Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Yeti-13---skąd masz tego skina
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
Nigdy w zyciu jezeli ci sie podoba no problem pozdro i udanych łowów
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Yeti-13 napisał(a):Jako, że to mój pierwszy post na tym forum, to chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Karl bardzo przypadły mi do gustu Twoje skiny VII, więc postanowiłem je ściągnąć. Prawie wszystko jest OK, ale są drobne zniekształcenia. Wiem, że skin robiłeś na VIIB, więc na VIIC jest trochę niedopasowany i tu moja prośba czy mógłbyś dopasować go do wersji VIIC. Sam niestety nie jestem w stanie tego zrobić bo nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób. Dołączam fotki, trochę niewyraźne bo robione w zanurzeniu .
Temat był wydaje mi się poruszany. Ja miałem ten sam problem i Karl robił poprawiony skin pod VIIc, poszukaj dobrze. Witam kolegę na forum.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Cześć. Niestety gierka odinstalowana. Muszę dokończyć swoja płytkę w końcu. Aby przerobić ten skin dla VIIC to trzeba tak jak Hi res. Na razie nie da rady bo nie widze jak to w grze wygląda [na bieżąco]. Trzeba by zmienić i pas i dziurę, tak by pasowało. I pamiętajcie że KARL to tak naprawdę evan82.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
pw524 napisał(a):Temat był wydaje mi się poruszany. Ja miałem ten sam problem i Karl robił poprawiony skin pod VIIc, poszukaj dobrze. Witam kolegę na forum.
Wiem o tym, że temat był poruszany, bo go uważnie śledzę. A skin był przerabiany, ale nie ten o który mi konkretnie chodzi.
- Yeti-13
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 06.03.08, 19:18
evan82 napisał(a):Cześć. Niestety gierka odinstalowana. Muszę dokończyć swoja płytkę w końcu. Aby przerobić ten skin dla VIIC to trzeba tak jak Hi res. Na razie nie da rady bo nie widze jak to w grze wygląda [na bieżąco]. Trzeba by zmienić i pas i dziurę, tak by pasowało. I pamiętajcie że KARL to tak naprawdę evan82.
Pozdrawiam.
No cóż będę musiał uzbroić się w cierpliwość.
- Yeti-13
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 06.03.08, 19:18
Yeti-13 napisał(a):evan82 napisał(a):Cześć. Niestety gierka odinstalowana. Muszę dokończyć swoja płytkę w końcu. Aby przerobić ten skin dla VIIC to trzeba tak jak Hi res. Na razie nie da rady bo nie widze jak to w grze wygląda [na bieżąco]. Trzeba by zmienić i pas i dziurę, tak by pasowało. I pamiętajcie że KARL to tak naprawdę evan82.
Pozdrawiam.
No cóż będę musiał uzbroić się w cierpliwość.
Witam. Za jakiś czas opracuję ten skin VIIB k dla VIIC k. A skąd literka "k"? Bo inspirację pobudził kimano-u96 . Nie wiem. Może za jakieś kilka dni, a może już pojutrze. Pozdrawiam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra wilki. Dodaję ten skin VIIC k [ten z czerwonym dnem dla większej jasności]. Dostosowałem dla VIIC. Można pobrać, oto link:
http://files.filefront.com/VIIC+Skin+k7 ... einfo.html
W pliku zamieściłem także alternatywne wyłożenie drewnem w kiosku. Pozdrawiam i miłej zabawy.
Cały stuff jaki wykonałem pod "klawiszem" WWW na dole postu.
http://files.filefront.com/VIIC+Skin+k7 ... einfo.html
W pliku zamieściłem także alternatywne wyłożenie drewnem w kiosku. Pozdrawiam i miłej zabawy.
Cały stuff jaki wykonałem pod "klawiszem" WWW na dole postu.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
evan82 super zasile sobie bo własnie przeskoczyłem na typ VII C bedzie ładnie mi wyglądał pozdrawiam
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
kimano-u96 napisał(a):evan82 super zasile sobie bo własnie przeskoczyłem na typ VII C bedzie ładnie mi wyglądał pozdrawiam
Udanego polowania. Dzięki i pozdrawiam!
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Grasz chyba na podstawowej wersji gry? Pytam bo za balkongerat to jest odpowiedzialna jakaś inna tekstura, chyba. U mnie także ma on inny kolor. Być może jest schowana w jakimś pliku Dat w Libary, ale na razie nie szukałem. Poszperam w wolnej chwili.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
na subsimie od dluzszego czasu mozna znalezc (dla leniwych) gotowe pliki- do obrobki graficznej - aby stworzyc swoj skin do okretu. Zadziwia mnie ten zachwyt nad robionymi tu skinami ... Naprawde - kazdy moze zrobic sobie swoj - wymarzony skin... to tak niewiele kosztuje ..
pozdrowionka
)))
hmmm ... dla mnie ta czerwien na skinach jest ... dolujaca ..
Ps... jakby co - to ja nie gram na podstawowej wersji gry
pozdrowionka
)))
hmmm ... dla mnie ta czerwien na skinach jest ... dolujaca ..
Ps... jakby co - to ja nie gram na podstawowej wersji gry
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Gregpo napisał(a): hmmm ... dla mnie ta czerwien na skinach jest ... dolujaca ..
Hmm. No cóż. Trzeba było sie urodzić daltonistą. Poza tym jasne że każdy moze zrobić skin, ale zależy jaki jest efekt końcowy, a nie "przedmowy".
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra. Dodaję skin VIIC B2. To ten skin z czarnym dnem, jednak górę wziąłem z mojego klasycznego skinu. Jest bardziej szara. Dla tych co taką wolą. Pozdrawiam.
http://files.filefront.com/VIIC+Skin+B2 ... einfo.html
http://files.filefront.com/VIIC+Skin+B2 ... einfo.html
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Rozpoczynając nową karierę postanowiłem samodzielnie zaprojektować sobie emblemat, problem jest niestety taki, ze jeśli już siedzę w grafice to tylko i wyłącznie wektorowej, rastrowa zaś jest dla mnie czarną magią (cechuje mnie zupełny brak wyczucia plastycznego ).
Znalazłby się może ktoś tak miły, kto dostosowałby mój emblemat do wymogów SH3 i moich? 1.Przede wszystkim chodzi mi o dodanie neutralnego tła, którego "nie widzi" SH3, podobnie jak ma to miejsce z oryginalnymi emblematami - czyli zależy mi na pozbyciu się białego kwadratu jako tła.
2. Czy można troszkę "postarzyć" - urealnić wygląd tego emblematu? - kilka rys, zadrapań, wpływ efektów pogodowych na jakość farby, jakiś rdzawy czy glonowy zaciek...
Dzięki wielke za pomoc!
Jeśli ktoś byłby zainteresowany wersją tego godła bez cyfr, proszę o kontakt - z przyjemnością się podzielę (rysowany wektorkami więc rozdzielczość dowolna, od znaczka pocztowego do billboardu
Gregpo, mógłbyś puścić linka? Z przyjemnością rzuciłbym okiem...
Pozdrawiam
Shakatan
Znalazłby się może ktoś tak miły, kto dostosowałby mój emblemat do wymogów SH3 i moich? 1.Przede wszystkim chodzi mi o dodanie neutralnego tła, którego "nie widzi" SH3, podobnie jak ma to miejsce z oryginalnymi emblematami - czyli zależy mi na pozbyciu się białego kwadratu jako tła.
2. Czy można troszkę "postarzyć" - urealnić wygląd tego emblematu? - kilka rys, zadrapań, wpływ efektów pogodowych na jakość farby, jakiś rdzawy czy glonowy zaciek...
Dzięki wielke za pomoc!
Jeśli ktoś byłby zainteresowany wersją tego godła bez cyfr, proszę o kontakt - z przyjemnością się podzielę (rysowany wektorkami więc rozdzielczość dowolna, od znaczka pocztowego do billboardu
Gregpo napisał(a):na subsimie od dluzszego czasu mozna znalezc (dla leniwych) gotowe pliki- do obrobki graficznej - aby stworzyc swoj skin do okretu.
Gregpo, mógłbyś puścić linka? Z przyjemnością rzuciłbym okiem...
Pozdrawiam
Shakatan
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Tło usuwasz zastępując je odpowiednim kolorem, to jest dość proste. Co do kotwicy to nie wiem który emblemat wolisz. Co do zadrapań i przebarwień to nie wiem jakie lubisz? Mniej czy bardziej przebarwione i jak realistycznie? Bardzo wypracowany i klimatyczny emblemat.
Po zmianie musiałby wyglądać mniej więcej tak, oczywiście trzeba by wygładzić krawędzie no i jak chcesz dodać te zarysowania i przebarwienia od wody:
Po zmianie musiałby wyglądać mniej więcej tak, oczywiście trzeba by wygładzić krawędzie no i jak chcesz dodać te zarysowania i przebarwienia od wody:
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Rozumiem, że kolor ten musi mieć odpowiednią wartość, tzn. brąz jaśniejszy o ton będzie przez już przez grę rozpoznany jako widoczny (solid), tak? Kolor pobierasz z oryginalnych emblematów czy może znasz jego wartości RGB? Powiedzmy więc, że rzeczywiściez tym dałbym sobie radęevan82 napisał(a):Tło usuwasz zastępując je odpowiednim kolorem, to jest dość proste.
evan82 napisał(a):Co do kotwicy to nie wiem który emblemat wolisz. Co do zadrapań i przebarwień to nie wiem jakie lubisz? Mniej czy bardziej przebarwione i jak realistycznie? Bardzo wypracowany i klimatyczny emblemat.
Po zmianie musiałby wyglądać mniej więcej tak, oczywiście trzeba by wygładzić krawędzie no i jak chcesz dodać te zarysowania i przebarwienia od wody:
Hmm, jako że mam jeszcze kilka obrazów możliwych do zaadoptowaina jako emblematy do SH3 myślałem o stworzeniu przez kogoś pewnej półprzezroczstej warstwy z wszelkimi "urealniaczami" typu ryski, zacieki, glony. Czyli nie pracowałoby się osobno nad każdym emblematem ale nanosiło na niego osobną warstwę z zabrudzeniami, co stanowczo skróciłoby proces. Jest możliwe stworzenie kilku takich warstw - od wprowadzających niewielkie kosmetyczne wręcz zabrudznia, po warstwy do emblematów, które kilka niełatwych patroli przeżyły.
---
EDIT:
kolejne dwa wilki
Jeśli komuś nie pasują kolorki to mogę zmienić, pozdrawiam:)
Ostatnio edytowano 25.04.08, 14:00 przez Shakatan, łącznie edytowano 1 raz
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
To jest kolor [brąz] pobrany z oryginalnych emblematów z podstawowej wersji gry.
Nie pracowałem nigdy na półprzeźroczystych warstwach. Wystarczy stworzyć warstwę na białym kolorze [tle], z zabrudzeniami i wytarciami i potem nałożyć na emblemat i wykasować biały kolor. Ja np. wolę nanieść emblemat na skin i np. wytrzeć go gdzieniegdzie, wówczas spod niego widać malowanie okrętu co daje efekt dość realnego wytarcia. Można coś rozmyć , odbarwić by był jakby wyblakły itp.
Swoją droga chętnie bym pooglądał skiny przez kogoś z Kolegów wykonane, ale tylko kończyło się na zapowiedziach. No chyba, że ktoś jest skromny.
Fajnie wyszły, ale najlepsza pierwsza wersja.
Nie pracowałem nigdy na półprzeźroczystych warstwach. Wystarczy stworzyć warstwę na białym kolorze [tle], z zabrudzeniami i wytarciami i potem nałożyć na emblemat i wykasować biały kolor. Ja np. wolę nanieść emblemat na skin i np. wytrzeć go gdzieniegdzie, wówczas spod niego widać malowanie okrętu co daje efekt dość realnego wytarcia. Można coś rozmyć , odbarwić by był jakby wyblakły itp.
Swoją droga chętnie bym pooglądał skiny przez kogoś z Kolegów wykonane, ale tylko kończyło się na zapowiedziach. No chyba, że ktoś jest skromny.
Fajnie wyszły, ale najlepsza pierwsza wersja.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Powstał kolejny wilczek
Przeglądałem ostatnio z ciekawości szablon do tworzenia skinów dla VIIB stworzony jeśli się nie mylę przez Wolfehunter. Był to plik w formacie psd, właśnie opierający się na warstwach. Z tego co zauważyłem można osiągać dzięki temu ciekawe efekty - nakładając na warstwę skina, wartswę z teksturą rdzy i nadając jeje, powiedzmy, 10% przezroczystości uzyskujemy wrażenie rdzawej faktury powierchni blach przy niezncznej tylko zmianie koloru. Postaram się za jakiś czas wrócić do temetu i spróbować ugryźć to na jakimś prostszym modelu, bo ten którym dysponuje skałada się chyba z 70 warstw - co jak na razie znacząco przerasta moją wiedzę na temat grafiki rastrowej.
Pozdrawiam
Przeglądałem ostatnio z ciekawości szablon do tworzenia skinów dla VIIB stworzony jeśli się nie mylę przez Wolfehunter. Był to plik w formacie psd, właśnie opierający się na warstwach. Z tego co zauważyłem można osiągać dzięki temu ciekawe efekty - nakładając na warstwę skina, wartswę z teksturą rdzy i nadając jeje, powiedzmy, 10% przezroczystości uzyskujemy wrażenie rdzawej faktury powierchni blach przy niezncznej tylko zmianie koloru. Postaram się za jakiś czas wrócić do temetu i spróbować ugryźć to na jakimś prostszym modelu, bo ten którym dysponuje skałada się chyba z 70 warstw - co jak na razie znacząco przerasta moją wiedzę na temat grafiki rastrowej.
Pozdrawiam
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Dzięki za ożywienie tematu, no i ciekawy emblemat. Dobrze Ci to wychodzi. Przyznam szczerze ze nie pracowałem nigdy na przeźroczystych warstwach, a wydaje się to interesujące, choć muszę przyznać iż wolę pracować mozolnie kawałek po kawałku nakładając rdzę, czy przebarwienia. Taka stara szkoła już. Jednak jakby co to chętnie i ja się czegoś dowiem na ten temat. Domyślam się iż należy tak jak pisałeś nadać lekką przeźroczystość warstwie nakładanej, ale i ją należy zbudować. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 04.05.08, 18:11 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości