1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

jakie mody wybrać?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 21 • Strona 1 z 1

jakie mody wybrać?

Postprzez piechcik » 13.02.07, 20:47

Witam!
Jetem nowym użytkownikiem forum. Mam wersje bez żadnych dodatków. Dodatki są bardzo fajne, gram już 2 lata i dopiero teraz je odkryłem. Mam pytanie. Jakie są najleprze mody które warto mieć??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Thomas8S » 14.02.07, 01:12

Polecam Rub 1.4 i jakis z lebsza grafa np z GW ale to musial bys se sam recznie podmienic tylko pliki graficzne :/ ja wlasnie robi taka skladanke jak bede juz konczyl to ci napisze Pozdrawiam
Thomas8S
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 05.02.07, 18:46
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Abd » 14.02.07, 11:01

Mody, które trzeba mieć bezwzględnie. :D

- GWX (z łatą z 23 grudnia 2006 r.),
- SH3 Commander,
ja polecam jeszcze:
- Shake Mod,
- Torpedo Damage Mod,
- a dla tych, którzy lubią się bawić w ręczne namierzanie celów, obliczanie rozwiązań strzałowych etc., dowolne mody poprawiające komfort pracy z mapą i kalkulatorem torpedowym.
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez churchill » 14.02.07, 18:26

Co to jest "shake Mod" ??
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Abd » 15.02.07, 10:59

Nie pomnę jego pełnej nazwy. Sprawia, że gdy w pobilżu okrętu wybuchają bomby głębinowe lub dzieją się inne rewelacje, całym okrętem rzuca, jakby siedział na wulkanie. Po pierwsze jest ciekawiej (spróbuj wtedy trafić w przełącznik luków torpedowych!), po drugie siła wstrząsów daje orientację w odległości wybuchu. Mod występuje w trzech odmianach różniących się intensywnością, ja używam średniej (silna jest przesadzona, słaba ledwo zauważalna).

Bardziej zabawka niż coś przydatnego, ale za to przyjemna zabawka. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez Łata » 15.02.07, 17:43

a gdzie ten mod mozna znalesc? i szukam jakis dobry mod z dzwiekiem - albo przynajmniej powiedzcie co zrobic by w czasie zanurzenia alarmowego (gwx) nie bylo dzwieku ze zwyklego zanurzenia..
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Thomas8S » 15.02.07, 21:11

Łata napisał(a):co zrobic by w czasie zanurzenia alarmowego (gwx) nie bylo dzwieku ze zwyklego zanurzenia..


niestety ale raczej nieda sie tak zrobic nawet w standardzie Sh3 jest tak samo jeden dzwiek a dwie funkcje no chyba ze jest gdzies jakis cfg ktory odpowiada za te wlasnie dzwieki raczej niewydaje mi sie Pozdro
Thomas8S
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 05.02.07, 18:46
Lokalizacja: Bytom

Postprzez piechcik » 16.02.07, 20:12

Dzięki Abd poszukam Twoich modów.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 16.02.07, 21:04

A tak wogule co to jest GWX i gdzie go mozna znaleść??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Abd » 16.02.07, 23:23

GWX: według mnie najwspanialsze rozszerzenie do SH3, do tego darmowe. Nie chciało się forum przejrzeć, co? Co najmniej kilka wątków jest o tym: http://www.users.on.net/~jscones/GWX/

PS: Wybaczcie, dopiero teraz zauważyłem pytanie o Shake Mod. Oto odsyłacz do wątku z opisem (po angielsku) i adresem, z którego można go pobrać: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=103479 (najlepiej przejrzeć cały wątek, by zobaczyć, czy przypadkiem nie ukazała się jakaś nowsza wersja). Jeśli ktoś potrzebuje tłumaczenia opisu z angielskiego, mogę zrobić, choć mi się nie chce. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 16.02.07, 23:26

skąd można sciągnąć ten Shake Mod ?
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Abd » 16.02.07, 23:39

driver134 napisał(a):skąd można sciągnąć ten Shake Mod ?

Patrz moja wypowiedź wyżej... :| Wątek o modzie zawiera odnośnik: http://files.filefront.com//;6525634;;/
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 17.02.07, 11:04

przez ten Shake Mod musiałem reinstalować gre bo ta wolna camera (F12) jest taka sam jak w GWX :cry:
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 17.02.07, 12:29

driver134 napisał(a):przez ten Shake Mod musiałem reinstalować gre bo ta wolna camera (F12) jest taka sam jak w GWX :cry:

Więc używaj do instalacji/reinstalacji modów programu jsgme, jak już pewnie zauważyłeś w innych postach od niedawna jest również w polskiej wersji językowej, używając go nie będziesz musiał przeinstalowywać całego SH3.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Abd » 18.02.07, 04:18

wibwk napisał(a):
driver134 napisał(a):przez ten Shake Mod musiałem reinstalować gre bo ta wolna camera (F12) jest taka sam jak w GWX :cry:

Więc używaj do instalacji/reinstalacji modów programu jsgme, jak już pewnie zauważyłeś w innych postach od niedawna jest również w polskiej wersji językowej, używając go nie będziesz musiał przeinstalowywać całego SH3.

Święta racja. Cokolwiek się zainstaluje przez JSGME, można potem równie łatwo odinstalować i przywrócić poprzednią wersję gry. Kto tego nie używa, sam sobie szkodzi. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 18.02.07, 11:53

macie racje moja głupota się ujawniła
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Nowy u-boot

Postprzez piechcik » 25.02.07, 17:14

Mam pytanie. Dlaczego w GWX nasz okręt jest "nowy". Chodzi mi oto że gdy wypływamy z portu na naszym okręcie nie ma żadnej rdzy ani innych śladów korozji. W normalnym SH3 był taki efekt.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Nowy u-boot

Postprzez wibwk » 25.02.07, 19:58

piechcik napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego w GWX nasz okręt jest "nowy".

To chyba do żadnego z nas pytanie, zadaj go na subsim.com
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez driver134 » 25.02.07, 20:35

jak chcesz pordzewiały okręt to mnień skin fubar zrobił taki
http://files.filefront.com/FUBARS_IXC_l ... einfo.html
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 25.02.07, 20:55

Chyba wydaje mi sie że rdza pojawi się troche później. Trzeba troche popływać żeby nasz okręt zardzewiał, ale to są tylko moje przypuszczenia.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Bolek » 26.02.07, 01:00

:shock: -> :lol:
Bolek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 15.02.07, 16:10


Posty: 21 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron