Patch 1.2 Jakie zmiany "widac"
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Patch 1.2 Jakie zmiany "widac"
Witam
Wczoraj otrzymalem orginal, wiec szybciutko zainstalowalem i wrzucilem patcha 1.2. Do tego kilka modow graficznych, oraz zasieg torped TII. Bez modow typu 20% czy worldmod itd.
Oto co zauwazylem (wezcie poprawke ze to pierwsza misja z tym patchem i nowa kariera)
Wyplywajac z Kiel, oczywisice port pusty, na morzu polnocnym jak i wczesniej na baltyku pustki. Za to w momencie rpzedzierania sie przez kanal La manche zaczelo sie pieklo ! Cala droge przebylem wg schematu Dzien=BulBul Noc= Tlenu tlenu. Ale.. Nawet w nocy wrog nie spal, wielokrotnie musialem uciekac pod wode z powodu milych panow. Na szczescie nie zostalem wykryty Potem trafila sie okazja do ataku, mily samotny fracht. 1 rybka poszla i... pudlo. Zle wyliczylem predkosc chyba. Gram na real 92% wlaczone mam tylko widoki zew. dla ladnych obrazkow W walce z nich nie korzystam, chodz to kusi
Oficerowie, ogniowy i sonarzysta maja zablokowane opcje ktore umozliwialy wczesniej np pomiar odleglosci czy tez ustawienie torped. Po za tym piana nie zalewa juz lornetki, chodz UZO ciagle tak ale teraz dziala u mnie opcja CTRL+P ktora wczesniej nie dzialala. Dziala tez w koncu klawisz F1 odpowiadajacy za help.
Po opuszczeniu kanalu wpadlem w sztorm, ale nigdy takiego nie widzialem ! Fale byly olbrzymie, okret szedl srednio 3 w. na slow ahead. gdzie powinien isc 6-7. co chwile byl caly pod woda. I nagle z mgly tuz przed dziobem wylonilo mi sie to !!!:
Ledwo uniknolem zderzenia ! Ten statek tonal w tym sztormie ! To bylo niesamowite, screen tego nie oddaje, ale fale przykrywaly go prawie calego, a on trzeszczac i skrzypiac wychlynal z mgly !
A tak wygladal sztorm:
Screeny tego nie oddaja, ale naprawde, mimo ze nawigacyjny informowal o 15 m/s to sila wiatru byla znacznie wieksza ! Przekroczyl juz skale W koncu zmeczony chustaniem (zaloga padala na ryjki po 2-3 h wachty) zszedlem na 100 metrow i tam juz nie bujalo, wole przeczekac ten tajfun pod woda.
Druga sprawa. Mimo ze mam 92% realu, na mapie pokazuje mi pozycje wykrytych statkow ! Mozna by to tlumaczyc lacznoscia radiowa i wiadomosciami od innych ubootow, ale otrzymywac te dane nawet 100m pod woda w tamtych czasach to bzdura.
Komputer lepiej obstawia stanowiska, bardziej dba o zaloge. Statki fajnie uciekaja po chybionym ataku
Narazie wciaz jestem na patrolu, napisze co dzialo sie pozniej.
Pozdrawiam
Wczoraj otrzymalem orginal, wiec szybciutko zainstalowalem i wrzucilem patcha 1.2. Do tego kilka modow graficznych, oraz zasieg torped TII. Bez modow typu 20% czy worldmod itd.
Oto co zauwazylem (wezcie poprawke ze to pierwsza misja z tym patchem i nowa kariera)
Wyplywajac z Kiel, oczywisice port pusty, na morzu polnocnym jak i wczesniej na baltyku pustki. Za to w momencie rpzedzierania sie przez kanal La manche zaczelo sie pieklo ! Cala droge przebylem wg schematu Dzien=BulBul Noc= Tlenu tlenu. Ale.. Nawet w nocy wrog nie spal, wielokrotnie musialem uciekac pod wode z powodu milych panow. Na szczescie nie zostalem wykryty Potem trafila sie okazja do ataku, mily samotny fracht. 1 rybka poszla i... pudlo. Zle wyliczylem predkosc chyba. Gram na real 92% wlaczone mam tylko widoki zew. dla ladnych obrazkow W walce z nich nie korzystam, chodz to kusi
Oficerowie, ogniowy i sonarzysta maja zablokowane opcje ktore umozliwialy wczesniej np pomiar odleglosci czy tez ustawienie torped. Po za tym piana nie zalewa juz lornetki, chodz UZO ciagle tak ale teraz dziala u mnie opcja CTRL+P ktora wczesniej nie dzialala. Dziala tez w koncu klawisz F1 odpowiadajacy za help.
Po opuszczeniu kanalu wpadlem w sztorm, ale nigdy takiego nie widzialem ! Fale byly olbrzymie, okret szedl srednio 3 w. na slow ahead. gdzie powinien isc 6-7. co chwile byl caly pod woda. I nagle z mgly tuz przed dziobem wylonilo mi sie to !!!:
Ledwo uniknolem zderzenia ! Ten statek tonal w tym sztormie ! To bylo niesamowite, screen tego nie oddaje, ale fale przykrywaly go prawie calego, a on trzeszczac i skrzypiac wychlynal z mgly !
A tak wygladal sztorm:
Screeny tego nie oddaja, ale naprawde, mimo ze nawigacyjny informowal o 15 m/s to sila wiatru byla znacznie wieksza ! Przekroczyl juz skale W koncu zmeczony chustaniem (zaloga padala na ryjki po 2-3 h wachty) zszedlem na 100 metrow i tam juz nie bujalo, wole przeczekac ten tajfun pod woda.
Druga sprawa. Mimo ze mam 92% realu, na mapie pokazuje mi pozycje wykrytych statkow ! Mozna by to tlumaczyc lacznoscia radiowa i wiadomosciami od innych ubootow, ale otrzymywac te dane nawet 100m pod woda w tamtych czasach to bzdura.
Komputer lepiej obstawia stanowiska, bardziej dba o zaloge. Statki fajnie uciekaja po chybionym ataku
Narazie wciaz jestem na patrolu, napisze co dzialo sie pozniej.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 28.04.05, 16:05 przez Boba Fett, łącznie edytowano 1 raz
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
jeśli chodzi o akcję na kanale - płynąłeś już tamtędy przed patchem?
te kontakty na mapie to jakaś lipa... nareszcie wiem o co chodzi tym od WMv2.0 i RUv1.21 - tam są zmienione pliki contacts.cfg żeby się tego pozbyć. na szczęście w SH3v1.0 nie ma tych znaczków, tylko sms od bdu przychodzi, że w tym kwadracie konwój, idzie w tamtą stronę... i tyle. greif an!
a można wachtowego spytać o odległość do celu? bo to akurat było dość przydatne przy strzelaniu z harmaty.
te kontakty na mapie to jakaś lipa... nareszcie wiem o co chodzi tym od WMv2.0 i RUv1.21 - tam są zmienione pliki contacts.cfg żeby się tego pozbyć. na szczęście w SH3v1.0 nie ma tych znaczków, tylko sms od bdu przychodzi, że w tym kwadracie konwój, idzie w tamtą stronę... i tyle. greif an!
a można wachtowego spytać o odległość do celu? bo to akurat było dość przydatne przy strzelaniu z harmaty.
Ostatnio edytowano 28.04.05, 16:33 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Zainstalowalem moda realuboot 1.21. Calego chcac sprawdzic jak wyglada to na 1.2. I jestem bardzo zadowolony, jak narazie, nie widac juz tych bzdetnych ikonek na mapie. Jedyne jakie sie pokazuja to ikonkia w momencie komunikatu radiowym o konwoju czy tez grupie bojowej. Moim skromnym zdaniem tak powinno wlasnie byc Do tego wzucilem kilka graficznych cudeniek. Teraz moj okret klasy VIIB wyglada bardzo super w malowaniu maskujacym i nowym bordowym kolorem czesci podwodnej kadluba Nie wiem dlaczego ale skorki te nie dzialaly u mnie na 1.0 dlatego pisze o tym. Oczywiscie stabilnosc gry znacznie wzrosla, zadnych wyskokow do windy Obsluga zalogi jest znacznie ulatwiona teraz, podwojny klik czy tez prawy mysza zalatwia wiekszasc problemow. Narazie brak powaznych walk wiec nie wypowiem sie na temat broni
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
no, widoki naprawde ładne, widziałem gdy cwiczyłem pierwsze kroki w grze, ale potem je wyłaczyłem bo chcialem miec pełny realizm i czulem że kusiło by mnie podpatrywanie kto na de mna pływa, przywidokach zewnetrznych przydaje sie tez ten znaczek kolorowy na wodzie zebysmy sie nie gubili gdzie jesteśmy w tym oceanie, a ja go wywaliłem bo czasem zaskakiwal mnie przy patrzeniu z peryskopu
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości