Silent Hunter 5???
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Silent Hunter 5???
Ja to widzę tak Jeśli UBI planuje wydać grę to przed przystąpieniem do pracy powinni wysłać anketę do powiedzmy kikuset fanów serii aby Ci wypowiedzieli się co chcą widzieć w grze .Uchroniło by to niejako przed wypuszczeniem na rynek tak niedopracowanego, zabugowanego gniota jakim było SH4. Wpisujcie się co sądzicie na ten temat
- marek128
- Tonaż: 125.000 BRT
- Dołączył(a): 29.01.06, 11:54
Myślę, że panowie z UBI wezmą sobie zaistniałą sytuację z SHIV do serca i nie powtórzą już tego samego fatalnego błędu. Czwarta część była wydana stosunkowo szybko od trójki. A każdy spodziewał się nagłej rewolucji, cudów, bardziej oryginalnych rozwiązań, a wyszło co wyszło.
Co do ankiety, myślę, że to nic by niedało. Tam pracuje sztab ludzi i oni doskonale wiedzą jak kierować produkcją, to jest tylko marketing. Przecież my patrzymy z perspektywy "gracza", który widzi 50 oryginalnych pomysłów, które doprawiłoby taki symulator na cacy. Oni natomiast widzą połowe, albo mniej - wniosek ? - albo są tak tępi i mają płytką wyobraźnię by tworzyć taki tytuł, bądź poprostu zostawiają sobie lepsze pomysły na późniejszy okres. Może Silent Hunter VI - będzie tym naj, naj symulatorem...
Co do ankiety, myślę, że to nic by niedało. Tam pracuje sztab ludzi i oni doskonale wiedzą jak kierować produkcją, to jest tylko marketing. Przecież my patrzymy z perspektywy "gracza", który widzi 50 oryginalnych pomysłów, które doprawiłoby taki symulator na cacy. Oni natomiast widzą połowe, albo mniej - wniosek ? - albo są tak tępi i mają płytką wyobraźnię by tworzyć taki tytuł, bądź poprostu zostawiają sobie lepsze pomysły na późniejszy okres. Może Silent Hunter VI - będzie tym naj, naj symulatorem...
- Franz96
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 01.01.07, 15:06
- Lokalizacja: Kattowitz
jest też trzecia opcja:
Oni patrzą z szerszej perspektywy i chcą zadowolić zarówno Amerykanów jak i Europejczyków, amatorów jak i weteranów. I dział promocji działa sprawnie i nastawiony jest na zysk (to normalne- Ubi nie jest fundacją).
Pozdro
Oni patrzą z szerszej perspektywy i chcą zadowolić zarówno Amerykanów jak i Europejczyków, amatorów jak i weteranów. I dział promocji działa sprawnie i nastawiony jest na zysk (to normalne- Ubi nie jest fundacją).
Pozdro
- z8k
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
- Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław
Chyba z8k ma troche racji bo ci niewierni Amerykanie to dla nich tylko Ameryka i nic więcej weterani? sorry nieznam żadnego staruszka grącego na kompie nawet mój stary to ledwo na allegro se radzi pozatym zawsze zastanawiało mnie co czują niemcy jak grają w Call of duty albo Medal of honor co do SH5 to chciałbym żeby były ruskie nowoczesne nuki. (i diesle też)
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
sorry nieznam żadnego staruszka grącego na kompie
Napisałem amatorów i weteranów w kontekście stopnia zaawansowania, a nie wieku. Trzeba zrozumieć, że Ubisoft robi też gry dla ludzi, którzy realizm mają ustawiony w granicach 0-20%, zachwycają się grafą i akcją, a nie zważają na to, że w sh4 (z tego co słyszałem) można zatapiać seryjnie najwieksze japońskie okręty 3 torpedami.
co czują niemcy jak grają w Call of duty albo Medal of honor
A to ciekawy temat... słyszałem, że twórcy call of duty chcieli zrobic odcinek "po drugiej stronie" ale się wystraszyli... ile by krzyku było... pamiętacie aferę Codename Panzers?
Pozdrawiam
- z8k
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
- Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław
Co do tego drugiego - twórcy Calla mieli zrobić Call of Duty 4 na stronę niemiecką. Jednak projekt przepad bo odrzuceniu przez zarząd zdaje się Codemasters (nie pamiętam kto jest dystrybutorem). Co do afery panzersgate wynikała ona z jednego bardzo głupiego błędu.z8k napisał(a):sorry nieznam żadnego staruszka grącego na kompie
Napisałem amatorów i weteranów w kontekście stopnia zaawansowania, a nie wieku. Trzeba zrozumieć, że Ubisoft robi też gry dla ludzi, którzy realizm mają ustawiony w granicach 0-20%, zachwycają się grafą i akcją, a nie zważają na to, że w sh4 (z tego co słyszałem) można zatapiać seryjnie najwieksze japońskie okręty 3 torpedami.co czują niemcy jak grają w Call of duty albo Medal of honor
A to ciekawy temat... słyszałem, że twórcy call of duty chcieli zrobic odcinek "po drugiej stronie" ale się wystraszyli... ile by krzyku było... pamiętacie aferę Codename Panzers?
Pozdrawiam
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
A co do codname panzers mam obie czesci a o aferze nawet jest specjalna kartka w pudełku a chodzi o filmik w którym rzekomo przedstawiono polaka jako pijaka i niechlujnego. ale panzers to spoko gra i polecam choc pozniejsze misje w II są trudne
- Wojak
- Tonaż: 24.000 BRT
- Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
- Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen
Pozwolcie Panowie,ze ozywie dyskuje i zadam nurtujace mnie od kilku miesiecy pytanie...Czy sa juz jakies oznaki ,ze SH5 jest w przygotowaniu ??? Szukalem na forach UBI i innych i jakos cisza. Pewnie UBI trzaska nadgodziny na Patche dla "czworki" i nie mysli na razie o kolejnej wersji gry. Ja powiem tak...gralem w SH4 w sumie jakies 30min i jakos nic nie jest mnie w stanie przekonac ,aby grac w ta gre - powod ?? Zupelny brak klimatu. Ta gra jest mi potrzebna jak tlen wiec czekam z nadzieja na pieteczke pod DX10 no i oczywiscie bedzie to kontynuacja SH3 czyli u-booty ))
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Z całym szacunkeim dla Ubotwaffe cały czas czekam na grę z OP Japonii lub Włoch. Mam obawy że się nie doczekam
Prawda jest taka - co widac nawet z wypowiedzi na tym forum - że "dopracowany" SH5 z działanami Ubotwaffe stał by się rarytasem. Chociaż jak dla mnie i SH3 jest już całkiem niezły, szczególnie z modami i po porównaniu z SH4 i jego bugami.
Problem polega na że sama Europa to nie jedyny rynek na sprzedaż gier.
Mam nawet obawy, że to jednak rynek drugoplanowy, jeśli chodzi o legalne nabycia gry które dają jedyny zysk producentowi.
Co do marzeń - chciałbym SH 5-6 który będzie odnosił się do działań sił całej Osi w okresie II W.Ś.
Następna kolejna edycja która odniesie się do działan wszystkich Aliantów.
Wiem że to raczej jedynie marzenia
Co do SH 5, nie jest wcale powiedziane że po poprawkach SH4 zajmą się znowu tematyką Ubotwaffe.
Pamiętajmy o praktycznie zapomnianej tematyce Destroyet Comand.
Prawda jest taka - co widac nawet z wypowiedzi na tym forum - że "dopracowany" SH5 z działanami Ubotwaffe stał by się rarytasem. Chociaż jak dla mnie i SH3 jest już całkiem niezły, szczególnie z modami i po porównaniu z SH4 i jego bugami.
Problem polega na że sama Europa to nie jedyny rynek na sprzedaż gier.
Mam nawet obawy, że to jednak rynek drugoplanowy, jeśli chodzi o legalne nabycia gry które dają jedyny zysk producentowi.
Co do marzeń - chciałbym SH 5-6 który będzie odnosił się do działań sił całej Osi w okresie II W.Ś.
Następna kolejna edycja która odniesie się do działan wszystkich Aliantów.
Wiem że to raczej jedynie marzenia
Co do SH 5, nie jest wcale powiedziane że po poprawkach SH4 zajmą się znowu tematyką Ubotwaffe.
Pamiętajmy o praktycznie zapomnianej tematyce Destroyet Comand.
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
Dla mnie SH5 powinno traktować o U-Bootach. Pozostawiłbym wszystkie dobre rozwiązania z SH3. Dodałbym możliwość chodzenia po całym okręcie podwodnym, ponieważ miało by to wielki wpływ na klimat gry. Nie trzeba przecież by było robić takich opcji jak włączanie silników z przedziału dislii, ale sama możliwość wejścia tam byłaby czymś bardzo fajnym i potrzebnym. Co do kolorów świata , to nie przesładzał bym ich tak jak to ma miejsce w GWX. Samą rozgrywkę walki nie zmienił bym zbytnio, ale nowy SH5 powinien mieć minimum te wszystkie lokacje, co GWX.
Damage statków powinien być mniej zawyżony od tego z GWX, ponieważ jest czymś śmiesznym by na small merchant trzeba nieraz poświęcić 3 torpedy i to zakładając że wszystkie by trafiły i wybuchły. Trzeba by też tak popracować nad grą by była nieco płynniejsza. Można by zaopatrzyć nasz okręt w coś takiego jak prowiant i wyżywienie załogi, którą to opcje oczywiście powinno się tak zaimplementować by można było ją włączyć lub wyłączyć gdyby ktoś chciał.
Coś co jeszcze byłoby super to fakt zróżnicowania kolorów podwodnych w zależności od akwenu na jakim jesteśmy. Np: po wpłynięciu na Bałtyk pod wodą powinniśmy natrafić na zielonkawą mglistą aurę podwodną, morze śródziemne przeźroczyste i turkusowo-błękitne. Atlantyk niebieski z domieszka lekkiej nutki zieleni od glonu i nieco bardziej mętny. Warto by zrobić też czyste wody morza karaibskiego, jak i zimne wody arktyki adekwatnie do realiów. Takie między innymi rzeczy by mocno mnie ucieszyły. Pozdrawiam!
A i jeszcze jedno. Było by fajnie gdyby było widać np z kamery w kontrol room że podnosi sie poziom wody w przedziale podczas np uszkodzeń czy zalań okrętu. Oczywiście adekwatnie do uszkodzonego przedziału. Te puszczające uszczelki to nieco za mało, choć i nimi trzeba się cieszyć.
Damage statków powinien być mniej zawyżony od tego z GWX, ponieważ jest czymś śmiesznym by na small merchant trzeba nieraz poświęcić 3 torpedy i to zakładając że wszystkie by trafiły i wybuchły. Trzeba by też tak popracować nad grą by była nieco płynniejsza. Można by zaopatrzyć nasz okręt w coś takiego jak prowiant i wyżywienie załogi, którą to opcje oczywiście powinno się tak zaimplementować by można było ją włączyć lub wyłączyć gdyby ktoś chciał.
Coś co jeszcze byłoby super to fakt zróżnicowania kolorów podwodnych w zależności od akwenu na jakim jesteśmy. Np: po wpłynięciu na Bałtyk pod wodą powinniśmy natrafić na zielonkawą mglistą aurę podwodną, morze śródziemne przeźroczyste i turkusowo-błękitne. Atlantyk niebieski z domieszka lekkiej nutki zieleni od glonu i nieco bardziej mętny. Warto by zrobić też czyste wody morza karaibskiego, jak i zimne wody arktyki adekwatnie do realiów. Takie między innymi rzeczy by mocno mnie ucieszyły. Pozdrawiam!
A i jeszcze jedno. Było by fajnie gdyby było widać np z kamery w kontrol room że podnosi sie poziom wody w przedziale podczas np uszkodzeń czy zalań okrętu. Oczywiście adekwatnie do uszkodzonego przedziału. Te puszczające uszczelki to nieco za mało, choć i nimi trzeba się cieszyć.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Ja nie mam zbyt wiele czasu (zwlaszcza odkad mam malego brzdaca ) grac, ale czasami jak sa dluzsze wolne dni to sobie zagram. Mnie SH3 rozczarowal jesli chodzi o sprawy taktyczne.
Mam SH3 z patch 1.2
Brakuje mi atakow wilczym stadem, sledzenia konwoju az zbiora sie inne ubooty, mozliwosci tankowania na morzu, mogly by byc tez szalupy z rozbitkami, minowanie, w ogole bardziej zroznicowane zadania np. przekazywania komus paliwa lub czesci zamiennych itp. i zadania specjalne, rozkazy dotyczace konkretnych zadan, rożne meldunki przez radio. To wszystko powinno byc w wersji podstawowej a nie zeby pozniej kombinowac z jakimis modami, patchami itd.
Konwoje mogly by byc tez takie jak w rzeczywistosci jesli chodzi o ilosc statkow i eskorte. Powinny sie pojawiac alianckie op
Moglo by sie tez szybciej przemieszczac do rejonu patrolowania. Gdyby byla taka opcja to mozna by zaoszczedzic duzo czasu, ktorego nigdy nie za wiele
Natomiast kolor morza, chmurki, ludziki w porcie itp. to sa wg. mnie zbedne duperele. Jesli bez tego, gra zajmowalal by mniej pamieci, to mozna by sie bylo obejsc. Ale to oczywiscie moje zdanie.
siemka
Mam SH3 z patch 1.2
Brakuje mi atakow wilczym stadem, sledzenia konwoju az zbiora sie inne ubooty, mozliwosci tankowania na morzu, mogly by byc tez szalupy z rozbitkami, minowanie, w ogole bardziej zroznicowane zadania np. przekazywania komus paliwa lub czesci zamiennych itp. i zadania specjalne, rozkazy dotyczace konkretnych zadan, rożne meldunki przez radio. To wszystko powinno byc w wersji podstawowej a nie zeby pozniej kombinowac z jakimis modami, patchami itd.
Konwoje mogly by byc tez takie jak w rzeczywistosci jesli chodzi o ilosc statkow i eskorte. Powinny sie pojawiac alianckie op
Moglo by sie tez szybciej przemieszczac do rejonu patrolowania. Gdyby byla taka opcja to mozna by zaoszczedzic duzo czasu, ktorego nigdy nie za wiele
Natomiast kolor morza, chmurki, ludziki w porcie itp. to sa wg. mnie zbedne duperele. Jesli bez tego, gra zajmowalal by mniej pamieci, to mozna by sie bylo obejsc. Ale to oczywiscie moje zdanie.
siemka
- Bob
- Tonaż: 119.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Jeśli nie chcesz dynamicznej kampanii to wal do SHII albo IV. Oba babole...Bob napisał(a):Ja nie mam zbyt wiele czasu (zwlaszcza odkad mam malego brzdaca ) grac, ale czasami jak sa dluzsze wolne dni to sobie zagram. Mnie SH3 rozczarowal jesli chodzi o sprawy taktyczne.
Mam SH3 z patch 1.2
Brakuje mi atakow wilczym stadem, sledzenia konwoju az zbiora sie inne ubooty, mozliwosci tankowania na morzu, mogly by byc tez szalupy z rozbitkami, minowanie, w ogole bardziej zroznicowane zadania np. przekazywania komus paliwa lub czesci zamiennych itp. i zadania specjalne, rozkazy dotyczace konkretnych zadan, rożne meldunki przez radio. To wszystko powinno byc w wersji podstawowej a nie zeby pozniej kombinowac z jakimis modami, patchami itd.
Konwoje mogly by byc tez takie jak w rzeczywistosci jesli chodzi o ilosc statkow i eskorte. Powinny sie pojawiac alianckie op
Moglo by sie tez szybciej przemieszczac do rejonu patrolowania. Gdyby byla taka opcja to mozna by zaoszczedzic duzo czasu, ktorego nigdy nie za wiele
Natomiast kolor morza, chmurki, ludziki w porcie itp. to sa wg. mnie zbedne duperele. Jesli bez tego, gra zajmowalal by mniej pamieci, to mozna by sie bylo obejsc. Ale to oczywiscie moje zdanie.
siemka
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
no wlasnie chce zeby byla dynamiczna kampania jak w pierwszym SH.
A gdzie ja napisalem ze nie chce?
A w ogole co masz na mysli piszac o dynamicznej kampani, bo moze ja nie rozumiem?
SH2 mialem i tam wlasnie nie bylo tego o czym pisze, a w SH3 jest tez tylko plywanie samotnym ubootem tylko bardziej rozbudowane.
A gdzie ja napisalem ze nie chce?
A w ogole co masz na mysli piszac o dynamicznej kampani, bo moze ja nie rozumiem?
SH2 mialem i tam wlasnie nie bylo tego o czym pisze, a w SH3 jest tez tylko plywanie samotnym ubootem tylko bardziej rozbudowane.
- Bob
- Tonaż: 119.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Bob napisał(a):Ja nie mam zbyt wiele czasu (zwlaszcza odkad mam malego brzdaca ) grac, ale czasami jak sa dluzsze wolne dni to sobie zagram. Mnie SH3 rozczarowal jesli chodzi o sprawy taktyczne.
Mam SH3 z patch 1.2
Brakuje mi atakow wilczym stadem, sledzenia konwoju az zbiora sie inne ubooty, mozliwosci tankowania na morzu, mogly by byc tez szalupy z rozbitkami, minowanie, w ogole bardziej zroznicowane zadania np. przekazywania komus paliwa lub czesci zamiennych itp. i zadania specjalne, rozkazy dotyczace konkretnych zadan, rożne meldunki przez radio. To wszystko powinno byc w wersji podstawowej a nie zeby pozniej kombinowac z jakimis modami, patchami itd.
Konwoje mogly by byc tez takie jak w rzeczywistosci jesli chodzi o ilosc statkow i eskorte. Powinny sie pojawiac alianckie op
Moglo by sie tez szybciej przemieszczac do rejonu patrolowania. Gdyby byla taka opcja to mozna by zaoszczedzic duzo czasu, ktorego nigdy nie za wiele
Natomiast kolor morza, chmurki, ludziki w porcie itp. to sa wg. mnie zbedne duperele. Jesli bez tego, gra zajmowalal by mniej pamieci, to mozna by sie bylo obejsc. Ale to oczywiscie moje zdanie.
siemka
No tak! Ty nie masz czasu w to grać, więc co cię obchodzi wygląd tej gry.
Nie czujesz klimatu i tyle.Przecież nie może liczyć sie tylko rozwałka. Gra byłaby o wiele bardziej klimatyczna gdyby było w niej jeszcze więcej z realnego środowiska. Część z tych rzeczy które wymieniłeś oczywiście też mogła by być. Np dla mnie klimat tej gry to nie tylko moment walki, ale także długi czas poszukiwań i pewna monotonia patrolowania w fajnej scenerii. Ale to oczywiście moje zdanie.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem jesli chodzi o srodowisko to gra jest b.dobra.
Dla mnie bardziej podniosloby klimat np. sledzenie i meldowanie konwojow, zbieranie sie wilczego stada a potem grupowy atak itp.
W portach pelno ludzikow a brak statkow ?
Zamiast poprawiac w kolejnych wersjach srodowisko autorzy gry mogliby sie postarac o rozne urozmaicenia i urealnienia taktyczne. Przeciez sledzenie konwoju tez morze trwac dlugo az zbierze sie stado, i wcale nie chodzi o szybka rozwalke ja wolalbym kilka dni sledzic konwoj niz plywac i ogladac widoczki
Dla mnie bardziej podniosloby klimat np. sledzenie i meldowanie konwojow, zbieranie sie wilczego stada a potem grupowy atak itp.
W portach pelno ludzikow a brak statkow ?
Zamiast poprawiac w kolejnych wersjach srodowisko autorzy gry mogliby sie postarac o rozne urozmaicenia i urealnienia taktyczne. Przeciez sledzenie konwoju tez morze trwac dlugo az zbierze sie stado, i wcale nie chodzi o szybka rozwalke ja wolalbym kilka dni sledzic konwoj niz plywac i ogladac widoczki
- Bob
- Tonaż: 119.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Bob napisał(a):Moim zdaniem jesli chodzi o srodowisko to gra jest b.dobra.
Dla mnie bardziej podniosloby klimat np. sledzenie i meldowanie konwojow, zbieranie sie wilczego stada a potem grupowy atak itp.
W portach pelno ludzikow a brak statkow ?
Zamiast poprawiac w kolejnych wersjach srodowisko autorzy gry mogliby sie postarac o rozne urozmaicenia i urealnienia taktyczne. Przeciez sledzenie konwoju tez morze trwac dlugo az zbierze sie stado, i wcale nie chodzi o szybka rozwalke ja wolalbym kilka dni sledzic konwoj niz plywac i ogladac widoczki
No w tym się z tobą zgadzam. Przecież gdyby można było działać w porozumieniu z innymi U-Bootami (Wilcze stada), czy tankować na morzu bez konieczności instalowania takich dodatków jak Milk Cow Sansala, to by było fajnie. Wiesz ja zwracam uwagę też na otoczenia bo tak sie składa że zajmuję sie też malarstwem i plastyką. Dla mnie po prostu takie dodatki tez dodają realizmu. Dla mnie gdyby po prostu to wszystko co napisałeś połączyć jeszcze z takimi rzeczami jak możliwość poruszania się po całym okręcie, czy jeszcze bardziej realistyczne środowisko podwodne ("powierzchniowe" mi odpowiada już dziś), to by było coś. Poza tym chciałbym widzieć jak mi zalewa okręt od wewnątrz! Pozdrawiam!
A i napisałeś, że w portach brak statków. U mnie w portach jest dużo okrętów i statków, a w bunkrach U-Booty, a na niebie samoloty tylko trzeba ściągnąć parę dodatków, choć wiem że takie rzeczy powinny być dostępne od początku w podstawowej wersji gry.
No a na koniec dodam iż bardzo mi odpowiada że poluję z moja załoga sam, bo nikt mi niczego nie sprzątnie sprzed nosa.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
[/quote]Bob napisał(a):"No a na koniec dodam iż bardzo mi odpowiada że poluję z moja załoga sam, bo nikt mi niczego nie sprzątnie sprzed nosa"
pewnie plywasz na duzym U-boocie na dalekie patrole
Udanych łowów
Nie zawsze. Aktualnie VIIB, ale lubię się "powłóczyć". Pozdrawiam i również życzę udanych łowów!
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Dynamiczna kampania jest w Silent Hunter III. Tylko w nim. Kampania liniowa jest za to dostępna w SHII i SHIV. Prawdopodobnie nie grałeś w żaden. No więc różnica między SHII i SH III jest taka, ze w to pierwsze znudzi ci sie gra po miesiącu, a w to drugie po trzech latach... Po SHII podniesiono wielki, ogromny krzyk na liniowość kampanii, SHIII był jakby zaspokojeniem żądz. W SHII można było pograć sobie z klimatem tylko raz, bo potem stawało się to nudne i przewidywalne. SHIV jest takim pomysłem łączącym, jednak słabo to wyszło bo misje wprawdzie losowe - są powtarzalne.
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
Wszystkie rzeczy, o ktorych wczesniej napisalem sa zwiazane wlasnie z dynamiczna kampania.
SH2 przeszedłem caly. Po miesiacu grania SH3 tak samo staje sie przewidywalny jak SH2 Spotykam konwoj albo samotne statki. Zmienia sie tylko eskorta i nasilenie patroli lotniczych wraz z uplywem wojny:( czasami pojawi sie grupa ZOP z lotniskowcem. Wiadomo czego sie spodziewac.
Jak spotkam konwoj i przesle meldunek to dostane odpowiedz powtarzana jak mantre "Dobra robota" Wiadomo ze nikt nie przyplynie wiec sam zaczynam atak na ten konwoj Nuda.
A moglo by byc tak: "sledzic konwoj i nie atakowac az przyplynie np. U2"
albo plynac na patrol otrzymac wiadomosc radiowa "w kwadracie XXXX wazny konwoj wojskowy pod silna eskorta, przechwycic i zaatakowac"
wiec chodzi mi o to zeby w przyszlej grze pojsc wlasnie w udoskonaleniu i urozmaiceniu pod pod wzgledem taktycznym, bo jesli chodzi o graficzna strone to gra jest OK.
Najbardziej ciekawa i nieprzewidywalna jak na tamte czasy, byla pierwsza gra SH ale nie wiem czy niektorzy tutaj nie chodzili jeszcze w pieluchach
SH2 przeszedłem caly. Po miesiacu grania SH3 tak samo staje sie przewidywalny jak SH2 Spotykam konwoj albo samotne statki. Zmienia sie tylko eskorta i nasilenie patroli lotniczych wraz z uplywem wojny:( czasami pojawi sie grupa ZOP z lotniskowcem. Wiadomo czego sie spodziewac.
Jak spotkam konwoj i przesle meldunek to dostane odpowiedz powtarzana jak mantre "Dobra robota" Wiadomo ze nikt nie przyplynie wiec sam zaczynam atak na ten konwoj Nuda.
A moglo by byc tak: "sledzic konwoj i nie atakowac az przyplynie np. U2"
albo plynac na patrol otrzymac wiadomosc radiowa "w kwadracie XXXX wazny konwoj wojskowy pod silna eskorta, przechwycic i zaatakowac"
wiec chodzi mi o to zeby w przyszlej grze pojsc wlasnie w udoskonaleniu i urozmaiceniu pod pod wzgledem taktycznym, bo jesli chodzi o graficzna strone to gra jest OK.
Najbardziej ciekawa i nieprzewidywalna jak na tamte czasy, byla pierwsza gra SH ale nie wiem czy niektorzy tutaj nie chodzili jeszcze w pieluchach
- Bob
- Tonaż: 119.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Czasem jednak można natrafić na coś więcej.Ot płynę sobie w dzień na peryskopowej przez kanał La Manche. To chyba był 40 rok a tu nagle widzę przez peryskop jak jakieś 3 km ode mnie na 40 stopniach jakiś niszczyciel zaczyna dostawać baty od patrolowego samolotu Luftwaffe. Poszło mu tylne działo i eksplodowały bomby głębinowe na tylnym pokładzie. Ten drań w końcu zestrzelił ten samolot, ale tak mu dymiło z czapy, że posłałem mu jedną torpedę, i to na kontakt, nie na magnet.
Nie zmienił kursu, bo mam specjalne dostawy torped elektrycznych.
Kolejny wrak w kanale. Scenka była fajna i ta gra jest na prawdę żywa, tylko czasem trzeba dłużej przy niej posiedzieć, no i mieć sporo szczęścia.
Pamiętam taż raz jak schowałem sie pod storpedowanym transportowcem który nie chciał zatonąć. Było to ryzykowne bo w każdej chwili mógł zatonąć i zwalić mi się po prostu na głowę, ale skoro nie toną od dobrych 40 minut to postanowiłem zaryzykować. Niszczyciele krążyły, a ASDIC tak grał jak nigdy, ale co mogli mi zrobić? Wariant był dobry bo akurat w angielskim morzu wewnętrznym jest płytko. Znudziło im sie po jakiś 2 h bo musieli wracać do konwoju, a wówczas wynurzyłem sie jak w Das Boot i dokończyłem dzieła. Panowie ta gierka ma taki klimat jak nic! Pozdrawiam!
Nie zmienił kursu, bo mam specjalne dostawy torped elektrycznych.
Kolejny wrak w kanale. Scenka była fajna i ta gra jest na prawdę żywa, tylko czasem trzeba dłużej przy niej posiedzieć, no i mieć sporo szczęścia.
Pamiętam taż raz jak schowałem sie pod storpedowanym transportowcem który nie chciał zatonąć. Było to ryzykowne bo w każdej chwili mógł zatonąć i zwalić mi się po prostu na głowę, ale skoro nie toną od dobrych 40 minut to postanowiłem zaryzykować. Niszczyciele krążyły, a ASDIC tak grał jak nigdy, ale co mogli mi zrobić? Wariant był dobry bo akurat w angielskim morzu wewnętrznym jest płytko. Znudziło im sie po jakiś 2 h bo musieli wracać do konwoju, a wówczas wynurzyłem sie jak w Das Boot i dokończyłem dzieła. Panowie ta gierka ma taki klimat jak nic! Pozdrawiam!
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Wbrew wszystkim spekulacjom ja dalej bede czekal z utesknieniem na nowego SH5 i mam nadzieje ,ze taka pozycja sie niebawem ukaze. Nalezy pamietac ,ze z biegiem czasu sprzet PC staje sie coraz to nowoczesniejszy..moc obliczeniowa, pamiec itp. co zapewne programisci z Ubi moga umiejetnie wykorzystac laczac w SH5 zalety wszystkich czesci gry i usuwajac jak najwiecej wad. Moze w V-tce doczekamy sie globalnego podejscia do sprawy..bedzie mozna np. wybrac strone ktora chce sie grac wliczajac nawet Japonie . Gra stanie sie jeszcze bardziej realistyczna i zywsza - historyczne bitwy, nieustajace meldunki, wilcze stada, realistyczne warunki pogodowe (w SH3 brakowalo sniegu ) Co by nie pisac nie da sie ukryc ,ze obecnie brakuje na rynku podobnych gier jak SH - praktycznie nie ma konkurencji! Probowalem grac w Battle Station Midway czy nawet przestawialem sie na strategie ,ale bezskutecznie. Brakuje w nich klimatu
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=43507 - ale mogłoby być więcej konkretów - to że będą robić to jasne jak słońce
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
alwi napisał(a):Wbrew wszystkim spekulacjom ja dalej bede czekal z utesknieniem na nowego SH5 i mam nadzieje ,ze taka pozycja sie niebawem ukaze. Nalezy pamietac ,ze z biegiem czasu sprzet PC staje sie coraz to nowoczesniejszy..moc obliczeniowa, pamiec itp. co zapewne programisci z Ubi moga umiejetnie wykorzystac laczac w SH5 zalety wszystkich czesci gry i usuwajac jak najwiecej wad. Moze w V-tce doczekamy sie globalnego podejscia do sprawy..bedzie mozna np. wybrac strone ktora chce sie grac wliczajac nawet Japonie . Gra stanie sie jeszcze bardziej realistyczna i zywsza - historyczne bitwy, nieustajace meldunki, wilcze stada, realistyczne warunki pogodowe (w SH3 brakowalo sniegu ) Co by nie pisac nie da sie ukryc ,ze obecnie brakuje na rynku podobnych gier jak SH - praktycznie nie ma konkurencji!
dobrze gada polac mu
co do poczatkow gier "podwodnych" to pamietam jeszcze Silent Service (pozniej pojawilo sie podobne czeasopismo o grach) - to byl wtedy tylko klimat bo o grafice nie bylo mowy
Co do SH5 to widzial bym to tak:
1. w grze juz na starcie mamy takie rzeczy jak w modach: GWX3.0 + torpedo damage final ver2.0 + racerboys's hud for Milkman + english nav map and grid refs + main movie das boot + open hatch + poul sound GWX2.1 + lifeboats & debris v3B + medium depth charge shake + olce2 + GWX 16km atmosphere + olce2 adjusted enhanced particle effects GWX2.1 + olce2 crew skin GWX2.1 + RBS1 sh4 effects GWX2.1 204f + water stream &exhaust smoke + STzSinkingShipFix2.1
2. grafika jak w SH4 - przezroczystosc wody przypadla mi do gustu
3. integralnosc z otoczeniem:
- po podlynieciu do innego op mozliwosc tankowania czy wymiany amunicji
- chodzenie po okrecie i mozliwosc polecenia kazdemu czlonkowi zalogi gdzie (na jakie stanowisko) ma sie udac, co oczywiscie zajelo by mu jakis czas a nie tak jak teraz 0,5 sekundy. Jesli ktos gral w b17 flying fortress to wie o czym pisze
- rozszczelnienia i woda (zalania) w przedzialach
- srodowisko (pod)wodne
- komunikacja pomiedzy "Wilkami" i brak nieprawdziwych komuniaktow (dostaje komunikat -> plyne tam = widze to, o czym pisali)
wiecej grzechow nie pamietam... sorry to nie ta bajka
Co do klimatu to SH3 ma go juz 100% (ubooty) i bym zostal przy tym. Nie wiem czy kiedys sie przekonam do amerykancow czy jakis atomowych okretow nie ma to jak jakis WolfGang
Pozdrawiam!
- GrapHite
- Tonaż: 69.000 BRT
- Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości