1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

RUB i SH3Cmdr - problem z dźwiękiem

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 31 • Strona 2 z 21, 2

Postprzez Stary Wuj » 04.01.06, 16:12

Czesc majama :-)

Na to wyglada.

Stary Wuj
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 29.04.06, 22:58

Mi z kolei tną się sekwencje zanurzania peryskopowego (Das Bootowe "Auf tauch Stationen") i awaryjnego ("Alaaaaarm!!!"). Czasem sekwencja idzie normalnie, zazwyczaj jednak zacina się jak płyta w CD. Zastanawiam się czy nie jest tak z powodu wyłączenia przeze mnie przyspieszenia sprzetowego.

Muszę je wyłączać, ponieważ gra ma konflikt z moją płytą główną (K7S8X) i po każdorazowej eksplozji cały dźwięk zamienia się w pierdziawkę. A po wyłączeniu gry, komp się resetuje.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Uapa » 29.04.06, 23:08

Asrock K7S8X jak tak to jest "lek" na to zmien sterowniki dzwiekowe SIS 7012 Audio Device pod warunkiem ze to Asrock
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez dragonfly » 30.04.06, 10:45

Uapa!!! Re5pect!!!

Zainstalowałem te sterowniki i pomykam z maksymalnym przyspieszeniem sprzętowym! Nie dosć że nie ma pierdziawy, to jeszcze nie tną się już Das Bootowe sekwencje! W dodatku gra chodzi szybciej! :D
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez The Edge » 26.05.06, 10:43

majama napisał(a):Czyli problem z dzwiekiem wystepuje gdy sie bawimy opcjami dostepnych kompresji czasu?
Nie wiem tego.. nie miałem do tej pory problemów innych, niż "przycinka na wysokiej grafice"...
Może się mylę, ale.. chciałbym wybronić kompresję Sound 3D w opcjach Commandera ;) Ustawienie na kompresję np. 64 - umożliwia "słyszenie" niektórych dźwięków nawet, gdy nagle przyspieszamy do poziomu TC 64. Często było np. tak (u mnie), że: dźwięk w danej chwili odtwarzany - jeżeli ostro ruszaliśmy z TC - nagle po prostu się urywał, nie dokańczał (np. komendy). Przykład dla ustawień TC 64 w Sound 3D:
Jeżeli zapodasz komendę "Ahead slow" i od razu szybko zwiększysz kompresję czasu do poziomu 64 - oficer potwierdzi komendę "Yes, Sir! Ahead slow" także na tym wysokim przyspieszeniu czasu. Dobrze to słychać, gdy klikamy "+" w chwili, gdy oficer potwierdza komendę. Dopóki nie przekroczymy poziomu TC 64 - będzie mówił... coraz szybciej, oczywiście...:D
Pozdro :)
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Venasque » 20.07.06, 11:26

dragonfly napisał(a):Mi z kolei tną się sekwencje zanurzania peryskopowego Czasem sekwencja idzie normalnie, zazwyczaj jednak zacina się jak płyta w CD.


Ja tez mam problem tego typu tyle ze przed zainstalowaniem RuB-a go nie bylo... :? Czy ktos z inna plyta glowna tez to mial? Wlasciwie dotyczy to tylko dzwieku zanurzania... Zaczyna strasznie skrzypiec, szumiec itd...
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

Posty: 31 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron