Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
To coś masz nakminione w plikach ale nie mam pojęcia co. Gdyby był tu evan to by ci pomógł on był w te kulki dobry.
Hmm... znikło parę postów to prawie jak cenzura za PRL . Tak tak tak wiem były nie na temat, nie wygodne też były.
Hmm... znikło parę postów to prawie jak cenzura za PRL . Tak tak tak wiem były nie na temat, nie wygodne też były.
Ostatnio edytowano 19.01.09, 09:21 przez pw524, łącznie edytowano 1 raz
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
witam jestem nowy i nie znam dokładnie całej zawartości forum co mogę zrobić aby mieć bardzo dużo punktów prestiżu
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Użyć opcji szukaj
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
okrutna z ciebie bestia...
- Kpt.G
- Tonaż: 52.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
- Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Ale tak na serio, to musisz coś namieszać w plikach SH3, tylko ja akurat jestem w tym temacie zielony
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
niestety ja również
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
ja również....
w sumie racja.. a najlepiej jak się zatopi duuużo... "ciężkich" jednostek...sporo jest pkt. za okręty wojenne i tankowce...(zależy jaką wyporność mają..) i.. długość patrolu(??) [tego ostatniego nie jestem w 100% pewny {98%} ] jeśli chcesz dużo zatapiać polecam pływać na typach IX.. mają więcej torped niż typ VII (odpowiednio IX ma 22-24 torpedy typ VII 14-16 torped) i musisz ciut mniej martwić o paliwo, a patrole ze 100tys BRT na koncie są ciut bliżej.. (na typie VII mój rekord 1[jednego] patrolu to ....120tys ton...{spotkałem Hood'a, a później miałem okazję rozgrzać 88mm do czerwoności, ponad 14 statków/okrętów zatopionych} )
w sumie racja.. a najlepiej jak się zatopi duuużo... "ciężkich" jednostek...sporo jest pkt. za okręty wojenne i tankowce...(zależy jaką wyporność mają..) i.. długość patrolu(??) [tego ostatniego nie jestem w 100% pewny {98%} ] jeśli chcesz dużo zatapiać polecam pływać na typach IX.. mają więcej torped niż typ VII (odpowiednio IX ma 22-24 torpedy typ VII 14-16 torped) i musisz ciut mniej martwić o paliwo, a patrole ze 100tys BRT na koncie są ciut bliżej.. (na typie VII mój rekord 1[jednego] patrolu to ....120tys ton...{spotkałem Hood'a, a później miałem okazję rozgrzać 88mm do czerwoności, ponad 14 statków/okrętów zatopionych} )
Ostatnio edytowano 05.08.10, 22:41 przez Kpt.G, łącznie edytowano 1 raz
- Kpt.G
- Tonaż: 52.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
- Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Witam.....
Pozdrawiam:)
przede wszystkim musisz dużo zatapiać nieprzyjacielskich jednostek. Dużo wytrwałości...... a jakie to mile uczucie gdy usłyszy się wielkie buuuuu..... i można sobie dopisać kilka tysięcy tonRadek
witam jestem nowy i nie znam dokładnie całej zawartości forum co mogę zrobić aby mieć bardzo dużo punktów prestiżu
Pozdrawiam:)
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Najlepiej polować na konwoje i grupy okrętów wojennych, choć po tych ostatnich mam bardzo złe doświadczenia
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
A ja nie przypadkowe spotkanie z HMS HOOD.. zakończyło się zatopieniem tego ostatniego i bez uszkodzeń... ale za to z 3h bombardowaniem.... przez 3 blaszaki...bezskutecznie...poszło 6 torped..3 trafiły....(2 już w pierwszym podejściu, 1 kończąca..)
- Kpt.G
- Tonaż: 52.000 BRT
- Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
- Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
A ja jeszcze w czasie drogi nieźle oberwałem od 2-ch catalin w okolicy irlandii. Dwa trafienia bezpośrednie, wcześniej jeszcze dostałem od sunderlandów
Po ataku catalin silniki były nieodwracalnie zniszczone, wiec wykorzystałem bug gry, i wróciłem do portu metodą Esc-Opuść patrol
Po ataku catalin silniki były nieodwracalnie zniszczone, wiec wykorzystałem bug gry, i wróciłem do portu metodą Esc-Opuść patrol
Ostatnio edytowano 08.08.10, 10:15 przez Frezio, łącznie edytowano 1 raz
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
pływam na u-boocie IX od 1941r (cały czas mam 1941) gdzie najczęściej można spotkać konwoje?
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Witam
Pozdrawiam
na trasie miedzy Nowa Fundlandią a zachodnim wybrzeżem Wielkiej Brytanii.pływam na u-boocie IX od 1941r (cały czas mam 1941) gdzie najczęściej można spotkać konwoje?
Pozdrawiam
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
zwracam się teraz z prośbą do tych ,którzy potrafią zmieniać pliki czy dało by się jakoś troche popracować nad tym abym mógł sobie ustawić dużo pkt.prestiżu i że za patrol dostaje po dwa medale każdego rodzaju (dla załogi)
Proszę o szybką pomoc
Proszę o szybką pomoc
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
A nie fajniej nabić je zatapiając statki
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Frezio napisał(a):A nie fajniej nabić je zatapiając statki
N o w Sumie racja ale ja nie mam coś szczęścia do skatów a jak już mi się uda coś znaleźć to tylko jeden lub dwa na patrol
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
Oooo to nie martw się ja też tak mam
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
ponownie zwracam się z prośbą do tych ,którzy potrafią zmieniać pliki czy dało by się jakoś troche popracować nad tym abym mógł sobie ustawić dużo pkt.prestiżu i że za patrol dostaje po dwa medale każdego rodzaju (dla załogi)
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
czy ktoś mi tu pomoże?????
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
unowocześnienie na XXI od początku wojny nie działa ...
znaczy u mnie na dziewiczym SH III nie działa - wszystko zrobione wg opisu i lipa kompletna
puszka - AMD-Sempron 3400+; RAM 2GB - DDR2 - 667; GPU Ati Radeon 5400 1GB GDDR 2
gdzie tkwi błąd ??
znaczy u mnie na dziewiczym SH III nie działa - wszystko zrobione wg opisu i lipa kompletna
puszka - AMD-Sempron 3400+; RAM 2GB - DDR2 - 667; GPU Ati Radeon 5400 1GB GDDR 2
gdzie tkwi błąd ??
- PegraWid
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 16.05.11, 16:58
Re: Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).
chyba to forum zmarło śmiercią naturalną bo odpowiedzi brak .....
- PegraWid
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 16.05.11, 16:58
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości