Silent Hunter IV
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Paweł napisał(a):Lol, ja już czekam niecierpliwie, mam nadzieję że czytają tego typu fora i wiedzą czego brakuje graczom
Akcja SHIV ma się odbywać na Pacyfiku, tak więc entuzjaści U-bootwaffe tym razem pozostaną przy SHIII, lub będą czekac na 5 edycję.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Ja miałem to szczęście, że po przesiadce na PC zakochałem się w...pudełku Aces of The Deep, które zobaczyłem pewnego pięknego dnia w sklepie. Po dwóch nieprzespanych nocach i walce o niedopinający się kieszonkowy budżet nastolatka kupiłem ją i...po raz pierwszy zima w Polsce trwała tak krótko
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Coś szybko Cenega bierze się za nową grę;)
Poza tym, może dla ludzi lubiących U-Booty też się coś znajdzie - przecież na Pacyfiku operował U-862:)
PS. "Jedynka" może nie była przygniatająco realistyczna, ale miała to coś, zwane grywalnością, czego nie ma większość dzisiejszych gier.
Poza tym, może dla ludzi lubiących U-Booty też się coś znajdzie - przecież na Pacyfiku operował U-862:)
PS. "Jedynka" może nie była przygniatająco realistyczna, ale miała to coś, zwane grywalnością, czego nie ma większość dzisiejszych gier.
- Korvettenkapitan
- Tonaż: 436.000 BRT
- Dołączył(a): 21.01.04, 22:15
- Lokalizacja: Nad Bałtykiem
Zbik napisał(a):Szkoda tylko, że firma Ubisoft nie zauważyła potrzeby wypuszczenia na rynek "ekstremalnie realistycznej symulacji" niszczyciela kompatybilnego z trzecią częścią cichego łowcy.
Jest to możliwe z aktualna grą SH III, sprawa pozostaje otwarta. Na taką możliwość wskazał Chris. Rozmawialiśmy kilkakrotnie z jego relacji wiem, że testował na ścigaczu i całość chodziła. Pozostawała więc praca nad urządzeniami i stacjami bojowymi na okręcie oraz zmianą umundurowania załogi z niemieckiego na aliancki. Do tego by zrealizować we własnym zakresie ideę Destroyer Command 2 potrzebny byłby sztab chętnych do pomocy ludzi. Uważam, że SH III ma potencjał i choć jak sam Chris twierdzi jest trudna w modowaniu, to nie jest to niemożliwe. Jedyne co jest potrzebne do dobre chęci i czas. W chwili wprowadzenia już pierwszego okrętu dalsza praca byłaby o wiele łatwiesza.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Ja czekam na pierwszy symulator japońskiej łodzi podwodnej, były to ciekawe i oryginalne konstrukcje, duże, z własnym samolotem rozpoznawczym, dziala 140mm i oceaniczny zasięg. Wpłynąć do Pearl Harbor bym spróbował.
Szkoda że wszyscy robia symulacje tylko niemieckich i amerykańskich jednostek podwodnych. A gdzie inne kraje? na przykład radzieckie barbarzyństwo torpedowe i topienie statków z tysiącami cywilnych ludzi na Bałtyku.
Szkoda że wszyscy robia symulacje tylko niemieckich i amerykańskich jednostek podwodnych. A gdzie inne kraje? na przykład radzieckie barbarzyństwo torpedowe i topienie statków z tysiącami cywilnych ludzi na Bałtyku.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Coś dla Groma i innych wielbicieli klimatów DC: co prawda w SH4 nie będzie możliwości objęcia dowództwa nad jednostką nawodną (co raczej nie dziwi), ale w trybie multiplayer będzie możliwość objęcia dowództwa nad całością sił eskortowych
Niestety, zespół przygotowujący grę wykluczył możliwość wcielenia się w kapitana japońskiego op
Link do zapisu czatu na subsim: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_interview1.php
Niestety, zespół przygotowujący grę wykluczył możliwość wcielenia się w kapitana japońskiego op
Link do zapisu czatu na subsim: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_interview1.php
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Jeśli nie będzie możliwości odgonienia wilczątek z pozycji d-cy okrętu eskorty, to widzę to raczej marnie. Co to za przyjmeność patrzeć jak eskorta zamiast topić suba będzie kręcić się w kółko. No ale coś chyba do nich dotarło. Ja przynjamniej nie zauważyłem przepełnienia w lobby multiplayer na ubi.com panują tam raczej pustki. NAwet na starym lobby do DC SH2 można jeszcze czasami spotkać ludzi. Pożyjemy zobaczymy co oni tam wymodzą.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Silent Hunter IV
Przypuszczalna premiera wiosna przyszłego roku
- marek128
- Tonaż: 125.000 BRT
- Dołączył(a): 29.01.06, 11:54
Deusmax napisał(a):Teraz przydały by się wymagania zeby wszystko bylo jasne
Wiesz, tak na moje oko, to bez procka 3500, 2 GB RAM, GF 6800 to można zapomnieć o przyjemnej zabawie.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7871
Trzeba skłądac kase na pamięci i karte bo na moich 512 RAM-ach i GF4Ti 4800 to raczej sobie nie pogram w SH4
A tutaj macie troche więcej screenshot-ów
http://gamershell.com/pc/silent_hunter_ ... shots.html
- KILLER
- Tonaż: 15.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.06, 18:04
Killer, nie byłbym takim sceptykiem - wszystko na to wskazuje, że SH4 będzie jechało na trochę ulepszonym silniku SH3, nie wydaje mi się, żeby wymagania wzrosły aż 2-krotnie. Wydaje mi się, że karta graficzna z 256 Ramu spokojnie to uciągnie na max detalach - w końcu w kartach graf nie pamięc jest najważniejsza a szyna, potoki i taktowanie karty. Zresztą, jako, że akcja SH4 toczy się na Pacyfiku, to ja osobiście po niej płakał nie będę. Czekam na, miejmy nadzieję, SHV lub DCII.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Panowie nie uważacie że zamiast SHIV twórcy SHIII powinni się zająć "destroyer command II"? co napewno bardziej przykuło by uwage graczy niż kampania pacyficzna gdzie działania OP były tylko nieznacznym dodatkiem do potyczek pancerników i lotniskowców
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
Prawde powiedziawszy to tak powinno być. Skoro wyszedł Silent Hunter II a za nim ukazał sie Destroyer Command to po ukazaniu sie SH III powinien pojawić sie DC II. A tu niestety lipa. Już za nie tak długo ma pojawić sie SH IV a o DC II ani słychu. Moim zdaniem twórcy troszke zawalili sprawde bo jak by DC II ukazał sie po SH III to możnaby pograć w dość ciekawe rozgrywki online z graczami.
- KILLER
- Tonaż: 15.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.06, 18:04
http://www.cenega.pl/?ID=4565
"Jak poinformowała firma Ubisoft, po sukcesie ekstremalnie realistycznej symulacji okrętu podwodnego - Silent Hunter III - jej szefostwo podjęło decyzję o stworzeniu kontynuacji."
Może "destroyer command" nie odniosła takiego sukcesu jak SHIII. Osobiście wole SHIII ale po pół roku może się znudzić , DCII było by miłym dodatkiem. A perspektywa Walki japońskim okrętem podwodnym choć ciekawa wole stare dobe "siódemki"
"Jak poinformowała firma Ubisoft, po sukcesie ekstremalnie realistycznej symulacji okrętu podwodnego - Silent Hunter III - jej szefostwo podjęło decyzję o stworzeniu kontynuacji."
Może "destroyer command" nie odniosła takiego sukcesu jak SHIII. Osobiście wole SHIII ale po pół roku może się znudzić , DCII było by miłym dodatkiem. A perspektywa Walki japońskim okrętem podwodnym choć ciekawa wole stare dobe "siódemki"
- Deusmax
- Tonaż: 134.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
- Lokalizacja: Toruń
Deusmax napisał(a):Może "destroyer command" nie odniosła takiego sukcesu jak SHIII. Osobiście wole SHIII ale po pół roku może się znudzić , DCII było by miłym dodatkiem. A perspektywa Walki japońskim okrętem podwodnym choć ciekawa wole stare dobe "siódemki"
Destroyer Command był wydany po klapie Silent Hunter II, który jak wszyscy wiedzą okazał się gniotem. By ratować sytuację finansową dorobiono kilka stacji bojowych, użyto silnika graficznego z SHII i wydano DC. Odznaczała się ona ciut lepszą grafiką 1024 w porównaniu z 800 SHII. Symulator ukazał się w rok po wydaniu SH II, i był to produkt uzupełniający, po to by ludzie kupowali SH2 z DC i mogli się bawić multi. Nie odwróciło to jednak tak opinii obydwu symulatorów jako gniotów i to wielkiej maści. SHIII to już zupełnie co innego, nie miał problemów finansowych, gra się sprzedała dobrze i nikt nie widział potrzeby łatania dziur za wyjątkiem patchy i drobnych poprawek. Dlatego DCII nie ma bo Ubisoft jako firma na pierwszym miejscu stawia zysk, czemu nie ma się co dziwić. Widać uznano, że projekt DC II nie przyniesie korzyści takich jak SHIV.
Od siebie mogę dodać tyle, że Ubisoft poprostu łże jak z nut. Zanim wydali SHIII obiecali, że jeśli się sprzeda dorobią DC II. Coż, kasa ponad wszystko, a zadowolenia fanów o dupę potłuc.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Pojawiła się zajawka: http://www.idg.pl/ftp/pobierz/gry/3365.html
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości