1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 13 z 161 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Postprzez TheEdge » 06.01.08, 17:54

Widziałem w Dziale "II Wojna Światowa" temat o stopniach w Marynarce - na pewno się zapoznam (bo pamiętam, że trochę specyficzne są :roll: :) )
Ale zasady "działania" ich w SHIII z Commander'em trochę nie kumam - mam tak od początku zainstalowania i w każdej karierze :roll:
1. Lieutenant
2. (awans) Oberleutenant z. s.
3. (awans) Kapitanleutnant
po którymś tam patrolu. Tymczasem - wychodzę do Menu i nawet podczas przełączania Opcji Menu mój stopień u góry na pasku nagle z Kapitanleutnanta zmienia się na Oberleutenant'a z. s. :shock:
W ostatniej dokończonej karierze - jeśli dobrze pamiętam, to Oberleutenant'a z. s. dostawałem jako awans chyba ze 4 razy i na nim zresztą skończyłem :shock: :roll:
Pewnie z błędami pisałem stopnie, więc sorry :D
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez Wojtek15 » 06.01.08, 17:56

Bo jak coś sobie kupisz to tracisz pkt. renomy, i wtedy tracisz awans :(.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Przemko » 15.01.08, 11:36

Już kilka razy mi sie zdarzyło, płynę w wynurzeniu silny sztorm(wiatr 15m/s), silne opady deszczu, widoczność 200m, a tu sonarzysta melduje kontakt i to jeszcze long range! Trochę chyba przesada, jeszcze rozumiem przy ładnej pogodzie, ale w sztormie??
Przemko
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.06, 11:26
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez wibwk » 15.01.08, 12:29

To wina SH3 jak znajdzie się pod falą na 10m. sonarman zaczyna "słyszeć" nic się na to nie poradzi.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Przemko » 15.01.08, 13:15

Pomaga zdjęcie sonarzysty z posterunku na czas pływania na powierzchni.
Tylko jak zapomnę to mnie wkurza taki mało realistyczny komunikat.
Przemko
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.06, 11:26
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez evan82 » 15.01.08, 14:12

Niestety, co do nasłuchu, to jest to tylko gra, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wojtek15 » 16.01.08, 18:15

Zawsze można to użyć jako "tips", nie raz ułatwia polowanie ;).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Łata » 16.01.08, 18:57

Otto Von Yosarian napisał(a):na ok 20-30 metrach ustawiam ster głębokości na zero lub lekko do góry i zmieniam prędkość na minimalną ale do przodu.


kurcze teraz zabiles mi klina, mozna w SH3 samemu operowac sterami glebokosci ???
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez evan82 » 16.01.08, 19:13

Nie próbowałem, ale może da się z widoku Chiefa, obok sterników są wskaźniki i tam być może.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marriano » 16.01.08, 19:19

Otto Von Yosarian napisał(a):ustawiam ster głębokości na zero lub lekko do góry


Hmm... Wątpię, aby manualne ustawianie tych sterów było możliwe. Jeśli byłoby to wykonalne to jakaś wajcha powinna znajdować się po lewej stronie ekranu przy głębokościomierzu i kompasie... a tam niczego takiego nie ma.
Marriano
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 96.000 BRT

Dołączył(a): 18.03.06, 00:19
Lokalizacja: W-wa

Postprzez wibwk » 16.01.08, 20:57

Bo i nie ma takowej możliwości, miała być tylko wydali grę szybciej niż programiści chcieli i wiele opcji jest i będzie martwych, trzeba by grzebać w "hard coded" a tak nie wolno. :cry:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Marriano » 16.01.08, 23:55

wibwk napisał(a):Bo i nie ma takowej możliwości, miała być tylko wydali grę szybciej niż programiści chcieli i wiele opcji jest i będzie martwych, trzeba by grzebać w "hard coded" a tak nie wolno. :cry:


Czyli jak zawsze z SH. Coś tam miało być, a nie dali... bo trzeba zarobić... bo trzeba wydać na czas. Przyznam, że to dość mało profesjonalne podejście, ale cóż... nadzieja i szansa w modach.


Btw. Ciekawe czy czy "Assassin Creed" z Ubisoft'u też będzie tak wadliwy i bogaty we wszelkiego rodzaju bugi? Moim zdaniem nie... i tu pojawia się pytanie, dlaczego nie? Czy chodzi o to, że w SH nie wypada zmyślać, czy o to, że SH jest grą bardziej skomplikowaną? A może to olewanie rynku i społeczności zajmujących się U-bootami? Bo prawda taka, że więcej jest ludzi lubiących grać na kompie w byle co, niż interesujących się U-Bootami.
Marriano
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 96.000 BRT

Dołączył(a): 18.03.06, 00:19
Lokalizacja: W-wa

Postprzez evan82 » 17.01.08, 04:01

Marriano napisał(a):
Otto Von Yosarian napisał(a):ustawiam ster głębokości na zero lub lekko do góry


Hmm... Wątpię, aby manualne ustawianie tych sterów było możliwe. Jeśli byłoby to wykonalne to jakaś wajcha powinna znajdować się po lewej stronie ekranu przy głębokościomierzu i kompasie... a tam niczego takiego nie ma.


Przecież jeżeli możesz zmieniać głębokość z widoku Chiefa najeżdżając myszą na głębokościomierz na ścianie, nie na panelu sterowania w dole ekranu to dlaczego nie stery? Trzeba to sprawdzić. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Bug

Postprzez Magellan » 17.01.08, 11:32

Opis problemu:
gdy zainstalowałem SH Morze Śródziemne pojawiają mi się komunikaty że w jakimś porcie są różne fajne okręty i tak mi się pojawił komunikat o tym że w Gibraltarze stoi sobie lotniskowiec więc postanowiłem sobie go zatopić i tak płynę przez cieśninę żeby zatopić wyżej wymieniony okręt ale jak zapiszę grę w czasie przejścia przez cieśninę to potem nie mogę otworzyć z powrotem tego pliku wyskakuje mi błąd, i program się wyłącza.
Poniżej zamieszczam printscreeny z opisem błędu - jest jakieś na to lekarstwo?
Mam Wersje SH3 oraz SH3 Morze Śródziemne patch 1.4 PL i bez żadnych dodatków, ani modów itp.

Komp: Athlon XP 2500, 1G Ram, Geforce 7600GT, MSI K7N2 Delta, Win XP prof

Z góry dziękuje za pomoc w rozwiązaniu problemu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 17.01.08, 11:39

Ten cały niby-dodatek "Morze Śródziemne", to jedna wielka ściema. To najzwyczajniejsza kompilacja kilku darmowych modów, które ktoś wydał żeby trochę zarobić. W dodatku pełna jest błędów i często powoduje wykrzaczanie się gry. Odradzam korzystanie z tego bubla.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Magellan » 20.01.08, 22:48

jest jeszcze jeden problem w czasie jednego z patrolów nagle przy kompresji czasu równej 128 komputer zaczął wolno chodzić a wręcz zawieszać sie - nie wiem czemu bo przy kompresji 1024 na innej karierze chodził bez zarzutu ciął sie dopiero przy spotkaniu z konwojem, ktoś może wie co z tym zrobić?
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wojtek15 » 21.01.08, 11:17

Jak się tak będzie robić to zminimalizuj grę i zobacz, który proces "zżera" najwięcej procesora, być może masz jakiegoś syfa.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez wibwk » 21.01.08, 13:39

A może po prostu w okresie gorszej widzialności blisko przepływał konwój, na skraju wykrycia, komp potrafi wtedy właśnie tak bardzo zwalniać wyliczając możliwość kontaktu.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez pw524 » 21.01.08, 21:03

Dokładnie tak. Takie objawy są wtedy jak w danym rejonie kręcą się statki i jest możliwość kontaktu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Magellan » 21.01.08, 22:30

wibwk napisał(a):A może po prostu w okresie gorszej widzialności blisko przepływał konwój, na skraju wykrycia, komp potrafi wtedy właśnie tak bardzo zwalniać wyliczając możliwość kontaktu.


wiem o tym że jak jestem koło jakiegoś konwoju czy grupy bojowej to mi się zacina nawet przy 64 ale jak robie podgląd obszaru to nic nie widze - podgląd to znaczy zanurzenie i szukanie albo jak wezmę programik SH3Gen i podejrzę położenie okrętów to nic nie ma koło mnie.
może jakiś bug ukryty - i po skończonej misi on zniknie w następnym patrolu?
Bo każdy inny patrol jest normalnie i OK.
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 22.01.08, 14:40

Gra spowalnia nawet jeśli konwój znajduje się poza zasięgiem hydrofonów. A SH3Gen nie pokazuje wszystkich kontaktów, tylko niektóre i to w przybliżonym obszarze, a nie w konkretnym miejscu.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez evan82 » 22.01.08, 14:48

Tak, zawsze tak było, i dlatego właśnie tak łatwo trafiałem na konwoje.
Mnie ten Bug nie przeszkadza, choć nie oddaje na pewno realizmu
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mexico » 04.02.08, 18:32

Witam ostatnio przytrafiło mi się coś dziwnego:
dobierałem się do konwoju gdy statki zaczęły same tonąć :shock:
podpłynąłem bliżej na ok 7tyś. m i zmieniłem widok na zewnętrzny, a tam...
eskorta wybija statki :lol: , fregata i korweta osłony wymieniają ogień z frachtowcami i topią najlepsze kąski :cry:
myślałem ze to przypadek albo coś... ale na kolejnym patrolu dzieje się identycznie
Czy ktoś wie o co z tym chodzi?
Gram na SH3v1.4b+NYGM TW v2.6b
Mexico
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 15:52
Lokalizacja: Przewóz/Wrocław

GWX 2.0 [CTD] Dziwna sprawa.

Postprzez utops » 15.03.08, 02:30

Witam,


Forum czytam od dawna, ale nigdy nie miałem większego powodu by się zarejestrować, aż do teraz.

W misji wyznaczyli mi AN 18 do patrolowania a wiadomo,ze jak się już tam jest , to pokusa do infiltracji Scapa Flow jest nie do odparcia... Podchodzę od strony zachodniej, tam odnogą gdzie po środku jest wysepką, za którą najczęściej można odświeżyć zapas tlenu i podładować acu, dalej stoją wraki różnej maści merchantów , których tam zupełnie się nie spodziewałem i wybiło mnie z peryskopowej tak że rufa w mule a dziób na burcie wraku i wykukali mnie z wysepki na północ - oczywiście podnieśli alarm.

Płynie DD przyśpiesza (udało mi się odkleszczyć z wraku i schowałem sie u jego podstawy) i tuż przed tym gdzie spodziewałem się usłyszeć dzwięk giętej blachy DD o wrak, zobaczyłem pulpit łondousa i.. no szlag, nie sejwuje podczas trwania patrolu :/

Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał podobną przygodę i czy był to tylko przypadkowy CTD czy raczej stały dla zaistniałej sytuacji?

Dzięki z góry.

Pozdrawiam
utops
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 15.03.08, 02:00

Błąd...

Postprzez typhonn » 22.03.08, 14:43

Wgrałem dodatek U-boat Morze Śródziemne i jak gra sie zacznie to po 5 minutach gra sie konczy czyli wyłącza.Dodatkowo gdy chce otworzyc płyte z dodatkiem wyskakuje błąd zamieszczony nizej.-taki sam wyskakuje jak klikam na ikone MENU z dodatku

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/631 ... 3d9e7.html
a tu podgląd dziennika zdarzen

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/656 ... 14d92.html

Mój sprzet spełnia az nadto wymagania tej gry,nie mam zainstalowanych żadnych dodatkowych modów,gra i dodatek oczywiscie oryginał,patch 1,4b wgrany.Jedno co moze miec wpływ na to (tak ja mysle) to sterowniki Radeon Omega Drivers.Jezeli ktos miał podobny problem lub wie jak rozwiązac ten problem to prosze o odpowiedz.


Problem rozwiązany,kaspersky blokował dodatek.
Ostatnio edytowano 27.03.08, 13:18 przez typhonn, łącznie edytowano 1 raz
typhonn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 116.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.07, 07:54

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 13 z 161 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron