"Polski U-boat - Realism Patch"
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 41
• Strona 1 z 2 • 1, 2
"Polski U-boat - Realism Patch"
"Polski U-boat - Realism Patch" Bedzie to patch ktory bedzie bazowany na waszych pomyslach i zmianach ktore chcecie zrobic prosze pisac i starac sie bardziej konkretnie pisac np. Samoloty, co? jak? dlaczego? fakty historyczne, fakty pilotow itp
Chce zeby ten realsm byl realistyczny a nie tylko bo kots mysi ze samaolot musi byc trudniejszy do zetsrzelenie. To taki przyklad.
Bede regularnie sprawdzal ten topic i wporwadzal te zmiany.
Chris
Chce zeby ten realsm byl realistyczny a nie tylko bo kots mysi ze samaolot musi byc trudniejszy do zetsrzelenie. To taki przyklad.
Bede regularnie sprawdzal ten topic i wporwadzal te zmiany.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Jeśli chodzi o tonięcie to:
statek który traci śrubę napędową - sonarzysta ciągle słyszy tę srubę,
statek bez śruby często ciągłe się porusza, wolno, ale jednak,
statki tracą śruby, ale nigdzy nie spotkałem się aby stracił ster, lub stracił sterowność,
tonące statki które wystają nad wode - bez komentarza,
raz widziałem jak na taki wystający statek wpłynął niszczyciel,
niszczyciele za łatwo toną podczas taranowania ubotów, sam "zatopiłem" tak z 3 niszczyciele,
statki uszkodzone dziwnie się zachowują, czasem płyną jak gdyby nigdy nic,
niszczyciele toną ekspresowo, z pewnością za szybko, jednak niszczyciel trafiony torpedą, ale nie śmiertelnie, nadal poluje na ubota, jak by nic się nie stało,
statek który traci śrubę napędową - sonarzysta ciągle słyszy tę srubę,
statek bez śruby często ciągłe się porusza, wolno, ale jednak,
statki tracą śruby, ale nigdzy nie spotkałem się aby stracił ster, lub stracił sterowność,
tonące statki które wystają nad wode - bez komentarza,
raz widziałem jak na taki wystający statek wpłynął niszczyciel,
niszczyciele za łatwo toną podczas taranowania ubotów, sam "zatopiłem" tak z 3 niszczyciele,
statki uszkodzone dziwnie się zachowują, czasem płyną jak gdyby nigdy nic,
niszczyciele toną ekspresowo, z pewnością za szybko, jednak niszczyciel trafiony torpedą, ale nie śmiertelnie, nadal poluje na ubota, jak by nic się nie stało,
- SebeQ
- Tonaż: 74.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.05, 21:26
Zapisalem Myszkin jestem pewien ze to jest w indiwidualnym file dla kazdego okretu, statku itp. Sprawdze to dam znac bo jest wiele opcji co wskazuja na toniecie i czas musz zobaczyc ktore.
Ok Wiec czas toniecia ale jak dlugo jaki statek itp. czy ogolnie czy individualnie trzeba wicej informacji zeby bylo to realistyczne
Chris,
Ok Wiec czas toniecia ale jak dlugo jaki statek itp. czy ogolnie czy individualnie trzeba wicej informacji zeby bylo to realistyczne
Chris,
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
SebeQ napisał(a):niszczyciele za łatwo toną podczas taranowania ubotów, sam "zatopiłem" tak z 3 niszczyciele,
3 niszczyciele? A na ile prób? Bo przecież zdarzało się, że taranowanie było ostatnim manewrem okrętu eskorty (także niszczycieli), który ten wykonywał w swoim marnym żywocie pasterskiego psa
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Chris napisał(a):Ok Wiec czas toniecia ale jak dlugo jaki statek itp. czy ogolnie czy individualnie trzeba wicej informacji zeby bylo to realistyczne
Chris,
wstępnie więc można powiedzieć, że niszczyciele często tonęły szybko. Na pierwszy ogień więc niech pójdą statki handlowe, szczególnie te większe, liniowce, tankowce (tu też często zdarzały się "szybkie zanurzenia"). Czy można zrobić to tonięcie losowo? Np. C3 w 80% przypadków tonie wolno a w 20% szybko - tak dla przykładu. Czy jest to wykonalne?
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
SebeQ,
Swietnie notuje wszystko dobre zpostrzezenia,
Wytrzymalosc okretow pod i nad wodnych individualnie da sie zmienic ze np typ IIA bedzie latwo uszkodzony przy kolizji itp taki przyklad lub taranujacy niszczyciel nie zatopi sie lecz u-boat sie zatopi w czym gracz zginie.
Chris
Swietnie notuje wszystko dobre zpostrzezenia,
Wytrzymalosc okretow pod i nad wodnych individualnie da sie zmienic ze np typ IIA bedzie latwo uszkodzony przy kolizji itp taki przyklad lub taranujacy niszczyciel nie zatopi sie lecz u-boat sie zatopi w czym gracz zginie.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Myszkin napisał(a):3 niszczyciele? A na ile prób?
Za każdym razem gdy byłem pod wodą. Zawsze taranujący niszczyciel tonął.
Chris napisał(a):Ok Wiec czas toniecia ale jak dlugo jaki statek itp. czy ogolnie czy individualnie trzeba wicej informacji zeby bylo to realistyczne
To jest już trudne do ustalenia. Generalnie statki nie powinny tonąć w kilka sekund, no chyba że się złamią.
Czy da się dodać palącą sie rope na morzu, w grze pojawia się ropa po zatopieniu tankowca, ale ta plamka to jest raczej mała.
- SebeQ
- Tonaż: 74.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.05, 21:26
Witam,
ja bym proponował taki magiczny przycisk "rig for red" - jak w SH2. Można by włączyć czerwone światło , ale nie tylko w nocy, lecz kiedykolwiek by się chciało. Może jeszcze niebieskie :-P
Właśnie czy może mi ktoś wyjaśnić co oznaczały różne kolory świateł. Kolor czerwony lepiej pozwalał przystosować wzrok do ciemności. W "Das Boot" z kolei używali też niebieskiego światła. Od czego one były zależne?
Pozdrawiam
ja bym proponował taki magiczny przycisk "rig for red" - jak w SH2. Można by włączyć czerwone światło , ale nie tylko w nocy, lecz kiedykolwiek by się chciało. Może jeszcze niebieskie :-P
Właśnie czy może mi ktoś wyjaśnić co oznaczały różne kolory świateł. Kolor czerwony lepiej pozwalał przystosować wzrok do ciemności. W "Das Boot" z kolei używali też niebieskiego światła. Od czego one były zależne?
Pozdrawiam
- Jevco
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 08.07.05, 01:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ok Jesli chodzi o kolory to czerwony byl uzywany do przyzwyczajenia wzroku do ciemnosci i tez zeby cos widziec podczas plyniecia.
Niebieski jest to kolor uzywany wiecejniz czerwony z tym ze czerwony koor jest bardziej popularny w filmach.
Niebieski kolor przyzwyczaja oczy tez do ciemnosci jaki mozna rozruzniac pewne kolory jak czerwony np navigator moze lepiej widzec mampe przy niebieskim kolorze.
Jesli chodzi oto w grze mozna to dodac ale mysle ze sa wazniejsze rzeczy od tak zwanego eye candy.
Chris
Niebieski jest to kolor uzywany wiecejniz czerwony z tym ze czerwony koor jest bardziej popularny w filmach.
Niebieski kolor przyzwyczaja oczy tez do ciemnosci jaki mozna rozruzniac pewne kolory jak czerwony np navigator moze lepiej widzec mampe przy niebieskim kolorze.
Jesli chodzi oto w grze mozna to dodac ale mysle ze sa wazniejsze rzeczy od tak zwanego eye candy.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
No to ja przypomnę o tych nieszczęsnych samolotach, które spadają jak kaczki. W rzeczywistości samoloty RAF były przecież śmiertelnym niebezpieczeństwem dla U-Boota, a mój flak-man zrąbał ich 10 jeden po drugim w przeciągu 15 min. A miałem okręt klasy VIIB z jednym tylko jednolufoym działkiem 20mm.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Kolejna kwestia: wytrzymałość wrogich jednostek. Po raz drugi trafiłem liniowiec pełną salwą 4 torped. O ile za pierwszym razem chociaż go unieruchomiłem to za drugim razem po takiej dawce tylko zmniejszył prędkość i dalej płynął jak gdyby nigdy nic. Nie mówię, że zawsze liniowiec musi tonąć dajmy na to po 3 torpedach. Chris, zapytam po raz drugi, nie da się tego ustawić jakoś losowo?
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Tu się nie zgodzę. Zatopiłem chyba 3 liniowce i o ile dobrze pamiętam wystarczyły 2 torpedy (w co najmniej 2 przypadkach). Po prostu trzeba dobrze ustawić głębokość torped. Za to nagminne jest że C2 trudno tonie, czasem trafienie 1 torpedą nie daje zupełnie żadnego efektu.
Jeśli chodzi o mod to :
W SH3 nic się nie psuje, niegdy nie miałem awarii, a w SH2 awarie były,
Nigdy nie spotkałem innego ubota na patrolu (choć wiem że są takie mody, ale nie testowałem),
Zmęczenie załogi, to że nie odpoczywa jest dość dziwaczne (wiem że to zależy moda),
ciekawą sprawą było by gdyby np. podczas ataku niszczyciela, pod ostrzałem bomb głębinowych itp., mało odporni członkowie załogi szybciej się męczyli, a nawet (w ekstremalnych przypadkach) osiągali poziom zmęczenia max. czyli stawali by się bezużyteczni. Wtedy miało by sęs obsadzanie odpowiedzialnych stanowisk przez doświadczonych marynarzy.
Jeśli chodzi o mod to :
W SH3 nic się nie psuje, niegdy nie miałem awarii, a w SH2 awarie były,
Nigdy nie spotkałem innego ubota na patrolu (choć wiem że są takie mody, ale nie testowałem),
Zmęczenie załogi, to że nie odpoczywa jest dość dziwaczne (wiem że to zależy moda),
ciekawą sprawą było by gdyby np. podczas ataku niszczyciela, pod ostrzałem bomb głębinowych itp., mało odporni członkowie załogi szybciej się męczyli, a nawet (w ekstremalnych przypadkach) osiągali poziom zmęczenia max. czyli stawali by się bezużyteczni. Wtedy miało by sęs obsadzanie odpowiedzialnych stanowisk przez doświadczonych marynarzy.
- SebeQ
- Tonaż: 74.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.05, 21:26
SebeQ napisał(a):Tu się nie zgodzę. Zatopiłem chyba 3 liniowce i o ile dobrze pamiętam wystarczyły 2 torpedy (w co najmniej 2 przypadkach). Po prostu trzeba dobrze ustawić głębokość torped. Za to nagminne jest że C2 trudno tonie, czasem trafienie 1 torpedą nie daje zupełnie żadnego efektu.
A to ciekawe, bo w jednym przypadku 2 magnetyki wybuchły pod kilem liniowca (najgroźniejsze uderzenie!) a 2 torpedy "tradycyjnie" w burtę. Powinien isc na dno jak kamień i nic.
Co do C2 - to znana sprawa - na tym forum były przypadki gdy C2 tonął dopiero po 5 torpedach Jakiś mod to eliminował, już nie pamiętam który, tyle tego teraz jest.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Obydwoje macie racje wytlumacze.
Torpedy maja takie dzialanie w grze. Normalnie w zyciu tegoby niebylo ale podejzewam czemu oni to zrobili.
Napisze tutaj pare danych torpedy jest wiecej danych parametrow ale przytocze te kture sa tutaj istotne. Kazda torpeda ma te dane.
A. Zasieg wybuchu
B. Niszczenie i zasieg fali wybuchowej (niewiem czy to dobze po polsku wytlumaczylem)
C. Minimalny efekt sily wybuchu niszczenia
D. Maksymalny efekt sily wybuchu
E. Minimalny efekt zasiegu
F. Maksymalny wybuch sasiegu
Jest wiecej ale tedane co wymienilem sa wazne. Dlatego Myszkin i SebeQ obydwoje macie racje. Dlatego ze, C i D roznia sie nieraz plus do tego jest tez zasieg ktory sie rozni od czasu do czasu jak i C i D, dlatego tez macie statkie ktore sie wolniej zatapiaja i szybciej bo nieraz maja maksymalny wybuch a nieraz minimalny wiec to jest to.
Notuje co piszecie i bede w krotce robil liste i zaczynal prace nad ta poprawka.
P.S Piszcie ilie mozecie
Chris,
Torpedy maja takie dzialanie w grze. Normalnie w zyciu tegoby niebylo ale podejzewam czemu oni to zrobili.
Napisze tutaj pare danych torpedy jest wiecej danych parametrow ale przytocze te kture sa tutaj istotne. Kazda torpeda ma te dane.
A. Zasieg wybuchu
B. Niszczenie i zasieg fali wybuchowej (niewiem czy to dobze po polsku wytlumaczylem)
C. Minimalny efekt sily wybuchu niszczenia
D. Maksymalny efekt sily wybuchu
E. Minimalny efekt zasiegu
F. Maksymalny wybuch sasiegu
Jest wiecej ale tedane co wymienilem sa wazne. Dlatego Myszkin i SebeQ obydwoje macie racje. Dlatego ze, C i D roznia sie nieraz plus do tego jest tez zasieg ktory sie rozni od czasu do czasu jak i C i D, dlatego tez macie statkie ktore sie wolniej zatapiaja i szybciej bo nieraz maja maksymalny wybuch a nieraz minimalny wiec to jest to.
Notuje co piszecie i bede w krotce robil liste i zaczynal prace nad ta poprawka.
P.S Piszcie ilie mozecie
Chris,
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Walka w nocy :
Statki i okręty za mało używaja pocisków i rakiet świetlnych. Wydaje sie że jeśli jest podejrzenie obecnosci Ubota, to okręty/statki powinny starać sie go zlokalizować przedewszystkim na powierzchni, a więc użyć rakiet/pocisków świetlnych.
Kiedy statek zauważy peryskop to do niego strzela. Tylko że przerywa ostrzał zaraz po schowaniu peryskopu. Nie wiem jak wy, ale ja bym zasypał to miejsce gradem pocisków.
To pewnie będzie trudne: statki powinny mieć różne zanurzenie, w zależności od tego czy i jaki mają ładunek. W grze wszystkie statki zanurzone są do wolnej burty, a przecież to jest max. linia zanurzenia. Bo gdy statek wiezie,dajmy na to pszczoły luzem, to będzie bardziej wynurzony od statku z np. marmurowymi płytami nagrobkowymi.
Kutry torpedowe. To że nie atakują torpedami to jedno, ale często widziałem podczas sztormu, jak taki kuter palił się. Dziwna sprawa, ale palił się i nic, patrolował sobie dalej. Według mnie takie kutry nie powinny wychodzić w morze w czasie sztormu, ja przynajmniej bym takim czymś nie popłynął.
Statki i okręty za mało używaja pocisków i rakiet świetlnych. Wydaje sie że jeśli jest podejrzenie obecnosci Ubota, to okręty/statki powinny starać sie go zlokalizować przedewszystkim na powierzchni, a więc użyć rakiet/pocisków świetlnych.
Kiedy statek zauważy peryskop to do niego strzela. Tylko że przerywa ostrzał zaraz po schowaniu peryskopu. Nie wiem jak wy, ale ja bym zasypał to miejsce gradem pocisków.
To pewnie będzie trudne: statki powinny mieć różne zanurzenie, w zależności od tego czy i jaki mają ładunek. W grze wszystkie statki zanurzone są do wolnej burty, a przecież to jest max. linia zanurzenia. Bo gdy statek wiezie,dajmy na to pszczoły luzem, to będzie bardziej wynurzony od statku z np. marmurowymi płytami nagrobkowymi.
Kutry torpedowe. To że nie atakują torpedami to jedno, ale często widziałem podczas sztormu, jak taki kuter palił się. Dziwna sprawa, ale palił się i nic, patrolował sobie dalej. Według mnie takie kutry nie powinny wychodzić w morze w czasie sztormu, ja przynajmniej bym takim czymś nie popłynął.
- SebeQ
- Tonaż: 74.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.05, 21:26
Jagdtiger napisał(a):Da się zmienić AI okrętów tak, aby w portach poszukując U-Boota nie wpadały regularnie na brzeg?
To jak pamietam bylo zdaje siepoprawione w 1.4b official patch. "Polski U-boat Realism Patch" jest bazowany na 1.4b oficjalnym patch.
PS. Niewiem ale radze wam w jakis sposub przejsc na 1.4b albo zalatwic angileska wersje i potem uzyc moze jakiegos spolszczenia albo poprostu uzywac angleskiej.
Na forum oficjalnym i subsim mowia ze juz nebedzie zadnych oficjalnych patch moze takmoze nie ale wiem ze wy juz czekacie bardzo dlugo na 1.4b to jest nieladnie ze strony UBI ze nie robi tego na cas w koncu zaplaciliscie piniadze za ta polska wersje.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
dragonfly napisał(a):No to ja przypomnę o tych nieszczęsnych samolotach, które spadają jak kaczki. W rzeczywistości samoloty RAF były przecież śmiertelnym niebezpieczeństwem dla U-Boota, a mój flak-man zrąbał ich 10 jeden po drugim w przeciągu 15 min. A miałem okręt klasy VIIB z jednym tylko jednolufoym działkiem 20mm.
To jest na mojej liscie zrobienia, bedzie zrobione
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
SebeQ napisał(a):Walka w nocy :
Statki i okręty za mało używaja pocisków i rakiet świetlnych. Wydaje sie że jeśli jest podejrzenie obecnosci Ubota, to okręty/statki powinny starać sie go zlokalizować przedewszystkim na powierzchni, a więc użyć rakiet/pocisków świetlnych.
Kiedy statek zauważy peryskop to do niego strzela. Tylko że przerywa ostrzał zaraz po schowaniu peryskopu. Nie wiem jak wy, ale ja bym zasypał to miejsce gradem pocisków.
To pewnie będzie trudne: statki powinny mieć różne zanurzenie, w zależności od tego czy i jaki mają ładunek. W grze wszystkie statki zanurzone są do wolnej burty, a przecież to jest max. linia zanurzenia. Bo gdy statek wiezie,dajmy na to pszczoły luzem, to będzie bardziej wynurzony od statku z np. marmurowymi płytami nagrobkowymi.
Kutry torpedowe. To że nie atakują torpedami to jedno, ale często widziałem podczas sztormu, jak taki kuter palił się. Dziwna sprawa, ale palił się i nic, patrolował sobie dalej. Według mnie takie kutry nie powinny wychodzić w morze w czasie sztormu, ja przynajmniej bym takim czymś nie popłynął.
W wersji 1.4b to oni niezle oswietlaja morze i szukaja.
Jesli chodzi o dluzsze ostzelwanie po zanurzeniu musze zobaczyc i przetestowac. Mozna zroic troche dluzej ale tez iedlugo bo okret jendak sie zanurza szybkoi nawalanie amunicja w puste morze tez jest bezcelowe. Leipej podplynac i zrzucic bomby glebinowe i koniec.
Zanurzenie sie okretow statkow itp, da sie zrobic z ty ze jest to pracochlonne i wymaga wielu zmian. Zostawie to na poziej.
W grze jest kodowane urzycie topred przez AI ale niewiemczemu oni tego nie dodali przetestujezobacze. Kutry torpedowe i ich uszkodzenie tez musze zobaczyc wiecej informaci od innych potrzebuje na ten temat.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Chris napisał(a):Jagdtiger napisał(a):Da się zmienić AI okrętów tak, aby w portach poszukując U-Boota nie wpadały regularnie na brzeg?
To jak pamietam bylo zdaje siepoprawione w 1.4b official patch. "Polski U-boat Realism Patch" jest bazowany na 1.4b oficjalnym patch.
PS. Niewiem ale radze wam w jakis sposub przejsc na 1.4b albo zalatwic angileska wersje i potem uzyc moze jakiegos spolszczenia albo poprostu uzywac angleskiej.
Z tym że ja gram właśnie na wersji 1.4b. Jak wpłynę do wrogiego portu i narobię w nim zamieszania to zwykle płynie w to miejsce trochę okrętów. Lawirując pomiędzy kejami starają się za wszelką cenę obrzucić mnie bombami, jednak robią nawrotkę w ciasnych miejscach wpadając na brzeg.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Nie wiem, czo zostało to poprawione w patchu 1.4, ja mam 1.2 PL - chodzi mi o torpedowanie nieruchomych jednostek w porcie czy na redzie portu. Ostatnio byłem w Scapa Flow, rozstrzelałem nocą lekki krążownik, obok stały 2 krążowniki pomocnicze - nawet nie drgnęły, nie próbowały uciekać. Jedyne co zrobiły, to flary, reflektory i strzelanie do peryskopu. A może miały maszyny w remoncie?
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Posty: 41
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość