Kontakty na mapie
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kontakty na mapie
czy wie ktoś jaki plik jest odpowiedzialny za pojawianie się kontaktów na mapie? Jak wiadomo w podstawowej wersji gry pojawia się ich od groma i mamy statków do wyboru do koloru. Załoga nie nadąża z przeładowywaniem torped. W WorldModzie zmienione jest tylko to, że szybciej znikają, chociaż nie jestem pewny czy nie pojawia się ich jeszcze więcej. Natomiast W RealUboocie kontaktów nie ma prawie wcale. Czy odpowiedzialny jest za to tylko jeden plik np contacts czy może kilka?
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Czy jeśli zamienię te pozycję w contact.cfg na zera to całkowicie znikną kontakty na mapie?
"Decay Time For Important Radio Contacts=172800 ;[>0] seconds
Decay Time For Opportunity Radio Contacts=32400 ;[>0] seconds
Decay Time For Imprecise Sensor Contacts=600 ;[>0] seconds
Decay Time For Precise Sensor Contacts=60 ;[>0] seconds"
Bo w wersji "demonstracyjnej" 1.0 można było w opcjach ustawić żeby na mapie było zawsze czysto i wtedy polowało się tylko przy użyciu hydrofonów. W wersji 1.2 PL mimo odchaczenia w opcjach kontaktry i tak pojawiają się na mapie.
"Decay Time For Important Radio Contacts=172800 ;[>0] seconds
Decay Time For Opportunity Radio Contacts=32400 ;[>0] seconds
Decay Time For Imprecise Sensor Contacts=600 ;[>0] seconds
Decay Time For Precise Sensor Contacts=60 ;[>0] seconds"
Bo w wersji "demonstracyjnej" 1.0 można było w opcjach ustawić żeby na mapie było zawsze czysto i wtedy polowało się tylko przy użyciu hydrofonów. W wersji 1.2 PL mimo odchaczenia w opcjach kontaktry i tak pojawiają się na mapie.
- Paweł
Re: Kontakty na mapie
Co do znaczników na mapie jest odpowiedzialny za to jeden plik. Maps.cfg a dokładnie SH3/data/Menu/cfg
- Szymczak
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 21.12.09, 10:09
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość