GWX - pytania i problemy z nim związane
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
wibwk napisał(a):Przyjżyj się chłodzeniu, wygląda na to że komp. Ci się przegrzewa, i to procesor pewnie.
... albo chlodzenie od karty graficznej nawala...
Kiedys mialem identyczny przypadek i okazalo sie, ze zacinal sie wiatrak na grafice ...
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
grallmn napisał(a):sprawdziłem na gołej wersji SH3 - chodzi.
po wgraniu patcha 1,4b- chodzi
po wgraniu GWX - chodzi.... i winda.
Może przyczyną jest uszkodzenie któregoś z plików? Próbowałeś ściągnąć GWX raz jescze z innego serwera?
Pozdrawiam
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
robercik napisał(a):Kilkukrotnie po zatopieniu jakiegoś statku nie zostaje on zaliczony na moje konto.
Miałem podobny przypadek tylko raz: zatopiłem we wrześniu 39 francuski niszczyciel zacumowany w Dunkierce - to było jedne zatopienie podczas tego patrolu i nie zostało ono zaliczone. Przypuszczam, że stało się tak dlatego, że zrobiłem save'a niedługo po tym jednak w pobliżu brzegu. Czytałem chyba w manualu do GW1.0 radę/ostrzeżenie by nie zapisywać gry gdy statek tonie lub jesteśmy 50km (jeśli się nie mylę) od brzegu bo wtedy właśnie gra może nam nie zaliczyć zatopionych statków.
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Ale u mnie nie zalicza w ogóle zatopienia - nie ma komunikatu że statek zatonął. Po prostu zanurza się pod wodę. Chyba że to cudowna braoń Churhilla - podwodne statki handlowe i one po prostu idą w zanurzenie i tak kontunuują podróż?
Ps. Na mapie też nie jest zaznaczane zatopienie statków, o których zatopieniu nie mam informacji.
Ps. Na mapie też nie jest zaznaczane zatopienie statków, o których zatopieniu nie mam informacji.
- robercik
- Tonaż: 15.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.06, 08:40
Shakatan napisał(a):Czytałem chyba w manualu do GW1.0 radę/ostrzeżenie by nie zapisywać gry gdy statek tonie lub jesteśmy 50km (jeśli się nie mylę) od brzegu bo wtedy właśnie gra może nam nie zaliczyć zatopionych statków.
Trafia sie to nawet samemu SH3 bez GWX. Najlepiej nie kończyc gry i nie robic save po trafieniu w jednostke i czekaniu aż zatonie. Po wczytaniu save zdarza się że nawet gdy jednostka zatonie i jest oznaczona na mapie to nie zalicza jej na nasze konto.
Robercik ma jednak chyba jeszcze inny problem.
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
amigo napisał(a):wibwk pomóż mi, jak to najprościej zrobić, niestety nie jest to moją najmocniejszą stroną, chodzi mi wyłącznie o spolszczenie komend i meldunków wyświetlanych na pasku.
pozdrawiam
Spolszczyłem częściowo GWX'a
Spolszczony został cały plik en_menu.txt łącznie z opisamy flotylli i nowymi typami torped. Wystarczy wrzucić go do folderu: ...SilentHunterIII\data\Menu i można cieszyć się ojczystymi napisami w GWX'ie
Do spolszczenia pozostały wiadomości radiowe i opisy misji pojedyńczych - tego się niestety już nie podejmę.
Chętni beta testrzy proszeni są wysłanie maila na PW.
Pozdrawiam
Shakatan
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
amigo napisał(a):już zrobiłem jest ful po Polsku
Coś tak czułem, że marnuję czas i pewnie ktoś już się tego podjął:)
Tak czy owak: http://files.filefront.com//;6499595;;/- gdyby jednak ktoś chciał
Pozdrawiam
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Panowie żadna filozofia, zwłaszcza przy" mojej wiedzy"( czyt słabej) komputerowej. po prostu metodą prób i restartów, usuwałem kolejne pliki z folderu " spolszczenie", aż zostały te właściwe, które nie robią zwiechy
i tak sa to :
Air, fonts, NavalAcademy, Sea, Single Mission, Menu, i to wystarcza, oczywiście poprzez JSGME
pozdrawiam
i tak sa to :
Air, fonts, NavalAcademy, Sea, Single Mission, Menu, i to wystarcza, oczywiście poprzez JSGME
pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Panowie, pomysł jest OK, więc dobrze by było, aby Wasza robota mogła zostać uznana za polską wersję GWX. Trzeba tylko to sprawdzić pod kątem poprawności i dobrze przetestować w celu wyeliminowania ewentualnych problemów czyli zwiech czy wyskoków do Windy (kilka osób na różnych konfiguracjach sprzętu).
Jeżeli wszystko będzie OK to mógłbym to przedstawić chłopakom z GWX Team na czele z Kpt.Lehmannem i uzyskać ich błogosławieństwo i status "oficjalnej" wersji językowej GWX.
Jeżeli wszystko będzie OK to mógłbym to przedstawić chłopakom z GWX Team na czele z Kpt.Lehmannem i uzyskać ich błogosławieństwo i status "oficjalnej" wersji językowej GWX.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
jaxa napisał(a):Panowie, pomysł jest OK, więc dobrze by było, aby Wasza robota mogła zostać uznana za polską wersję GWX. Trzeba tylko to sprawdzić pod kątem poprawności i dobrze przetestować w celu wyeliminowania ewentualnych problemów czyli zwiech czy wyskoków do Windy (kilka osób na różnych konfiguracjach sprzętu).
Jeżeli wszystko będzie OK to mógłbym to przedstawić chłopakom z GWX Team na czele z Kpt.Lehmannem i uzyskać ich błogosławieństwo i status "oficjalnej" wersji językowej GWX.
No to panowie ruszajmy do testow
- tigers96
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
- Lokalizacja: Festung Breslau
Jeśli te spolszczenie jest do GW to może nie w pelni współpracować z GWX - jak sam pisałeś przed usunięciem kilku folderów GWX wywalało do windowsa.
Nie wiem czy GW były już nowe torpedy (T VII-G7ut Steinbarsch Walter) , których opisy znajdują sie w GWX'ie. Jeśli nie, to takie spolszczenie jest niepełne i może funkcjonować nieprawidłowo, mimo że gra się uruchamia.
Z drugiej strony dobrze, że mamy jakąś bazę, którą możey modyfikować bo np. tłumaczenie wszystkich wiadomości radiowych, które są zaimplementowane w GWX'ie (po wklejeniu do Worda: ponad 60 stron czcionką 12) to tytaniczna praca a ja niestety nie mam aż tyle czasu.
Samo dostosowanie pliku en_menu.txt do GWX zajęło mi 4h a miałem spore ułatwienie bo tłumaczyłem tylko to czego nie było w oryginalnej, polskiej wersji Cenegi (reszta to kopiuj, wklej z Cenegi)
Wg. mnie warto się tym zająć i zrobić to porządnie, tzn od A do Z. Jak tylko dostane linka do tego spolszczenia, przejrzę je i chętni mogą sie zgłaszać po ewentualne partie materiału do tłumaczenia.
Pozdrawiam
Nie wiem czy GW były już nowe torpedy (T VII-G7ut Steinbarsch Walter) , których opisy znajdują sie w GWX'ie. Jeśli nie, to takie spolszczenie jest niepełne i może funkcjonować nieprawidłowo, mimo że gra się uruchamia.
Z drugiej strony dobrze, że mamy jakąś bazę, którą możey modyfikować bo np. tłumaczenie wszystkich wiadomości radiowych, które są zaimplementowane w GWX'ie (po wklejeniu do Worda: ponad 60 stron czcionką 12) to tytaniczna praca a ja niestety nie mam aż tyle czasu.
Samo dostosowanie pliku en_menu.txt do GWX zajęło mi 4h a miałem spore ułatwienie bo tłumaczyłem tylko to czego nie było w oryginalnej, polskiej wersji Cenegi (reszta to kopiuj, wklej z Cenegi)
Wg. mnie warto się tym zająć i zrobić to porządnie, tzn od A do Z. Jak tylko dostane linka do tego spolszczenia, przejrzę je i chętni mogą sie zgłaszać po ewentualne partie materiału do tłumaczenia.
Pozdrawiam
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
dragonfly napisał(a):Właściwie dopiero dzisiaj zabrałem się za granie na GWX. Niestety już na początku pojawił się dziwny buraczek. Otóż zamiast loga na kiosku mam taką oto dziwną teksturę, jakby z wewnętrznej strony kiosku
Widziałem niedawno podobnego screena na subsim, ktoś miał podobny problem - próbowałem odnaleźć ten temat jednak niestety bez powodzenia. Zamieść tam to pytanie - odpowiedź na pewno sie znajdzie.
amigo napisał(a): OK poszło
Dzięki, dostałem - przegryzam się przez to:)
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
To ostatnie to było i jest naprawdę... Gdy w IWŚ wysłano na tamten teren U-38 Valentinera, specjalnie zmieniono kamuflaż na niebieski (z szarego), ponieważ w odróżnieniu od Atlantyku, Morze Śródziemne jest naprawdę niebieskie a nie szare jak Atlantyk...
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
Shakatan napisał(a):Jeśli te spolszczenie jest do GW to może nie w pelni współpracować z GWX - jak sam pisałeś przed usunięciem kilku folderów GWX wywalało do windowsa.
Nie wiem czy GW były już nowe torpedy (T VII-G7ut Steinbarsch Walter) , których opisy znajdują sie w GWX'ie. Jeśli nie, to takie spolszczenie jest niepełne i może funkcjonować nieprawidłowo, mimo że gra się uruchamia.
Z drugiej strony dobrze, że mamy jakąś bazę, którą możey modyfikować bo np. tłumaczenie wszystkich wiadomości radiowych, które są zaimplementowane w GWX'ie (po wklejeniu do Worda: ponad 60 stron czcionką 12) to tytaniczna praca a ja niestety nie mam aż tyle czasu.
Samo dostosowanie pliku en_menu.txt do GWX zajęło mi 4h a miałem spore ułatwienie bo tłumaczyłem tylko to czego nie było w oryginalnej, polskiej wersji Cenegi (reszta to kopiuj, wklej z Cenegi)
Wg. mnie warto się tym zająć i zrobić to porządnie, tzn od A do Z. Jak tylko dostane linka do tego spolszczenia, przejrzę je i chętni mogą sie zgłaszać po ewentualne partie materiału do tłumaczenia.
Pozdrawiam
Jak robić, to tylko porządnie, bo na byle chałturę nie ma co tracić czasu i na pewno nie dostaniemy na to oficjalnej akceptacji GWX Team. Moim zdaniem za podstawę trzeba by jednak wziąć GWX, a nie pliki z GW - lepiej uniknąć na starcie jakichkolwiek niekompatybilności.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Raff napisał(a): To ostatnie to było i jest naprawdę... Gdy w IWŚ wysłano na tamten teren U-38 Valentinera, specjalnie zmieniono kamuflaż na niebieski (z szarego), ponieważ w odróżnieniu od Atlantyku, Morze Śródziemne jest naprawdę niebieskie a nie szare jak Atlantyk...
Tak, ale na tym obrazku chodzi o to że brakuje kawałka textury na kiosku i widać wnętrze.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość