1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 10 z 161 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16

Postprzez Kapitan Łukasz » 29.06.06, 11:22

prawdopodobni to pole minowe cię uśmierciło,były juz takie przypadki na tym forum :(
Jak masz sejwa,to wczytaj i płyń ostrożnie.
Jest jescze opcja,że samolot cie trafił,ale wtedy musiałbyś mieć baaaaardzo słabą wachte lub pogode :wink:
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez boyLer » 29.06.06, 11:44

Łukasz tez tak na początku myslałem więc wczytałem sejwa jak juz w yplynolem z Lorient i plynolem na patrol po powrocie uwaznie wplywalem do portu ..wplynolem do doku nic sie nikomu nie stalo zadnej miny orkiestra gra.. i koncze misje ...a tu to samo :shock: Co tu jest grane? Zaczynam misje od samego poczatku ale jak znowu..... :evil: A moze idzie cos poprzestawiac w plikach zebym to mogl ominac?
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez dragonfly » 30.06.06, 21:33

Mam pytanie dla bardziej obcykanych w faktach historycznych. Zamontowałem sobie kiosk VIIC/4, czyli taki jakie miały U-FLAK. I tu powstaje pytanie: czy takie kioski faktycznie były montowane na liniowych jednostkach klasy VIIC? Bo na zdjęciach archiwalnych widziałem co najwyżej kioski VIIC/3. Czy też używały ich tylko U-FLAK?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Uapa » 30.06.06, 22:14

http://uboat.net/types/u-flak.htm z tego co przeczytalem to nie byly na jednostkach liniowych
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez dragonfly » 30.06.06, 22:50

Faktycznie. No to mamy kolejnego historycznego babola. Tak jak z tym nieszczęsnym sonarem S-Gerat.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Uapa » 01.07.06, 11:37

Raczej nie historyczny: przy zmianie kursu radar FuMO-29 wylacza sie.
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Tal-Rash » 03.07.06, 19:26

boyLer napisał(a):No to z innej beczki...wyplynolem z Lorient ...odnalazlem konwoj i zatopilem tam co nie co....wracam do Lorient....wciskam Exit patrol...a tu...Dead!!! koniec wojny jestem martwy!!!! Co sie teraz stało? :shock: Jak to iminąc? Aha...cele misji wszystkie zaliczone..


Nie ominiesz tego. Bug gry. Tez tak miałem. Musiałem cofnąć sie kilka save do tyłu.
Czasami też mamy rok 1942 a wywala nam wojna zakończona... I też trzeba cofać się o kilka patroli.
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Brodołak » 04.07.06, 06:53

Mnie czasami wywalało do XP jak przechodziłem do Panelu Załogi
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.769.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez Borman » 19.08.06, 21:14

Witam.Mam problem- gram na GW 1.1 i mam czasami czarne niebo?! w dzien oczywiscie- nad woda jakby jasna mgla.A moze to zjawisko atmosferyczne ,ktorego nie znam.Prosze o pomoc i pozdrawiam
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Albert Einstein na szetlandach

Postprzez Borman » 29.08.06, 14:18

Jak widac, to nie amerykanie zastosowali jako pierwsi Bombe Atomowa.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez wibwk » 02.09.06, 22:53

Dzisiaj SH3 po kilku godzinach patrolu zgłupiało kompletnie, płynę sobie poprzez la Manche i storpedowałem jakiegoś gapowatego V&W, dostał w rufę aż podskoczył i tyle, żadnych śladów uszkodzeń, za to u mnie po paru minutach cała rufa na żółto i czerwono ale tylko wnętrze, kadłub 100%, po paru milach torpeduję idąc na powierzchni parowca a załoga wrzeszczy że on nas atakuje, sprawdziłem, mógł co najwyżej obelgami nas obrzucić.
Najwyraźniej poprzez błędy zapisu pomyliły mu (SH3) się cele, może to tłumaczy narzekania w stylu "płynę przez środek Atlantyku a tu nagle jak nam coś nie przyłoży", najwyraźniej zdarzenie które odbywało się gdzieś indziej lub wcześniej zostało przepisane na nas. Może dlatego "ulubione" Ubi tak ubogo stworzyło kampanię pomimo potencjalnych możliwości, najwyraźniej znali ten bug i go zostawili.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Krzych (U-36) » 03.09.06, 13:50

Mam problem na ktory nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi. Chodzi o to ze przed drugim patrolem (w roku 1941) wymienilem silnik na moim U-96 (VIIC) na MAN Buchigeblase i teraz moge rozwijac predkosc nawet 20 wezlow. Czy to bylo mozliwe w tamtych czasach? Czy to kolejny bug? Pytam bo dopiero zaczynam interesowac sie okretami podwodnymi :D. Gram na SH3 1.4b+RUb1.45 - UwaC combinedV1.51+Harbour_Traffic_147_for__RuB_145+Hollywood 2.3 Damage and effects with tweaked ship sinking.
Krzych (U-36)
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.06, 17:24
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Sever » 16.09.06, 21:26

mnie bugi nie nękają, ale jak zobaczylem te niebo to mi ciary przeszły :D dziwnie tak jakoś
Sever
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 6.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:54
Lokalizacja: Lipno

Help

Postprzez Cpt. Zbych » 14.10.06, 12:12

1941 rok, wypływam sobie na VIIC z doku we Francji i zaraz na początku dostaję komunikat "flak gun destroyed". No i faktycznie, flak zaznaczony na czerwono i nie da się obsadzić stanowiska.

Wczytuję patrol raz jeszcze - to samo. Zmieniam flaka na poprzedni typ - to samo. Ma ktoś pojęcie co zrobić, żeby było normalnie?

Dodam jeszcze, że podczas poprzednich patroli flak nie został zniszczony i nie zmieniałem kiosku...
Cpt. Zbych
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
Lokalizacja: Silesian sea ;)

Postprzez GMac » 11.11.06, 07:12

Wachta płetwonurków :D
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez alwi » 11.11.06, 14:44

Styczen 1945 wyplywam sobie na mojej ulubionej IX-tce z pelnym zaopatrzeniem na kolejna ciezka misje ,ale juz u wybrzezy WB napotykam Hanterka, ktory niezauwazywszy mnie plynie sobie po prostej.Co mi tam dobry poczatek bedzie - mysle i nie zastanawiajac sie puszczam magnetyka.W sam srodeczek dostal az wyskoczyl do gory.Po kilkunastu minutach zwolnil do 1w a po chwili do zera. No to sobie poczekam bo pewnie jak odplyne do dupa zbita. Czekam sobie, godzine, dwie - cala noc a tu nawet wody nie nabiera. No dobra..trzeba dobic i Poszedl drugi magnetyk i bum. Sytuacja sie powtarza. Niszczyciel zachowuje sie jakby mial 300m pancerz - moze jakis nowy typ !??:) No dobra poszyl w sam srodeczek wszystkie torpedy jakie mialem w przednich wyrzutniach a gdy to nie pomoglo wszystkie rufowe. Niszczyciel po prostu byl niezniszczalny.I tele sobie poplywalem.Musialem wrocic do bazy bo nie oplacalo sie plynac na misje z rezerwa torped.Gram na GW1.1a i pierwszy raz wystapil mi taki blad no chyba,ze przegapilem jakas nowinke ze w czasie IIWW wymyslono niezniszczalnego Huntera:)
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez clown » 23.11.06, 19:22

Mam pytanie - czy jest możliwe przejście do rufowej częsci U-boota? Gdy przesuwam kursor w centrali na właz rufowy, zmienia on kolor na czerwony ale kliknięcie nic nie daje. Pływam modelem VIIB.
clown
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 19.11.06, 22:49

Postprzez Tal-Rash » 25.11.06, 21:41

Największym bugiem całej gry jest to że po 42 roku na niebie jest więcej samolotów niż ludzi na ziemi.
Jak ktoś zaginie na morzu to szukają tygodniami i znaleźć nie mogą ale w grze nie da się wynurzyć bo odrazu jest samolot. Najpierw jeden a za minutę jest ich 30.
Żenada.
Zdenerwowałem się tak że właśnie odinstalowuję grę bo grać nie dam rady kiedy akumulatory mam na 13% i nie dam rady się wynurzyć by naładować.
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Pan P. » 26.11.06, 10:45

mnie bugi nie nękają, ale jak zobaczylem te niebo to mi ciary przeszły icon_biggrin.gif dziwnie tak jakoś

Nie ty jeden Severze myslisz ze niebo jest zabugowane, w historii ludzkosci pelno takich jak ty :-)
Pan P.
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.05, 10:55
Lokalizacja: Police kolo Szczecina

Postprzez boyLer » 26.11.06, 11:26

Za ten błąd z niebem odpowiadaja jakies pliki wystarczy je podmienic z orginalnego folderu gry do folderu tego moda...jeśli dobrze pamietam to jest folder "Env".....Te czarne niebo to bug Tonnage Moda ktory jest chyba tez w GW
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez dragonfly » 26.11.06, 12:43

Tal-Rash napisał(a):Największym bugiem całej gry jest to że po 42 roku na niebie jest więcej samolotów niż ludzi na ziemi.
Jak ktoś zaginie na morzu to szukają tygodniami i znaleźć nie mogą ale w grze nie da się wynurzyć bo odrazu jest samolot. Najpierw jeden a za minutę jest ich 30.
Żenada.
Zdenerwowałem się tak że właśnie odinstalowuję grę bo grać nie dam rady kiedy akumulatory mam na 13% i nie dam rady się wynurzyć by naładować.

To żaden bug! Po 1942 r. RAF nie dawał żyć U-Bootom. Jesli narzekasz na realizm, to nie jest to gra dla Ciebie. Samolot był największym wrogiem U-Boota. Poza tym u mnie jest zupełnie odwrotnie - rzadko spotykam RAF nawet po 1942 r. i frustruje mnie to, bo gdzie tu realizm.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tal-Rash » 26.11.06, 13:41

W kwadracie AK69???
No sorry ale nie uwierzę że w 1042 roku samoloty miały po 50 bomb na pokładzie rzucały po 6 każdy i miały zasięg ponad 24 000 kilometry! Do kwadratu AK69 z najbliższego brzegu jest 12 tyś kilometrów... Bajka a nie gra realistyczna...
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez dragonfly » 26.11.06, 13:46

Nie zapominaj że RAF i USAAF miały swoje bazy na Grenladii, Islandii i Azorach i swoim zasięgiem pokrywały od 1942 r. niemal cały obszar Atlantyku. Poza tym lżejsze maszyny (Swordfish i Avenger) operowały z lotniskowców. Na jakich modach grasz? Bo też chciałbym mieć tak trudno ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tal-Rash » 26.11.06, 14:28

Bez modów... Czysta gra + patche najnowsze i kilka dodatków poprawiających grafikę...
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez dragonfly » 26.11.06, 14:44

Ja gram na mixie GW+RUB i rzadko mam do czynienia z lotnictwem. A powiedz mi czy przy dużych kompresjach (pow. x256) też natykasz się na samoloty?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 10 z 161 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron