FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 124
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Kirk. napisał(a):ramu mi brakuje bo mam 1gb ale mi na full detalach do komfortowej gry starcza.
czy niema jakiegoś przycisku czy opcji zeby załogę na pokład wyżucić tak jak w sh3 oficer wachtowy dawał im rozkaz.
tutaj wachtowy wydaje tylko rozkazy obsadzenia działa pLot i armaty a o wachcie zapomnieli.
Sranie w banie.Ja na 1gb to nie mogłem grać w SH4 bo tak warpiło.Do płynnej gry potrzeba minimum 40FPS a to nawet dla nie jednego już zaczyna ciąć grafikę.Ja na swoim sprzecie w 1680x1050 i max detalach przy sterowniku ustawionym na zrównoważenie mam od 60 do 70FPS a mam 4Gb ramu.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Czy w opisywanym max detal wliczony jest antyaliasing ? Im wyższa rozdzielczość tym większe zapotrzebowanie na RAM i VRAM i zegary grafiki i tego się nie przeskoczy. U mnie SH5 na full detal zabiera góra 1GB RAM w rozdzielczości 1152x864, wystarczy że dołączę do tego AAx4 i przy eksplozjach/dymie oglądanym z bliska na widoku zewnętrznym zaczyna ciąć, bez AA chodzi bez zająknięcia.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
GMac napisał(a):Czy w opisywanym max detal wliczony jest antyaliasing ? Im wyższa rozdzielczość tym większe zapotrzebowanie na RAM i VRAM i zegary grafiki i tego się nie przeskoczy. U mnie SH5 na full detal zabiera góra 1GB RAM w rozdzielczości 1152x864, wystarczy że dołączę do tego AAx4 i przy eksplozjach/dymie oglądanym z bliska na widoku zewnętrznym zaczyna ciąć, bez AA chodzi bez zająknięcia.
Jeżeli max to max więc AA jest liczony.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
shalashaska napisał(a):GMac napisał(a):Czy w opisywanym max detal wliczony jest antyaliasing ? Im wyższa rozdzielczość tym większe zapotrzebowanie na RAM i VRAM i zegary grafiki i tego się nie przeskoczy. U mnie SH5 na full detal zabiera góra 1GB RAM w rozdzielczości 1152x864, wystarczy że dołączę do tego AAx4 i przy eksplozjach/dymie oglądanym z bliska na widoku zewnętrznym zaczyna ciąć, bez AA chodzi bez zająknięcia.
Jeżeli max to max więc AA jest liczony.
Ciekawe czy Kirk też tak myśli.
RAMu mam akurat 2x2GB a po włączeniu AA się tnie więc nie jest to zależne od pamięci RAM. AA jest ściśle zależne do zegarów grafiki, pamięci grafiki i szerokości szyny danych w grafice. Bez AA z wysoką jakością tekstur można grać na wyższych rozdzielczościach bez zająknięcia. Jeżeli się mylę niech ktoś sprostuje.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Czy wie ktoś, co należy zrobić, by moja załoga zużywała pod wodą choć gram tlenu??
Zanurzam się i spokojnie mogę spędzić tam kilkaset dni, bo wydalanie CO2 to zawsze 0%.
No może nie zawsze, czasem moja załoga oddycha, ale to bardzo żadna sytuacja...
Pomocy,
jeśli można mówić w SH5 o jakiejś przyjemności z grania, to ten przypadek jest dla mnie najbardziej dobijający...
Zanurzam się i spokojnie mogę spędzić tam kilkaset dni, bo wydalanie CO2 to zawsze 0%.
No może nie zawsze, czasem moja załoga oddycha, ale to bardzo żadna sytuacja...
Pomocy,
jeśli można mówić w SH5 o jakiejś przyjemności z grania, to ten przypadek jest dla mnie najbardziej dobijający...
- brown111
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 13.03.10, 21:37
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
brown111 napisał(a):Czy wie ktoś, co należy zrobić, by moja załoga zużywała pod wodą choć gram tlenu??
Zanurzam się i spokojnie mogę spędzić tam kilkaset dni, bo wydalanie CO2 to zawsze 0%.
No może nie zawsze, czasem moja załoga oddycha, ale to bardzo żadna sytuacja...
Pomocy,
jeśli można mówić w SH5 o jakiejś przyjemności z grania, to ten przypadek jest dla mnie najbardziej dobijający...
Znajdz swoje save C:\Users\XXX\Documents\SH5\data\cfg\SaveGames\00000000 i edytuj plik GameplaySettings.ten plik moze byc tez w folderach o nr 0000001 itd, zalezy ile masz profili etc
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
shalasasha nie zrozumieliśmy się. Gram z dużym realizmem, oczywiście CO2 mam zaznaczone, więc nie ma czego edytować w settingsach.
Chodzi o to, jak pokonać buga, którego proponują #$#$# z Ubisoftu?
Chodzi o to, jak pokonać buga, którego proponują #$#$# z Ubisoftu?
- brown111
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 13.03.10, 21:37
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
No u mnie nie ma takiego problemu oddychają wszyscy i rośnie poziom CO2. Raczej mam odwrotne problemy, nie wentylują okrętu na powierzchni i ciągle rośnie poziom CO2
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ok, mój problem się rozwiązał. Wyszedł dziś nowy patch 1.2 i rozwiązuje wiele problemów.
Wreszcie niesamowite wrażenie robi załoga przy zanurzeniu alarmowym, wszyscy biegają i wrzeszczą, tak jak na filmie promującym SH5.
Świetny jest też ten myk, gdy kapitan (czyli gracz) spogląda w lustro i widzi w nim siebie - tak jak na filmie promocyjnym, jaki puszczono kiedyś.
Wreszcie niesamowite wrażenie robi załoga przy zanurzeniu alarmowym, wszyscy biegają i wrzeszczą, tak jak na filmie promującym SH5.
Świetny jest też ten myk, gdy kapitan (czyli gracz) spogląda w lustro i widzi w nim siebie - tak jak na filmie promocyjnym, jaki puszczono kiedyś.
- brown111
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 13.03.10, 21:37
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
brown111 napisał(a):Ok, mój problem się rozwiązał. Wyszedł dziś nowy patch 1.2 i rozwiązuje wiele problemów.
Wreszcie niesamowite wrażenie robi załoga przy zanurzeniu alarmowym, wszyscy biegają i wrzeszczą, tak jak na filmie promującym SH5.
Świetny jest też ten myk, gdy kapitan (czyli gracz) spogląda w lustro i widzi w nim siebie - tak jak na filmie promocyjnym, jaki puszczono kiedyś.
patch 1.2 ?? pierwsze slysze.. autopatcher nic nie instaluje ani nie znalazlem zadnych informacji o tym w sieci..
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
o co chodzi z tym patchem 1.2 ?? u mnie tez nic updater nie instaluje....
a tak wogole to mam inny problem...
jak ustawic kamere zdazen jak to bylo w sh III tutaj niby jest opcja w ustawieniach ale po jej wlaczeniu i tak nie ma tej kamery w trakcie rozgrywki...
czy mozna to jakos ustawic???
a tak wogole to mam inny problem...
jak ustawic kamere zdazen jak to bylo w sh III tutaj niby jest opcja w ustawieniach ale po jej wlaczeniu i tak nie ma tej kamery w trakcie rozgrywki...
czy mozna to jakos ustawic???
- domel71976
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 09.03.10, 21:48
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Jeżeli robiłeś update to nie działa zmiana opcji dla gameplay'a z interfejsu gry. Opis ręcznej edycji opcji gameplay'a po update umieściłem w tym poście
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Z tym patchem 1.2 to jakaś popelina Sprawdzone wszędzie i nigdzie takowego niet.
- ariel30
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
- Lokalizacja: Puławy
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Proszę o linka do tego patcha 1.2
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
patch jest wymyslem uzytkownika brown111, nie wiem w jakim celu to napisal...
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
No dobra, z patchem 1.2 rozmarzyłem, się...
Ale dlaczego w filmikach promujących SH5 wykorzystywano postaci występujące w programie w sposób, w jaki w ogóle nie zachowują się?
Pamiętacie film z zanurzenia alarmowego i chaos załogi?
Pamiętacie kapitana przeglądającego się w lustrze?
Chciałbym, by wyszedł patch, który będzie dowodził, że Ubisoft nie łże jak pies i nie oszukuje użytkowników
Ale to też marzenia...
Za wprowadzenie Was w błąd najmocniej przepraszam,
mam nadzieję, że mocniej zabiły Wam serca i pojawiła się nadzieja. A tylko ona trzyma nas przy życiu
i tylko ona powoduje, że jeszcze gramy w SH5, nieprawdaż?
Ale dlaczego w filmikach promujących SH5 wykorzystywano postaci występujące w programie w sposób, w jaki w ogóle nie zachowują się?
Pamiętacie film z zanurzenia alarmowego i chaos załogi?
Pamiętacie kapitana przeglądającego się w lustrze?
Chciałbym, by wyszedł patch, który będzie dowodził, że Ubisoft nie łże jak pies i nie oszukuje użytkowników
Ale to też marzenia...
Za wprowadzenie Was w błąd najmocniej przepraszam,
mam nadzieję, że mocniej zabiły Wam serca i pojawiła się nadzieja. A tylko ona trzyma nas przy życiu
i tylko ona powoduje, że jeszcze gramy w SH5, nieprawdaż?
- brown111
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 13.03.10, 21:37
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
brown111 napisał(a):Ok, mój problem się rozwiązał. Wyszedł dziś nowy patch 1.2 i rozwiązuje wiele problemów.
Wreszcie niesamowite wrażenie robi załoga przy zanurzeniu alarmowym, wszyscy biegają i wrzeszczą, tak jak na filmie promującym SH5.
Świetny jest też ten myk, gdy kapitan (czyli gracz) spogląda w lustro i widzi w nim siebie - tak jak na filmie promocyjnym, jaki puszczono kiedyś.
Albo się z tego jakoś wytłumaczysz, albo dostaniesz bana za celowe wprowadzanie pozostałych w błąd.....
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Albo podaj ile masz lat kolego to pewnie wszystko wyjaśni...
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Mam pytanie czy jest coś takiego jak SH commander do SH5 lub gdzie można zmienić kompresje czasu gdy jakaś wroga jednostka jest w zasięgu wzroku bo kilka razy już zostałem zniszczony z 1024 zmniejszyło się na 32 i klapa, a wolał bym na 1
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Konfiguracja kompresji czasu jest w pliku .../UserName/Documents/SH5/data/cfg/main.cfg
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
GMac wszystkie opcje pozmieniałem na 1 i nic to nie dało,jest tak jak było co jest grane
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Ja mam tak:
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=8,8192
CriticalDamage=1,1024
CrewEfficiency=128
AirEnemyDetected=1,1
SoundEffects=2
CharacterAnim=2
FriendDetected=32,8192
EnemyDetected=1,1
RadioReport=32,8192
Particles=32
PrayState=8,32
HunterState=8,32
3DRender=128
Maximum=16384
I dostaje 1 na wypatrzenie samolotu lub dymu na horyzoncie.
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=8,8192
CriticalDamage=1,1024
CrewEfficiency=128
AirEnemyDetected=1,1
SoundEffects=2
CharacterAnim=2
FriendDetected=32,8192
EnemyDetected=1,1
RadioReport=32,8192
Particles=32
PrayState=8,32
HunterState=8,32
3DRender=128
Maximum=16384
I dostaje 1 na wypatrzenie samolotu lub dymu na horyzoncie.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
To ja nie wiem co jest ustawiłem jak u Ciebie i nic olać to
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
Mam pytanie z innej beczki, czy wiadomo coś na temet tego zabezpieczenia DRM, bo Ubi temat olewa i nie odpowiada na e-maile. Mój problem polega na tym, że nie mogę pograć bo mój dostawca Internetu blokuje porty od 1000 w zwyż i nikt nie jest w stanie przekonać go do zmiany tej decyzji. Natomiast gra do połączenia wymaga portów powyżej 1000 i co z tego, że ładnie pobiera patche i na tym się kończy bo nie można się zalogować na servery Ubi. To chyba przegięcie, żeby grając singla łączyć się z serverem, aby gra raczyła odpalić. Tak jak za profanację uważam crakowanie oryginała, żeby pograć chociaż w misje historyczne.
- ariel30
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 11.03.10, 19:25
- Lokalizacja: Puławy
Re: FAQ: odpowiedzi na częste pytania
shalashaska napisał(a):Kirk. napisał(a):ramu mi brakuje bo mam 1gb ale mi na full detalach do komfortowej gry starcza.
czy niema jakiegoś przycisku czy opcji zeby załogę na pokład wyżucić tak jak w sh3 oficer wachtowy dawał im rozkaz.
tutaj wachtowy wydaje tylko rozkazy obsadzenia działa pLot i armaty a o wachcie zapomnieli.
Sranie w banie.Ja na 1gb to nie mogłem grać w SH4 bo tak warpiło.Do płynnej gry potrzeba minimum 40FPS a to nawet dla nie jednego już zaczyna ciąć grafikę.Ja na swoim sprzecie w 1680x1050 i max detalach przy sterowniku ustawionym na zrównoważenie mam od 60 do 70FPS a mam 4Gb ramu.
Jeśli chodzi o SH4 to na 1Gb ramu grać się nie dało. Sam jestem ździwiony, że w 5 idzie.
Również używam rozdzałki 1680x1050 Jednak mimo włączenia AA na max wcale go nie zauważyłem.
Gra dogrywa dane z dysku, kiedy spotkam konwój, ale to się tak często zdarza, że można zasnąć.
Nie wiem z jakiego sprzętu ty korzystasz, ale na GTX 260 i C2D E6750 i 1Gb ram mi to idzie płynnie.
Teraz poczekam na patche coś do 1.4-1.5 i wezmę grę a narazie polerzy na pułce.
- Kirk.
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 27.09.09, 17:26
- Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 124
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości