1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Silent Hunter IV

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 58 • Strona 1 z 31, 2, 3

Silent Hunter IV

Postprzez Tomo55 » 19.12.05, 22:11

Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez Grom » 19.12.05, 22:40

Jak poinformowała firma Ubisoft, po sukcesie ekstremalnie realistycznej symulacji okrętu podwodnego - Silent Hunter III


:lol:
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Paweł » 20.12.05, 11:16

Lol, ja już czekam niecierpliwie, mam nadzieję że czytają tego typu fora i wiedzą czego brakuje graczom
Paweł
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 26.000 BRT

Dołączył(a): 01.07.05, 10:26

Postprzez Grom » 20.12.05, 16:36

Paweł napisał(a):Lol, ja już czekam niecierpliwie, mam nadzieję że czytają tego typu fora i wiedzą czego brakuje graczom

Akcja SHIV ma się odbywać na Pacyfiku, tak więc entuzjaści U-bootwaffe tym razem pozostaną przy SHIII, lub będą czekac na 5 edycję.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Myszkin » 20.12.05, 17:25

Eee :roll: , znowu będzie jak w "jedynce" - czyste koszule, Maru tu Maru tam i krowy klasy Gato.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 956.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Grom » 20.12.05, 19:02

Ja lubiłem SH1. Zabrała mnie na dłuuugie miesiące po tym jak przesiadłem sie z Amigi na pierwszego PC.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Myszkin » 21.12.05, 10:03

Ja miałem to szczęście, że po przesiadce na PC zakochałem się w...pudełku Aces of The Deep, które zobaczyłem pewnego pięknego dnia w sklepie. Po dwóch nieprzespanych nocach i walce o niedopinający się kieszonkowy budżet nastolatka kupiłem ją i...po raz pierwszy zima w Polsce trwała tak krótko :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 956.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Zbik » 21.12.05, 17:43

Szkoda tylko, że firma Ubisoft nie zauważyła potrzeby wypuszczenia na rynek "ekstremalnie realistycznej symulacji" niszczyciela kompatybilnego z trzecią częścią cichego łowcy.
Zbik
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 21.07.05, 08:46

Postprzez Korvettenkapitan » 25.12.05, 01:06

Coś szybko Cenega bierze się za nową grę;)
Poza tym, może dla ludzi lubiących U-Booty też się coś znajdzie - przecież na Pacyfiku operował U-862:)

PS. "Jedynka" może nie była przygniatająco realistyczna, ale miała to coś, zwane grywalnością, czego nie ma większość dzisiejszych gier.
Korvettenkapitan
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 436.000 BRT

Dołączył(a): 21.01.04, 22:15
Lokalizacja: Nad Bałtykiem

Postprzez Grom » 26.12.05, 14:48

Zbik napisał(a):Szkoda tylko, że firma Ubisoft nie zauważyła potrzeby wypuszczenia na rynek "ekstremalnie realistycznej symulacji" niszczyciela kompatybilnego z trzecią częścią cichego łowcy.

Jest to możliwe z aktualna grą SH III, sprawa pozostaje otwarta. Na taką możliwość wskazał Chris. Rozmawialiśmy kilkakrotnie z jego relacji wiem, że testował na ścigaczu i całość chodziła. Pozostawała więc praca nad urządzeniami i stacjami bojowymi na okręcie oraz zmianą umundurowania załogi z niemieckiego na aliancki. Do tego by zrealizować we własnym zakresie ideę Destroyer Command 2 potrzebny byłby sztab chętnych do pomocy ludzi. Uważam, że SH III ma potencjał i choć jak sam Chris twierdzi jest trudna w modowaniu, to nie jest to niemożliwe. Jedyne co jest potrzebne do dobre chęci i czas. W chwili wprowadzenia już pierwszego okrętu dalsza praca byłaby o wiele łatwiesza.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Skyman » 11.01.06, 10:43

bez komentarza . . .
8)
Skyman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 13:34
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez majama » 11.01.06, 19:39

Ja czekam na pierwszy symulator japońskiej łodzi podwodnej, były to ciekawe i oryginalne konstrukcje, duże, z własnym samolotem rozpoznawczym, dziala 140mm i oceaniczny zasięg. Wpłynąć do Pearl Harbor bym spróbował.
Szkoda że wszyscy robia symulacje tylko niemieckich i amerykańskich jednostek podwodnych. A gdzie inne kraje? na przykład radzieckie barbarzyństwo torpedowe i topienie statków z tysiącami cywilnych ludzi na Bałtyku.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dragonfly » 01.08.06, 11:23

Ja lubię pacyficzne klimaty, a rozbudziły je Silent Service i SHI. Liczę na lepiej dopracowany produkt niż SHIII, którego dopiero mody uczyniły grywalnym.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Myszkin » 24.08.06, 14:08

Coś dla Groma i innych wielbicieli klimatów DC: co prawda w SH4 nie będzie możliwości objęcia dowództwa nad jednostką nawodną (co raczej nie dziwi), ale w trybie multiplayer będzie możliwość objęcia dowództwa nad całością sił eskortowych :)

Niestety, zespół przygotowujący grę wykluczył możliwość wcielenia się w kapitana japońskiego op :(

Link do zapisu czatu na subsim: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_interview1.php
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 956.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Grom » 24.08.06, 14:31

Jeśli nie będzie możliwości odgonienia wilczątek z pozycji d-cy okrętu eskorty, to widzę to raczej marnie. Co to za przyjmeność patrzeć jak eskorta zamiast topić suba będzie kręcić się w kółko. No ale coś chyba do nich dotarło. Ja przynjamniej nie zauważyłem przepełnienia w lobby multiplayer na ubi.com panują tam raczej pustki. NAwet na starym lobby do DC SH2 można jeszcze czasami spotkać ludzi. Pożyjemy zobaczymy co oni tam wymodzą.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Deusmax » 27.08.06, 17:24

Mnie bardziej martwią wymagania bo reszte pewnie zrobią mody i dodatki a no i może zna ktoś termin premiery?
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Silent Hunter IV

Postprzez marek128 » 27.08.06, 18:40

Przypuszczalna premiera wiosna przyszłego roku
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Deusmax » 27.08.06, 23:21

Teraz przydały by się wymagania zeby wszystko bylo jasne
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez KILLER » 31.08.06, 10:11

Deusmax napisał(a):Teraz przydały by się wymagania zeby wszystko bylo jasne


Wiesz, tak na moje oko, to bez procka 3500, 2 GB RAM, GF 6800 to można zapomnieć o przyjemnej zabawie. :wink:

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7871

Trzeba skłądac kase na pamięci i karte bo na moich 512 RAM-ach i GF4Ti 4800 to raczej sobie nie pogram w SH4 :(

A tutaj macie troche więcej screenshot-ów 8)

http://gamershell.com/pc/silent_hunter_ ... shots.html
KILLER
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.06, 18:04

Postprzez Myszkin » 31.08.06, 10:19

Killer, nie byłbym takim sceptykiem - wszystko na to wskazuje, że SH4 będzie jechało na trochę ulepszonym silniku SH3, nie wydaje mi się, żeby wymagania wzrosły aż 2-krotnie. Wydaje mi się, że karta graficzna z 256 Ramu spokojnie to uciągnie na max detalach - w końcu w kartach graf nie pamięc jest najważniejsza a szyna, potoki i taktowanie karty. Zresztą, jako, że akcja SH4 toczy się na Pacyfiku, to ja osobiście po niej płakał nie będę. Czekam na, miejmy nadzieję, SHV lub DCII.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 956.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez churchill » 31.08.06, 12:15

Panowie nie uważacie że zamiast SHIV twórcy SHIII powinni się zająć "destroyer command II"? co napewno bardziej przykuło by uwage graczy niż kampania pacyficzna gdzie działania OP były tylko nieznacznym dodatkiem do potyczek pancerników i lotniskowców
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez KILLER » 31.08.06, 12:38

Prawde powiedziawszy to tak powinno być. Skoro wyszedł Silent Hunter II a za nim ukazał sie Destroyer Command to po ukazaniu sie SH III powinien pojawić sie DC II. A tu niestety lipa. Już za nie tak długo ma pojawić sie SH IV a o DC II ani słychu. Moim zdaniem twórcy troszke zawalili sprawde bo jak by DC II ukazał sie po SH III to możnaby pograć w dość ciekawe rozgrywki online z graczami.
KILLER
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.06, 18:04

Postprzez Deusmax » 08.09.06, 23:06

http://www.cenega.pl/?ID=4565
"Jak poinformowała firma Ubisoft, po sukcesie ekstremalnie realistycznej symulacji okrętu podwodnego - Silent Hunter III - jej szefostwo podjęło decyzję o stworzeniu kontynuacji."
Może "destroyer command" nie odniosła takiego sukcesu jak SHIII. Osobiście wole SHIII ale po pół roku może się znudzić :P, DCII było by miłym dodatkiem. A perspektywa Walki japońskim okrętem podwodnym choć ciekawa wole stare dobe "siódemki"
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Grom » 09.09.06, 01:12

Deusmax napisał(a):Może "destroyer command" nie odniosła takiego sukcesu jak SHIII. Osobiście wole SHIII ale po pół roku może się znudzić :P, DCII było by miłym dodatkiem. A perspektywa Walki japońskim okrętem podwodnym choć ciekawa wole stare dobe "siódemki"

Destroyer Command był wydany po klapie Silent Hunter II, który jak wszyscy wiedzą okazał się gniotem. By ratować sytuację finansową dorobiono kilka stacji bojowych, użyto silnika graficznego z SHII i wydano DC. Odznaczała się ona ciut lepszą grafiką 1024 w porównaniu z 800 SHII. Symulator ukazał się w rok po wydaniu SH II, i był to produkt uzupełniający, po to by ludzie kupowali SH2 z DC i mogli się bawić multi. Nie odwróciło to jednak tak opinii obydwu symulatorów jako gniotów i to wielkiej maści. SHIII to już zupełnie co innego, nie miał problemów finansowych, gra się sprzedała dobrze i nikt nie widział potrzeby łatania dziur za wyjątkiem patchy i drobnych poprawek. Dlatego DCII nie ma bo Ubisoft jako firma na pierwszym miejscu stawia zysk, czemu nie ma się co dziwić. Widać uznano, że projekt DC II nie przyniesie korzyści takich jak SHIV.
Od siebie mogę dodać tyle, że Ubisoft poprostu łże jak z nut. Zanim wydali SHIII obiecali, że jeśli się sprzeda dorobią DC II. Coż, kasa ponad wszystko, a zadowolenia fanów o dupę potłuc.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Jatzoo » 16.09.06, 09:21

Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Następna strona

Posty: 58 • Strona 1 z 31, 2, 3

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość