Bugi w SH V
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Bugi w SH V
Witam, bugów w tej grze tyle, że można sypać z rękawa.
Możemy się wymienić zaobserwowanymi, bo każdy na co innego zwraca uwagę.
-Antyaliasing nie działa.
-CO2 nie przybaywa.
-Niszczyciele gonią nas w nieskończoność
-Statki rozwalają się na nabrzeżu
-Ustawienia realizmu nie chodzą
-Mimo, że torpedy się skończyły to 2 do załadunku w przediale leżą
-Sruby w torpedach się nie kręcą.
-Zapalnki magnetyczne nie działają (albo strzelam za głęboko )
-Zaoga nie wychodzi na pkład
-Na okrecie VII A są tylko 24 osoby.
-Mimo, że statek tonie i się pai marynarze stoją na pkładzie i rozmawiają
Piszcie co jeszcze zaobserwowaliście.
Możemy się wymienić zaobserwowanymi, bo każdy na co innego zwraca uwagę.
-Antyaliasing nie działa.
-CO2 nie przybaywa.
-Niszczyciele gonią nas w nieskończoność
-Statki rozwalają się na nabrzeżu
-Ustawienia realizmu nie chodzą
-Mimo, że torpedy się skończyły to 2 do załadunku w przediale leżą
-Sruby w torpedach się nie kręcą.
-Zapalnki magnetyczne nie działają (albo strzelam za głęboko )
-Zaoga nie wychodzi na pkład
-Na okrecie VII A są tylko 24 osoby.
-Mimo, że statek tonie i się pai marynarze stoją na pkładzie i rozmawiają
Piszcie co jeszcze zaobserwowaliście.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Bugi w SH V
To u mnie Niszczyciele mnie nie widzą przepływam koło nich w odległości 300 m i nic chyba zacznę do nich z działka strzelać mam 1940r
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: Bugi w SH V
Wiekszosc z tych bledow naprawi patch 1.2. A antyaliasing dziala, brak filtrowania anizotropowego(zwlaszcza widac na linach masztow), mozna sprobowac wlaczyc w opcjach karty, ale podejrzewam, ze grafika dostanie czkawki.
- Grassmaste
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 05.03.10, 00:29
Re: Bugi w SH V
Mam nadzieję, że patch 1.2 je naprawi.
Na linach to często mam ząbki, nie tylko w SH V.
Na linach to często mam ząbki, nie tylko w SH V.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Bugi w SH V
kimano-u96 napisał(a):To u mnie Niszczyciele mnie nie widzą przepływam koło nich w odległości 300 m i nic chyba zacznę do nich z działka strzelać mam 1940r
Spróbuj ale nie polecam na realizmie 100%, taki pojedynek to kwestia 3min i po okręcie podwodnym
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: Bugi w SH V
No nie wiem po zaaplikowaniu "pacza" 1.2 tankowiec zniszczył mnie w kilka sekund (i to w nocy!)
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Bugi w SH V
niszczyciel mnie wytropił i uszkdoził głębinówkami , musiałem sie wynurzyć a tu psikus - niszczyciel nawet nie drgnął działami, taranował ale nie strzelał, ja za to go ustrzeliłem
- statki nie próbuja ominąć się przed kolizją , syndrom titanica
- wpłynąłem między statki konwoju, najpierw staranował mnie tankowiec a potem dwa frachtowce wszystkie poszły na dno
- zestrzelony samolot wznosił się do góry i robił beczki
- też dotyczy samolotu jak jestem w pobliżu wrogiego portu nadlatuje swordfish zrzuca obok dwie bomby i na zakręcie "nie wyrobił" i zanurkował, drugi swordfish pomylił uboota z lotniskowcem - chciał wylądować :/
- statki nie próbuja ominąć się przed kolizją , syndrom titanica
- wpłynąłem między statki konwoju, najpierw staranował mnie tankowiec a potem dwa frachtowce wszystkie poszły na dno
- zestrzelony samolot wznosił się do góry i robił beczki
- też dotyczy samolotu jak jestem w pobliżu wrogiego portu nadlatuje swordfish zrzuca obok dwie bomby i na zakręcie "nie wyrobił" i zanurkował, drugi swordfish pomylił uboota z lotniskowcem - chciał wylądować :/
- Niszczyciel__Tribal
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 18.12.10, 16:48
Re: Bugi w SH V
Niszczyciel_Tribal jaką masz wersję gry?
- Frezio
- Tonaż: 51.000 BRT
- Dołączył(a): 06.04.10, 12:13
Re: Bugi w SH V
orginalną plus patch. problem ustąpił częściowo po reinstalacji gry , a patcha musialem wrzucać ręcznie bez autoinstalacji
gra nie jest modyfikowana
gra nie jest modyfikowana
- Niszczyciel__Tribal
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 18.12.10, 16:48
Re: Bugi w SH V
mnie irytują dwa ale istotne : idę i przechodzę koło drabinek to mimo chęci skorzystania wejścia i tak czepie się ich ....
drugi podobny ale dotyczy szybkiego wejścia to zawsze zastanawia czy wejść
o innych nie wspomnę a w XVII w przedziale elektrycznym nie mam skal w przyrządach a obudowy są przezroczyste .
i te porty i nadbrzeża też ,,, żenada ,trumną jest to że gra chodzi po zalogowaniu na serwer !!!!
dla mnie są to jawne jaja, kupuję i nie mogę pograć nie mając internetu to pytam kim my jestesmy ?
drugi podobny ale dotyczy szybkiego wejścia to zawsze zastanawia czy wejść
o innych nie wspomnę a w XVII w przedziale elektrycznym nie mam skal w przyrządach a obudowy są przezroczyste .
i te porty i nadbrzeża też ,,, żenada ,trumną jest to że gra chodzi po zalogowaniu na serwer !!!!
dla mnie są to jawne jaja, kupuję i nie mogę pograć nie mając internetu to pytam kim my jestesmy ?
- klaudi
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 20.06.09, 18:10
Re: Bugi w SH V
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
2. Oficer wachtowy... Toż to tragedia. Gdy zostanie przypadkiem ranny np. podczas nalotu to już po zabawie. Nie można go podmienić (przynajmniej ja nie odnalazłem stosownej opcji), a co za tym idzie o strzelaniu z działa i p-lotki można zapomnieć do czasu zawinięcia do portu. Masakra...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
3. Eskorta... raz człowieka nie słyszą nawet jak wpływa im do portu. Innym razem na środku Atlantyku nie można się im urwać. Kręcą ciągle kółka w pobliżu - mimo, że u-boot zanurzony jest na 150 metrów, płynie na minimalnej prędkości i ogłoszona jest cisza na okręcie.
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
4. Chętnie wymieniłbym też zegary (sterowanie) na te pamiętane z SH3.
Zna ktoś mody niwelujące te felery gry? Byłbym wdzięczny...
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
2. Oficer wachtowy... Toż to tragedia. Gdy zostanie przypadkiem ranny np. podczas nalotu to już po zabawie. Nie można go podmienić (przynajmniej ja nie odnalazłem stosownej opcji), a co za tym idzie o strzelaniu z działa i p-lotki można zapomnieć do czasu zawinięcia do portu. Masakra...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
3. Eskorta... raz człowieka nie słyszą nawet jak wpływa im do portu. Innym razem na środku Atlantyku nie można się im urwać. Kręcą ciągle kółka w pobliżu - mimo, że u-boot zanurzony jest na 150 metrów, płynie na minimalnej prędkości i ogłoszona jest cisza na okręcie.
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
4. Chętnie wymieniłbym też zegary (sterowanie) na te pamiętane z SH3.
Zna ktoś mody niwelujące te felery gry? Byłbym wdzięczny...
- Xavier
- Tonaż: 31.000 BRT
- Dołączył(a): 18.01.12, 10:41
Re: Bugi w SH V
Ja zaobserwowałem (to znaczy kolega mi mówił) że podczas zanurzania marynarze pełniący wachtę nie wchodzą do okrętu tak więc co, oni się trzymajaą okrętu jak ten płynie pod wodą
- Lukassus
- Tonaż: 150.000 BRT
- Dołączył(a): 10.05.13, 16:06
Re: Bugi w SH V
Ja mam pytanko gram z modem open horizons 2 bug jest taki ze plywam a wskaznik paliwa pokazuje ze mam pełen bak z wilhemshawen na atlantyk i spowrotem na 100% paliwa
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości