najwiekszy wróg uboota - samoloty
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
najwiekszy wróg uboota - samoloty
czy jest mod zwiekszający zagrozenie ze strony lotnictwa alianckiego? za linka z góry dziękuję
- gawelekkg
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 02.02.06, 22:36
Taki mod bedzie niedługo. Zaczynam własnie cos takiego robić. Jeśli ktos ma jakies sugestie, materiły, zródła byłbym bardzo wdzięczny za przysłanie mi ich na @ - nikuta@serek.one.pl
Potrzebuję informacje na temat:
- Jednostek RAF biorocych udział w zwalczaniu Ubotów (costal command itp)
- Jednostek Luftwaffe, które były zanagarzowane w walke na atlantyku ( głównie zwiad i niektóre jednoski bombowe).
Cos tam posiadam ale czym więcej zródeł tym bedzie to bardziej realistyczne i historyczne, chociaz mam zamiar zrobić też troszke przypadku.
Rzeczy które mam zamiar zrobić w modzie:
- Zwiększyć zagrożenie ze strony lotnictwa. Przecierz samolot był największym wrogiem U-boota.
- Prawidłowe rozmieszczenie poszczególnych baz Raf'u i Luftwaffe biorące udział w bitwie o Atlantyk.
- Zwiększyć ilość patroli, jak i Raf ( zwłaszcza) jak i Luftwafe ( których nie ma w ogóle).
- Dodac nowe samoloty jeśli uda mi się kogoś nakłonic do współpracy przy ich tworzeniu.
- i parę innych drobiazgów.
Byłbym też wdzięczny za pomoc przy robieniu tego moda.
Potrzebuję informacje na temat:
- Jednostek RAF biorocych udział w zwalczaniu Ubotów (costal command itp)
- Jednostek Luftwaffe, które były zanagarzowane w walke na atlantyku ( głównie zwiad i niektóre jednoski bombowe).
Cos tam posiadam ale czym więcej zródeł tym bedzie to bardziej realistyczne i historyczne, chociaz mam zamiar zrobić też troszke przypadku.
Rzeczy które mam zamiar zrobić w modzie:
- Zwiększyć zagrożenie ze strony lotnictwa. Przecierz samolot był największym wrogiem U-boota.
- Prawidłowe rozmieszczenie poszczególnych baz Raf'u i Luftwaffe biorące udział w bitwie o Atlantyk.
- Zwiększyć ilość patroli, jak i Raf ( zwłaszcza) jak i Luftwafe ( których nie ma w ogóle).
- Dodac nowe samoloty jeśli uda mi się kogoś nakłonic do współpracy przy ich tworzeniu.
- i parę innych drobiazgów.
Byłbym też wdzięczny za pomoc przy robieniu tego moda.
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
co do informacji to jest wiele ksążek. nie mam nic w wersji elektronicznej ale wystarczy przeczytać jakąś pozycję z tego tematu żeby zauważyć, że wojnę o atlantyk wygrało lotnictwo (no i kody enigmy morskie)) To przez samoloty ubooty schodziły pod wode i albo Donitz tracił wilka albo wilk tracił kontakt z konwojem. Ja doałbym lotniskowce pomocnicze dzieki którym konwoje miały osłone lotniczą w późniejszej fazie wojny. W grze brakuje realnego zagrożenia ze strony lotnictwa a szkoda.....
ciesze sie ze ktos widzi problem.
zycze powodzenia w tworzeniu moda!
moze w shxxxx8 twórcy gry zrobia symulator z prawdziwego zdarzenia (na miare mozliwosci kompa oczywiscie)
ciesze sie ze ktos widzi problem.
zycze powodzenia w tworzeniu moda!
moze w shxxxx8 twórcy gry zrobia symulator z prawdziwego zdarzenia (na miare mozliwosci kompa oczywiscie)
- gawelekkg
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 02.02.06, 22:36
Jeśli chodzi o modele samolotów, pewnie dało by się sklonować Ju-88 by przypominał Mosquito, robione są włoskie modele może je skończą, Chris odgraża się że zrobi P-11c i P-37 Łoś, rosjanie też coś swojego tworzą, procentowo rzecz biorąc to typów samolotów jest w SH3 więcej niż okrętów czy statków.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Samoloty samolotami, to samo z czasem sie zrobi, najpier trzeba zrobić coś z patrolami, z ich ilością, zasięgiem itp. tak aby przepływanie w 1944 przez zatoką biskajską było lada wyczynem.
BTW nie wiem po co PZ-11 i Łoś. Skoro one nie walczyły z ubotami czy nawet z okrętami wojennym kriegsmarine. Lepiej wykonac samoloty zwiadowcze obrony wybrzeza niż te które zostały wymienione. Sprawdzę dokłasnie jakie to były samoloty gdyż o tym ksiązke mam.
BTW nie wiem po co PZ-11 i Łoś. Skoro one nie walczyły z ubotami czy nawet z okrętami wojennym kriegsmarine. Lepiej wykonac samoloty zwiadowcze obrony wybrzeza niż te które zostały wymienione. Sprawdzę dokłasnie jakie to były samoloty gdyż o tym ksiązke mam.
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Zostawmy samoloty ktore są w grze. Chodzi o ich wykorzystanie. Niech będą dwa-trzy typy - wystarczy. Nie o ilość chodzi. Ale niech spadają z nienacka i niech robią jazde ale Das Boot w Cieśninie Gibraltarskiej.... Niech flak na uboocie nie bedzie przydatny...no moze na początku wojny. W końcu najnowsze modele ubootów nie miały tego typu uzbrojenia na wyposażeniu! nawet działa. Rosnące straty od lotnictwa spowodowały zwiekszenie ilości działek przeciwlotniczych ale wszystkie ubooty tego typu zatonęły i zrezygnowano z tego pomysłu. Niech decyduje skuteczność. takie moje zdanie.
Co do książki polecam "Donitz i wilcze stada" Bernarda Edwardsa.
Co do książki polecam "Donitz i wilcze stada" Bernarda Edwardsa.
- gawelekkg
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 02.02.06, 22:36
gawelekkg napisał(a):ale wystarczy przeczytać jakąś pozycję z tego tematu żeby zauważyć, że wojnę o atlantyk wygrało lotnictwo (no i kody enigmy morskie))
Odważne stwierdzenie, poparte faktami w około 50 %. Potrafisz drugie 50 % udowodnić ?
wibwik napisał(a):Chris odgraża się że zrobi P-11c i P-37 Łoś, rosjanie też coś swojego tworzą,
Chris się nie odgraża tylko pracuje. Widziałem jak wygląda model 3D do SH3, bo Chris mi pomógł go stamtąd wyciągnąć i wyedytować. Zrobienie nawet głupiego PZL P 11 C to nie wieczorna nasiadówka nad kompem tylko ładnych parenaście nocek. Ruscy też sami nic nie robią tylko Sergbuto robi dla nich
NiKuTa napisał(a):nie wiem po co PZ-11 i Łoś. Skoro one nie walczyły z ubotami czy nawet z okrętami wojennym kriegsmarine. Lepiej wykonac samoloty zwiadowcze obrony wybrzeza niż te które zostały wymienione.
Odpowiedź jest bardzo prosta. Chris jest Polakiem i chciał zaznaczyć polski udział w działaniach wojennych Ja przynajmniej nie pamiętam by w kampanii wrześniowej, PMW używała Huntów. Choć dla Ubisoftu różnica jest zerowa.
gawelekkg napisał(a):Zostawmy samoloty ktore są w grze. Chodzi o ich wykorzystanie. Niech będą dwa-trzy typy - wystarczy. Nie o ilość chodzi
Czyżby ? Gratuluję podejścia a'la Ubisoft. Według Ciebie Hudson, Catalina i Welligton to w sumie jedna ryba bo każdy miał 2 silniki i zwalczał U-booty w ramach Coastal Command. Dla Ubisoftu też miało to drugorzędne znaczenie czy będziesz musiał stawić czoło np. Fletcherowi czy Sumnerowi albo innemu Bagleyowi czy francuskim Voltom, bo to i tak niszczyciel więc, żeby gracz nie dostał w tyłek Ubi postanowiło zrobić Uzbrojony Trawler. Co za różnica w końcu nie komp, a gracz ma wygrać Wiesz, że nie ilość a różnorodność bo różne własności bojowe posiadają różne samoloty, okręty , pociski , nawet pontony. To nie jest ubarwianie tylko realizm pola walki i historyczność "historycznego" symulatora.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Napisałem "Chris odgraża się" bo to przecież niewinne określenie, mogłem napisać "zapowiada", nie obrażaj się za niego, wiem że korespondujecie ze sobą i dbasz o prawdę historyczną, to może wspomnij mu że oba te typy samolotów nie zbliżyły się w lotach nawet na 200 km do wybrzeża w trakcie kampani, jedynie podobne P-24 działające w greckich dywizjonach mogły zobaczyć morze w trakcie wojny.
Serbuto owszem robi sporo modeli (nawet ORP Jaskółka) i jest najbardziej płodnym twórcą na scenie SH3 ale wczoraj zwiedzałem rosyjskie strony i znowu nas wschodni bracia chyba zaskoczą tak jak np. w modelach do Flight Simulator'a.
Serbuto owszem robi sporo modeli (nawet ORP Jaskółka) i jest najbardziej płodnym twórcą na scenie SH3 ale wczoraj zwiedzałem rosyjskie strony i znowu nas wschodni bracia chyba zaskoczą tak jak np. w modelach do Flight Simulator'a.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
@ wibwk - jeżeli znasz jekaies ruskie strony to podaj ich adresy. Też bym se tam popatrzył
Przyznam sie szczerze ze nie rozumiem twojej odpoweidzi. To ze jest polakiem i ja nim jestem nie zminia faktu ze robienie czegoś na tzw odwalenie mija się z celem. Nie lepiej robić coś pożądnie i zrobić takie samoloty, które tak naprawdę były przeznaczone do zwiadu i latały we wrzesniu naz wybrzeżem?????
Pozatym nie kłucic się tylko wrócmy do tematu i uzgodijmy coś tresciwego.
Grom napisał(a):wibwik napisał(a):Chris odgraża się że zrobi P-11c i P-37 Łoś, rosjanie też coś swojego tworzą.
Chris się nie odgraża tylko pracuje. Widziałem jak wygląda model 3D do SH3, bo Chris mi pomógł go stamtąd wyciągnąć i wyedytować. Zrobienie nawet głupiego PZL P 11 C to nie wieczorna nasiadówka nad kompem tylko ładnych parenaście nocek. Ruscy też sami nic nie robią tylko Sergbuto robi dla nich icon_wink.gifOdpowiedź jest bardzo prosta. Chris jest Polakiem i chciał zaznaczyć polski udział w działaniach wojennych icon_wink.gif Ja przynajmniej nie pamiętam by w kampanii wrześniowej, PMW używała Huntów. Choć dla Ubisoftu różnica jest zerowa.NiKuTa napisał(a):nie wiem po co PZ-11 i Łoś. Skoro one nie walczyły z ubotami czy nawet z okrętami wojennym kriegsmarine. Lepiej wykonac samoloty zwiadowcze obrony wybrzeza niż te które zostały wymienione.
Przyznam sie szczerze ze nie rozumiem twojej odpoweidzi. To ze jest polakiem i ja nim jestem nie zminia faktu ze robienie czegoś na tzw odwalenie mija się z celem. Nie lepiej robić coś pożądnie i zrobić takie samoloty, które tak naprawdę były przeznaczone do zwiadu i latały we wrzesniu naz wybrzeżem?????
Pozatym nie kłucic się tylko wrócmy do tematu i uzgodijmy coś tresciwego.
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Czy mógłby mi ktoś to przetłumaczyć na polski, bo ja niektórch rzeczy z tego nie kumam :/
[AirStrikeSettings]
; AirStrike Creation Parameters
; Airstrike Session:
; 1. Compute airbases in range according to their aircraft maximum ranges
; 2. Compute air coverage factors on allies/axis/neutral on the target zone
; 3. Compute airstrike probability from each base
; 3.1 check number of aircraft that can strike at that range and conditions, and compute a coverage factor based on the range of each aircraft type
; and detection area around submarine ( 10 km radius )
; 3.2 multiply coverage factor for the target area with :
; - current airstrike probability againt that side
; - nigft factor ( if necessary )
; - airbase competence
; - close to airbase factor
; 3.3 check probability for airstrike
; 3.4 add more aircraft probabilistically for a large target
Maximum Aircraft Range=2500 ;[>0] in kilometers
Poor Airbase Modifier=0.3 ;[>0] Modifier for poor airbase (carrier) rating
Novice Airbase Modifier=0.6 ;[>0] Modifier for novice airbase (carrier) rating
Competent Airbase Modifier=1.6 ;[>0] Modifier for competent airbase (carrier) rating
Veteran Airbase Modifier=2.8 ;[>0] Modifier for veteran airbase (carrier) rating
Elite Airbase Modifier=3.4 ;[>0] Modifier for elite airbase (carrier) rating
Night Modifier=0.2 ;[>0] Modifier on strike probability at night
Default Air Strike Probability=50 ;[>0] Default probability to send an airstrike from a airbase (carrier)
Enemy Air Strike Probability Increase on Radio Messages Sent=30 ;[>0] Increase over the default probability on a radio message sent
Friendly Air Strike Probability Increase on Contact Report Sent=60 ;[>0] Increase over the default probability on a contact message sent
Enemy Air Strike Probability Increase on Player Detection=40 ;[>0] Increase over the default probability on player detection
Atenuation Factor=15 ;[>0] decrease from an increased probability to default one on each air session
Logic Steps Between Air Sessions=15 ;[>0] steps between air fighting sessions, 10*Logic Interval(90sec)
[AirStrikeSettings]
; AirStrike Creation Parameters
; Airstrike Session:
; 1. Compute airbases in range according to their aircraft maximum ranges
; 2. Compute air coverage factors on allies/axis/neutral on the target zone
; 3. Compute airstrike probability from each base
; 3.1 check number of aircraft that can strike at that range and conditions, and compute a coverage factor based on the range of each aircraft type
; and detection area around submarine ( 10 km radius )
; 3.2 multiply coverage factor for the target area with :
; - current airstrike probability againt that side
; - nigft factor ( if necessary )
; - airbase competence
; - close to airbase factor
; 3.3 check probability for airstrike
; 3.4 add more aircraft probabilistically for a large target
Maximum Aircraft Range=2500 ;[>0] in kilometers
Poor Airbase Modifier=0.3 ;[>0] Modifier for poor airbase (carrier) rating
Novice Airbase Modifier=0.6 ;[>0] Modifier for novice airbase (carrier) rating
Competent Airbase Modifier=1.6 ;[>0] Modifier for competent airbase (carrier) rating
Veteran Airbase Modifier=2.8 ;[>0] Modifier for veteran airbase (carrier) rating
Elite Airbase Modifier=3.4 ;[>0] Modifier for elite airbase (carrier) rating
Night Modifier=0.2 ;[>0] Modifier on strike probability at night
Default Air Strike Probability=50 ;[>0] Default probability to send an airstrike from a airbase (carrier)
Enemy Air Strike Probability Increase on Radio Messages Sent=30 ;[>0] Increase over the default probability on a radio message sent
Friendly Air Strike Probability Increase on Contact Report Sent=60 ;[>0] Increase over the default probability on a contact message sent
Enemy Air Strike Probability Increase on Player Detection=40 ;[>0] Increase over the default probability on player detection
Atenuation Factor=15 ;[>0] decrease from an increased probability to default one on each air session
Logic Steps Between Air Sessions=15 ;[>0] steps between air fighting sessions, 10*Logic Interval(90sec)
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Przyznam sie szczerze ze nie rozumiem twojej odpoweidzi. To ze jest polakiem i ja nim jestem nie zminia faktu ze robienie czegoś na tzw odwalenie mija się z celem.
Jest Polakiem mieszkającym w USA i do spraw podchodzi w bardziej polski - tradycjonalny sposób tak samo jak ja. Jego plan zakładał wprowadzenie okrętu klasy Orzeł, oraz niszczyciela klasy Grom. Nie obrażam się za Chrisa tylko tłumaczę dlaczego akurat to, a nie coś innego. Sergbuto widać ma więcej czasu na modowanie więc i robi więcej.
Pierwszą rzeczą jaką ja zrobiłem po wydaniu SH III, podałem Ubisoftowi skład PMW odpowiednimi klasami okrętów, których poprostu nie ma w grze. Drugą było wyśmainie ich za sonar aktywny na u-boocie. Na odwal to robi Ubisoft. Ja widzę poważną różnicę w spotkaniu okrętu podwodnego z niszczycielem liderem, niszczycielem eskortowym, fregatą, korwetą czy uzbrojonym trwalerem. Tak samo jak widzę różnicę w spotakniu z Hudsonem, Mosquito, Wellingtonem, Catalliną czy Lancasterem. To nie jest ubarwianie i robienie na ilośc tylko realizm.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
No to pierwsza przymiarka do mego moda. O to plik
http://rapidshare.de/files/12975455/kni ... 7.exe.html
Mod jest do wersji HT 1.47 (chociaż powinien chodzić z każdym modem). Jak narazie jest to beta nie sprawdzona, więc nie wiem dokładnie jak to bedzie wyglądało. Jak by ktoś grał na tym modzie dajcie mi znać jak wygląda sytuacja w poszczególnych latach.
Co dodałem w modzie.
- Starałem się jak najbardziej odwzorować lotnictwo w czasie bitwy o atlantyk. Nie miałem na tyle zródeł aby wszystko zrobić tak jak powinno być ale Coastal Command stacjonujący na wyspach brytyjskich powinien być oki.
- Dodane nowe samoloty: Blenheim Bomber, F6F fighter, Walrus Search Plane, Arado Search Plane
- Zmiana struktór lotniska, teraz małe lotniska są głównie dla myśliwców lub bombowców o krótkim zasięgu. Srednie lotniska są dla samolotów o srednim zasięgu, natomiast duże lotniska są głównie dla Liberatorów i samolotów o dużym zasięgu.
- Starałem się odwzorować ofensywę Coastal command w zatoce biskajskiej a po 1944 (utracie baz we francji przez kreigsmarine) ofensywie na morzu połnocnym i na pólnoc od wys brytyjskich.
- Okręty liniewe (BB, CA, CL) te które mogą mieć samoloty zwiadowcze, mają je.
Oczywiscie sugestie, zauważone błędy i różne wypowiedzi mile widziane
http://rapidshare.de/files/12975455/kni ... 7.exe.html
Mod jest do wersji HT 1.47 (chociaż powinien chodzić z każdym modem). Jak narazie jest to beta nie sprawdzona, więc nie wiem dokładnie jak to bedzie wyglądało. Jak by ktoś grał na tym modzie dajcie mi znać jak wygląda sytuacja w poszczególnych latach.
Co dodałem w modzie.
- Starałem się jak najbardziej odwzorować lotnictwo w czasie bitwy o atlantyk. Nie miałem na tyle zródeł aby wszystko zrobić tak jak powinno być ale Coastal Command stacjonujący na wyspach brytyjskich powinien być oki.
- Dodane nowe samoloty: Blenheim Bomber, F6F fighter, Walrus Search Plane, Arado Search Plane
- Zmiana struktór lotniska, teraz małe lotniska są głównie dla myśliwców lub bombowców o krótkim zasięgu. Srednie lotniska są dla samolotów o srednim zasięgu, natomiast duże lotniska są głównie dla Liberatorów i samolotów o dużym zasięgu.
- Starałem się odwzorować ofensywę Coastal command w zatoce biskajskiej a po 1944 (utracie baz we francji przez kreigsmarine) ofensywie na morzu połnocnym i na pólnoc od wys brytyjskich.
- Okręty liniewe (BB, CA, CL) te które mogą mieć samoloty zwiadowcze, mają je.
Oczywiscie sugestie, zauważone błędy i różne wypowiedzi mile widziane
Ostatnio edytowano 11.02.06, 16:18 przez NiKuTa, łącznie edytowano 1 raz
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Wow, nie próbowałem co prawda jeszcze Twojego moda, na pewno to zrobię, ale obserwuję dyskusje na subsim, jestem pod wrażeniem, wygląda na to że jeden z brakujących aspektów wojny będzie wreszcie w SH3 wyglądał "poważnie", inna sprawa to obciążenie dla kompa, właśnie przeżyłem w Lorient ciężkie bombardowanie (trwało z 15min.) efekty fantastyczne ale już mi komputer zadyszki dostawał.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
NiKuTa napisał(a):No to pierwsza przymiarka do mego moda. O to plik
http://rapidshare.de/files/12975455/kni ... 7.exe.html
Mam prośbę, mógłbyś go dać jako jakiś zip? mam "mocno" zmodyfikowane SH i nie chciałbym by mi exe coś narozrabiało.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
To jest samorozpakowalny rar, więc możesz go wypakowac gdzie chcesz a potem zmieniac co chcesz.
Pozatym ta nie ma za dużo co pozmieniane, ale zobacz sam.
Wczoraj grając na tym lotnictiwir przezyłem nalot na bres - pierwszy raz w tej grze
Pozatym ta nie ma za dużo co pozmieniane, ale zobacz sam.
Wczoraj grając na tym lotnictiwir przezyłem nalot na bres - pierwszy raz w tej grze
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Czyli tu:
[Mission]
Title=
MissionType=0
MissionDataType=1
Year=1939
Month=1
Day=1
Hour=12
Minute=0
Fog=1
FogRand=1
Clouds=1
CloudsRand=1
Precip=0
PrecipRand=2
WindHeading=117
WindSpeed=5.000000
WindRand=1
WeatherRndInterval=11
SeaType=0
Briefing=
musze wpisać 0 - zaczynając od mgły ????
[Mission]
Title=
MissionType=0
MissionDataType=1
Year=1939
Month=1
Day=1
Hour=12
Minute=0
Fog=1
FogRand=1
Clouds=1
CloudsRand=1
Precip=0
PrecipRand=2
WindHeading=117
WindSpeed=5.000000
WindRand=1
WeatherRndInterval=11
SeaType=0
Briefing=
musze wpisać 0 - zaczynając od mgły ????
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Domyślnie w plikach *.mis jest takie ustawienie
[Mission]
Title=
MissionType=0
MissionDataType=1
Year=1939
Month=1
Day=1
Hour=12
Minute=0
Fog=0
FogRand=0
Clouds=0
CloudsRand=0
Precip=0
PrecipRand=0
WindHeading=0
WindSpeed=5.000000
WindRand=0
WeatherRndInterval=5
I z tego co wiem to muszą te ustawienia być identyczne w trzech plikach.
Widać że masz SH3 Weather.
[Mission]
Title=
MissionType=0
MissionDataType=1
Year=1939
Month=1
Day=1
Hour=12
Minute=0
Fog=0
FogRand=0
Clouds=0
CloudsRand=0
Precip=0
PrecipRand=0
WindHeading=0
WindSpeed=5.000000
WindRand=0
WeatherRndInterval=5
I z tego co wiem to muszą te ustawienia być identyczne w trzech plikach.
Widać że masz SH3 Weather.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Zaraz instaluję!
mam pytanie: te dodatkowe samoloty w Twoim modzie - robiłeś je od nowa, czy są to może te samoloty, które robili ludzie z subsim?
Bo jeśli korzystałeś z czyichś samolotów, to należałoby albo zapytać ich twórców o zgodę, albo wymienić przynajmniej ich nazwiska/nicki itp
mam pytanie: te dodatkowe samoloty w Twoim modzie - robiłeś je od nowa, czy są to może te samoloty, które robili ludzie z subsim?
Bo jeśli korzystałeś z czyichś samolotów, to należałoby albo zapytać ich twórców o zgodę, albo wymienić przynajmniej ich nazwiska/nicki itp
Ostatnio edytowano 13.02.06, 12:56 przez Myszkin, łącznie edytowano 1 raz
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Myszkin napisał(a):mam pytanie: te dodatkowe samoloty w Twoim modzie - robiłeś je od nowa, czy są to może te samoloty, które robili ludzie z subsim?
Dopisuję się do pytania, bo sądząc z robaczków w .txt to chyba ruskie? bo nie mam ich czcionek.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości