jakie mody wybrać?
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 21
• Strona 1 z 1
jakie mody wybrać?
Witam!
Jetem nowym użytkownikiem forum. Mam wersje bez żadnych dodatków. Dodatki są bardzo fajne, gram już 2 lata i dopiero teraz je odkryłem. Mam pytanie. Jakie są najleprze mody które warto mieć??
Jetem nowym użytkownikiem forum. Mam wersje bez żadnych dodatków. Dodatki są bardzo fajne, gram już 2 lata i dopiero teraz je odkryłem. Mam pytanie. Jakie są najleprze mody które warto mieć??
- piechcik
- Tonaż: 287.000 BRT
- Dołączył(a): 12.02.07, 19:55
Mody, które trzeba mieć bezwzględnie.
- GWX (z łatą z 23 grudnia 2006 r.),
- SH3 Commander,
ja polecam jeszcze:
- Shake Mod,
- Torpedo Damage Mod,
- a dla tych, którzy lubią się bawić w ręczne namierzanie celów, obliczanie rozwiązań strzałowych etc., dowolne mody poprawiające komfort pracy z mapą i kalkulatorem torpedowym.
- GWX (z łatą z 23 grudnia 2006 r.),
- SH3 Commander,
ja polecam jeszcze:
- Shake Mod,
- Torpedo Damage Mod,
- a dla tych, którzy lubią się bawić w ręczne namierzanie celów, obliczanie rozwiązań strzałowych etc., dowolne mody poprawiające komfort pracy z mapą i kalkulatorem torpedowym.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Nie pomnę jego pełnej nazwy. Sprawia, że gdy w pobilżu okrętu wybuchają bomby głębinowe lub dzieją się inne rewelacje, całym okrętem rzuca, jakby siedział na wulkanie. Po pierwsze jest ciekawiej (spróbuj wtedy trafić w przełącznik luków torpedowych!), po drugie siła wstrząsów daje orientację w odległości wybuchu. Mod występuje w trzech odmianach różniących się intensywnością, ja używam średniej (silna jest przesadzona, słaba ledwo zauważalna).
Bardziej zabawka niż coś przydatnego, ale za to przyjemna zabawka.
Bardziej zabawka niż coś przydatnego, ale za to przyjemna zabawka.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Łata napisał(a):co zrobic by w czasie zanurzenia alarmowego (gwx) nie bylo dzwieku ze zwyklego zanurzenia..
niestety ale raczej nieda sie tak zrobic nawet w standardzie Sh3 jest tak samo jeden dzwiek a dwie funkcje no chyba ze jest gdzies jakis cfg ktory odpowiada za te wlasnie dzwieki raczej niewydaje mi sie Pozdro
- Thomas8S
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 05.02.07, 18:46
- Lokalizacja: Bytom
GWX: według mnie najwspanialsze rozszerzenie do SH3, do tego darmowe. Nie chciało się forum przejrzeć, co? Co najmniej kilka wątków jest o tym: http://www.users.on.net/~jscones/GWX/
PS: Wybaczcie, dopiero teraz zauważyłem pytanie o Shake Mod. Oto odsyłacz do wątku z opisem (po angielsku) i adresem, z którego można go pobrać: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=103479 (najlepiej przejrzeć cały wątek, by zobaczyć, czy przypadkiem nie ukazała się jakaś nowsza wersja). Jeśli ktoś potrzebuje tłumaczenia opisu z angielskiego, mogę zrobić, choć mi się nie chce.
PS: Wybaczcie, dopiero teraz zauważyłem pytanie o Shake Mod. Oto odsyłacz do wątku z opisem (po angielsku) i adresem, z którego można go pobrać: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=103479 (najlepiej przejrzeć cały wątek, by zobaczyć, czy przypadkiem nie ukazała się jakaś nowsza wersja). Jeśli ktoś potrzebuje tłumaczenia opisu z angielskiego, mogę zrobić, choć mi się nie chce.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
driver134 napisał(a):skąd można sciągnąć ten Shake Mod ?
Patrz moja wypowiedź wyżej... Wątek o modzie zawiera odnośnik: http://files.filefront.com//;6525634;;/
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
driver134 napisał(a):przez ten Shake Mod musiałem reinstalować gre bo ta wolna camera (F12) jest taka sam jak w GWX
Więc używaj do instalacji/reinstalacji modów programu jsgme, jak już pewnie zauważyłeś w innych postach od niedawna jest również w polskiej wersji językowej, używając go nie będziesz musiał przeinstalowywać całego SH3.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
wibwk napisał(a):driver134 napisał(a):przez ten Shake Mod musiałem reinstalować gre bo ta wolna camera (F12) jest taka sam jak w GWX
Więc używaj do instalacji/reinstalacji modów programu jsgme, jak już pewnie zauważyłeś w innych postach od niedawna jest również w polskiej wersji językowej, używając go nie będziesz musiał przeinstalowywać całego SH3.
Święta racja. Cokolwiek się zainstaluje przez JSGME, można potem równie łatwo odinstalować i przywrócić poprzednią wersję gry. Kto tego nie używa, sam sobie szkodzi.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Nowy u-boot
Mam pytanie. Dlaczego w GWX nasz okręt jest "nowy". Chodzi mi oto że gdy wypływamy z portu na naszym okręcie nie ma żadnej rdzy ani innych śladów korozji. W normalnym SH3 był taki efekt.
- piechcik
- Tonaż: 287.000 BRT
- Dołączył(a): 12.02.07, 19:55
Re: Nowy u-boot
piechcik napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego w GWX nasz okręt jest "nowy".
To chyba do żadnego z nas pytanie, zadaj go na subsim.com
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
jak chcesz pordzewiały okręt to mnień skin fubar zrobił taki
http://files.filefront.com/FUBARS_IXC_l ... einfo.html
http://files.filefront.com/FUBARS_IXC_l ... einfo.html
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 21
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości