1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Projekt Messerwetzer...

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 14 • Strona 1 z 1

Projekt Messerwetzer...

Postprzez Jatzoo » 28.02.03, 13:14

Dochodzą mnie słuchy, że PROJEKT MESSERWETZER nie rozwiązał wszystkich bolączek gry...

Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić bądĽ zaprzeczyć...?

W szczególności interesuje mnie tryb multi, którego niestety sam nie mogę sprawdzić...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Łata » 01.03.03, 11:34

Gdy pojawil sie PM wszystkich ogarnela euforia, gra nareszcie byla stabilna i moznabylo toczyc wielogodzinne bitwy konwojowe. Niestety wraz z uplywem czasu na powierzchnie wyszla duza liczba "burakow" ktore czynia gre praktycznie bezcelowa, np. mozliwosc zatopienia U-Boota przez niszczyciel za pomoca dzial na glebokosci 60m czy praktycznie bezuzyteczny ASDIC niszczycieli (pokazuje ze U-Booty sa w wynurzeniu gdy tak naprawde sa pod woda). Burakow troche sie nazbieralo i raczej wszystkie dotycza trybu multi - w singleplayerze gra dziala poprawnie.
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jatzoo » 03.03.03, 15:32

Czyli jedyna nadzieja, że z SH2 da się coś wycisnąć umarła....????

PROJEKT MESSERWETZER skończył niestety tak samo jak gra, którą miał postawić na nogi...

Szumne zapowiedzi.... Czego to nie będzie... 100% rewelacji...
I wyszło tylko kolejne dno.....

:(
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Łata » 06.03.03, 21:33

Jest jeszcze szansa w zupelnie czym innym, mianowice programie stworzonym przez flotylle DSK. Sam dokladnie nie wiem jak to ma dzialac - jak sie dowiem to poinformuje.
Mam nadzieje ze fani gry beda nadal starac sie poprawic tryb multiplayer gdyz posiada on swietny potencjal.
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jatzoo » 07.03.03, 10:59

Możesz Łata podać jakiegoś linka do tej flotylli DSK...???
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Łata » 07.03.03, 14:05

prosze bardzo:

www.dsk.coolhere.com
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez amigo » 27.10.03, 12:26

Panowie pomóżnie PROJEKT MESSERWETZER w singli co mi to może dać, Nie bardzo w tym się orientuję, więc wgrywam do SH II do tylko znajdę, a w końcu gierka się burzy i kolejna instalka.
Pozdrawiam miłośników SH II
M.M.
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Jatzoo » 27.10.03, 14:40

PROJEKT MESSERWETZER miał zdecydowanie poprawić realizm rozgrywki...
Niestety, podobno skończyło się to totalną porażką - chyba, że wyszła jakaś poprawka...?
Komuś cos wiadomo...?

Widzę, że jesteś zatwardziałym graczem w SH2 Amigo.. Ja sobie odpuściłem po kilku dniach (i po tym, jak w wynurzeniu wpłynąłem do Scapa Flow i z działa rozwaliłem kilka pancerników i krążowników - oczywiście poziom realizmu jak zawsze miałem ustawiony na 100%).
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 28.10.03, 13:15

Tak " molestuję " SH II od momentu ukazania się w Polsce ( na stadionie w W-wie) czyli 4-5 m-cy przed sprzedażą w sklepach. I walcze praktycznie co dzień lecz nie miałem takich możliwości. Do Scapa Flow podchodziłem 5 razy i dopiero przez zachodnie wejście w położeniu pozycyjnym ( z wody wystaje jedynie kiosk) zaczęło mi się udawać.
Jaca czy PROJEKT MESSERWETZER stosowany jest w sindlu, czy campanie z multi, można stosować w singlu, jeżeli tak, to gdzie sie je wkleja.
Pozdrawiam M.M.
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Jatzoo » 28.10.03, 13:30

Amigo, wystawiasz moją pamięć na olbrzymie katusze :wink:

Jeżeli dobrze pamiętam, to PM w najzwyklejszy sposób się po prostu instalowało - i to wsio.
Odpalałeś gierkę i pokazywało się ładne zmienione menu pod PM.

Samo PM działa we wszystkich trybach: mono, multi i kampania :)


PS. Na jakim stopniu realizmu pogrywasz...?
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 30.10.03, 10:36

Witam
Nie da się ukryć, że i ja wieczorami pogrywam w tego niedorobionego SH2 ale przecież nic lepszego nie ma.
Gram w czystą wersję, bez dodatków i wcale nie jest łatwo, dziwę się Jatzoo jak mogłeś tak szaleć w akcji na pancernik :-))
Atakując konwój, idąc z cichą prędkością na głebokości 150 m często dostaje tylko kilka bombek ale wycelowanych centralnie :-)) dziwię się skąd oni to wiedzą :-)) O samolotach znikąd atakujących w nocy w roku 1940 już nie wspomne :-))
PM miało (w każdej wersji, a było ich chyba trzy) poprawić stabilność łącza przede wszystkim, pamiętam te gry multi, gdzie około 1-2 h podchodziło się pod konwój (maxymalne przyspieszenie to bylo bodajze x8 ale moge się mylić) i gdy w persyskopie pojawial się piewszy okręt wroga następowało rozłączanie gry - może było ze złości pogryść klawiaturę. Ilość udanych akcji można było policzyć na jednej ręce.
Poza tym ten patch miał poprawić niejako przy okazji, to co w grze nie działało, lub działo źle.
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jatzoo » 30.10.03, 15:48

Do SH2 zniechecilo mnie wlasnie to o czym wspominasz U-Boot - mozna bylo wplynac do Scapa Flow i wszystkich utluc z dziala na 100% realizmu, oraz mozna bylo zostac zatopiony 1 bomba glebinowa na glebokosci blisko 300 metrow..

I to na dodatek w 39 roku...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Łata. » 01.11.03, 12:11

witam,
proponuje Wam zainstalowac procz PM 1.3 kampanie pt "Aces Kampagne" (z subsim.com). Kampania jak sama nazwa wskazuje jest "wzorowana" na AoD, czyli ze probuje byc kampania dynamiczna (najwiekszy minus SH2 to wlasnie brak takiej kampanii). A wiec: za kazdym razem gdy zaczynam nowy patrol grta losowo generuje konwoje, ich sklad, liczbe kolumn, eskorte oraz ich kurs. Czyli nie powinno byc 2 takich samych misji! Polecam ta misje gdyz gra sie naprawde b. dobrze!!!

Ostatnio pogrywalem przez internet i gralo sie dobrze, gra sie nei kaszanila a i nie bylo zadnych innych problemow.
Łata.
 

Postprzez amigo » 06.11.03, 23:36

Witam miłych Panów.
Jaca w SH II gram wyłacznie na ok 97 % realizmu.
Popieram Łatę co do Aces Camp. Kolega podesłał mi jakieś pół płytki CD z patchami i innymi ulepszeniami. do tej gierki. Panowie pomijając wygląd okrętów, wnętrza, kabiny kapitana ( z kapitanem na środku), oczywiścieefekty akustyczne i wizualne wybuchów itp, to jeszcze to jeszcze zainstalowane są rozmówki i wrzaski załogi ścieżka dźwiękowa z "Das Boota', głosy audycji radiowych, teraz grając w słuchawkach+ te bajery czujesz się jak na prawdziwym Uboocie. A faktycznie każda misja w danej kampanii jest inna.
Pozdrawiam
Mariusz
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34


Posty: 14 • Strona 1 z 1

Powrót do SH II



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron