Jak skonfigurować SH3? Grafika czy realizm?
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 21
• Strona 1 z 1
Jak skonfigurować SH3? Grafika czy realizm?
Witam wszystkich!! Czy ktos moze mi pomoc jak skonfigurowac i jakie pakiety modow zainstalowac aby cieszyc sie ladna grafika ,duza iloscia jednostek w morzu i w portach a jednoczesnie zachowac najwiekszy realizm?? Mam obecnie zainstalowany GW1.1a ,ale tak jak to juz zostalo napisane w innych tematach po zainstalowaniu tego moda gra przypomina bardziej szczelanke niz realistyczny symulator OP. Wystarczy troche sie przyczaic na jalowym biegu do wrogiego konwoju nastepnie odpalic co sie ma zaladowne i pozniej tylko posluchac jak pekaja grodzie. Ewentulanie za 2 godz wynurzyc sie i dobic to co jeszcze sie unosi na powierzchni. Przed zainstalowaniem dodatku naprawde musialem sie nakombinowac ,aby opuscic obszar na ktorym wykryly mnie niszczyciele czy korwety. Wiem,ze tu kompromis jest ciezko dobrac ,ale moze ktos juz ma taka konfiguracje? Bede wdzieczny za pomoc ,bo ostatnio juz przysypiam nad misjami...
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie, nie tak. Z tym miksem to na razie kombinuję. Zainstalowałem najpierw RUB, a na niego TYLKO grafę z GW. Na razie jest bez konfliktów. A RUB możesz ściągnąć z http://www.beerymod.com/
Powiedzcie mi które plikiw GW odpowiadają za tekstury wody? Bo mam te defaulotwe.
Powiedzcie mi które plikiw GW odpowiadają za tekstury wody? Bo mam te defaulotwe.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
alwi napisał(a):tzn mam najpierw zainstalowac GW a nastepnie nalozyc na niego RUB-a? Czy potrzebna bedzie ingerecja w pliki aby nie bylo konfliktu... Czy mozesz napisac skad mozna sciagna RUB 1.45?
Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Problemem jest to że w tej chwili duże mody złożeniowe są całkowicie niekompatybilne ze sobą i mieszać je ze sobą trzeba z wielką rozwagą. A mieszać np. plików odpowiedzialnych za grafikę nie wolno, dla mnie plusem GW jest to że grafika U-boot'ów nie jest klatkożerna po zastosowaniu plików innych modów FPS gwałtownie spadało
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
kurcze no i tak namieszalem,ze juz nic nie dziala chyba potrzebuje instrukcji w punktach. Nie chce rezygnowac z GW bo naprawde chlopcy odwalili dobra robote z grafa i gra sie o wiele przyjemniej ,ale niestety nie w czasie walki. Probuje dalej ,ale nie bardzo sie znam na strukturze plikow gry SH3 i czekam pomoc bardziej doswiadczonych...mam nadzieje, ze dzis wszystko bedzie dzialac bo o 22 wyplywam i dluga noc przede mna..
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wibwk napisał(a):alwi napisał(a):tzn mam najpierw zainstalowac GW a nastepnie nalozyc na niego RUB-a? Czy potrzebna bedzie ingerecja w pliki aby nie bylo konfliktu... Czy mozesz napisac skad mozna sciagna RUB 1.45?
Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Problemem jest to że w tej chwili duże mody złożeniowe są całkowicie niekompatybilne ze sobą i mieszać je ze sobą trzeba z wielką rozwagą. A mieszać np. plików odpowiedzialnych za grafikę nie wolno, dla mnie plusem GW jest to że grafika U-boot'ów nie jest klatkożerna po zastosowaniu plików innych modów FPS gwałtownie spadało
no no nieźle wibwk skoro masz jakieś pojęcie o grzebaniu się w tym to popróbuj jeszcze dołączyć do tego UWAC jak ci się uda to jesteś bogiem no i oczywiście podziel się informacjami z innymi kolegami
pozdrawiam
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
Mam pytanie do większych "plikogrzebaczy". Otóż stosując ten mix, radar znowu zachowuje się dziwnie, tzn. nie tak jak w GW, co byłoby porządane. W GW jeśli radar wykrył jakiś obiekt, wiązka rozszerzała się na konkretnym kącie. Natomiast w "golasie" i RUB, wiązka zawsze była prosta, bez zmian. Czy ktoś wie w jakim pliku modyfikuje się tą wartość? Sprawdzałem już plik sesnors.cfg, ale wygląda identycznie takw RUB jak i w GW.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly napisał(a):Mam pytanie do większych "plikogrzebaczy". Otóż stosując ten mix, radar znowu zachowuje się dziwnie, tzn. nie tak jak w GW, co byłoby porządane. W GW jeśli radar wykrył jakiś obiekt, wiązka rozszerzała się na konkretnym kącie. Natomiast w "golasie" i RUB, wiązka zawsze była prosta, bez zmian. Czy ktoś wie w jakim pliku modyfikuje się tą wartość? Sprawdzałem już plik sesnors.cfg, ale wygląda identycznie takw RUB jak i w GW.
Prawdopodobnie chodzi o plik Sensors.dat, GW jest chyba jedynym modem który nie stosuje urealnionych wartości radaru i wykrywaczy wiązki zawartych w modzie Stieblera "Radar detection".
P.S.
Trochę bez zastanowienia napisałem tekst powyżej, chociaż to też istotny element, ale w tym wypadku prawdopodobnie chodzi o to że zostały zamienione pliki w katalogu Submarine, są tam m.in. pliki odpowiedzialne za wyświetlanie wnętrz i przyrządy.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Czy ten sposób podmienia też damage model statków? Ostatnio T3 musiałem wykańczać czterema węgorzami (magnetyki), doprawić trochę z pukawki, a i tak bardzo niemrawo schodził zwiedzać florę na dnie. W związku z tym mam niejakie podejrzenie, że ostaje się moduł uszkodzeń z Gray Wolves, a chciałbym mieć ten z RUB'a.
Lekko jeszcze zboczę z tematu. Chce mieć SH3 odpicowanego jak ta lala: full real + ładna grafa + bajerki z Gray Wolves.
Jakie konkretne mody i dodatki polecacie oprócz GW, RUB'a i SH3 Commandera?
- Krzol
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 02.11.06, 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Krzol napisał(a):Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Czy ten sposób podmienia też damage model statków? Ostatnio T3 musiałem wykańczać czterema węgorzami (magnetyki), doprawić trochę z pukawki, a i tak bardzo niemrawo schodził zwiedzać florę na dnie. W związku z tym mam niejakie podejrzenie, że ostaje się moduł uszkodzeń z Gray Wolves, a chciałbym mieć ten z RUB'a.
Lekko jeszcze zboczę z tematu. Chce mieć SH3 odpicowanego jak ta lala: full real + ładna grafa + bajerki z Gray Wolves.
Jakie konkretne mody i dodatki polecacie oprócz GW, RUB'a i SH3 Commandera?
Ja takze mam takie pragnienia jak Ty, i po wszystkich kombinacjach stwierdzilem ,ze warto poczekac na Moda GWx (nastepca GW1.1a). Takze na poczatku twierdzilem,ze GW jest troszke przesadzony ,ale po przeczytaniu ksiazki oraz spedzeniu setek godzin na zachodnich stronach z archiwalnymi postami cytowanymi od weteranow moge stwierdzic,ze w GW chlopcy naprawde realnie podeszli do skutkow trafien torpeda. Sa przypadki niewytlumaczalne (zwanymi wyjatkami) jak np 3 T3 trafiaja w to samo miejsce. Po takiej eksplozji z grodzi zostaje miazga i jesli okret nie peknie na pol to przynajmniej musi sie przegiac. Widzialem na archiwalnych filmach szkolenie zalog U-botoow ba Baltyku i uwierzcie skutek trafienie torpeda jest tragiczny. Oczywiscie biore poprawke na wiele czynnikow jak typ statku (grubosc stali, ilosc grodzi,zanurzenie okretu, ladunek oraz miejsce trafienia torpedy) i mam nadzieje,ze w grze to wszystko jest uwzglednione ,ale aby po 3 trafieniach praktycznie w sam srodek okret jakby nigdy nic plynal sobie dalej to juz lekka przesada. Pozostaje czekac na GWx albo na SH5 bo jakos nie ciagnie mnie do walki z kosno okimi w SH4
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Myszkin napisał(a):alwi napisał(a):Ja takze mam takie pragnienia jak Ty
Panowie, tolerancja tolerancją, ale proponuję, żebyście przeszli na priwa
Słodkie, ale ja bym chciał wiedzieć jak podmienić ten nieszczęsny model uszkodzeń .
- Krzol
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 02.11.06, 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Ja ze wzgledu na ten nieszczesny modek uszkodzen oraz na zwiekszone wymagania sprzetowe pozostałem n azawsze przy RuB. Jednak i sam Rub 1.45 tez wydawal mi sie załatwy wiec wyeliminowałem kontakty radiowe o pobliskich celach oraz usunąłem znaczki tych celów z mapy. To według mnie w samym Real Uboat 1.45 było zbyt dużym ułatwieniem, bo pokazywało od razu kurs i typ celu.
Do tego dorzuciłem swoje grafiki, nowe wersje dymu, nowe kolory torped i jakies pomniejsze zmiany. W sumie mam swój modpack który zachowuje na wypadek ponownej instalacji SH3. Mógłbym to gdzies udostepnic ale wymagałoby sporej ilości megabajtów na serwerze.
Do tego dorzuciłem swoje grafiki, nowe wersje dymu, nowe kolory torped i jakies pomniejsze zmiany. W sumie mam swój modpack który zachowuje na wypadek ponownej instalacji SH3. Mógłbym to gdzies udostepnic ale wymagałoby sporej ilości megabajtów na serwerze.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 21
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości