Silent Hunter III nadchodzi :-))
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 68
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Jatzoo ---> Polskiej wersji bym sobie W ŻYCIU nie kupił!
A co do SHIII, to solennie Ci obiecuję, że zagrasz w nią na trzeci dzień po premierze gdziekolwiek na świecie. No... góra tydzień
Możesz mnie trzymać za słowo
(U-Booty i gry komputerowe to moje hobby. Potrafię się dla niego poświęcić )
A co do SHIII, to solennie Ci obiecuję, że zagrasz w nią na trzeci dzień po premierze gdziekolwiek na świecie. No... góra tydzień
Możesz mnie trzymać za słowo
(U-Booty i gry komputerowe to moje hobby. Potrafię się dla niego poświęcić )
- matchaus
- Tonaż: 145.000 BRT
- Dołączył(a): 23.02.04, 09:29
- Lokalizacja: Konin
Opis Gry:
Trzecia część znanej i cenionej serii symulacji niemieckich łodzi podwodnych (U-boot) z czasów II Wojny Światowej - Silent Hunter. Druga część z tej serii, wydana w roku 2001 nieco zawiodła oczekiwania zachwyconych jedynką graczy, dlatego też, tym razem twórcy postanowili zrobić grę na miarę XXI wieku, która powtórzy sukces pierwszego Silent Huntera z połowy lat 90-tych ubiegłego stulecia.
Zmiany względem poprzednich odsłon widać niemal na każdym kroku. Przede wszystkim w Silent Hunter III zastosowano nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który w sposób realistyczny generuje otoczenie, w tym: fale morskie, odbicia i refleksy świetlne, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, deszcze, mgły, itp. Dzięki niemu też, podczas rozgrywki, możemy podziwiać starannie przeniesione do świata gry modele rzeczywistych okrętów nawodnych i podwodnych, czy samolotów. Tyczy się to nie tylko zewnętrznego wyglądu poszczególnych jednostek, lecz również ich wnętrza. W pełnym 3D odwzorowano newralgiczne pomieszczenia ówczesnych U-bootów, którymi możemy dowodzić (a są to 4 typy U-bootów w 10 wersjach rozwojowych – typy: II, VII, IX i XXI), w tym: pomieszczenia dowodzenia, radiooperatora, sonaru, kioski okrętów oraz działka przeciwlotnicze i działa okrętowe. Każde urządzenie znajdujące się w tych lokacjach może obsługiwać gracz jako kapitan okrętu, bądź też powierzyć to podwładnym.
Załoga, to kolejna niezwykle istotna zmiana w serii. Mianowicie tym razem nie mamy już do czynienia z anonimowymi ludźmi, którzy de facto nie mają większego wpływu na wartość bojową dowodzonej przez nas jednostki. Teraz każdy członek załogi jest inny, posiada swój indywidualny model 3D oraz swoje umiejętności, na podstawie których decydujemy czy zostanie oddelegowany do pracy przy silnikach Diesla, czy będzie obsługiwał działo pokładowe, lub też wyrzutnie torped, bądź sonar. Sukcesywnie, w miarę pomyślnego kończenia kolejnych misji załoga nabiera doświadczenia stając się jeszcze bardziej wydajnym mechanizmem. Gracz jako dowódca może dynamicznie reagować na panującą sytuację i na przykład oddelegować ludzi do pomocy w przedziale torpedowym (co owocuje szybszym załadowaniem wyrzutni torpedowych), czy wysłać zespół, który uszczelni kadłub po ataku bombami głębinowymi. Gracz decyduje również o tym, kogo awansować, odznaczyć orderem, czy też zastąpić.
Do nowości zaliczyć trzeba też nowy engine odpowiedzialny za odwzorowanie oddziaływań fizycznych, nowy model zniszczeń oraz nowe procedury A.I. To działanie tych mechanizmów ma ogromny wpływ na realizm rozgrywki.
Silent Hunter III pozwala na rozegranie całej kampanii, gdzie pniemy się po szczeblach wojskowej kariery, odbycie pojedynczych patroli, wykonanie fikcyjnych misji bądź też opartych na autentycznych wydarzeniach. Ponadto autorzy zaimplementowali edytor, umożliwiający tworzenie nowych scenariuszy, oraz rozbudowany tryb zabawy wieloosobowej (kooperacja i współzawodnictwo).
Pozdrowionka
zaczerpnięto z http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2938
Trzecia część znanej i cenionej serii symulacji niemieckich łodzi podwodnych (U-boot) z czasów II Wojny Światowej - Silent Hunter. Druga część z tej serii, wydana w roku 2001 nieco zawiodła oczekiwania zachwyconych jedynką graczy, dlatego też, tym razem twórcy postanowili zrobić grę na miarę XXI wieku, która powtórzy sukces pierwszego Silent Huntera z połowy lat 90-tych ubiegłego stulecia.
Zmiany względem poprzednich odsłon widać niemal na każdym kroku. Przede wszystkim w Silent Hunter III zastosowano nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który w sposób realistyczny generuje otoczenie, w tym: fale morskie, odbicia i refleksy świetlne, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, deszcze, mgły, itp. Dzięki niemu też, podczas rozgrywki, możemy podziwiać starannie przeniesione do świata gry modele rzeczywistych okrętów nawodnych i podwodnych, czy samolotów. Tyczy się to nie tylko zewnętrznego wyglądu poszczególnych jednostek, lecz również ich wnętrza. W pełnym 3D odwzorowano newralgiczne pomieszczenia ówczesnych U-bootów, którymi możemy dowodzić (a są to 4 typy U-bootów w 10 wersjach rozwojowych – typy: II, VII, IX i XXI), w tym: pomieszczenia dowodzenia, radiooperatora, sonaru, kioski okrętów oraz działka przeciwlotnicze i działa okrętowe. Każde urządzenie znajdujące się w tych lokacjach może obsługiwać gracz jako kapitan okrętu, bądź też powierzyć to podwładnym.
Załoga, to kolejna niezwykle istotna zmiana w serii. Mianowicie tym razem nie mamy już do czynienia z anonimowymi ludźmi, którzy de facto nie mają większego wpływu na wartość bojową dowodzonej przez nas jednostki. Teraz każdy członek załogi jest inny, posiada swój indywidualny model 3D oraz swoje umiejętności, na podstawie których decydujemy czy zostanie oddelegowany do pracy przy silnikach Diesla, czy będzie obsługiwał działo pokładowe, lub też wyrzutnie torped, bądź sonar. Sukcesywnie, w miarę pomyślnego kończenia kolejnych misji załoga nabiera doświadczenia stając się jeszcze bardziej wydajnym mechanizmem. Gracz jako dowódca może dynamicznie reagować na panującą sytuację i na przykład oddelegować ludzi do pomocy w przedziale torpedowym (co owocuje szybszym załadowaniem wyrzutni torpedowych), czy wysłać zespół, który uszczelni kadłub po ataku bombami głębinowymi. Gracz decyduje również o tym, kogo awansować, odznaczyć orderem, czy też zastąpić.
Do nowości zaliczyć trzeba też nowy engine odpowiedzialny za odwzorowanie oddziaływań fizycznych, nowy model zniszczeń oraz nowe procedury A.I. To działanie tych mechanizmów ma ogromny wpływ na realizm rozgrywki.
Silent Hunter III pozwala na rozegranie całej kampanii, gdzie pniemy się po szczeblach wojskowej kariery, odbycie pojedynczych patroli, wykonanie fikcyjnych misji bądź też opartych na autentycznych wydarzeniach. Ponadto autorzy zaimplementowali edytor, umożliwiający tworzenie nowych scenariuszy, oraz rozbudowany tryb zabawy wieloosobowej (kooperacja i współzawodnictwo).
Pozdrowionka
zaczerpnięto z http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2938
- U-boot
- Tonaż: 319.000 BRT
- Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
- Lokalizacja: Gdynia
Ma niby właśnie nie liniowa. Muszę Wam Panowie Powiedzieć, że jest sporo obaw przed wydaniem tej gry. Pomimo pieśni pochwalnych na subsim, ludzie w WPL/EGL raczej są nastawieni sceptycznie. Chyba boją się zawieść drugi raz.
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
Kampania
Co do kampanii niestety sytuacja nie przedstawia sie rozowo. Ubi chce tworzyc jakas mieszanka dynamiczno-liniowa i znajac efekty tego rodzaju eksperymentow uwazam ze trzeba do sprawy podchodzic sceptycznie Z niewiadomych powodow tworcy strasznie boja sie dynamicznej kampanii i choc na forum zamieszczonym na stronie oficjalnej nie brak glosow domagajacych sie kamoanii wzorowanej na kultowym AOD odzew do producentow jest ZADEN. Twardo obstaja przy kampanii liniowej z elementami dynamizmu.
- Gość
Poniżej link dla zainteresowanych:
http://www.subsim.com/2004e3_ssr.html
Subsim mnie osobiście nigdy jeszcze nie zawiódł - chłopaki znają się na rzeczy. Miejmy nadzieję, że UBI weźmie sobie do serca wszelkie ich uwagi, i zamiast na grafice, skoncentruje się na grywalności.
I tak na koniec - moim zdaniem PT Boats (drugi artykuł w podanym powyżej linku) bije chyba na głowę grafiką SHIII ;)
Przynajmniej w szczegółowości wszelkiego typu obiektów pływająco-latających
http://www.subsim.com/2004e3_ssr.html
Subsim mnie osobiście nigdy jeszcze nie zawiódł - chłopaki znają się na rzeczy. Miejmy nadzieję, że UBI weźmie sobie do serca wszelkie ich uwagi, i zamiast na grafice, skoncentruje się na grywalności.
I tak na koniec - moim zdaniem PT Boats (drugi artykuł w podanym powyżej linku) bije chyba na głowę grafiką SHIII ;)
Przynajmniej w szczegółowości wszelkiego typu obiektów pływająco-latających
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
SH3 miało się ukazać światu jesienią tego roku - w chwili obecnej przeniesiono termin na początek roku 2005 - a dlaczego...?
BO BĘDZIE KAMPANIA DYNAMICZNA !!!
Czyżby pierwsza firma komputerowa, która podczas tworzenia gry wzięła pod uwagę sugestie przyszłych graczy...?
Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni
Czekamy nadal na SH3
BO BĘDZIE KAMPANIA DYNAMICZNA !!!
Czyżby pierwsza firma komputerowa, która podczas tworzenia gry wzięła pod uwagę sugestie przyszłych graczy...?
Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni
Czekamy nadal na SH3
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Witam
Na stronie SH III pojawił się nowy film ukazujacy efekty pogodowe w czasie rozgrywki. (14 Mb)
http://www.silent-hunteriii.com/uk/videos.php
Pozdrowionka
Na stronie SH III pojawił się nowy film ukazujacy efekty pogodowe w czasie rozgrywki. (14 Mb)
http://www.silent-hunteriii.com/uk/videos.php
Pozdrowionka
- U-boot
- Tonaż: 319.000 BRT
- Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
- Lokalizacja: Gdynia
Trochę fotek z samej gry (wersja beta):
http://207.44.164.159/phpBB/viewtopic.php?t=26006&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
http://207.44.164.159/phpBB/viewtopic.php?t=26006&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Na Subsimie lezy kilka nowych screenow oraz opis pierwszych wrazen z gry. Wielce obiecujacy opis dodam. Przeczytajcie. Najbardziej ubawil mnie obrazek z kielbasami tudziez inna "habanina" zwisajaca z powaly Jesli fizyka gry bedzie rownie szczegolowo dopracowana, to czeka nas kupa dobrej zabawy i to bez przewagi "kupy" jak to mialo miejsce w SH2
- schpack
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 08.03.04, 18:20
Pojawił się kolejny trailer - do zassania tutaj: http://www.ubootwaffe.pl/forum/index.php - pozostawię go bez komentarza
Luty 2005 - no to czas odłożyc kasę na nowego kompa
Luty 2005 - no to czas odłożyc kasę na nowego kompa
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
- Gość
Niestety, po SH2 to nadzieja może szybko zmienić się w rozpacz. Ale bądźmy wszyscy dobrej myśli!
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Korvettenkapitan
- Tonaż: 436.000 BRT
- Dołączył(a): 21.01.04, 22:15
- Lokalizacja: Nad Bałtykiem
Posty: 68
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości