1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 2 z 131, 2, 3, 4, 5 ... 13

Postprzez Gregpo » 02.01.07, 20:10

wibwk napisał(a):Przyjżyj się chłodzeniu, wygląda na to że komp. Ci się przegrzewa, i to procesor pewnie.


... albo chlodzenie od karty graficznej nawala...

Kiedys mialem identyczny przypadek i okazalo sie, ze zacinal sie wiatrak na grafice ...
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez grallmn » 03.01.07, 08:47

jeżeli chodzi o chłodzenie grafili to osiąga temperaturę od 52 do 55 stopni. A to jest w normie
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Shakatan » 04.01.07, 03:49

grallmn napisał(a):sprawdziłem na gołej wersji SH3 - chodzi.
po wgraniu patcha 1,4b- chodzi
po wgraniu GWX - chodzi.... i winda.


Może przyczyną jest uszkodzenie któregoś z plików? Próbowałeś ściągnąć GWX raz jescze z innego serwera?
Pozdrawiam
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez robercik » 07.01.07, 18:50

A ja zauważyłem coś innego w GWX. Kilkukrotnie po zatopieniu jakiegoś statku nie zostaje on zaliczony na moje konto. I to zarówno statki, które toną po jakimś czasie od mojej torpedy jak i takie, które rozstrzelam działem. Co jest grane?
robercik
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.06, 08:40

Postprzez Shakatan » 08.01.07, 00:23

robercik napisał(a):Kilkukrotnie po zatopieniu jakiegoś statku nie zostaje on zaliczony na moje konto.

Miałem podobny przypadek tylko raz: zatopiłem we wrześniu 39 francuski niszczyciel zacumowany w Dunkierce - to było jedne zatopienie podczas tego patrolu i nie zostało ono zaliczone. Przypuszczam, że stało się tak dlatego, że zrobiłem save'a niedługo po tym jednak w pobliżu brzegu. Czytałem chyba w manualu do GW1.0 radę/ostrzeżenie by nie zapisywać gry gdy statek tonie lub jesteśmy 50km (jeśli się nie mylę) od brzegu bo wtedy właśnie gra może nam nie zaliczyć zatopionych statków.
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez robercik » 08.01.07, 08:30

Ale u mnie nie zalicza w ogóle zatopienia - nie ma komunikatu że statek zatonął. Po prostu zanurza się pod wodę. Chyba że to cudowna braoń Churhilla - podwodne statki handlowe i one po prostu idą w zanurzenie i tak kontunuują podróż?

Ps. Na mapie też nie jest zaznaczane zatopienie statków, o których zatopieniu nie mam informacji.
robercik
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.06, 08:40

Postprzez Tomo55 » 08.01.07, 12:51

Shakatan napisał(a):Czytałem chyba w manualu do GW1.0 radę/ostrzeżenie by nie zapisywać gry gdy statek tonie lub jesteśmy 50km (jeśli się nie mylę) od brzegu bo wtedy właśnie gra może nam nie zaliczyć zatopionych statków.



Trafia sie to nawet samemu SH3 bez GWX. Najlepiej nie kończyc gry i nie robic save po trafieniu w jednostke i czekaniu aż zatonie. Po wczytaniu save zdarza się że nawet gdy jednostka zatonie i jest oznaczona na mapie to nie zalicza jej na nasze konto.
Robercik ma jednak chyba jeszcze inny problem.
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez Shakatan » 08.01.07, 17:37

amigo napisał(a):wibwk pomóż mi, jak to najprościej zrobić, niestety nie jest to moją najmocniejszą stroną, chodzi mi wyłącznie o spolszczenie komend i meldunków wyświetlanych na pasku.
pozdrawiam

Spolszczyłem częściowo GWX'a 8)
Spolszczony został cały plik en_menu.txt łącznie z opisamy flotylli i nowymi typami torped. Wystarczy wrzucić go do folderu: ...SilentHunterIII\data\Menu i można cieszyć się ojczystymi napisami w GWX'ie :lol:
Do spolszczenia pozostały wiadomości radiowe i opisy misji pojedyńczych - tego się niestety już nie podejmę.
Chętni beta testrzy proszeni są wysłanie maila na PW.
Pozdrawiam
Shakatan
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez amigo » 09.01.07, 11:00

już zrobiłem jest ful po Polsku
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez dragonfly » 09.01.07, 12:55

Można linka prosić? :)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Shakatan » 09.01.07, 15:06

amigo napisał(a):już zrobiłem jest ful po Polsku

Coś tak czułem, że marnuję czas i pewnie ktoś już się tego podjął:)

Tak czy owak: :arrow: http://files.filefront.com//;6499595;;/- gdyby jednak ktoś chciał :)
Pozdrawiam
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Tomo55 » 09.01.07, 16:46

Wielkie dzięki panowie za spolszczenie :D
Na przyszłosc dajcie znac przed rozboczęciem spolszczenia - będzie można podzielic się robotą :wink:

Amigo u Ciebie jest wszystko spolszczone czy też coś zostało?
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez amigo » 09.01.07, 19:51

Panowie żadna filozofia, zwłaszcza przy" mojej wiedzy"( czyt słabej) komputerowej. po prostu metodą prób i restartów, usuwałem kolejne pliki z folderu " spolszczenie", aż zostały te właściwe, które nie robią zwiechy
i tak sa to :
Air, fonts, NavalAcademy, Sea, Single Mission, Menu, i to wystarcza, oczywiście poprzez JSGME
pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez jaxa » 09.01.07, 21:21

Panowie, pomysł jest OK, więc dobrze by było, aby Wasza robota mogła zostać uznana za polską wersję GWX. Trzeba tylko to sprawdzić pod kątem poprawności i dobrze przetestować w celu wyeliminowania ewentualnych problemów czyli zwiech czy wyskoków do Windy (kilka osób na różnych konfiguracjach sprzętu).
Jeżeli wszystko będzie OK to mógłbym to przedstawić chłopakom z GWX Team na czele z Kpt.Lehmannem i uzyskać ich błogosławieństwo i status "oficjalnej" wersji językowej GWX.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez Shakatan » 09.01.07, 21:42

Amigo: Czy byłbyś tak miły i podał mi linka do Twojego spolszczenia?
Albo wyjaśnij mi o jaki katalog "spolszczenie" Ci chodziło.
Pozdawiam
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez tigers96 » 09.01.07, 22:46

jaxa napisał(a):Panowie, pomysł jest OK, więc dobrze by było, aby Wasza robota mogła zostać uznana za polską wersję GWX. Trzeba tylko to sprawdzić pod kątem poprawności i dobrze przetestować w celu wyeliminowania ewentualnych problemów czyli zwiech czy wyskoków do Windy (kilka osób na różnych konfiguracjach sprzętu).
Jeżeli wszystko będzie OK to mógłbym to przedstawić chłopakom z GWX Team na czele z Kpt.Lehmannem i uzyskać ich błogosławieństwo i status "oficjalnej" wersji językowej GWX.


No to panowie ruszajmy do testow
tigers96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
Lokalizacja: Festung Breslau

Postprzez amigo » 09.01.07, 22:52

Jest w necie plik spolszczenia do GW ( proszę na priva), przy GWX wywalał program, po usunięciu kilku folderów chodzi OK.
to nie jest moja robota , po prostu zerżnąłem i przerobiłem gotowca
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Shakatan » 09.01.07, 23:17

Jeśli te spolszczenie jest do GW to może nie w pelni współpracować z GWX - jak sam pisałeś przed usunięciem kilku folderów GWX wywalało do windowsa.
Nie wiem czy GW były już nowe torpedy (T VII-G7ut Steinbarsch Walter) , których opisy znajdują sie w GWX'ie. Jeśli nie, to takie spolszczenie jest niepełne i może funkcjonować nieprawidłowo, mimo że gra się uruchamia.

Z drugiej strony dobrze, że mamy jakąś bazę, którą możey modyfikować bo np. tłumaczenie wszystkich wiadomości radiowych, które są zaimplementowane w GWX'ie (po wklejeniu do Worda: ponad 60 stron czcionką 12) to tytaniczna praca a ja niestety nie mam aż tyle czasu.
Samo dostosowanie pliku en_menu.txt do GWX zajęło mi 4h a miałem spore ułatwienie bo tłumaczyłem tylko to czego nie było w oryginalnej, polskiej wersji Cenegi (reszta to kopiuj, wklej z Cenegi)
Wg. mnie warto się tym zająć i zrobić to porządnie, tzn od A do Z. Jak tylko dostane linka do tego spolszczenia, przejrzę je i chętni mogą sie zgłaszać po ewentualne partie materiału do tłumaczenia.
Pozdrawiam
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez amigo » 10.01.07, 00:00

OK poszło
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez dragonfly » 10.01.07, 13:48

Właściwie dopiero dzisiaj zabrałem się za granie na GWX. Niestety już na początku pojawił się dziwny buraczek. Otóż zamiast loga na kiosku mam taką oto dziwną teksturę, jakby z wewnętrznej strony kiosku:

Obrazek

Swoją drogą kolorki na Morzu Śródziemnym są naprawdę oczojebliwe 8)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Shakatan » 10.01.07, 14:51

dragonfly napisał(a):Właściwie dopiero dzisiaj zabrałem się za granie na GWX. Niestety już na początku pojawił się dziwny buraczek. Otóż zamiast loga na kiosku mam taką oto dziwną teksturę, jakby z wewnętrznej strony kiosku

Widziałem niedawno podobnego screena na subsim, ktoś miał podobny problem - próbowałem odnaleźć ten temat jednak niestety bez powodzenia. Zamieść tam to pytanie - odpowiedź na pewno sie znajdzie.

amigo napisał(a): OK poszło

Dzięki, dostałem - przegryzam się przez to:)
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Raff » 10.01.07, 15:02

dragonfly napisał(a):Właściwie dopiero dzisiaj zabrałem się za granie na GWX. Niestety już na początku pojawił się dziwny buraczek. Otóż zamiast loga na kiosku mam taką oto dziwną teksturę, jakby z wewnętrznej strony kiosku:

Obrazek

Swoją drogą kolorki na Morzu Śródziemnym są naprawdę oczojebliwe 8)


To ostatnie to było i jest naprawdę... Gdy w IWŚ wysłano na tamten teren U-38 Valentinera, specjalnie zmieniono kamuflaż na niebieski (z szarego), ponieważ w odróżnieniu od Atlantyku, Morze Śródziemne jest naprawdę niebieskie a nie szare jak Atlantyk...
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez jaxa » 10.01.07, 16:33

Shakatan napisał(a):Jeśli te spolszczenie jest do GW to może nie w pelni współpracować z GWX - jak sam pisałeś przed usunięciem kilku folderów GWX wywalało do windowsa.
Nie wiem czy GW były już nowe torpedy (T VII-G7ut Steinbarsch Walter) , których opisy znajdują sie w GWX'ie. Jeśli nie, to takie spolszczenie jest niepełne i może funkcjonować nieprawidłowo, mimo że gra się uruchamia.

Z drugiej strony dobrze, że mamy jakąś bazę, którą możey modyfikować bo np. tłumaczenie wszystkich wiadomości radiowych, które są zaimplementowane w GWX'ie (po wklejeniu do Worda: ponad 60 stron czcionką 12) to tytaniczna praca a ja niestety nie mam aż tyle czasu.
Samo dostosowanie pliku en_menu.txt do GWX zajęło mi 4h a miałem spore ułatwienie bo tłumaczyłem tylko to czego nie było w oryginalnej, polskiej wersji Cenegi (reszta to kopiuj, wklej z Cenegi)
Wg. mnie warto się tym zająć i zrobić to porządnie, tzn od A do Z. Jak tylko dostane linka do tego spolszczenia, przejrzę je i chętni mogą sie zgłaszać po ewentualne partie materiału do tłumaczenia.
Pozdrawiam


Jak robić, to tylko porządnie, bo na byle chałturę nie ma co tracić czasu i na pewno nie dostaniemy na to oficjalnej akceptacji GWX Team. Moim zdaniem za podstawę trzeba by jednak wziąć GWX, a nie pliki z GW - lepiej uniknąć na starcie jakichkolwiek niekompatybilności.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez wibwk » 10.01.07, 16:54

Raff napisał(a): To ostatnie to było i jest naprawdę... Gdy w IWŚ wysłano na tamten teren U-38 Valentinera, specjalnie zmieniono kamuflaż na niebieski (z szarego), ponieważ w odróżnieniu od Atlantyku, Morze Śródziemne jest naprawdę niebieskie a nie szare jak Atlantyk...

Tak, ale na tym obrazku chodzi o to że brakuje kawałka textury na kiosku i widać wnętrze.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 10.01.07, 17:11

Tak, ale Raff odniósł się do mojego ostatniego zdania :)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 2 z 131, 2, 3, 4, 5 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość