiem
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
RUB i SH3Cmdr - problem z dźwiękiem
Ostatnio po wyjściu obu modów w wersji odpowiednio 1.45 i 2.3 nie miałem czasu, żeby je przetestować. Dzisiaj odpaliłem grę z zainstalowanymi obydwoma modami i ze zgrozą stwierdziłem, że moja załoga oniemiała. Wiem że któryś z modów miał dodać język francuski załodze, może gdzies tu lezy problem...
Dodam też, że problem lezy też w innych dźwiękach. Np odgłosy fal i morza są bez zarzutu, ale np nie ma dźwięku wystrzeliwanego działa. Oficerowie nawet nie mrukną wydając rozkaz zmiany prędkości czy głębokości.
Czy ktoś wie o co może chodzić?
Jeszcze nie próbowałem wszystkiego przeinstalowywać. Do instalacji modów używam oczywiście jsgme. Obydwa mody w starszej wersji najpierw odinstalowałem tym programem...
Dodam też, że problem lezy też w innych dźwiękach. Np odgłosy fal i morza są bez zarzutu, ale np nie ma dźwięku wystrzeliwanego działa. Oficerowie nawet nie mrukną wydając rozkaz zmiany prędkości czy głębokości.
Czy ktoś wie o co może chodzić?
Jeszcze nie próbowałem wszystkiego przeinstalowywać. Do instalacji modów używam oczywiście jsgme. Obydwa mody w starszej wersji najpierw odinstalowałem tym programem...
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Jagdtiger napisał(a):Dzisiaj wszystko przeinstaluje łącznie z systemem, bo przez ponad dwa lata użytkowania XP trochę się w nim jednak nazbierało śmieci.
Nieźle, a ja tu przeżywam, że mój xp od 7 miesięcy jest bez reinstalki.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
SH3Commander'a nie aktywuje się poprzez jsgme (jest to zresztą opisane w help'ie)!
Są dwie wersje SH3Commander'a - jedna z instalerem (instalujesz tak jak każdy program pod WinXP, automatycznie do katalogu Program files na dysku C:\) a druga spakowana programem 7z (do rozpakowania do dowolnego katalogu na tym samym dysku co SH3).
Są dwie wersje SH3Commander'a - jedna z instalerem (instalujesz tak jak każdy program pod WinXP, automatycznie do katalogu Program files na dysku C:\) a druga spakowana programem 7z (do rozpakowania do dowolnego katalogu na tym samym dysku co SH3).
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Czy ktoś używał z powodzeniem moda Sh3 Cmdr 2.3 ? Bo dochodzę do wniosku że wina leży po jego stronie. Zrobiłem reinstalke kompa. Zainstalowałem SH3 - dźwięki były wporządku. Wrzuciłem za pomocą jsgme RUB 1.45 - dźwięk był wporządku. Rozpakowałem SH3 Cmdr 2.3 wersję pakowaną 7zipem i dźwięk się skaszanił. Odinstalowałem go najpierw opcją "rollback" i usunąłem resztę ręcznie - dźwięk pozostał skopany. Zainstalowałem SH3 Cmdr wersję exe i to samo. Z SH3 Cmdr 2.2 nie miałem problemów.
Ciekaw jestem czemu na stronie Beery'ego ciągle jest wersja 2.2. Może 2.3 ma właśnie jakiś feler?
Ciekaw jestem czemu na stronie Beery'ego ciągle jest wersja 2.2. Może 2.3 ma właśnie jakiś feler?
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Zrobiłem kolejną próbę. Odinstalowałem wszystko, zainstalowałem podstawkę 1.4, zainstalowałem RUB 1.45 i z dźwiękiem wszystko wporządku. Zainstalowałem SH3 Cmdr 2.3 ale odpaliłem grę tylko przez RUBa i z dźwiękiem wszystko wporządku. Jak odpalilem znowu przez SH3 Cmdr to lipa. Zero komunikatów od oficerów, brak odgłosów strzałów z plot i wiele innych dźwięków też nie ma. Na forum subsima nie spotkałem się z podobnym błędem u innych graczy. Ale myślę że to musi mieć coś wspólnego z dołożeniem francuskiej wersji dźwięków. Jakiś plik konfiguracyjny od dźwięku musi być spieprzony...
Pozostaje mi chyba tylko czekać na nową wersję SH3 Cmdr...
Pozostaje mi chyba tylko czekać na nową wersję SH3 Cmdr...
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Czy ktoś mógłby przetłumaczyć mój problem na język angielski? Wrzuciłbym zapytanie na forum subsima...
Problem brzmiałby następująco:
Na świeżo zainstalowanym systemie XP zainstalowałem wersję europejską 1.4b gry. Z dźwiękami było wszystko wporządku. Za pomocą jsgme zainstalowałem mod RUB 1.45 i z dźwiękiem wciąż nie było problemów. Ściągnąłem SH3 Cmdr 2.3 (wersję samorozpakowującą i przy drugiej probie wersję pakowaną 7zipem) i po odpaleniu gry za jego pomocą utraciłem wiele dźwięków m.in prawie wszystkie komunikaty od oficerów oraz np dźwięki plotki. Fizycznie owe dźwięki znajdują się tam gdzie powinny, tylko gra ich nie odtwarza. Na wersji SH3 Cmdr 2.2 nie miałem takich problemów.
Z góry będę wdzięczny za tłumaczenie.
Problem brzmiałby następująco:
Na świeżo zainstalowanym systemie XP zainstalowałem wersję europejską 1.4b gry. Z dźwiękami było wszystko wporządku. Za pomocą jsgme zainstalowałem mod RUB 1.45 i z dźwiękiem wciąż nie było problemów. Ściągnąłem SH3 Cmdr 2.3 (wersję samorozpakowującą i przy drugiej probie wersję pakowaną 7zipem) i po odpaleniu gry za jego pomocą utraciłem wiele dźwięków m.in prawie wszystkie komunikaty od oficerów oraz np dźwięki plotki. Fizycznie owe dźwięki znajdują się tam gdzie powinny, tylko gra ich nie odtwarza. Na wersji SH3 Cmdr 2.2 nie miałem takich problemów.
Z góry będę wdzięczny za tłumaczenie.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Witam!
Zainstalowałem RuB1.45 i SHC2.3 - 2 patrole i ...
...oficerowie oniemieli.
Przeinstalowałem grę i - to samo
Łokrutnie się wk....łem i reinstalowałem system. Nowy SH i mody:
-RUb 1.44
-SHC 2.2
-Pascal_mods (trszkę zmodyfikowany)
-Landscape_mod
-Radiologlite
-TransparenyeKonsole
-Hollywood Advenced RUB IUB Version
Rozpocząłem kampanię a w niej pierwszy patrol. Z braku czasu (wiecie praca itd.) patole robię na raty. Po rozpoczęciu patrolu i piewszym wczytaniu stanu gry wszystko było O.K.... i przy trzecim podejściu .... to samo - SIĘ ORAZILI i "karpia rżną". Dodam jeszcze iż z pierwszymi pozycjami z tej listy modów grałem z powodzeniem wcześniej. Czy ta reszta może mieć na ten problem jakiś wpływ to nie wiem- przeinstaluję jeszcze raz i zobaczymy?
Zainstalowałem RuB1.45 i SHC2.3 - 2 patrole i ...
...oficerowie oniemieli.
Przeinstalowałem grę i - to samo
Łokrutnie się wk....łem i reinstalowałem system. Nowy SH i mody:
-RUb 1.44
-SHC 2.2
-Pascal_mods (trszkę zmodyfikowany)
-Landscape_mod
-Radiologlite
-TransparenyeKonsole
-Hollywood Advenced RUB IUB Version
Rozpocząłem kampanię a w niej pierwszy patrol. Z braku czasu (wiecie praca itd.) patole robię na raty. Po rozpoczęciu patrolu i piewszym wczytaniu stanu gry wszystko było O.K.... i przy trzecim podejściu .... to samo - SIĘ ORAZILI i "karpia rżną". Dodam jeszcze iż z pierwszymi pozycjami z tej listy modów grałem z powodzeniem wcześniej. Czy ta reszta może mieć na ten problem jakiś wpływ to nie wiem- przeinstaluję jeszcze raz i zobaczymy?
- Jensen
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 22.11.05, 19:08
Beery napisał(a):It has to be something else you did. SH3 Commander simply doesn't overwrite any sound files other than those found in the gramophone folder. RUb 1.45 does impact some of the sounds you're talking about (gunfire sounds etc.), so you might want to double check that RUb didn't overwrite those files.
Czyli Beery proponuje sprawdzić dźwięki w RUB 1.45. Czy ktoś może mi jeszcze przetłumaczyć to:
Po instalacji RUB 1.45 z dźwiękami u mnie jest wszystko wporządku. Dopiero odpalenie gry poprzez SH3 Cmdr 2.3 powoduje tego buga. Dodam jeszcze że fizycznie owe dźwięki są we właściwym katalogu i pliki nie są uszkodzone.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Ciekawostka
Kumpel ma zainstalowaną wersję 1.4 PL tylko z Flotillą 1.44 i też załoga się do niego przestała odzywać. Stało się to przy rozpoczęciu patrolu. Wyszedł zniego i natychmiast rozpoczął następny. Wszystko wróciło do normy.
Widocznie ten patrol im "nie leżał"
Kumpel ma zainstalowaną wersję 1.4 PL tylko z Flotillą 1.44 i też załoga się do niego przestała odzywać. Stało się to przy rozpoczęciu patrolu. Wyszedł zniego i natychmiast rozpoczął następny. Wszystko wróciło do normy.
Widocznie ten patrol im "nie leżał"
- Jensen
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 22.11.05, 19:08
Hmmm, pewnie juz po jablkach, ale na wszelki wypadek zapodam
Q: Since using SH3 Commander I can no longer hear speech or most sound effects. What sound files does SH3 Commander overwrite?
A: SH3 Commander does not overwrite any game sound files. This problem will occur if you set the "Character animations", "Sound effects" and/or "Particle rendering" Time Compression events to 1. Reset each event back to the default value and try again (a Rollback is not sufficient to reset these settings). If your problem persists, scrutinise any new mods that you have installed since you last had full sound.
Moze ktos jeszcze bedzie mial ten problem.
Stary Wuj
Q: Since using SH3 Commander I can no longer hear speech or most sound effects. What sound files does SH3 Commander overwrite?
A: SH3 Commander does not overwrite any game sound files. This problem will occur if you set the "Character animations", "Sound effects" and/or "Particle rendering" Time Compression events to 1. Reset each event back to the default value and try again (a Rollback is not sufficient to reset these settings). If your problem persists, scrutinise any new mods that you have installed since you last had full sound.
Moze ktos jeszcze bedzie mial ten problem.
Stary Wuj
- Stary Wuj
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli problem z dzwiekiem wystepuje gdy sie bawimy opcjami dostepnych kompresji czasu? Dobrze sie domyślam? Sam mam SH3 Commandera tego i nie mam problemów, ale z calego Commandera nie uzywam wcale wielu opcji, miedzy innymi tych z kompresją.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości